شهریه دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳| شهریه دانشگاه بین الملل 1403

شهریه دانشگاه پردیس / شهریه دانشگاه بین الملل

جهت مشاوره در زمینه شهریه دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳| شهریه دانشگاه بین الملل 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از موضوعات مهم شهریه دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳| شهریه دانشگاه بین الملل  1403 است. در رابطه با دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ لازم است به اطلاعتان برسانیم که دانشگاه‌های پردیس خودگردان (بین الملل) را می‌توانیم شعبه‌هایی از دانشگاه‌های سراسری معرفی کنیم که تاسیس این نوع دانشگاه با هدف جلوگیری از مهاجرت بسیاری از دانشجویان جهت تحصیل در خارج از کشور صورت گرفته است.

شهریه دانشگاه پردیس / شهریه دانشگاه بین الملل

شهریه دانشگاه پردیس بین الملل سال 1403 

شهریه دانشگاه پردیس خودگردان 1403>> بیشترین گرایش به تحصیل در دانشگاه‌های پردیس خودگردان را می‌توانیم در میان داوطلبان رشته علوم تجربی به جهت رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی مشاهده کنیم. چنانچه خواستار تحصیل در این دانشگاه‌ها هستید، لازم است بدانید که پذیرش دانشجویان در این دانشگاه‌ها به دلیل رقابت زیاد مشروط به پرداختن شهریه‌های بالا می‌باشد که در ادامه مطلب به بررسی میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در تمامی مقاطع و رشته‌های مختلف پرداخته‌ایم.

شهریه دانشگاه بین الملل سال 1403>> امکان قبولی با رتبه‌های پایین‌تر در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در پردیس خودگردان ( بین الملل ) باعث شده شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) دانشگاه‌های علوم پزشکی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی برای بسیاری از خانواده‌ها به علامت سوال بزرگی تبدل شود. در این مقاله به بررسی شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌پردازیم تا والدین و داوطلبان بتوانند با قرار دادن شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کنار شهریه دانشگاه آزاد پزشکی و پیراپزشکی، انتخاب مناسبی با علم کامل داشته باشند.

شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان

مبلغ شهریه پردیس خودگردان
هنر
علوم پزشکی از هفت میلیون و هشتصد تا نه میلیون و پانصد هزار تومان
علوم پایه  از چهار میلیون و هشتصد تا شش میلیون و پانصد هزار تومان
علوم انسانی  از ششصد و پنجاه تا یک میلیون و پانصد هزار تومان
علوم مهندسی  از نهصد و پنجاه تا یک میلیون و ششصد و پنجاه تومان

هزینه پردیس خودگردان ۱۴۰۳

هزینه پردیس خود گردان 1403>> یکی از سوالات متداول برای داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه پردیس خودگران را دارند، این است که آیا مدرک دانشگاه پردیس خودگردان اعتبار دارد و مورد تایید ارگان‌ها می‌باشد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دانشگاه‌های پردیس خودگردان تحت نظارت وزارت علوم می‌باشند، بنابراین اعتبار مدرک این نوع دانشگاه با دانشگاه‌های دولتی تفاوتی ندارد. به این خاطر که تدریس اساتید در دانشگاه‌های پردیس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اساتید برتر در این دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند.

” شهریه پردیس های خودگردان پزشکی از شهریه کلیه دانشگاه های دیگر بیشتر است “

جدول شهریه دانشگاه پردیس

هزینه دانشگاه شهریه پرداز پردیس خودگردان

داوطلبان برای ورود به رشته پزشکی شبانه روز تلاش می‌کنند تا به نتیجه‌ای مطلوب و دلخواه برسند. اما رقابت به خصوص در رشته تجربی بسیار سخت و طاقت فرسا است. از این رو پردیس خودگردان این دسته از افراد را که تشنه یادگیری رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی هستند را به خود جذب می‌کند. دانشگاه پردیس خودگردان در واقع شعبه دانشگاه‌های دولتی است که در قبال دریافت شهریه، داوطلبان رشته‌های پزشکی را ثبت نام می‌کند و در نهایت مدرکی معتبر همانند دانشگاه سراسری به دانشجو ارائه می‌دهد. از این رو قصد داریم به هزینه دانشگاه شهریه پرداز علوم پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد بپردازیم:

هزینه دانشگاه شهریه پرداز

هنر از ۱۱ میلیون تا ۱۳ میلیون تومان
علوم پایه  از ۲۵ میلیون تا ۳۳ میلیون تومان
علوم انسانی  از ۹ میلیون تا ۱۴ میلیون تومان
علوم مهندسی  از ۱۰ میلیون تا ۱۲ میلیون تومان
علوم پزشکی  از ۱۴ میلیون تا ۱۹ میلیون تومان

شهریه پردیس خودگردان دانشگاه تهران

شهریه پردیس خودگردان دانشگاه تهران ۱۴٠۲-۱۴٠۱ هر سال با تغییراتی روبه‌رو است. علاقمندان به رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی برای اینکه بتوانند در رشته مورد علاقه خود که بازار کار داغ و خوبی دارد، درس بخوانند؛ حاضرند که ۱۲ درصد بیشتر از مبلغ اصلی پردیس خودگردان دانشگاه‌های دیگر را به پردیس خودگردان دانشگاه تهران بدهند تا بتوانند با مدرک یکی از بهترین دانشگاه‌های ایران، فارغ التحصیل شوند. در ادامه برای درک بهتر مطلب به مبلغ شهریه ثابت هر رشته خواهیم پرداخت:

میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان در رشته پزشکی
به ازای دوترم تحصیلی بین ۲۲ تا ۲۳ میلیون تومان
میزان شهریه پردیس خودگردان در رشته دندانپزشکی
به ازای دوترم تحصیلی بین ۲۳ تا ۲۴ میلیون تومان
میزان شهریه پردیس خودگردان در رشته داروسازی
به ازای دو ترم تحصیلی بین ۲۲ تا ۲۳ میلیون تومان
میزان شهریه پردیس خودگردان در رشته پرستاری
به ازای دو ترم تحصیلی بین ۴ تا ۵ میلیون تومان
میزان شهریه پردیس خودگردان در رشته فیزیوتراپی
به ازای دو ترم تحصیلی بین ۷ تا ۸ میلیون تومان
میزان شهریه پردیس خودگردان در رشته بینایی سنجی
به ازای دو ترم تحصیلی بین ۷ تا ۸ میلیون تومان
میزان شهریه پردیس خودگردان در رشته مامایی
به ازای دو ترم تحصیلی بین ۴ تا ۵ میلیون تومان
میزان شهریه پردیس خودگردان رشته های اتاق عمل , شنوایی سنجی , کاردرمانی ،هوشبری

لازم به ذکر است که مبالغ فوق به صورت شهریه پردیس خودگران، به طور معمول حساب شده است. مبالغ شهریه پردیس خودگردان دانشگاه تهران ۱۰ الی ۱۲ درصد بیشتر می‌باشد.

شهریه پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی

همانطور که برای دانشگاه تهران گفتیم، شهریه پردیش خودگردان دانشگاه شهید بهشتی نیز با دانشگاه‌های دیگر متفاوت است. بنابراین افرادی که می‌خواهند در این دانشگاه در یکی از رشته‌های تجربی مثل پزشکی، پرستاری، دندان پزشکی، دارو سازی و مامایی تحصیل کنند؛ بایستی ۱۰ الی ۱۲ درصد شهریه بیشتر بپردازند.

شهریه پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی ۱۴٠۲
پردیس خودگردان بهشتی رشته پزشکی شهریه هر ترم حدود ۱۲ میلیون تومان
پردیس خودگردان بهشتی رشته داروسازی شهریه هر ترم حدود ۱۲ میلیون تومان
پردیس خودگردان بهشتی رشته فیزیوتراپی شهریه هر ترم حدود ۶ میلیون تومان
پردیس خودگردان بهشتی رشته اتاق عمل شهریه هر ترم حدود ۴ میلیون تومان
پردیس خودگردان بهشتی رشته دندان پزشکی شهریه هر ترم حدود ۱۲ میلیون تومان
پردیس خودگردان بهشتی رشته مامایی شهریه هر ترم حدود ۴ میلیون تومان
پردیس خودگردان بهشتی رشته بی‌هوشی شهریه هر ترم حدود ۴ میلیون تومان

شهریه پردیس خودگردان علوم پزشکی مشهد

یکی از دانشگاه‌های شهریه پرداز، پردیس خودگردان علوم پزشکی مشهد است. پردیس خودگردان که به عنوان شعبه دیگری از دانشگاه‌های سراسری معرفی می‌شود، داوطلبان بسیاری را برای ادامه تحصیل به خود جذب کرده است. این دانشگاه همانند پیام نور و آزاد شهریه دریافت می‌کند، اما با این تفاوت که مدرک آن معتبر است و هیچ تفاوتی با دانشگاه سراسری آن شعبه ندارد. در ادامه به شهریه پردیس خودگردان علوم پزشکی مشهد اشاره خواهیم کرد:

شهریه پردیس خودگردان علوم پزشکی مشهد

پردیس خودگردان مشهد رشته دندان پزشکی شهریه هر ترم ۱۷ میلیون تومان
پردیس خودگردان مشهد رشته پزشکی شهریه هر ترم ۱۷ میلیون تومان
پردیس خودگردان مشهد رشته داروسازی شهریه هر ترم ۱۷ میلیون تومان

شهریه پردیس خودگردان علوم پزشکی شیراز

یکی از شهرهای بزرگ ایران شهر شیراز است. داوطلبان زیادی برای تحصیل در رشته پزشکی در پردیس خودگردان علوم پزشکی به این شهر می‌روند تا بتوانند با کسب مدرکی معتبر فارغ التحصیل شوند. همانطور که می‌دانید یکی از رشته‌های پرطرفدار و البته سخت، رشته تجربی است. اما معمولا والدین و خود دانش آموزان به دلیل بازار کار خوب رشته پزشکی و نیز اعتبار و احترام این شغل، به هر قیمتی می‌خواند در دانشگاه‌های سراسری پزشکی بخوانند. اما در صورتی که نتوانند رتبه لازم را کسب کنند به سراغ پردیس خودگردان می‌روند. اکنون برای آن دسته که به دنبال شهریه پردیس خودگردان علوم پزشکی شیراز هستند، جدول زیر را آماده کرده‌ایم:

شهریه پردیس خودگردان علوم پزشکی شیراز

پردیس خودگردان شیراز رشته دندان پزشکی شهریه هر ترم 15 میلیون تومان
پردیس خودگردان شیراز رشته داروسازی شهریه هر ترم 15 میلیون تومان
پردیس خودگردان شیراز رشته پزشکی شهریه هر ترم 15 میلیون تومان

شهریه پرستاری پردیس خودگردان

تعداد داوطلبان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و نیز پرستاری هر سال بیشتر از سال قبل می‌شوند. بنابراین داوطلبان می‌توانند علاوه بر دانشگاه‌های سراسری، پردیس خودگردان را که در حقیقت زیر مجموعه دانشگاه‌های دولتی مثل تهران و شهید بهشتی است را انتخاب کنند. در صورت قبولی با پرداخت شهریه ثابت و شهریه متغیر در دانشگاه نام نویسی می‌کنند و مدرکی معتبر زیر نظر وزارت علوم دریافت خواهند کرد. در ادامه برای اطلاع از شهریه پرستاری پردیس خودگردان، به مبلغ پرداختی توجه نمایید:

شهریه پرستاری پردیس خودگردان
مبلغ شهریه حداقل شهریه هر ترم از 6 میلیون تومان

شهریه پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

شهریه پردیس خودگردان علوم پزشکی تبریز
پردیس خودگردان تبریز رشته دندان پزشکی

شهریه هر ترم از 17 میلیون تومان

پردیس خودگردان شیراز رشته داروسازی شهریه هر ترم از 17 میلیون تومان
پردیس خودگردان شیراز رشته پزشکی شهریه هر ترم از 17 میلیون تومان

شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) پزشکی

شهریه دانشگاه پردیس و شهریه دانشگاه بین الملل سال ۱۴۰۳ >> رشته پزشکی جزو اولین رشته‌هایی بود که در پردیس خودگردان دانشگاه‌های علوم پزشکی تدریس شد و شهریه پردیس خودگردان پزشکی یا همان شهریه پردیس بین الملل پزشکی جزو متداول‌ترین سوالات داوطلبان و والدین است. از آنجایی که شهریه پردیس خودگردان پزشکی هر ساله دچار تغییر می‌شود، شهریه کلیه واحدهای پردیس خودگردان پزشکی ( غیر از 3 دانشگاه مستقر در تهران ) در سال تحصیلی 1403 برای دو ترم ( یک سال تحصیلی ) مبلغ 29,282,000 میلیون بوده است. شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) در سال تحصیلی 1403حداکثر بین 10 تا 15 درصد افزایش یافته است.( شهریه سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران حداکثر 12 درصد بیشتر از مبلغ فوق است ).

شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) دندانپزشکی

شهریه دانشگاه پردیس و شهریه دانشگاه بین الملل سال ۱۴۰۳  >> شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) دندانپزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال تحصیلی1403 در کلیه پردیس خودگردان به ازای 2 نیمسال تحصیلی ( 1 سال تحصیلی ) حدود مبلغ 31,460,00 تومان بوده است. لازم به ذکر است شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نهایتا می‌تواندبین 10 تا 15 درصد افزایش یابد. ( شهریه سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران حداکثر 12 درصد بیشتر از مبلغ فوق است ).
” حتما پیش از انتخاب پردیس های خودگردان از شهریه آن ها مطلع شوید “

شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) داروسازی

شهریه دانشگاه پردیس و شهریه دانشگاه بین الملل سال ۱۴۰۳ >> شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) داروسازی در سال تحصیلی 1403 برای دو نیمسال تحصیلی ( یک سال تحصیلی کامل ) به میزان 19 تا 25 میلیون تومان در کلیه دانشگاه های علوم پزشکی ( به غیر از سه دانشگاه مستقر در تهران ) اعلام شده است. شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) داروسازی می تواند در سال تحصیلی 1403 حداکثر بین 10 تا 15 درصد افزایش یابد. ( شهریه سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران حداکثر 12 درصد بیشتر از مبلغ فوق است ).

شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) پرستاری

شهریه دانشگاه پردیس و شهریه دانشگاه بین الملل سال ۱۴۰۳>> شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) پرستاری در سال تحصیلی 1403 در دو نیمسال تحصیلی ( یک سال تحصیلی ) معادل 18,687,240 تا 29,588,130 بوده است. شایان ذکر است شهریه پردیس خودگردان پرستاری در سال تحصیلی نهایتا باید بین 10 تا 15 درصد افزایش داشته باشد. ( شهریه سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران حداکثر 12 درصد بیشتر از مبلغ فوق است ).

شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) فیزیوتراپی

شهریه دانشگاه پردیس و شهریه دانشگاه بین الملل سال ۱۴۰۳ >> شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) فیزیوتراپی در سال تحصیلی 1403 در دانشگاه علوم پزشکی به ازای دو نیمسال تحصیلی ( یک سال تحصیلی ) مبلغ 67,079,122 ریال است. شهریه پردیس خودگردان فیزیوتراپی در سال تحصیلی نهایتا باید بین 10 تا 15 درصد افزایش داشته باشد. ( شهریه سه دانشگاه علوم پزشکی تهران ، شهید بهشتی و ایران حداکثر 12 درصد بیشتر از مبلغ فوق است ).

شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) بینایی سنجی

شهریه دانشگاه پردیس و شهریه دانشگاه بین الملل سال ۱۴۰۳ >> شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) بینایی سنجی برای ورودی های سال 95 پردیس های خودگردان مبلغ 4 میلیون الی 6 میلیون تومان در هر ترم است که این مبلغ به ازای شهریه یک سال تحصیلی از دانشجویان اخذ خواهد شد. شهریه پردیس خودگردان بینایی سنجی در سال تحصیلی نهایتا باید بین 10 تا 15 درصد افزایش داشته باشد. ( شهریه سه دانشگاه علوم پزشکی تهران ، شهید بهشتی و ایران حداکثر 12 درصد بیشتر از مبلغ فوق است ) .

شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) مامایی

شهریه دانشگاه پردیس و شهریه دانشگاه بین الملل سال ۱۴۰۳ >> شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) مامایی در سال تحصیلی 1403 به ازای دو نیمسال تحصیلی یا همان یک سال تحصیلی عبارت بود از 12 تا 15 میلیون تومان است که این مقدار در ابتدای ثبت نام از دانشجویان گرفته می‌شود. لازم به ذکر است شهریه پردیس خودگردان ( بین الملل ) مامایی در سال تحصیلی می‌تواند حداکثر بین 10 تا 15 درصد افزایش یابد. ( شهریه سه دانشگاه علوم پزشکی تهران ، شهید بهشتی و ایران حداکثر 12 درصد بیشتر از مبلغ فوق است ).

شهریه دانشگاه آزاد پزشکی

شهریه پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه آزاد حدود ٣ میلیون تومان هر ترم ( یعنی سالانه حدود ۶ میلیون تومان ) است.

شهریه دانشگاه پردیس و شهریه دانشگاه بین الملل

شهریه دانشگاه پردیس و شهریه دانشگاه بین الملل سال  1403>> شهریه دانشگاه پردیس برای دانشگاه تهران و شهید بهشتی رشته‌‎های دندان پزشکی و پزشکی حدودا هر ترم ٩ میلیون تومان (سالیانه ١٨ میلیون) است که هر سال حدود ١۵٪‏ به آن افزوده خواهد شد ==> محل تحصیل عینا مشابه بچه های روزانه است و در خود دانشکده های این دانشگاه ها

شهریه دانشگاه پردیس پزشکی دانشگاه ایران هر ترم ٩ میلیون تومان به صورت ثابت (سالیانه ١٨ میلیون تومان) است و تا پایان تحصیل ثابت است . ( اما محل تحصیل در خود دانشکده نیست و بچه های پردیس جداگانه هستند)

شهریه دانشگاه پردیس و شهریه دانشگاه بین الملل سال ۱۴۰۳ >> پردیس دانشگاهی خودگردان شعبه‌هایی از دانشگاه‌های دولتی در ایران است که با هدف پذیرش دانشجو در قبال دریافت هزینه ایجاد می‌شوند. پذیرش دانشجویان از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش یا آزمون اختصاصی، بر اساس مقررات و آیین نامه‌های دانشگاه و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌گیرد.

شهریه پردیس خودگردان

✔️ شهریه پردیس خودگردان در مقاطع مختلف، با توجه به رشته تحصیلی متفاوت می باشد که در این مقاله شهریه پردیس خودگردان را در رشته های علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی محاسبه کرده ایم و در اختیارتان قرار داده ایم.

میزان شهریه دانشگاه پردیس خودگردان

✔️مبلغ حدودی شهریه این دانشگاه برای مقاطع مختلف، متفاوت است که جزئیات بیشتر برای هر کدام در متن این مقاله ذکر شده است.

جدول هزینه ظرفیت مازاد

✔️ هزینه ظرفیت مازاد هر ساله بین 10 الی 15 درصد اضافه می شود که در متن مقاله شهریه و هزینه ظرفیت مازاد به صورت کامل شرح داده شده است.

 
 

 

 

3.8/5 - (18 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شهریه دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳| شهریه دانشگاه بین الملل 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. h

    سلام کسی اقامت عراق داره نه پاسپورت ، ولی مقیم عراق باشه میتونه بدون کنکور دندانپزشکی پردیس خود گردان بخونه

    پاسخ
  2. راحله شجاعی

    با سلام ببخشید ممکنه بفرمایید با توجه به افزایش ظرفیت ها برای قبولی فیزیو تراپی در پردیس کیش منطقه ۲سالتحصیلی۱۴۰۱چه رتبه ای نیاز است؟ ممنون

    پاسخ
  3. رها

    سلام دانشگاه پردیس میشه انتقالی گرفت؟برای مثال انتقالی به دانشگاه دولتی گرفت ؟؟

    پاسخ
  4. موسوی

    سلام
    آیا امکان ثبت نام بدون کنکور هست؟ من ارشد ژنتیک دارم.

    پاسخ
  5. آریانا

    سلام میزان شهریه های اعلامی مخصوصا برای رشته دندان پزشکی،در سال تحصیلی 99-1400 صحت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چون من خیلی گرون ترش رو شنیدم چیزی حدود 5000دلار تا 8000 دلار
    خواهش میکنم جواب بدین

    پاسخ
  6. محمد

    با سلام
    می خواستم بپرسم که شهریه پردیس خودگردان و نوبت دوم برای افراد تحت پوشش بهزیستی رایگانه ؟ اخه این خبرو توی چندتا سایت دیدم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی