کسری خدمت بسیج

شرایط و نحوه گرفتن کسری خدمت بسیجیان

جهت مشاوره در زمینه کسری خدمت بسیج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

گرفتن کسری خدمت بسیجیان در سال 1402  : یکی از مهمترین مواردی که مشمولین خدمت سربازی جت گرفتن کسری خدمت بسیج میبایست اطلاعات جامع و کامل داشته باشند اطلاع از مراحل گرفتن کسری خدمت بسیج 1402 میباشد . یکی از مهمترین مشکلات مشمولین خدمت سربازی این می باشد که نمیدانند چگونه باید اقدام به گرفتن کسری خدمت بسیج کنند و …

کسری بسیج در سال 1402

گرفتن کسری خدمت بسیجیان در سال 1402 »  کسری های خدمت سربازی شامل کسری خدمت سربازی بسیج فعال، کسری خدمت سربازی جبهه پدر، کسری خدمت سربازی ایثارگری، پروژه ی کسری خدمت سربازی، کسری خدمت فرزند و … می باشد که هر کدام شرایط خاص خود را دارد.

گرفتن کسری خدمت بسیجیان در سال 1402 »  بدین منظور اگر مشمول خدمت سربازی شرایط کسری خدمت نظام وظیفه را داشته باشد می تواند حتی با این کسری های خدمت نظام وظیفه ی عمومی، از خدمت سربازی معاف شده و کارت پایان خدمت سربازی خود را دریافت نماید. جهت تحقق این امر، پیشنهاد می گردد جهت اطلاع دقیق از شرایط کسری خدمت نظام وظیفه و اخبار جدید مرتبط با آن، از مشاوره ی تلفنی  ” مشاور گروپ ” راهنمایی بگیرید تا از خدمت سربازی معاف شده و یا بیشترین کسری خدمت سربازی را دریافت نمائید.گرفتن کسری خدمت بسیجیان در سال 1402 

کسری خدمت نظام وظیفه، کسری خدمت نظام وظیفه ی عمومی، کسری خدمت سربازی نظام وظیفه
شرایط کسری خدمت نظام وظیفه، شرایط کسری خدمت نظام وظیفه ی عمومی
مراحل کسری خدمت نظام وظیفه، مراحل کسری خدمت نظام وظیفه عمومی
مشاوره تلفنی جهت سؤالات متداول کسری خدمت نظام وظیفه و اخبار جدید مرتبط با نظام وظیفه


مشاور گروپ

گرفتن کسری خدمت بسیجیان در سال 1402 »  به بسیج دارای سابقه مسئولیت فرمانده حوزه ، عضوشورای حوزه و یا فرمانده واحد با داشتن 6 ساعت فعالیت هفتگی در راستای مسئولیت محوله ( یعنی 3 ماه حداقل 60 ساعت فعالیت ) به ازاء هر سال فعالیت مستمر حد اکثر سه ماه کسر خدمت تعلق می گیرد.

2- به بسیج عضو شورای واحد با داشتن 6 ساعت فعالیت هفتگی در راستای مسئولیت محولیه ( یعنی 3 ماه حداقل 60 ساعت فعالیت ) به ازاء هر سال فعالیت مستمر حداکثر دو ماه و نیم کسر خدمت تعلق می گیرد .

3- به سایر بسیج فعال که در رده های مقاومت بسیج سازماندهی شده و در برنامه های حفظ و انسجام و فعالیت ها و ماموریت های محوله به طور منظم شرکت می نمایند با داشتن 4 ساعت فعالیت هفتگی ( یعنی 3 ماه حداقل 40 ساعت فعالیت‌) ‌به ازاء هر سال فعالیت مستمر معادل یک ماه و نیم کسر خدمت تعلق می گیرد.

توجه کنید : غیبت مانع بهره‌مندی از کسرخدمت بسیج است.

توجه داشته باشید افرادی که غیبت دارند، سابقه بسیج فعال قبل از ورود به غیبت آنها محاسبه می‌شود و فقط زمان بعد از ورود به غیبت محاسبه نمی گردد.

قانون جدید کسری خدمت ایثارگران

گرفتن کسری خدمت بسیجیان در سال 1402 » مطابق با آخرین جزئیات قانون جدید کسری خدمت ایثارگران، هر سال تعداد ۲۰ هزار نفر از کسانی که دارای بیشترین امتیاز جانبازی، رزمندگی و ایثارگری باشند، می توانند از کسری خدمت و معافیت سربازی بهره مند شوند.

گرفتن کسری خدمت بسیجیان در سال 1402 »   اولویت بهره مندی از این قانون جدید با سربازان در حال خدمت، مشمولین دارای برگ اعزام به خدمت و پس از آن با مشمولین دارای معافیت تحصیلی است. کسانی که دارای شرایط قانون جدید کسری خدمت ایثارگران هستند، می بایست با ارائه مدارک در مراکز پلیس ۱۰+ ثبت نام نمایند تا نسبت به بررسی مدارک آنها و اعمال قانون جدید کسری خدمت، اقدامات لازم صورت گیرد.

برای اطلاع از جزئیات مربوط به قانون جدید کسری خدمت ایثارگران با مشاوران ما تماس بگیرید.

مشاور گروپ

مراحل کسری خدمت نظام وظیفه

گرفتن کسری خدمت بسیجیان در سال 1402 » مشمولان خدمت سربازی که شرایط کسری خدمت نظام وظیفه را داشته باشند، می توانند از کسری خدمت نظام وظیفه استفاده نمایند.

بدین منظور مشمولان خدمت سربازی باید اطلاع دقیقی از مراحل کسری خدمت نظام وظیفه داشته باشند تا بتوانند در اسرع وقت مدت زمان خدمت سربازی خود را کاهش دهند. هر نوع کسری خدمت نظام وظیفه، مراحل خاص خودش را دارد.

برای مثال برای کسری خدمت ایثارگری، شما به ارگان صادر کننده ی کارت ایثارگری مراجعه کرده و با توجه به مدت حضور پدر در جبهه و یا درصد جانبازی پدر، به شما نامه ی کسری خدمت می دهند و برای بقیه ی کسری های خدمت نظام وظیفه، راه حل های خاص خود را باید طی نمایید. گرفتن کسری خدمت بسیجیان در سال 1402  

در انتها پیشنهاد می گردد جهت اطلاع دقیق از مراحل کسری خدمت نظام وظیفه و اخبار مرتبط با آن و اخبار جدید نظام وظیفه، در کانال تلگرام ” مشاور گروپ ” عضو شوید.


برای اطلاع از مراحل ثبت نام کسری خدمت ایثارگران با مشاوران ما تماس بگیرید.

moshavergroup 1


سؤالات متداول نظام وظیفه

نحوه دریافت معافیت تحصیلی چگونه است؟
نحوه دریافت انواع معافیت های پزشکی و کفالت چگونه است؟
کسر خدمت سربازی شامل چه کسانی می شود؟
نحوه احضار به خدمت سربازی و مراحل اعزام به خدمت چیست؟
برگه سبز و برگه سفید چیست؟
خرید خدمت سربازی برای مشمولین غائب و غیر غایب چگونه است؟


برای دریافت پاسخ تمام سؤالات مربوط به خدمت سربازی با مشاوران  ما تماس بگیرید.

مشاور گروپ

مشاور گروپ  در موضوعات زیر، شما را راهنمایی می کند:

کسری خدمت نظام وظیفه، کسری خدمت نظام وظیفه ی عمومی، کسری خدمت سربازی نظام وظیفه
شرایط کسری خدمت نظام وظیفه، مراحل کسری خدمت نظام وظیفه، اخبار جدید کسری خدمت نظام وظیفه
مشاوره تلفنی شرایط کسری خدمت نظام وظیفه، مشاوره تلفنی مراحل کسری خدمت نظام وظیفه
و هر سؤالی که پیرامون کسری خدمت نظام وظیفه و اخبار جدید مرتبط با نظام وظیفه که ممکن است برایتان پیش آید.


4.7/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کسری خدمت بسیج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. حبیب اله

    باسلام من پدرم جانبازان دوتاازبرادرام معاف شدن ودوسال سابقه بسیجی فعال درپایگاه بطور داوطلبانه داشته خاستم ببینم من میتونم کسری سربازی ازسابقه بسیج پدرم استفاده کنم

    پاسخ
  2. Ali

    سلام من ۴ سال ۹ ماه بسیج فعال دارم
    تقریبا ۱ سال و ۱۰ ماهش دانش آموزی بوده و بعد اون فارغ تحصیل شدم از طرفی توی این مدت بعد از فارغ تحصیلی پرونده رو جا به جا نکردم و توی همون حوزه دانش آموزی شهرستان کار کردم و آنجا هم برام ساعت فعالیت تا ۲۰۰ ساعت هم رد شده حالا کسری من چقدر میشه؟ آیا ممکن هست ک بخاطر این ک پرونده رو جا به جا نکردم کسری بهم ندن؟(چون فرمانده حوزه گفتن ک موردی نداره و این که بعد از ۴ سال و ۹ ماه چون حوزه نیرو علم الهدا میخاست همونجا علم الهدا هم شدم )
    حوزه دانش آموزی ک من بوده اسمش حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بوده و نمی‌دونم پایگاه حساب میشه یا نه بوده حالا ب ازای هر سال به من ۴۵ روز میدن یا ۱ ماه ؟
    ممنون

    پاسخ
  3. امین فکرت

    سلام
    پدرم از سال ۱۳۶۷ تا سال ۱۳۶۹ در اندیمشک و دزفول خدمت سربازی کرده آیا کسری خدمت شامل من میشه یا نه ممنون

    پاسخ
  4. احمدرضا نصیری

    باسلام
    فعلا تا یکسال دیگر معافیت تحصیلی دارم ، با توجه به حضور پدرم در مناطق عملیاتی بمدت یکسال و یازده ماه و ده روز در زمان خدمت سربازی که شامل ایثارگری شده و کارت آن را دریافت کرده است . آیا پس از کسر خدمت سربازی بخاطر ایثارگری پدرم ، امکان خرید بقیه مدت سربازی می باشد ؟

    پاسخ
  5. sajjad

    با سلام و خسته نباشید
    ب علت شیوع کرونا امکانش نیست ب دلیل نبود وسایل نقیله ب یگان خدمتی اعزام شیم.
    ۱. الان ب ازای هر روز نرفتن ما دارن برامون غیبت میزنن؟
    ۲.ایا غیبت حین خدمت باعث میشه کسورات بسیج بهم تعلق نگیره؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی