شرایط محرومیت از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه شرایط محرومیت از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بسیاری از افراد قصد طی کردن مراحل آموزش عالی را دارند، از اینرو آنها پس از پذیرش در مقطع کارشناسی، برای پذیرش در مقاطع تحصیلی بعدی برنامه ریزی می کنند. گاهی اوقات عوامل و شرایط محرومیت از ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باعث ایجاد شدن وقفه در مراحل تحصیلی داوطلبان می شود. اما محرومیت از کنکور چیست؟ چه عواملی باعث محرومیت از از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴می شود؟ آیا راهی برای خلاص شدن از محرومیت از از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ وجود دارد؟ همین حالا می توانید با کمک کارشناسان مشاور گروپ و خواندن مقاله زیر به تمامی آنچه که به دنبال آن هستید، دست پیدا کنید.

علت محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، طبق شرایط و اصول خاص خود انجام می گیرد. بدین منظور برای داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند، برخی محدودیت هایی ایجاد شده است. بر این اساس داوطلبان می توانند با توجه و آگاهی از شرایط محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، برای پیشگیری از آن اقداماتی را انجام دهند. یکی از علت های محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، پذیرش در مقطع روزانه کارشناسی ارشد سال گذشته می باشد. بنابراین دانشجویان روزانه سال گذشته، حق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را ندارند.

یکی دیگر از محدودیت های کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، برای داوطلبانی است که در حال حاضر در حال تحصیل در یکی از دوره های روزانه دانشگاه سراسری هستند. برخی دیگر از افراد نیز هستند که دارای منع نظام وظیفه یا خدمت می باشند، این افراد نیز مشمول شرایط محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می شوند. برخی دیگر از علت های محرومیت از کنکور ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ عبارتند از: تقلب در جلسه امتحان و اشتباه وارد کردن کدهای انتخاب رشته و غیره.

اگر یکی از افرادی هستید که از شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ محروم شده اید، نیازی نیست نگران باشید. همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید تا مشکل شما را به راحتی حل کنند یا با ارائه راه حل هایی مطمئن، بتوانید برای رفع محرومیت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اقدام کنید.

شرایط محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد

برخی سوالات متداول درباره شرایط محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

  • آیا افرادی که در دوره شبانه کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند، نیز مشمول شرایط محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ می شوند؟
  • آیا راهی برای رفع محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد؟
  • آیا می دانید برای رفع محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد تا چه زمانی وقت دارید؟
  • آیا می دانید پس از لغو محرومیت، چه زمانی باید از دانشگاه انصراف بدهید؟
  • آیا می دانید تا چه زمانی باید منتظر اعلام نتیجه لغو محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد خود باشید؟
  • آیا می دانید پس از دریافت لغو محرومیت، باید چه کاری انجام دهید؟

نحوه لغو محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

با توجه به علت ها و شرایط محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ که در بالا ذکر شد، حال می خواهیم به بررسی راه ها و شیوه های لغو محرومیت اشاره کنیم. در صورتی که یکی از دانشجویان روزانه در حال تحصیل هستید، اگر می خواهید در کنکور ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ شرکت کنید، باید قبل از تاریخ 30 بهمن 1402 از دانشگاه مربوطه انصراف خود را انجام داده باشید. به طور کلی شما باید تا این زمان انصراف رسمی و قطعی خود را اعلام کرده باشید.

افرادی که 2 بار در کنکور سراسری کارشناسی ارشد قبول شده اند، نیز از شرکت در کنکور کارشناسی ارشد محروم می باشند. اما در حال حاضر طی اطلاعیه ای که از سوی سازمان سنجش اعلام شد، این داوطلبان اجازه شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را دارند و هیچ گونه محدودیت و محرومیتی برای آنها وجود ندارد. این گونه افراد باید دقت داشته باشند که فقط می توانند در رشته های دانشگاه آزاد انتخاب رشته انجام دهند.

برخی از افراد در کنکور کارشناسی ارشد شرکت می کنند و پس از مجاز شدن، انتخاب رشته انجام می دهند. این دانشجویان با پذیرش در دوره روزانه، از شرکت در کنکور سال بعد محروم خواهند شد. در حال حاضر این امکان وجود دارد که دانشجویان با ثبت نام در سایت سنجش، درخواست رفع محرومیت انجام دهند و در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ شرکت کنند.

شرایط محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد

راهی آسان برای لغو محرومیت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

یکی از راه حل های اصلی لغو محرومیت از کنکور ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، تماس با کارشناسان مشاور گروپ می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن تمام امور پرونده شما را بررسی کنند و اقدامات لازم را انجام دهند. مشاور گروپ می تواند درخواست لغو محرومیت شما را ثبت کند و پیگیری های لازم در این زمینه را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد.

برای آگاهی از تمامی اخبار و خبرهای مربوط به دوره کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، همین حالا بدون اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ی دیگری از تلفن ثابت با 9099071613 تماس بگیرید.

سوالات متداول محرومیت از کنکور ارشد

✔️محرومیت از ثبت نام کنکور ارشد 1403 چگونه بوجود می آید؟

✔️ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ دارای شرایط و ضوابط خاصی می باشد که در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ذکر شده است و داوطلبان باید دفترچه را به دقت مطالعه کنند زیرا ناآگاهی از شرایط و اقدام به ثبت نام عواقب جبران ناپیذیری را به دنبال خواهد داشت. افرادی که جزو محرومین از ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ باشند در صورت قبولی از ادامه تحصیل باز خواهند ماند.

✔️محرومیت پذیرفته شدگان دوره روزانه کارشناسی ارشد چگونه است؟

✔️براساس شرایط ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ افرادی که در دوره های روزانه کنکور ارشد 1402 قبول شده اند حتی در صورت عدم ثبت نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی مجاز به ثبت نام در کنکور ارشد و شرکت در آن نمی باشند.

✔️رفع محرومیت پذیرفته شدگان دوره روزانه کارشناسی ارشد چگونه امکانپذیر است؟

✔️سازمان سنجش کشور برای آن دسته از افرادی که در دوره روزانه قبول شده اند اما می خواهند مجدد در کنکور کارشناسی ارشد سال بعد شرکت کنند، درخواستی تحت عنوان درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد در اختیارشان گذاشته است. یکی از امکانات این درخواست لغو محرومیت از آزمون کارشناسی ارشد سال بعد می باشد.

2.8/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط محرومیت از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. شیدا

    با سلام من ارشد شبانه سال قبل قبول شدم اذر ماه انصراف دادم به علت دوری و امسال هم دوباره ارشد شبانه قبول شدم شهر یگری و ثبت نام نکردم ایا محروم میشم از دانشگا های سراسری

    پاسخ
  2. مریم

    سلام من میخوام ارشد روانشناسی تربیتی فراگیر پیام نور بخونم..و وقتی که درسم تموم شد دوباره ارشد همین عنوان یعنی روانشناسی تربیتی کنکور سراسری رو امتحان بدم..

    امکان پذیر هست یا ممنوعیت خاصی داره؟
    میخوام اول ارشد این رشته رو از پیام نور بگیرم و بعد دوباره آزمون سراسری همین رشته شرکت کنم.

    پاسخ
  3. Mobina

    سلام وقتتون بخیر
    من دانشجوی کارشناسی ترم ۵ هستم ازمون کارشناسی ارشد ثبت نام کردم با این برنامه ریزی که تا تابستون تموم میکنم اما بنا به دلایلی نشد و ۳۲ واحدم مونده و ترم مهر سال بعد تموم میکنم خواستم بدونم مشکلی پیش میاد؟ اگر یک ترم نتونم برم و در حال تحصیل کارشناسی باشم ممکنه ارشد ثبت نام کنم و یک ترم مرخصی بدن؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  4. محمد

    سلام و وقت بخیر.
    من بعد از انتخاب رشته کنکور ارشد 1401 در واحد مجازی دانشگاه دولتی قبول شدم. اگر ثبت نام نکنم و یا انصراف بدم، میتونم تو کنکور سال دیگه شرکت کنم و دانشگاه دولتی انتخاب رشته کنم؟
    آیا باید حتما انصراف بدم یا اگر در دانشگاه قبول شده ثبت نام نکنم هم میتونم تو کنکور بعدی شرکت کنم؟

    پاسخ
  5. لیلی

    سلام . من سازه هیدرولیکی خواجه ارشد مستقیم شدم ، کنکور ارشد هم دادم و رتبه نسبتا خوبی آوردم ، حالا انتخاب رشته کنم احتمالا هیدرولیکی علم و صنعت قبول بشم ، فرض کنیم بعد انتخاب رشته و قبولی در علم و صنعت به هر علتی نخوام برم علم و صنعت ، میتونم برم خواجه نصیر یا خیر ؟!

    پاسخ
  6. Marjan

    سلام من امسال ارشد مسقیم شدم روزانه اما دیروز انصراف دادم یعنی کمتر از یک ماه رفتم ، واسه ۱۴۰۱ از طریق رتبه المپیاد میتونم واسه همین رشته اقدام کنم؟ یا میتونم کنکور بدم؟

    پاسخ
  7. Marjan

    سلام من امسال از طریق استعداد درخشان روزانه قبول شدم اما بعد از ۳ هفته انصراف دادم آیا محرومیت کنکور دارم برای ارشد ۱۴۰۱ در همین رشته و روزانه ؟

    پاسخ
  8. Marjan

    سلام ، من امسال ارشدمستقیم روزانه قبول شدم و ۳ هفته کلاس رفتم اما دیروز انصراف دادم، آیا از شرکت در کنکور ۱۴۰۱ محروم هستم ، امکان تحصیل روزانه در همین رشته رو دارم ؟

    پاسخ
  9. امیر

    سلام،ایا من که امسال در انتخاب رشته،شهاب دانش قبول شدم و امسال نروم
    میتوانم سال بعد شرکت کنم؟

    پاسخ
  10. Saina

    سلام من دانشگاه دولتی ارشد عمران دراومدم اما شرایط رفتن به دانشگاه ،ندارم میتونم سال دیگه کنکور بدم؟؟
    اگر امکانش هست راهنمایی کنید سپاسگزارم

    پاسخ
  11. داوطلب

    سلام من اگر سال 1400یعنی امسال روزانه ارشد قبول بشم ر اهی وجود داره همزمان با تحصیل سال بعد همین رشته رو باز شرکت کنم1401و در صورت قبولی دلخواه انصراف بدم.اگر امسال شبانه قبول بشم چطور یا همزمان با تحصیل میتونم سال بعد مجدد آزمون بدم

    پاسخ
  12. فاطمه

    با سلام
    من تا پایان شهریور 1400 از رشته آب و هواشناسی دوره روزانه ارشد فارغ التحصیل میشم .دکتری هم قبول شدم منتها علاقه دارم مجدد ارشد دوره روزانه بدون شهریه رشته جغرافیای سیاسی 1401 شرکت کنم و از دکتری انصراف بدم .ایا امکانش هست لطفا راهنمایی بفرمایید؟ لطفا سریع تر پاسخ داده شود ممنوم.

    پاسخ
  13. احد

    سلام.من دانشجوی کارشناسی ارشد روزانه ورودی سال 98 هستم.هنوز انصراف قطعیم رو از دانشگاه فعلییم نداده ام.تا کی فرصت دارم تا انصراف قطعیم رو ثبت کنم؟30 بهمن یا 25 اسفند؟

    پاسخ
  14. محمد

    سلام
    من فوق دیپلم فنی دارم تو کنکور کاردانی به کارشناسی روزانه قبول شدم اما نرفتم . آیا میتونم تو کنکور سراسری زبان شرکت کنم؟

    پاسخ
  15. علیرضا

    ببخشید من یه سوال برام پیش امده
    من امسال ارشد شرکت میکنم اما قصدم اینه سال بعد ازمون ارشد بدن و ادامه تحصیل بدم
    اگر امسال شرکت کنم اما دانشگاهمو انتخاب نکنم، میتونم سال بعد شرکت کنم ؟؟؟

    پاسخ
    1. قاسم شجیرات

      سلام من سال ۹۶ روزانه قبول شدم ولی نرفتم دانشگاه ثبت نام کنم.سال۹۷محروم شدم ولی امسال ازمون کنکور دادم ولی چند روز قبل از ازمون پیامکی برام ارسال شد با این مضمون
      داوطلب گرامي آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1398 به اطلاع مي رساند با توجه به اينكه شما در سالهاي قبل در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته پذيرفته شده ايد، لازم است مدرك فارغ التحصيلي يا فرم انصراف از تحصيل خود را حداكثر تا تاريخ 98/3/22 به شماره نمابر 89782360-021 ارسال نماييد.در غير اينصورت از گزينش نهايي آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 98 حذف خواهيدشد.سازمان سنجش آموزش كشور
      لطفا منو راهنمایی کنید.تشکر

      پاسخ
    2. ح

      بله میتونید

      پاسخ
    3. ستاره

      .سلام. خواهش میکنم منو راهنمایی کنید . من ارشد ۹۸ روزانه اردکان قبول شدم . فقط ب خاطر ی اشتباه و سهل انگاری. واقعا نمیتونم اردکان دوسال بمونم . میخام سال دیگه ارشد ۹۹شرکت کنم رشته ای و دانشگاهی ک دوست دارم رو بیارم . توروخدا بگید چجور میتونم اینکارو کنم . ثبت نام کنم برم ترم اول بعد انصراف بدم اسفند ارشد ثبت نام کنم میتونم ؟؟

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403