ظرفیت رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه

ظرفیت رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ظرفیت رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رتبه لازم برای دندان پزشکی همان طور که گفته شد، بنا به ظرفیت دانشگاه و سهمیه مناطق متفاوت است.بنابراین برای اطلاع از شرایط و ظرفیت رشته‌ها تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ظرفیت رشته های تجربی 1402

ظرفیت رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه:رتبه لازم برای دندانپزشکی همان طور که گفته شد، بنا به ظرفیت دانشگاه و سهمیه مناطق متفاوت است. برای قبولی در رشته دندان پزشکی در دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه تهران، اصفهان، شیراز و…رتبه لازم برای دندان پزشکی باید سه رقمی یا کمتر باشد. قبولی در این دانشگاه ها نیاز به تلاش و مطالعه بسیاری دارد.

انتخاب رشته یکی از مهمترین تصمیمات داوطلب است و فرد با انتخاب یک رشته مسیر شغلی و تحصیلی خود را مشخص می‌کند. در زمان انتخاب رشته، بعضی از داوطلبان می‌خواهند بدانند با این رتبه در کدام رشته و دانشگاه شانس قبولی دارند و یا آخرین رتبه پذیرفته شده در رشته مدنظرشان چیست!

ظرفیت رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه را در ادامه این مطلب دنبال نمایید. دانستن این اطلاعات به داوطلب کمک می‌کند برای آینده خود تصمیم بهتری بگیرد و آگاهانه انتخاب رشته کند.

ظرفیت رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه

از تعداد یک میلیون و 119 هزار و 152 داوطلب، 648 هزار و 845 نفر از داوطلبان خانم و 470 هزار و 170 نفر آقا هستند که نسبت به سال گذشته تعداد داوطلبان 64 هزار و 797 نفر افزایش داشته است.

نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1402 در دهه دوم مرداد به‌صورت کارنامه منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند اقدام به انتخاب رشته‌ کنند پس از آن نتایج نهایی نیز در نیمه دوم شهریور ماه 1402 منتشر خواهد شد.

افزایش ظرفیت داروسازی

تعداد داوطلبان رشته داروسازی با توجه به نیاز مبرم انسان به دارو برای ایمن ماندن بدن در برابر خطرات و حملات ویروس‌های جهش یافته، بیشتر از سال قبل می‌‌شود. بنابراین پس از اعلام نتایج اولیه و پذیرفته شدگان رشته داروسازی که حدود 1158 نفر می‌باشند، سازمان سنجش ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته داروسازی را آغاز می‌کند تا افراد بتوانند شانس قبولی خود را در این رشته محک بزنند. البته لازم به ذکر است که هر سال شرایط با سال قبل فرق می‌کند به این ترتیب برای اطلاع از ظرفیت این رشته تجربی پس از کنکور سراسری، با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ ارتباط برقرار نمایید.

ظرفیت رشته داروسازی

مجموع ظرفیت رشته داروسازی 1185 نفر

ظرفیت دانشگاه خودگردان رشته داروسازی 291 نفر

ظرفیت قبول شدگان روزانه رشته داروسازی 754 نفر

ظرفیت دانشگاه آزاد رشته داروسازی 140 نفر

 افزایش ظرفیت دندانپزشکی

داوطلبان رشته تجربی هرروز بیشتر از روز قبل می‌شوند. به طوری که پس اعلام نتایج کنکئر تجربی، سازمان سنجش کشور طرفیت این رشته را مانند سایر گروه‌های آزمایشی شاخه‌هایی مثل مامایی، پزشکی و داروسازی افزایش می‌دهد. مطابق مصوبه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی، در کنکور 1402 حدود ۱۵ درصد یعنی ۲۹۰ نفر به ظرفیت پذیرش رشته‌ی دندان‌پزشکی افزوده می‌شود. البته این شرایط به صورت موقت است و هر چند سال یکبار با توجه به میزان ظرفیت دانشگاه‌های سراسری و آزاد، تغییر پیدا خواهد کرد.

 طرفیت رشته دندانپزشکی
ظرفیت اصلی رشته دندانپزشکی 2215 نفر
افزایش طرفیت دندانپزشکی 290 نفر

افزایش ظرفیت پزشکی

رشته پزشکی یکی از رشته‌های خوب کنکور تجربی است که درآمد بسیار بالایی دارد. اغلب افراد به دلایل مختلفی مثل بازار کار، شان و منزلت اجتماعی، دست یابی به آرزوی خانواده و مواردی این چنینی می‌خواهند که در این رشته تحصیل کنند. بنابراین با توجه به کمبود پزشک‌های خوب و زبده هر سال پس از اعلام نتایج کنکور تجربی، افزایش ظرفیت پزشکی توسط سازمان سنجش اعلام می‌شود. داوطلبان می‌توانند در تکمیل ظرفیت این رشته شرکت نمایند تا شانس خود را یکبار دیگر امتحان کنند. طبق جلسات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر سال باید حدود 20 درصد در مقطع عمومی پزشکی، با آزمون تکمیل ظرفیت دانشجو جذب کنند.

ظرفیت رشته پزشکی
سال  افزایش ظرفیت مجموع پذیرش 
1400 حدود 8000 نفر
1401 معادل 1600 نفر 20 درصد حدود 9600 نفر
1402 معادل 1920 نفر 20 درصد حدود 11520 نفر
1403 معادل 2304 نفر 20 درصد حدود 13824 نفر
1404 معادل 2765 نفر 20 درصد حدود 16588 نفر

تخمین رتبه کنکور سراسری تجربی 1402

ظرفیت رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه ، بسیاری از داوطلبان بعد از کنکور سراسری 1402 و اعلام پاسخ‌ها در سایت سنجش تمایل دارند بتوانند قبل از اعلام نتایج رتبه خود را محاسبه نمایند. تا از این طریق هم بر استرس و نگرانی خود غلبه کنند و هم بتوانند تا قبل از اعلام نتایج و شروع انتخاب رشته، با اطلاع از حدود رتبه خود و رشته هایی که داوطلبان در کنکور سراسری سال گذشته پذیرفته شده‌اند، با آمادگی کامل به سراغ انتخاب رشته بروند.

درصد و تراز در تخمین رتبه کنکور سراسری تجربی 1402

ظرفیت رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه برای اینکه بتوانید رتبه خود را در کنکور سراسری 1402 تخمین بزنید، اول باید بدانید سطح سوالات کنکور سراسری 1402 چگونه بوده است. اگر سطح سوالات کنکور سراسری دشوار باشد پس می‌توان با یک درصد معمولی رتبه خوبی به دست آورد. اما در سالی که سوالات کنکور سراسری ساده باشد، قطعا با آن درصدها نمی‌توان به رتبه خوبی رسید. چرا که افراد بسیاری با سطح علمی متوسط می‌توانند به سؤالات کنکور پاسخ دهند؛ یعنی وضعیت سایر داوطلبان کنکور سراسری نیز باید مد نظر قرار گیرد. پس اینجاست که تراز معنی پیدا می‌کند، یعنی شما یک درصد یکسان در دو کنکور سراسری را به دو دلیل نمی‌توانید با هم مقایسه کنید.

تأثیر سهمیه کنکور سراسری در تخمین رتبه کنکور تجربی 1402

ظرفیت رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه، موضوع بعد در تخمین رتبه کنکور سراسری تجربی 1402، مسئله سهمیه ثبت نامی داوطلب کنکور سراسری می‌باشد. همانطور که می‌دانید از هر 100 نفر ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها، 25 نفر به سهمیه ایثارگران 25 درصد و 5 نفر به سهمیه ایثارگران 5 درصد اختصاص می‌یابد. بعد از آن نوبت به سهمیه مناطق می‌رسد. برای قبول شدن در سهمیه مناطق در کنکور سراسری، دو فاکتور مهم است:

  • تعداد داوطلبان شرکت کننده در سهمیه مناطق در کنکور سراسری تجربی 1402
  • سطح علمی داوطلبان شرکت کننده در آن سهمیه در کنکور سراسری تجربی 1402

ظرفیت رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه، هر چقدر تعداد افراد ثبت نامی در سهمیه کنکور سراسری بیشتر باشد، درصد بیشتری از 75 درصد ظرفیت باقیمانده پذیرش دانشگاه‌ها را به خود اختصاص می‌دهند. بنابراین به دلیل بیشتر بودن تعداد داوطلبان منطقه 2 در کنکور سراسری این منطقه سهم بیشتری در ظرفیت باقیمانده از پذیرش دانشگاه‌ها را دارد.

از طرف دیگر چون داوطلبان منطقه 3 کنکور سراسری با افراد ضعیف‌تری رقابت می‌کنند، پس رتبه بهتری در میان داوطلبان آن منطقه در کنکور سراسری کسب می‌کنند. اما به علت آن که بیشتر ظرفیت پذیرش به دلیل بالا بودن تعداد داوطلبان منطقه 2 در کنکور سراسری، به آن‌ها اختصاص می‌یابد، پس این رتبه بهتر نمی‌تواند جبران کننده ظرفیت پذیرش منطقه 2 در دانشگاه‌ها باشد. به بیان ساده تر باید گفت قبولی افراد در منطقه 2 راحت تر از قبولی آن ها در منطقه 3 می‌باشد.

بنابراین با توجه به مطالب گفته شده برای آن که بتوانید تخمین رتبه کنکور سراسری تجربی 1402 را انجام دهید باید چند معیار را همزمان مد نظر قرار دهید: تراز، درصد و سهمیه مناطق در کنکور سراسری.


ظرفیت رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 98 هر منطقه


درآمد رشته های مختلف علوم پزشکی سال 1402

درآمد رشته های مختلف علوم پزشکی بستگی به بسیاری از پارامترها از جمله شهر-تبحر-ساعت کار و…دارد. اما می‌توان درآمدی تقریبی برای رشته‌های مختلف در نظر گرفت. رقم‌های نوشته شده در پست زیر برای کلان شهرها می‌باشد.

رشته هایی با درآمد 20-30 میلیون در ماه: دندانپزشک عمومی-متخصصین داروسازی به شرط هیئت علمی بودن و بدون داروخانه

رشته هایی با درآمد 15-20 میلیون در ماه: فیزیوتراپی به شرط تاسیس کلینیک-دکتری پرستاری به شرط سوپروایزری و هیئت علمی بودن-دکتری علوم آزمایشگاهی به شرط مسئول فنی و هیئت علمی بودن

رشته هایی با درآمد 10-15 میلیون در ماه: پزشک عمومی-متخصصین دامپزشکی به شرط هیئت علمی بودن-کارشناسان بینایی سنجی به شرط تاسیس کلینیک شخصی و مرکز فروش عینک های طبی-دکتری و متخصصین تغذیه به شرط هیئت علمی بودن

رشته هایی با درآمد 5-10 میلیون در ماه: داروساز عمومی به عنوان مسئول فنی-کارشناس یا ارشد یا دکتری فیزیوتراپ به عنوان مسئول فنی-بینایی سنج فقط با کلینیک شخصی-گفتار درمانی و کاردرمانی به شرط تاسیس مراکز مربوطه-متخصص دامپزشکی-شنوایی شناسی به شرط تاسیس کلینیک شخصی-پرستار سوپروایزر یا مترون

رشته های با درامد 1.5 الی5 میلیون: دامپزشک عمومی-کارشناسی و ارشد تغذیه-پرستاری با ساعات کار متوسط و کم-علوم آزمایشگاهی-مامایی-گفتار درمانی-کاردرمانی-اتاق عمل-هوشبری و کاردانی پروتز دندانی و فوریت های پزشکی و بهداشت و پزشکی هسته ای و شنوایی شناسی


با توجه به اینکه سامانه های تخمین رتبه سایت های مختلف کاملا دقیق نیستند شما میتوانید از طریق تماس با شماره های مرکز مشاور گروپ ؛ تخمین رشته ای تضمینی دریافت کنید …

نکته 1: تخمین رتبه بر اساس سختی کنکور 1402 است.

نکته 2: پس از برگزاری کنکور 1402 تخمین رتبه بر اساس سختی کنکور 1402 خواهد بود.

نکته 3: این تخمین رتبه فقط مخصوص داوطلبان تجربی میباشد.

نکته 4: همراه با اعلام درصد ها ذکر کنید داوطلب کدام منطقه هستید.

نکته 5: امکان تخمین رتبه برای داوطلبان سهمیه 5 درصد و 25 درصد فراهم است .

نکته 6: پس از تخمین رتبه,رتبه شما هم در زیرگروه یک و هم در زیرگروه دو اعلام می شود.

محبوب ترین تخصص های پزشکی+درآمد سال 1402

چشم پزشکی(درآمد حداقل 75 میلیون در ماه) رادیولوژی(درآمد حداقل 50 میلیون در ماه)
پوست و مو(زیبایی)-(درآمد حداقل 75 میلیون در ماه) پزشکی هسته ای(اسکن و…)-(درآمد حداقل 30 میلیون در ماه)
ارتوپدی(دآمد حداقل 50 میلیون در ماه) قلب و عروق(درامد حداقل 100 میلیون در ماه)
طب فیزیک و توانبخشی(درآمد حداقل 30 میلیون در ماه) مغز و اعصاب(درآمد حداقل 100 میلیون در ماه)
گوش و حلق و بینی(درآمد حداقل 75 میلیون در ماه) پاتولوژی(درآمد حداقل 30 میلیون در ماه)
کلیه و مجاری ادرار(درآمد حداقل 50 میلیون در ماه) رادیوتراپی و انکولوژی(درآمد حداقل 30 میلیون در ماه)
جراحی عمومی(درآمد حداقل 30 میلیون در ماه داخلی(درآمد حداقل 50 میلیون در ماه)
زنان و زایمان(درآمد حداقل 30 میلیون در ماه) روانپزشکی(درآمد حداقل 10 میلیون در ماه)
کودکان(درآمد حداقل 10 میلیون در ماه) بیهوشی(درآمد حداقل 15 میلیون در ماه)
عفونی(درآمد حداقل 10میلیون در ماه) پزشک قانونی(درامد حداقل10میلیون در ماه)

محبوب ترین تخصص های داروسازی+درآمد(درآمد ها بدون درآمد داروخانه است)

  • داروسازی بالینی(درآمد حداقل 25 میلیون در ماه)
  • نانوفناوری دارویی(درآمد حداقل 10 میلیون در ماه)
  • شیمی دارویی(درآمد حداقل 10 میلیون در ماه)4-بیوتکنولوژی دارویی(درآمد حداقل 10 میلیون در ماه)
  • فارماسیوتیکس(درآمد حداقل 10میلیون در ماه)

انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری 1402

با توجه به اینکه سامانه‌های تخمین رتبه سایت‌های مختلف، کاملا دقیق نیستند، شما می‌توانید با اعلام درصدهای خود از طریق شماره تماس مرکز مشاوره و انتخاب رشته تخصصی مشاور گروپ؛ دقیق ترین تخمین رتبه خود را تجربه کنید!

نکته ۱: تخمین رتبه بر اساس سختی کنکور ۱۴۰۱ و تاثیر مثبت سوابق تحصیلی است.

نکته ۲:پس از برگزاری کنکور ۱۴۰۱ تخمین رتبه بر اساس سختی کنکور ۱۴۰۱ خواهد بود.

نکته ۳:این تخمین رتبه مخصوص تمامی داوطلبان در ۵ گروه آزمایشی میباشد.

نکته ۴:حتما در تماس خود همراه با ذکر درصد ها اعلام کنید داوطلب کدام منطقه هستید.

نکته ۵:امکان تخمین رتبه برای داوطلبان سهمیه ۵ درصد و ۲۵ درصد فراهم است .

نکته ۶:پس از تخمین رتبه,رتبه شما هم در زیرگروه یک و هم در زیرگروه دو اعلام می شود.

نکته ۷: تخمین رتبه به صورت درج کامنت پاسخ داده نخواهد شد.

نکته بسیار مهم 8 : از دادن کامنت های تکراری یا غیرمربوط به انتخاب رشته کنکور 1402 جدا پرهیز کنید.تمامی سوالات انتخاب رشته خود را از طریق تماس با مرکز تخصصی انتخاب رشته مشاور گروپ بپرسید .حداکثر به یک کامنت شما پاسخ داده می شود و پس از آن کامنت شما تایید نمی شود.
نکته بسیار مهم 9 : از طرح سوال در مورد سامانه های انتخاب رشته دیگر سایت ها خودداری شود.

ظرفیت رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه

نکته های انتخاب رشته کنکور تجربی 1402 

نکته بسیار مهم 1: اگر متقاضی رشته های پزشکی-دندانپزشکی-فیزیوتراپی-پرستاری و…هستید رتبه زیرگروه یک و تراز زیرگروه یک و رتبه کشوری در زیرگروه یک خود را قرار دهید.دقت شود رتبه کل در سهمیه یا رتبه کل در کشور اهمیتی در پذیرش ندارد و فقط اطلاعات زیرگروه یک خود را اعلام کنید.

نکته بسیار مهم 2: اگر متقاضی رشته داروسازی هستید رتبه زیرگروه دو و تراز زیرگروه دو و رتبه کشوری در زیرگروه دو خود را قرار دهید.دقت شود رتبه کل در سهمیه یا رتبه کل در کشور اهمیتی در پذیرش ندارد و فقط اطلاعات زیرگروه دو خود را اعلام کنید.

ظرفیت رشته تجربی کنکور سال 97-96

1پزشکی- دکتریعلوم پزشکی تهران1601602پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شهید بهشتی تهران86803پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شیراز94864پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شهید بهشتی تهران84805پزشکی- دکتریعلوم پزشکی مشهد46666دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی شهید بهشتی تهران20207پزشکی- دکتریعلوم پزشکی ایران1921488دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی تهران50489پزشکی- دکتریعلوم پزشکی اصفهان528010پزشکی- دکتریعلوم پزشکی تبریز667611دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی مشهد424012پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شیراز948613پزشکی- دکتریعلوم پزشکی مشهد745614پزشکی- دکتریدانشگاه شاهد تهران – پزشکی252515پزشکی- دکتریعلوم پزشکی اصفهان806416دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی شهید بهشتی تهران202017دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی تبریز403618دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی اصفهان424619دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی البرز – کرج242220دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی یزد322221پزشکی- دکتریعلوم پزشکی تبریز767422پزشکی- دکتریعلوم پزشکی یزد946623پزشکی- دکتریعلوم پزشکی البرز – کرج404824دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی شیراز545625پزشکی- دکتریعلوم پزشکی همدان445026پزشکی- دکتریعلوم پزشکی مازندران – ساری505427پزشکی- دکتریعلوم پزشکی گیلان – رشت585228پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بابل929229پزشکی- دکتریعلوم پزشکی كرمانشاه686430دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی بابل252631دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی کاشان242232پزشکی- دکتریعلوم پزشکی البرز – کرج404633دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی شهرکرد121034دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی ارومیه142035داروسازی- دکتریعلوم پزشکی تهران828036دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی همدان244637دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی کرمان262238پزشکی- دکتریعلوم پزشکی قزوین444639پزشکی- دکتریعلوم پزشکی کاشان746640پزشکی- دکتریعلوم پزشکی ارومیه385041پزشکی- دکتریعلوم پزشکی جندی شاپور اهواز667042دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی قم243043پزشکی- دکتریعلوم پزشکی همدان644844دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی گیلان – رشت363845پزشکی- دکتریعلوم پزشکی کرمان14029646پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شهرکرد324047دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی مازندران – ساری242848پزشکی- دکتریعلوم پزشکی گیلان – رشت525649پزشکی- دکتریعلوم پزشکی زنجان767250پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بیرجند
4851پزشکی- دکتریعلوم پزشکی مازندران – ساری585652پزشکی- دکتریعلوم پزشکی اراک343853پزشکی- دکتریعلوم پزشکی خرم آباد201854دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی زنجان384055پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بجنورد101056دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی سمنان161657دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی قزوین202058دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی اردبیل182059دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی كرمانشاه242060پزشکی- دکتریعلوم پزشکی قم405261پزشکی- دکتریعلوم پزشکی جهرم201862داروسازی- دکتریعلوم پزشکی مشهد343263دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی جندی شاپور اهواز323064پزشکی- دکتریعلوم پزشکی ارومیه403065دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی گلستان – گرگان262466پزشکی- دکتریعلوم پزشکی فسا646467دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی اراک242068دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی بیرجند
1669پزشکی- دکتریعلوم پزشکی اردبیل666870دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی بجنورد161471پزشکی- دکتریعلوم پزشکی گلستان – گرگان686672دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی یاسوج181673پزشکی- دکتریعلوم پزشکی سمنان323674داروسازی- دکتریعلوم پزشکی تبریز242075پزشکی- دکتریعلوم پزشکی اراک324076پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بندر عباس243277داروسازی- دکتریعلوم پزشکی شهید بهشتی تهران444678پزشکی- دکتریعلوم پزشکی سبزوار222679پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شهرکرد302280دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی سنندج262681پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شاهرود323082دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی رفسنجان242483پزشکی- دکتریعلوم پزشکی سنندج324484دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی خرم آباد222285پزشکی- دکتریعلوم پزشکی سمنان324086دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی بوشهر161687پزشکی- دکتریعلوم پزشکی جندی شاپور اهواز404088پزشکی- دکتریعلوم پزشکی جهرم181689دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی ایلام12890پزشکی- دکتریعلوم پزشکی یاسوج465291پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شاهرود322892پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بجنورد262693پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بیرجند
1894پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بوشهر403895داروسازی- دکتریعلوم پزشکی اصفهان565096پزشکی- دکتریعلوم پزشکی سنندج342497پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بقیه الله تهران80501402پزشکی- دکتریعلوم پزشکی خرم آباد424699پزشکی- دکتریعلوم پزشکی ایلام3620100پزشکی- دکتریدانشگاه شاهد تهران – پزشکی1515101پزشکی- دکتریعلوم پزشکی سبزوار2622102دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی زاهدان
14103پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بندر عباس3222104داروسازی- دکتریعلوم پزشکی البرز – کرج1626105پزشکی- دکتریعلوم پزشکی گناباد3634106داروسازی- دکتریعلوم پزشکی شیراز5660107پزشکی- دکتریعلوم پزشکی ایلام032108پزشکیدکتریعلوم پزشکی زاهدان2848109پزشکی- دکتریعلوم پزشکی دزفول3034110دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی زاهدان
16111دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی بندر عباس1818112پزشکی- دکتریعلوم پزشکی رفسنجان6464113داروسازی- دکتریعلوم پزشکی گیلان – رشت030114پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بم1414115داروسازی- دکتریعلوم پزشکی تبریز2424116دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی شهید بهشتی تهران208117داروسازی- دکتریعلوم پزشکی اردبیل3222118پزشکی- دکتریعلوم پزشکی زاهدان3026119پزشکی- دکتریعلوم پزشكی آبادان2020120داروسازی- دکتریعلوم پزشکی كرمانشاه2220121داروسازی- دکتریعلوم پزشکی مازندران – ساری4446122داروسازی- دکتریعلوم پزشکی یزد3430123دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی تبریز1010124پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شهید بهشتی تهران2525125داروسازی- دکتریعلوم پزشکی زنجان4046126پزشکی- دکتریعلوم پزشکی جیرفت2020127داروسازی- دکتریعلوم پزشکی همدان3032128دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی همدان1624129دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی مشهد2420130داروسازی- دکتریعلوم پزشکی خرم آباد2020131پزشکی- دکتریعلوم پزشکی زابل3428132دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی بابل1515133داروسازی- دکتریعلوم پزشکی ارومیه1422134داروسازی- دکتریعلوم پزشکی جندی شاپور اهواز2232135داروسازی- دکتریعلوم پزشکی کرمان3640136پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بابل3535137داروسازی- دکتریعلوم پزشکی بندر عباس2222138پزشکی- دکتریعلوم پزشکی تبریز2015139دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی جندی شاپور اهواز1815140دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی تهران030141دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی زنجان1515142پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شهید بهشتی تهران2525143دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی زاهدان1713144پزشکی- دکتریعلوم پزشکی تبریز2115145دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی كرمانشاه1010146پزشکی- دکتریعلوم پزشکی مشهد4540147پزشکی- دکتریعلوم پزشکی یاسوج2010148پزشکی- دکتریعلوم پزشکی جندی شاپور اهواز4032149دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی اردبیل1715150پزشکی- دکتریعلوم پزشکی گلستان – گرگان4642151دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی یزد1617152پزشکی- دکتریعلوم پزشکی دزفول105153دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی گیلان – رشت2220154پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شیراز2960155پزشکی- دکتریعلوم پزشکی كرمانشاه3532156پزشکی- دکتریعلوم پزشکی البرز – کرج3810157دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی گلستان – گرگان1715158پزشکی- دکتریعلوم پزشکی ارومیه3520159پزشکی- دکتریعلوم پزشکی اردبیل3532160پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بوشهر1410161پزشکی- دکتریعلوم پزشکی سبزوار1414162پزشکی- دکتریعلوم پزشکی سنندج2726163پزشکی- دکتریعلوم پزشکی کرمان4030164پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بیرجند
20165داروسازی- دکتریعلوم پزشکی گیلان – رشت012166دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی اصفهان2622167پزشکی- دکتریعلوم پزشکی گیلان – رشت3535168پزشکی- دکتریعلوم پزشکی ایلام3020169پزشکی- دکتریعلوم پزشکی البرز – کرج013170داروسازی- دکتریعلوم پزشکی تبریز
14171پزشکی- دکتریعلوم پزشکی زاهدان1815172دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی مازندران – ساری1210173پزشکی- دکتریعلوم پزشکی ایران (كرج)
45174دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی شیراز435175داروسازی- دکتریعلوم پزشکی کرمان1816176پزشکی- دکتریعلوم پزشکی گناباد1010177پزشکی- دکتریعلوم پزشکی همدان4035178پزشکی- دکتریعلوم پزشکی زنجان4338179داروسازی- دکتریعلوم پزشکی شهید بهشتی تهران2623180پزشکی- دکتریعلوم پزشکی اصفهان4640181پزشکی- دکتریعلوم پزشکی یزد4646182پزشکی- دکتریعلوم پزشکی خرم آباد2013183پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بجنورد012184داروسازی- دکتریعلوم پزشکی زنجان2220185داروسازی- دکتریعلوم پزشکی تبریز2611186داروسازی- دکتریعلوم پزشکی جندی شاپور اهواز1914187پزشکی- دکتریعلوم پزشکی قم1010188داروسازی- دکتریعلوم پزشکی تهران4040189پزشکی- دکتریعلوم پزشکی فسا2323190داروسازی- دکتریعلوم پزشکی مشهد2024191داروسازی- دکتریعلوم پزشکی شیراز1032192پزشکی- دکتریعلوم پزشکی قزوین2520193دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی بندر عباس1515194پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بندر عباس4030195داروسازی- دکتریعلوم پزشکی اصفهان2625196پزشکی- دکتریعلوم پزشکی کاشان3535197پزشکی- دکتریعلوم پزشکی زاهدان201511402پزشکی- دکتریعلوم پزشکی مازندران – ساری (رامسر)4040199پزشکی- دکتریعلوم پزشکی زابل1010200پزشکی- دکتریعلوم پزشکی جهرم125201پزشکی- دکتریعلوم پزشکی اراک1815202داروسازی- دکتریعلوم پزشکی همدان2020203پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شاهرود77204پزشکی- دکتریعلوم پزشکی بم88205پزشکی- دکتریعلوم پزشكی آبادان88206پزشکی- دکتریعلوم پزشکی سمنان2420207داروسازی- دکتریعلوم پزشکی مازندران – ساری (رامسر)2220208داروسازی- دکتریعلوم پزشکی البرز – کرج025209داروسازی- دکتریعلوم پزشکی اردبیل1414210پزشکی- دکتریعلوم پزشکی رفسنجان1210211داروسازی- دکتریعلوم پزشکی بندر عباس66212داروسازی- دکتریعلوم پزشکی كرمانشاه1416213داروسازی- دکتریعلوم پزشکی یزد1620214داروسازی- دکتریعلوم پزشکی زابل64215پزشکی- دکتریعلوم پزشکی ارومیه (بوكان)
26216پزشکی- دکتریعلوم پزشکی ارومیه (سلماس)
26217پزشکی- دکتریعلوم پزشکی جیرفت75218دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی کرمان77219پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شهرکرد2014220پزشکی- دکتریعلوم پزشکی شاهرود70221داروسازی- دکتریعلوم پزشکی بقیه الله تهران22
222دندانپزشکی- دکتریعلوم پزشکی ارومیه90223داروسازی- دکتریعلوم پزشکی ارومیه100224دندانپزشکی- دکتریدانشگاه شاهد تهران – پزشکی2020


برای اطلاع از ظرفیت پذیرش پردیس خودگردان و مازاد و همچنین انتخاب رشته با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

“مشاور گروپ “

جهت کسب اطلاعات بیشتر

با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره

9099071613 سراسر کشور

تماس حاصل فرمایید.

بدون پیش شماره از سراسر کشور

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

✔️ظرفیت دندانپزشکی 1402 چقدر است؟

ظرفیت دندانپزشکی 1402 در آزمون سراسری 2215 نفر محاسبه شده است.

✔️ظرفیت داروسازی 1402 چقدر است؟

ظرفیت داروسازی 1402 در آزمون سراسری 1158 نفر محاسبه شده است.

✔️ظرفیت پزشکی 1402 چقدر است؟

ظرفیت پزشکی 1402 در آزمون سراسری 11520 نفر محاسبه شده است.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی کنکور 1402 هر منطقه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Niku Delbar

    سلام وقتتون بخیر کنکوری 1402 هستم میخواستم بدونم با توجه به تغییرات رتبه لازم برای داروسازی شهید بهشتی چقدر هست سهمیه منطقه 2 هستم

    پاسخ
  2. سبا

    سلام من امسال با رتبه ۵۵۰۰ دارو میتونم بیارم چه سراسری چه آزاد چه پردیس

    پاسخ
  3. سلام لطفن یه تخمین برای من میزنین
    کنکور ۱۴۰۱ منطقه ۱
    فارسی ۵۸
    عربی ۸۰
    دینی ۵۸
    زبان ۵۸
    ریاضی ۶۰
    زیست ۶۴
    فیزیک ۵۸
    شیمی ۵۸
    زمین ۵

    پاسخ
  4. ژ.س

    سلام
    با درصدهای زیر در منطقه ۳ رتبه ام چقدر میشود؟
    ادبیات ۶۵
    دینی ۷۵
    عربی ۷۵
    زبان ۶۰
    شیمی ۴۰
    ریاضی ۳۵
    زیست ۵۰
    فیزیک ۶۰

    پاسخ
  5. Mahla

    سلام و خسته نباشید ،آیا با سهمیه منطقه ۲ و درصد های همه دروس ۵۰ درصد باشه، چه رتبه ای میارم ؟

    پاسخ
  6. Mm

    آیا با سهمیه منطقه 2 و درصد
    ریاضی 50
    فیزیک 60
    شیمی 68
    زیست 72
    ادبیات 46
    زبان 40
    عربی 70
    دینی 80
    چه رتبه ای میارم و در چه دانشگاهی قبول میشوم و چه شاخه ای؟
    لطفاً جواب دهید

    پاسخ
  7. Mh

    سلام لطفا این رتبه روتخمین بزنید
    خیلی ممنون از پاسخگویتون
    سهمیه ۲۵درصد
    ریاضی و فیزبک ۲۰
    شیمی ۴۰
    زیست ۵۰
    عربی۳۰
    دینی۵۰
    ادبیات۵۰
    زبان ۱۰

    پاسخ
  8. حمید

    لطفا اطلاعات درست به شرکت کنندگان در کنکور بدهید یک پزشک عمومی در بهترین حالت بیشتر از 10 میلیون در ماه درآمد ندارد حتی با احتساب کارانه ماهیانه با وضع مالیات 25 درصدی سال 99 درآمد یک پزشک عمومی به زور به 7 میلیون میرسد که باز نصف درآمد مهندسین در پتروشیمی پالایشگاه و نیروگاه است

    پاسخ
    1. user3

      دوست عزیز ؛ تعدیل حقوق و درآمدها در مطلب ذکر شده

      پاسخ
  9. محمد

    سلام ایا میشه کسی بلافاصله بعداز اتمام تحصیل و همزمان با شروع طرح تو یه جای محروم داروخانه بزنه ؟ یا اصلا امکان پذیر هست کسی همزمان با شروع طرح داروخانه بزنه؟

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      باید طرح گذرونده بشه

      پاسخ
  10. آتنا

    سلام رتبه وتراز زیر گروه یکم ۲۹۰۰و۹۲۰۰ هست آیا شانسی برای قبولی سه رشته یا فیزیو تراپی تعهدی خوزستان و دارم منطقه ۳ هستم

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      احتمال نمیدم

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403