شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 99 – 1400

شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 99 - 1400

جهت مشاوره در زمینه شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 99 – 1400 : معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد امتحانات پایان ترم دروس مقاطع کارشناسی ارشد نیمسال دوم 98 – 99 برای همه دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار می‌ گردد .


شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 99 - 1400


 شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 99 – 1400 موضوع مورد بحث این خبر است … معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد امتحانات پایان ترم دروس مقاطع کارشناسی ارشد نیمسال دوم 98 – 99 برای همه دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار می‌ گردد .

 ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و مشارکت اعضای محترم هیأت علمی ، کارشناسان و دانشجویان گرامی که در زمان بحران همه‌ گیری کرونا شرایط را برای برگزاری کلاس‌ ها به شیوه الکترونیکی فراهم نمودند ، به منظور رعایت ملاحظات بهداشتی و حفظ سلامت دانشجویان ، بر اساس مذاکرات انجام شده در جلسه ۳۰/‏۰۲/‏۱۳۹۹‬ شورای آموزشی دانشگاه و همچنین هماهنگی‌ های انجام شده در جلسه ۰۶/‏۰۳/‏۱۳۹۹ کمیته منتخب شورای آموزشی که با حضور ریاست محترم دانشگاه تشکیل شد ، نحوه برگزاری آزمون‌ های پایانی نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ به شرح زیر اعلام می‌ شود :

  • امتحانات دروس مقطع کارشناسی به صورت حضوری و طبق تقویم آموزشی و برنامه زمانبندی اعلام شده برای هر درس ، از تاریخ ۰۵/‏۰۴/‏۱۳۹۹‬ برگزار خواهد شد . دانشجویان ساکن در استان‌های تهران ، البرز و قم با حضور در دانشکده‌ های خود در دانشگاه و دانشجویان ساکن در شهرستان‌ ها با حضور در مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور استان‌ های محل سکونت خود در آزمون‌ های پایانی نیمسال شرکت خواهند نمود . سوالات آزمون‌ ها به صورت چند گزینه‌ ای خواهد بود . انتخاب محل آزمون بعهده دانشجو است . سامانه مربوط به نحوه انتخاب محل آزمون و مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور ، متعاقباً توسط مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه اعلام خواهد شد .

  • پیرو بخشنامه‌های قبلی ، امتحانات دروس مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای همه دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار می‌گردد . استاد هر درس مرجع ارزشیابی دانشجو در همان درس بوده و نسبت به ارزیابی و امتحانات پایانی اقدام خواهد نمود . در موارد خاص آزمون برخی از دروس با تأیید معاونت آموزشی دانشکده و ستاد برگزاری آزمون‌ های دانشگاه می‌ تواند بر اساس مفاد بند ۱ برگزار شود .

  • آزمون پایان ترم دانشجویان خارجی که به کشور خود بازگشته‌ اند صرفاً به صورت الکترونیکی برگزار می شود و برای آن دسته از دانشجویان خارجی که در داخل کشور هستند مطابق بندهای ۱ و ۲ صورت می پذیرد .

  • مرکز مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی دانشگاه اطلاعات لازم در خصوص روش‌ های آزمون‌ های الکترونیکی و مستندات لازم برای برگزاری آزمون‌ های الکترونیکی را به واحد ها ارائه خواهد داد .

  • شایسته است معاونان محترم آموزشی واحد ها هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم را برای برگزاری آزمون‌ ها فراهم نمایند . در این راستا همراهی و مشارکت مدیران محترم گروه‌ های آموزشی و اعضای محترم هیأت علمی برای برگزاری مطلوب آزمون‌ های پایان نیمسال بیش از پیش مورد انتظار است .

منبع : سایت دانشگاه تهران

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی