شرط سنی استخدام نیروی انتظامی سال ۱۴۰۲

ابطال شرط سنی ایثارگران در استخدام نیروی انتظامی

جهت مشاوره در زمینه شرط سنی استخدام نیروی انتظامی سال ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرط سنی استخدام نیروی انتظامی سال ۱۴۰۲ برای ایثارگران باطل اعلام شد. هیات عمومی دیوان عدالت اداری مقرره تعیین سقف سنی ۲۵ سال برای استخدام فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در آگهی استخدام نیروی انتظامی سال ۱۴۰۱ را باطل اعلام نمود. همچنین در آخرین اقدامات هیات عمومی دیوان عدالت اداری شرط سنی  حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال و شرط معدل هم ابطال گردیده است.

اطلاعات بیشتر درباره شرایط استخدام پلیس را در همین مقاله مشاور گروپ مطالعه نمایید.

شرایط سنی استخدام نیروی انتظامی

شرایط سنی استخدام نیروی انتظامی برای استخدام فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در آگهی استخدام سال ۱۴۰۱ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ابطال شد. همانطور که می دانید یکی از شرایط استخدام نیروی انتظامی شرط سن استخدام بین 18 تا 25 سال بود که با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری این شرط سنی استخدام نیروی انتظامی باطل شد.

به گفته رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، اعمال محدودیت در سن استخدام نیروی انتظامی باعث ایجاد محدودیت در ورود تعدادی از داوطلبان استخدام به خدمت در این ارگان خواهد بود و ابطال شرط سنی آزمون استخدامی نیروی انتظامی می تواند گامی موثر در افزایش این تعداد باشد.

استخدام فرزندان ایثارگران در نیروی انتظامی همیشه یکی از مباحث سوال بر انگیز بوده است و در ادامه خواهیم دید که استخدام فرزندان ایثارگران بدون شرط سنی امکان پذیر است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

شرایط اختصاصی و عمومی استخدام نیروی انتظامی

ابطال شرط سنی استخدام نیروی انتظامی ایثارگران

متن دادنامه ابطال شرط سنی استخدام نیروی انتظامی ایثارگران در ادامه برای شما عزیزان آمده است.

شماره دادنامه: ۱۴۰۰۰۹۹۷۰۹۰۵۸۱۲۹۷۹
تاریخ دادنامه: ۱۶؍۱۱؍۱۴۰۰
شماره پرونده: ۰۰۰۰۹۳۶
مرجع رسیدگی: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

شاکی: آقای صابر فعله گری

موضوع شکایت و خواسته: ابطال شرط سنی ایثارگران در استخدام نیروی انتظامی برای استخدام فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در شرایط اختصاصی آگهی استخدام نیروی انتظامی سال ۱۴۰۱ جمهوری اسلامی ایران

گردش کار:

شاکی به موجب دادخواستی ابطال شرط سنی استخدام نیروی انتظامی برای استخدام فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در شرایط اختصاصی آگهی استخدام سال ۱۴۰۱ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را خواستار شده و در جهت تبیین خواسته اعلام کرده است که:

  ” به استحضار می رساند اینجانب که فرزند جانباز ۲۵ درصد و آزاده می باشم خاطر نشان می کند که قسمت شرایط اختصاصی آگهی استخدام مقطع درجه داری نیروی انتظامی برخلاف ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، تبصره ۱ آن و همچنین مغایر با پاورقی ماده ۲۱ مذکور که مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام است می باشد. پاورقی ماده مذکور مقرر داشته که « چون احکام مندرج در ماده ۲۱ فوق، جامع تر از احکام مندرج در بند (و) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران اصلاحی ۱۸؍۱۱؍۱۳۹۰ و ۱۴؍۸؍۱۳۹۱ است، لـذا بند (و) مـاده ۴۴ قانون برنامه پنجساله پنجم برای مجریان قابل استناد نیست، ولی تبصره های آن به وقت خود باقی است.» با این توضیح تبصره های قانون اصلاح بند (و) ماده ۴۴ به عنوان حکم دائمی به تبصره های ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران الحاق گردیده و معافیت های مقرر در تبصره ۲ بند (و) ماده ۴۴ به عنوان یکی از تبصره های ماده ۲۱ قابل استناد و دارای اعتبار می باشد. همچنین طبق ماده ۲ قانون ذکر شده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (نظامی و انتظامی) نیز جزء دستگاه های مشمول این قانون می باشند. “

متن مقرره مورد شکایت:

  ” از: معاونت نیروی انسانی ناجا- مرکز گزینش و استخدام

       به، فرماندهی محترم انتظامی استانها؍ یگانها- مع ن ا- مدیریت گزینش و استخدام

      موضوع: برنامه جذب و استخدام نیروی انتظامی سال ۱۴۰۰

   سلام علیکم

 با احترام بدین وسیله برنامه جذب و استخدام نیروی انتظامی سال ۱۴۰۰ ارسال می گردد مقتضی است دستور فرمایید به منظور فراهم آوردن زمینه انتخاب پلیس مقتدر، مومن و متعهد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مد نظر قرار دادن تدابیر ابلاغی مبنی بر جذب هوشمندانه و گزینش حقیقی در بستر عضویابی، زمینه تحقق و تامین سهمیه های جذب نیروی انسانی را با رعایت شرایط و ضوابط ابلاغی در ابعاد کمی و کیفی فراهم نمایند.

 ثبت نام متقاضیان مرد در مقطع درجه داری از بین داوطلبان دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش آغاز گردید.

  1.  شرایط عمومی استخدام نیروی انتظامی سال ۱۴۰۱
    شرایط عمومی استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1401 شامل موارد زیر می شود:
    • اعتقاد به دین اسلام
    • اعتماد به انقلاب اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
    • آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران
    • داشتن تابعیت و هویت ایرانی
    • عدم سو سابقه عضویت در گروه های سیاسی و حزب های مخالف با جمهوری اسلامی ایران
    • عدم همکاری با رژیم طاغوت
    • عدم داشتن سو سابقه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر
    • داشتن سلامت جسمانی و روانی متناسب با خدمت
    • دارا بودن مدرک تحصیلی و تخصصی
  2.  شرایط و ضوابط اختصاصی جذب پیمانی ۵ ساله درجه داری مرد
    شرایط اختصاصی استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 1401 شامل موارد زیر می شود:
    • داشتن حداقل معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی برای داوطلبان (معدل 14)
    • قد داوطلبان حداقل باید 170 سانتی متر باشد.
    • وضعیت نظام وظیفه متقاضیان باید مشخص باشد.
    • داشتن حداقل سن 18 سال و حداکثر 25 سال سن با توجه به شرایط خاص زیر تعیین می گردد:
    • افرادی که دارای کارت پایان خدمت هستند و خدمت سربازی خود را تمام کرده اند، 2 سال به سن آن ها اضافه می شود.
    • برای بسیجیان فعال و پلیس افتخاری، 2 سال افزوده می شود.
    • 2 سال برای جذب ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان (بالای 35 درصد) و استعدادهای برتر و نخبگان افزوده می شود.
    • برای اقوام درجه یک خانواده شهدا 5 سال تسهیلات سنی در نظر گرفته شده است.

 حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد.”

شرایط اختصاصی و عمومی استخدام نیروی انتظامی

  در پاسخ به شکایت مذکور، دبیر هیأت مرکزی گزینش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به موجب لایحه شماره ۶۵۴؍۰۱؍۶۰۲؍۰۵؍۰۳؍۲۱- ۱۱؍۵؍۱۴۰۰ توضیح داده است که:

  ” بر اساس تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران « آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کارافتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان … همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان  وآزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.» و همچنین تبصره بند (و) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه در شرایط و ضوابط ابلاغی تسهیلات سنی برای خانواده معظم ایثارگران لحاظ شده و آنان را از شرط حداکثر سن معاف دانسته است. برابر بند (ح) ماده ۸۷ برنامه ششم توسعه و همچنین ماده ۳ اساسنامه هیأت مرکزی و هسته های گزینش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در قسمت شرایط و ضوابط اختصاصی برنامه جذب و استخدام نیروی انتظامی سال ۱۴۰۰ استخـدام خـانواده ایثارگران تابع ضوابط ابلاغی بوده و دارای اولویت جذب می باشند. همچنین ابلاغیه شماره ۳۶۱۰؍۱۰۴۰؍۱۲۱- ۲۲؍۶؍۱۳۹۶ ستادکل نیروهای مسلح ( در رابطه با مشکلات ایجاد شده ناشی از اجرای برخی از قوانین کشور برای سازمانهای نیروهای مسلح) اعمال قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبات هیأت وزیران در سطح سازمانهای نیروهای مسلح مستلزم تجویز و ابلاغ موضوع از طریق آن ستاد است. بدین ترتیب هر چند قانونگذار در مقررات اشاره شده در بالا تسهیلات استخدامی را برای خانواده ایثارگران پیش بینی نموده ولی اجرای این مقررات منوط به ابلاغ بخشنامه های سازمانی است که در حال حاضر نسبت به این موضوع از سوی ستاد کل نیروهای مسلح دستورالعمل اجرایی تدوین و ابلاغ نگردیده است. با توجه به مقررات و ضوابط بیان شده و اینکه نیروی انتظامی جزء زیر مجموعه آن ستاد بوده اقدامی در رابطه با خواسته نامبرده متصور نمی باشد. لذا خواهشمند است با عنایت به مطالب عنوان شده در این خصوص نسبت به صدور حکم اقدام فرمایید. “

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص شرط سنی ایثارگران در استخدام نیروی انتظامی سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۶؍۱۱؍۱۴۰۰ با حضور رئیس و معاونین دیوان عدالت اداری و رؤسا و مستشاران و دادرسان شعب دیوان تشکیل شد و پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء به شرح زیر به صدور رأی مبادرت کرده است.

حذف شرط سنی استخدام نیروی انتظامی شرایط استخدام نیروی انتظامی Moshavergroup.com

رای هیات عمومی ابطال شرط سنی ایثارگران نیروی انتظامی

رای هیات عمومی ابطال شرط سنی ایثارگران نیروی انتظامی به شرح زیر است:

با توجه به اینکه براساس بند «ح» ماده ۸۷ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۴؍۱۲؍۱۳۹۵ مقرر شده است که: «ایثارگران و فرزندان شهدا مشمول قوانین، مقررات و ضوابط استخدامی خاص مربوط به خود بوده و کلیه دستگاههای مشمول ماده ۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران مکلف به انجام آن هستند» و با عنایت به حکم مقرر در ماده ۲ قانون اخیرالذکر مصوب ۳؍۴؍۱۳۸۶ که براساس آن، «نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (نظامی و انتظامی)» مشمول قانون مذکور اعلام شده‌اند و با لحاظ حکم تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون مزبور که اشعار می ­دارد : «آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان ازکارافتاده کلی، آزادگان ازکارافتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سهمیه استخدامی این ماده با کسب حدنصاب قبولی و امتیازات لازم در آزمونهای استخدامی پذیرفته شوند، می­‌توانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن در استخدام نیروی انتظامی بهره‌­مند گردند»، بنابراین تعیین سقف سنی برای استخدام فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در شرایط استخدام پلیس سال ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران مغایر با قانون و خارج از حدود اختیار مقام تصویب­ کننده آن بوده و مستند به بند ۱ ماده ۱۲ و ماده ۸۸ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲ شرط سنی ایثارگران نیروی انتظامی ابطال می‌شود./

حکمتعلی مظفری

رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری

برای اطلاع از شرایط سنی استخدام فرزندان ایثارگران می توانید از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

ابطال شرط سنی استخدام نیروی انتظامی شرایط استخدام نیروی انتظامی Moshavergroup.com


حذف شرط سنی استخدام نیروی انتظامی

هیات عمومی دیوان عدالت اداری نسبت به حذف شرط سنی استخدام نیروی انتظامی (قسمتی از آگهی آزمون استخدامی نیروی انتظامی سال ۱۴۰۰) اقدام نموده است.

🔸در بخشی از رای هیات عمومی مبنی بر شرایط استخدامی نیروی انتظامی آمده است:

اولاً براساس ماده ۱۶ قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران… دارا بودن حداقل هفده سال سن و حداکثر سی و پنج سال یکی از شرایط عمومی استخدام کارکنان پایور و پیمانی است و بر همین اساس کاهش حداکثر سن مزبور از ۳۵ سال به ۲۵ سال و همچنین افزایش حداقل سن فوق از ۱۷ سال به ۱۸ سال جهت شرکت در آزمون به منزله ایجاد محدودیت در ورود تعدادی از داوطلبان استخدام به خدمت است.

ثانیاً در قوانین و مقررات حاکم، حداقل و حداکثر خاصی برای معدل لازم جهت ثبت نام در آزمونهای استخـدامی تعیین نشده است! و اعمال شرط حداقل معدل ۱۴  امری غیر قانونی خواهد بود.

هیات عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رایی درج شرط معدل و همچنین تغییر شرط سنی در “آگهی استخدامی مقطع درجه‌ داری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران” را غیر قانونی دانست.

به گزارش ایسنا، در گردش کار این پرونده آمده است که شاکی به موجب دادخواستی ابطال شرط سن و شرط معدل از شرایط آگهی استخدامی مقطع درجه‌داری در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۰ را به استناد ماده ۱۶ قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دادنامه‌های شماره ۶۴ ـ ۱۴۰۰/۱/۲۱ و ۳۷۵ ـ ۱۴۰۰/۳/۲۲ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری را خواستار شده است.

متن مقرره مورد شکایت به شرح زیر است:

“نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع درجه داری از متقاضیان مرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش ثبت نام به عمل آورد.

شرایط اختصاصی

 دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن وحداکثربیست وپنج سال می‌باشد (متولدین ۱۳۷۵به بالا شرایط سنی نیروی انتظامی را دارند)

حداقل معدل دیپلم برای کلیه رشته‌ها ۱۴ می‌باشد.”

علی‌رغم ابلاغ دادخواست و ضمائم آن به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تا زمان رسیدگی به پرونده در جلسه هیأت عمومی، پاسخی از طرف آن مرجع واصل نشده است.

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۲۴ با حضور رئیس و معاونین دیوان عدالت اداری و رؤسا و مستشاران و دادرسان شعب دیوان تشکیل شد و پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء به شرح زیر به صدور رأی مبادرت کرده است.

رأی هیأت عمومی

اولاً براساس ماده ۱۶ قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۲/۱۲/۲۰، شرایط عمومی استخدام کارکنان پایور و پیمانی احصاء شده و برمبنای بند (ی) ماده مذکور، دارا بودن حداقل هفده سال سن و حداکثر سی و پنج سال یکی از شرایط استخدامی نیروی انتظامی کارکنان پایور و پیمانی است و بر همین اساس کاهش حداکثر سن مزبور از ۳۵ سال به ۲۵ سال و همچنین افزایش حداقل سن فوق از ۱۷ سال به ۱۸ سال جهت شرکت در آزمون به منزله ایجاد محدودیت در ورود تعدادی از داوطلبان استخدام به خدمت است. ثانیاً در قوانین و مقررات حاکم، حداقل و حداکثر خاصی برای معدل لازم جهت ثبت نام در آزمونهای استخـدامی تعیین نشده و لـذا مقرر نمودن حـداقل نمره مشخص به عنوان معـدل برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی نیروی انتظامی فاقد مبنای قانونی است. بنا به مراتب فوق، قسمتهای مربوط به سن و شرط معدل از شرایط استخدام نیرو انتظامی مقطع درجه‌داری در سال ۱۴۰۰ خلاف قانون و خارج از حدود اختیار است و مستند به بند ۱ ماده ۱۲ و ماده ۸۸ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲ ابطال می‌شود.

رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ـ حکمتعلی مظفری

حداقل معدل استخدام در نیروی انتظامی

ابطال شرط حداقل معدل استخدام در نیروی انتظامی در دیوان عدالت اداری به رای هیات عمومی رسید.

به گفته حکمتعلی مظفری رئیس هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، در قوانین و مقررات حاکم، حداقل و حداکثر خاصی برای معدل لازم جهت ثبت نام در آزمونهای استخـدامی تعیین نشده و لـذا مقرر نمودن حـداقل نمره مشخص به عنوان معـدل برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی نیروی انتظامی فاقد مبنای قانونی است.

بنا به مراتب فوق، قسمتهای مربوط به سن و شرط معدل از شرایط استخدام نیرو انتظامی مقطع درجه‌داری در سال ۱۴۰۰ خلاف قانون و خارج از حدود اختیار است و مستند به بند ۱ ماده ۱۲ و ماده ۸۸ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲ ابطال می‌شود.

ابطال شرط سنی استخدام نیروی انتظامی معدل برای نیروی انتظامی Moshavergroup.com

ما در این مقاله مشاور گروپ به آخرین تغییرات شرط سنی استخدام نیروی انتظامی و همچنین ابطال شرط حداقل معدل آزمون استخدامی نیروی انتظامی پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

استخدام فرزندان ایثارگران بدون شرط سنی امکان پذیر است؟

شرایط استخدام در نیروی انتظامی چیست؟

استخدام اهل سنت در نیروی انتظامی امکان پذیر است یا خیر؟

شرایط سنی استخدام سپاه با شرایط نیرو انتظامی متفاوت است؟

شرایط گزینش نیروی انتظامی چیست؟

استخدام نیروی انتظامی بدون دیپلم چگونه است؟

شرایط سنی پلیس افتخاری چیست؟

با توجه به اینکه تغییر در شرایط استخدام نیروی انتظامی به تازگی رخ داده است، اگر سوالاتی مانند سوالات بالا ذهن شما را به خود مشغول کرده است و نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه دارید نگران نباشید. ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️شرایط استخدام نیروی انتظامی چیست؟

✔️سن استخدام نیروی انتظامی حداقل سن 18 سال و حداکثر 25 سال سن تعیین شده بود که با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری تغییر کرده است. برای اطلاع از تغییرات شرایط سنی استخدام نیروی انتظامی مقاله را مطالعه نمایید.

✔️ابطال شرط سنی ایثارگران بر شرایط سنی استخدام فرزندان ایثارگران هم تاثیر دارد؟

✔️برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال شرایط سنی استخدام نیروی انتظامی برای استخدام فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران به مقاله مراجعه نمایید.

✔️معدل برای نیروی انتظامی چند باید باشد؟

✔️در پی لغو شرایط سنی استخدام نیروی انتظامی ، رای برای حذف شرط معدل برای نیروی انتظامی هم گرفته شده که جزییات بیشتر آن را در مقاله بررسی کردیم.

4.5/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرط سنی استخدام نیروی انتظامی سال ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محسن

    سلام الان تازه فراخوان زدن سن از 18تا 30 سال امکان جذب است اونای ک پلیس افتخاری دارن تا 35سال میتونن جذب بشن

    پاسخ
  2. سالار

    سلام من فرزند جانباز ۱۵٪ هستم متولد ۱۳۶۷ پدرم فوت کرد ایا برای استخدام نیروی انتظامی بدون شراط سنی میتوانم ثبت نام کنم 🙏

    پاسخ
  3. رضا

    سلام بنده متولد71 پدرم ایثارگر ارتش وخودم نگهبان بانکم ودارای بسیج هم هستم ایا امکان داره چه رسمی چه غیر رسمی (پیمانی) وارد نیرو انتظامی بشم

    پاسخ
  4. اشکان

    فقط برای بچه های ایثارگر؟ مردم عادی چی؟ این همه مزایا دارن نوشجونشون معافیت از خدمت اولویت های شغلی تحصیلی رسمی شدن در ادارات دولتی، خب حداقل یه نیم نگاهیم به بچه های ایران و مردم عادی بندازن، ما تو بدترین دهه خدمت رفتیم تحصیل کردیم حالا از عالم و آدم حذفمون کردید. کار دولتی نظامی. حداقل این سهمیه ایا رو تو رقابت های علمی و شغلی وارد نکنید بزارید رقابت منصفانه باشه… در عوضش بهشون ماهیانه یه پولی بدید ولی تو رقابت سهمیه لحاظ دادن بی انصافیه

    پاسخ
  5. لیونل مسی

    فراجا خیلی سخت گیری میکند . طرف داوطلبانه و برای شندرغاز حقوق جان خودرا کف دستش میخواهد بگیرد که با بهانه هایی از قبیل شرط سنی و معدلو کوفتو زهر مار مانعش میشوند و عقده سراپای وجودش را میگیرد معلوم نیست بره خودکشی کنه یا چی….
    اینم شد زندگی آخه؟؟!!

    پاسخ
  6. Mohammad

    این همه نوشتید خب درست و حسابی بگید الان کسی که سنش بالای 25 هستش آیا امکان ثبت نام داره با خیر یه کلام. عجبا.

    پاسخ
  7. Sasan6006

    حالا یعنی برای سال بعد افراد بالای ۲۵ سال امکان استخدام دارند؟

    پاسخ
  8. امين بغلاني

    سلام من 34 سالمه فرزند ايثارگرم وليسانس دارم آيا امکان پذيرش در نيروي انتظامي واسه من وجود دارد يا خير

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403