ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان 1402 – 1403

شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان 1402 – 1403 :  دانشگاه باهنر کرمان از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دانشجو می پذیرد .


شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان

شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان 1402 – 1403 ؛  دانشگاه باهنر کرمان از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1402 – 1403 دانشجو می پذیرد .

دانشگاه شهید باهنر کرمان در نظر دارد بر اساس آئین نامه اجرایی نحوه پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد ، از طریق ارزیابی سوابق تحصیلی و بدون شرکت در آزمون ، در رشته هایی که دانشجوی کارشناسی ارشد روزانه پذیرش دارد ، از متقاضیان واجد شرایط برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ اقدام به پذیرش دانشجو نماید .

نحوه ثبت نام و ارسال مدارک :

داوطلبان برای ثبت نام باید به آدرس اینترنتی http://talent.uk.ac.ir مراجعه نمایند و پس از تایید اینترنتی رتبه ، معدل ، تعداد هم ورودی و تعداد واحد گذرانده تا پایان ترم ششم ( تایید این فرم برای دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان از طریق سامانه گلستان امکان پذیر می باشد ) ، ثبت نام اینترنتی خود را انجام داده و فرم تایید شده را به همراه دیگر مدارک درخواستی تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ در این سایت آپلود نمایند . دانشجویان سایر دانشگاه ها نیز میتوانند با هماهنگی دانشگاه مربوط تایید رتبه ، معدل و تعداد هم ورودی ها و تعداد واحد گذرانده خود را از دانشگاه خود به صورت الکترونیکی یا حضوری دریافت و در هنگام ثبت نام اینترنتی به همراه سایر مدارک آپلود نمایند .

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان :

  1. دانشجویان پانزده درصد برتر و ده درصد بعدی دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشجویان پانزده درصد اول سایر دانشگاه ها که پس از گذراندن شش نیمسال تحصیلی سه چهارم واحدهای درسی را گذرانده و حداکثر پس از هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند .
  2. دانشجویان بایستی در بازه زمانی /۷/۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شوند .1402
  3. برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی دانش ویی با ارائه معرفینامه از دبیرخانه المپیاد برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم تحقیقات و فناوری .
  4. پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است .
  5. لازم است دانشجویان پس از تکمیل و تأیید فرم اصلی ، اطلاعات خود را در سامانه گروه هدایت استعدادهای درخشان به آدرس http://talent.uk.ac.ir وارد نموده و کد رهگیری را دریافت نمایند .
  6. متقاضیان دانشگاه پیام نور ، فراگیر ، آزاد اسلامی ، غیر دولتی ، غیر انتفاعی ، علمی کاربردی ، آموزش الکترونیکی و پردیس های بین الملل ( خودگردان ) مجاز به استفاده از این آئین نامه نیستند .

تبصره ۱ : مدارک ارسالی داوطلبان به هیچ وجه مسترد نمی گردد و رشته/گرایش های انتخابی قابل تغییر نمی باشند .

تبصره ۲ : پذیرش نهایی متقاضیان بر اساس بررسی مدارک و سوابق تحصیلی صورت می گیرد و به مدارک ناقص و یا دریافت شده پذس از تاریخ ذکرشده ترتیب اثر داده نخواهد شد . بدیهی است تشکیل پرونده هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد و نتیجه گزینش پس از ارزیابی فعالیت ها و سوابق تحصیلی داوطلبین اعلام خواهد شد .

تبصره ۳ : رشته های موردپذیرش تمامی رشته گرایش هایی می باشند که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه شهید باهنر کرمان در دوره روزانه پذیرش داشته باشد .

تبصره ۴ : دانشجویانی که طی شش نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل میگردند و جزء پانزده درصد برتر دانشجویان غیر ورودی ( دانشجویانی که از ۱۴۰۰/۷/۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند ) می باشند مجاز به شرکت در این فراخوان می باشند ؛ این دانشجویان در صورتی که در ترم پنجم مشغول به تحصیل می باشند ، معدل و تعداد واحدهای گذرانده خود را تا پایان ترم پنجم وارد نموده و لازم است در روزهای ۱۵ لغایت ۳۰ تیرماه جهت ویرایش معدل و تعداد واحدها به این گروه مراجعه کرده یا تماس حاصل نمایند .

مدارک لازم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان:

  1. فرم اصلی ( شامل انتخاب اولویت ها و تایید رتبه و معدل تا پایان ترم ششم ) ( درخواست و تایید این فرم از طریق سامانه گلستان برای دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان امکان پذیر می باشد ) .
  2. عکس صفحات شناسنامه
  3. عکس کارنامه به تفکیک ترم تا شروع ترم هفتم
  4. عکس کارت ملی

برای مطالعه متن کامل فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان 1402 – 1403 کلیک کنید


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی