ظرفیت مدارس تیزهوشان 1402 | نهم به دهم + آمار شرکت کنندگان

  ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت مدارس تیزهوشان 1402 | نهم به دهم + آمار شرکت کنندگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان : همانطور که می دانید به دلیل بالا بودن سطح امکانات آموزشی در مدارس تیزهوشان ، متقاضیان زیادی اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان می کنند و رقابت سنگینی بین داوطلبان این آزمون برقرار است . مشاور گروپ در اینجا مراحل ثبت نام و نیز آخرین تغییرات این آزمون را به اطلاعتان می رساند …

  ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان:  طی تغییرات انجام شده توسط سازمان آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته ، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم ادغام شدند و آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم و آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شدند و پذیرش در مدارس تیزهوشان پایه هفتم صرفاً بر اساس آزمون سنجش هوش انجام پذیرفت .

در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ روند آزمون تیزهوشان احتمالا تغییراتی خواهد داشت که در این  مطلب قصد داریم در خصوص این تغییرات احتمالی و زمان ، نحوه ، شرایط و سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اطلاعاتی ارائه دهیم . ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان


” ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی انجام می شود “

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان:طبق اعلام قبلی از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان دانش پژوهان جوان به نشانیazmoon.medu.ir ،مبنی برآغاز ثبت‌ نام آزمون ورودی‌ مدارس‌ استعدادهای‌ درخشان‌و‌دانش پژوهان جوان اعلام می کند : ثبت نام از از روز 5شنبه 11 فروردین 1401 آغاز و تا تاریخ 29 فروردین ماه ادامه خواهد داشت از طریق سامانه ثبت نام آغاز می شود. ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام می شود .

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان نهم به دهم تهران

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم  تهران

سر فصل ها

ظرفیت مدارس تیزهوشان

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از 11 فروردین 1401 آغاز می شود لذا تمام دانش آموزان محترمی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند می توانند از این مورخ با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی azmoon.medu.ir جهت تکمیل امور ثبت نام مراجعه نمایند و یا از سراسر کشور جهت تکمیل ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ با شماره  مرکز ثبت نام تیزهوشان 9099071613 (تماس از سراسر کشور)  تماس بگیرند.

زمان و سایت و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ظرفیت ، ضوابط و شرایط ورود به مدارس تیزهوشان :   داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانند با مراجعه به سایت مربوطه اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نموده و ضمن پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام به ثبت نام خود نمایند . روند تکمیل ثبت نام در پایه ششم به هفتم و ثبت نام نهم به دهم متفاوت است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم :

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ :

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از 11 فروردین 1401 انجام می پذیرد . در این باره به محض انتشار اطلاعیه آموزش پرورش اطلاع رسانی خواهیم کرد . ثبت نام برای کلیه متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ احتمالا از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می پذیرد .

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ :

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از تاریخ 11 فروردین 1401 آغاز شده و تا تاریخ 29 فروردین ادامه دارد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نموده و ضمن پرداخت هزینه ی مربوطه ، ثبت نام خود را در آزمون تیزهوشان نهم به دهم انجام دهند .

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   شایان به ذکر است که ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲​ و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ صرفاً به صورت اینترنتی از طریق سایت مذکور انجام می شود . ضمناً دانش آموزان و والدین گرامی آن ها می توانند تمامی سوالات خود در خصوص ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ و آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را از طریق برقراری یک تماس تلفنی با سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ جویا شوند.

 شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم می شود .

از جمله شرایط عمومی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ میتوان به داشتن تابعیت ایرانی اشاره کرد ، لیکن اتباع غیر ایرانی نیز میتوانند با شرایط خاص ، ثبت نام و در آزمون شرکت کنند . شرایط اختصاصی ثبت نام در پایه ششم به هفتم و پایه نهم به دهم متفاوت است . شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی است البته داوطلبانی که فقط در یک درس از مجموع دروس پنجم و ششم ابتدایی نمره خوب دارند هم می توانند در این سنجش شرکت کنند . شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شامل اشتغال به تحصیل در پایه نهم و دارا بودن معدل کل سالانه 19 در پایه هشتم می باشد .ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان /

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :    آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ احتمالا در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد . داوطلبان احتمالا یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت azmoon.medu.ir می بایست اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی کنند . نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی احتمالا یک ماه بعد از برگزاری آزمون از طریق azmoon.medu.ir اعلام خواهد شد  داوطلبان میتوانند 5 روز قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم کنند . نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز احتمالاً یک ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان اعلام می شود .

زمان ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :  طبق اعلام قبلی از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان دانش پژوهان جوان به نشانیazmoon.medu.ir ،مبنی برآغاز ثبت‌ نام آزمون ورودی‌ مدارس‌ استعدادهای‌ درخشان‌و‌دانش پژوهان جوان اعلام می کند : ثبت نام از تاریخ 26 بهمن تا 3 اسفندماه 99 از طریق سامانه ثبت نام آغاز می شود. ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام می شود . زمان ثبت نام ممکن است برای چند روز تمدید شود. 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   ثبت نام آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان پایه ششم از طریق سایت hoosh.medu.ir و برای پایه نهم از طریق سایت www.azmoon.medu.ir صورت می پذیرد که هر دانش آموز پس از ورود به سامانه باید مراحل زیر را انجام دهد.

تکمیل تقاضا نامه الکتریکی ثبت نام بعد از ورود به سامانه

بارگذار فایل عکس اسکن شده خوانا (با عرض 200 تا 300 و ارتفاع 300 تا 400 پیکسل) با فرمت jpg با زمینه سفید و مربوط به سال جاری دانش آموز
پرداخت وجه ثبت نام آزمون نمونه دولتی از طریق کارت های بانکی در همان سامانه
دریافت شماره پیگیری در پایان ثبت نام

مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به ترتیب :

مرحله اول ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ – ورود به سایت azmoon.medu.ir

همان طور که عنوان کردیم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت کاملا اینترنتی از سایت ثبت نام azmoon.medu.ir انجام می پذیرد لذا دانش آموزان و اولیا گرامی دقت داشته باشند وارد سامانه دیگری نشوند ، اگر به صورت صحیح وارد سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان  شوید با تصویر زیر رو به رو خواهید شد :

مرحله دوم ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ – ورود اطلاعات در سامانه

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   دانش آموزان و اولیا گرامی توجه کنند اگر به صورت صحیح وارد سامانه شوند وارد صفحه بالا خواهند شد سپس با رو به رو شدن با صفحه بالا می بایست کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز را وارد نمایند شایان ذکر است دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند از طریق سامانه دریافت رمز عبور همگام رمز ورود همگام مربوط را دریافت نمایند شایان ذکر است اگر هر یک از داوطلبان اگر به دلایلی موفق به اخذ رمز ورود همگام از سامانه نشدند می توانند رمز همگام خود را از مدرسه دریافت نمایند.

شایان ذکر است رمز ورود همگام مورد نیاز جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در هر دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم همان رمز عبور ترکیب حروف و اعداد انگلیسی خواهد بود که در آزمون های پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در اختیار دانش آموزان قرار گرفته.

مرحله سوم ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ – تکمیل اطلاعات دانش آموز

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   پس از ورود به سیستم ثبت نام آزمون تیزهوشان با صفحه زیر رو به رو خواهید شد :
پس از ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ابتدا مشخصات دانش آموز را به صورت صحیح و دقیق وارد سامانه کنید در مرحله بعد می بایست یک تصویر پرسنلی از دانش آموز اسکن کرده و وارد سیستم نمایید شایان ذکر است تصویر مورد نظر می بایست دارای ابعاد حداقل 300*400 پیکسل باشد و حداکثر 6 ماه از زمان ثبت آن گذشته باشد.

در مرحله بعد از بارگزاری تصویر دانش آموز می بایست مدارس تیزهوشان مد نظر خود را به ترتیب اولویت مرتب نمایید توصیه می کنیم جهت اولویت بندی مدارس حتما ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان را مد نظر قرار دهید ضمنا مسیر مدرسه مورد نظر نیز یکی از موارد مهم جهت ثبت نام خواهد بود.

مرحله آخر ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ – پرداخت هزینه و دریافت کارت ثبت نام

پس از مرتب کردن اولویت ها بر اساس مواردی که متذکر شدیم می بایست یکبار تمامی اطلاعات وارد شده را مورد بررسی و تایید قرار دهید اگر تمامی اطلاعات وارد شده صحیح بود می توانید با تایید ثبت نام آزمون تیزهوشان تا این مرحله وارد مرحله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان می شوید و پس از پرداخت هزینه ثبت نام از درگاه موجود روی سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می توانید ثبت نام خود را تکمیل کرده و کارت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را دریافت نمایید.

دیگر شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم و نهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲– azmoon.medu.ir

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   دانش آموزان گرامی برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان و ضوابط میتوانند دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را از سایت سمپاد دانلود کنند.لینک دانلود دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایان این بند قرار دارد حتما قبل از ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان دفترچه را مطالعه کنید چند مورد از شرایط اختصاصی مدارس تیزهوشان را بیان می کنیم .

1-داشتن تابعیت ایرانی

تبصره:ثبت نام اتباع خارجه باید طبق شرایط و بخش نامه امور بین الملل و مدارس خارج از کشور می باشد .

2- برای ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس و یا کسب مقیاس خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی 

برای ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در پایه دهم کسب معدل بالای 19 در نیمسال دوم نهم ملاک قرار دارد .

تبصره : دانش آموزانی که در پایه های هفتم و هشتم در ثبت نام مدارس تیزهوشان تحصیل کرده اند با شرط معدل می توانند بدون آزمون در مقطع نهم نیز مشغول به تحصیل شوند.

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان استعداد های درخشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲به سامانه sampad.medu.ir مراجعه نمایید .

سوالات آزمون تیزهوشان ششم و نهم

سوالاتی که در آزمون تیزهوشان مطرح میشود دو گونه اند. سوالات تحصیلی و سوالات تحلیلی .

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   سوالات تحصیلی ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مربوط به کتب درسی دانش آموزان می باشد و منبع اصلی سوالات آزمون تیزهوشان کتب درسی آن ها است سوالات تحصیلی آزمون تیزهوشان هفتم دارای 30% سوال از پایه پنجم و 70% سوال از پایه ششم می باشد. سوالات تیزهوشان به صورت تستی چهارگزینه ای است و هر پاسخ صحیح در آزمون ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم دارای 3 امتیاز و هر پاسخ اشتباه دارای 1 امتیاز منفی می باشد لذا خواهش مندیم از دانش آموزان عزیز که در صورتی که پاسخ سوالی را نمیدانید جواب ندهید .

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات تیزهوشان

در صورتی که در سوالی 2 گزینه را به عنوان جواب علامت زده باشید به عنوان جواب اشتباه محسوب خواهد شد .

برای ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ سمپاد دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان برای پایه ششم و نهم- منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم – سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و نهم و همچنین تخمین رتبه قبولی تیزهوشان میتوانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید .

شماره تماس 

9099071613

پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 12 شب

 


شرایط ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

1- داشتن تابعیت ایرانی (پذیرش دانش آموزان غیر ایرانی تابع شرایط خاص می باشد)

2- اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه ششم

3- کسب نمره خیلی خوب در تمام دروس پایه پنجم و ششم و یا کسب حداکثر یه نمره خوب .

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

1- داشتن تابعیت ایرانی (پذیرش دانش آموزان غیر ایرانی تابع شرایط خاص می باشد)

2- اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهم

3- معدل کل سال هشتم بالای 19 باشد.

نکته: دانش آموزان پایه نهم مدارس استعداد های درخشان از شرکت در آزمون معاف می باشند. پذیرش نهایی این دانش آموزان در پایه دهم، منوط به احراز شرایط ادامه تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان و مطابق تبصره مربوطه می باشد. انتخاب دبیرستان این دانش آموزان بر عهده اداره کل آموزش و پرورش استان می باشد.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان برای پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ احتمالا در اردیبهشت ماه به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود و داوطلبان می توانند 5 روز قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نمایند .

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ حدودا 5 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام می شود ، که داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج تیزهوشان از نتیجه آزمون خود آگاه شوند . آن دسته از داوطلبانی که به نتایج آزمون تیزهوشان خود اعتراض دارند می بایست در فرصتی که بعد از اعلام نتایج در اختیار داوطلبان قرار می گیرد می توانند اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان خود را ثبت نمایند تا نتیجه آزمونشان مجددا مورد بررسی قرار گیرد . دانش آموزان گرامی توجه کنند که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان الزامی می باشد .

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، پنج روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سامانه ثبت نام قابل دریافت می باشد.

مواد، تعداد و ضرایب سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

آزمون تیزهوشان ششم به صورت آزمون هوش و استعداد برگزار می گردد

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان شهر تهران سال ۱۴۰۱

مشاوره قبولی تیزهوشان توسط تیم برتر مشاور گروپ

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   مشاوره در زمینه آزمون مدارس تیزهوشان همیشه جزو زمینه های خاص مشاوره ای در تیم حرفه ای مشاور گروپ بوده و است . برای قبولی در آزمون تیزهوشان، در درجه اول داشتن برنامه ای پویا که نه شما را خسته کند و نه اینکه نتیجه ای نداشته باشد، لازم است . طرح چنین برنامه ای نیاز به مهارت های تخصصی مشاوری مجرب دارد تا با توجه به ویژگی های شما برنامه ای متناسب وضعیت شما آماده و طرح ریزی کند تا در کنار این که از درس خواندن خسته نشوید هم بتوانید تمام دروس را مطالعه کنید و هم بتوانید برای آزمون تستی تیزهوشان آماده شوید. تیم مشاور گروپ با تجربه چندین ساله خود در این زمینه و بررسی کامل شریط موفقیت و قبولی در آزمون تیزهوشان و در کنار آن تحصیل در دانشگاه های برتر تهران، بهترین برنامه را در این خصوص در اختیار شما قرار می دهند. برای مشاوره با مشاور گروپ ؛ تماس بگیرید.

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   در کنار موارد بالا و بدون شک آگاهی از بهترین منابع و جزوات درسی و آزمون های آزمایشی تاثیر زیادی در کسب موفقیت دارد. در این زمینه نیز بدون راهنمایی یک مشاور خوب تصمیم گیری کار سختی خواهد بود. برای مثال استفاده از کتاب ها و جزواتی که حجمی بسیار بیشتر از کتاب های درسی دارد، می تواند سبب خستگی دانش آموز و در مواردی باعث ناامیدی وی از ادامه تلاش برای موفقیت شود.

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   مشاوره تیزهوشان در زمینه طریقه صحیح مطالعه کتاب های درسی و روش های نکته برداری و حل کردن سوالات نیز اهمیت دارد و از مواردی است که اطلاع از آن کمک زیادی به شما می کند. در تمامی این موارد مشاوران ما بهترین راه ها را به شما نشان می دهند.

ظرفیت ، ضوابط و شرایط پذیرش آزمون مدارس تیزهوشان :   بعد از تلاش و پشتکار همراه با برنامه ریزی، طریقه به ثمر رساندن این تلاش ها نیز اهمیت بسزایی دارد. موارد زیادی وجود دارد که با تلاش فراوان و حتی شاگرد برتر بودن، نتوانستن نتیجه دلخواهی از آزمون تیزهوشان کسب کنند. از جمله این موارد؛ عدم آشنایی با آزمون تستی، استرس بیش از حد، برخورد با شرایط غیر قابل پیش بینی مثل دیر رسیدن به امتحان، عدم آمادگی روحی برای آزمون به دلیل عدم اطمینان کافی به تلاش های خود و بسیاری از موارد دیگر می باشد. یک مشاور خوب در حین مشاوره و برنامه ریزی درسی برای آزمون تیزهوشان همه این موارد را با شما مطرح می کند و راه حل های آن را نیز به شما آموزش می دهد.

در پایان نیز پس از کسب نتیجه، هر چه که باشد؛ یک مشاور خوب می تواند به شما کمک زیادی کند.

در کنار این داشتن یک مشاور خوب سبب موفقیت های زیادی حتی در زندگی شما می شود. مشاور گروپ آگاهی به شما و همراهی شما تا رسیدن به موفقیت را وظیفه خود می دانند.

شماره تماس 

9099071613

پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 12 شب


مواد، تعداد و ضرایب سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات امتحانی شامل دو دسته سوال “استعداد تحلیلی” و “استعداد تحصیلی” می باشد.

سوالات استعداد تحلیلی تعداد سوالات مدت پاسخگویی
استعداد تحلیلی 15 15 دقیقه
نمره سوالات استعداد تحلیلی 45

سوالات استعداد تحصیلی تعداد سوال ضریب منابع طرح سوال مدت پاسخگویی
قرآن و پیام های آسمانی 8 2 سوالات از تمامی کتاب های پایه هشتم و کتاب های پایه نهم طراحی می شود.
 

105 دقیقه

زبان و ادبیات فارسی 15 2
مطالعات اجتماعی 15 1
علوم تجربی 17 2
ریاضیات 20 3
جمع کل 75 نمره کل استعداد تحصیلی 465

به ازای هر پاسخ صحیح 3 نمره مثبت، و به ازای هر پاسخ غلط سه نمره منفی در نظر گرفته می شود.

سوالات متداول ثبت نام آزمون ورودی تیزهوشان

ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 چه زمانی آغاز می شود؟

ثبت نام داوطلبان از تاریخ 26 بهمن آغاز شده و تا تاریخ 3 اسفند 99 ادامه دارد.

شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان چیست؟

شرایط ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در این مقاله ارائه داده شده است.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 چه زمانی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه آزمون، پنج روز قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت azmoon.medu.ir قابل دریافت است.

4.7/5 - (38 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت مدارس تیزهوشان 1402 | نهم به دهم + آمار شرکت کنندگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. نسرین پایور

    سلام وقت خوش چند نفر در آزمون تیزهوشان نهم به دهم بر میدارند

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی