شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

جهت مشاوره در زمینه شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98 : در سال های اخیر به دلایل و انگیزه های مختلف ، ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مورد توجه بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی قرار گرفته است . از این رو هر ساله علاقه مندان بسیاری برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام می نمایند .

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98 »  روند ثبت نام با توجه به شرایط و ضوابط خاصی انجام می شود که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . لذا تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی می توانند در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی در آزمون کارشناسی ارشد 97 شرکت نمایند . در ادامه به بررسی این شرایط می پردازیم .

 شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  اولین سوالی که ممکن است ذهن هر داوطلب را به خود مشغول کند این است که چه کسانی حق ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد را دارند ؟ طبق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، دارندگان مدرک کارشناسی ( لیسانس ) یا کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای ) و یا دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 98 فارغ التحصیل می شوند می توانند در این آزمون شرکت نمایند . در این میان ، متقاضیانی با شرایط خاص وجود دارند که در ادامه به بررسی این شرایط می پردازیم .شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  شرکت مجدد فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در همان رشته قبلی ممنوع بوده و داوطلبان در صورت استفاده از تسهیلات تحصیل مجدد رایگان ، مستلزم پرداخت شهریه کارشناسی ارشد معادل شهریه نوبت دوم ( شبانه ) می باشند .

این بند از قسمت شرایط دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 97 حذف شده بود و بر اساس رای جدید دیوان عدالت ، داوطلبان برای تحصیل مجدد در مقطع قبلی ملزم به پرداخت شهریه نبوده و سازمان سنجش می بایست از اعمال این بند در آزمون کارشناسی ارشد خودداری نماید . به محض اعلام تبصره یا تصویب قانون جدید در این خصوص در همین مقاله به اطلاع داوطلبان می رسانیم .

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حق ثبت نام در این آزمون را نداشته و تنها در صورت انصراف از تحصیل تا پایان مهلت مقرر ثبت نام ، می توانند در کنکور کارشناسی ارشد 98 شرکت نمایند . اگر این دانشجویان فقط قصد شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را داشته باشند الزامی به رعایت این بند ندارند .

داوطلبانی که در دوره روزانه کنکور کارشناسی ارشد 97 پذیرفته شده اند ( در مرحله نتایج نهایی یا تکمیل ظرفیت ) ، حق شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 98 را نخواهند داشت ولی داوطلبان دوره های غیر روزانه در صورت عدم ثبت نام یا انصراف ، منعی نخواهند داشت .

مشاور گروپ



فارغ التحصیلان رشته های گروه پزشکی ، رشته های دبیری و داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها و سازمان های دولتی می بایست موافقت سازمان مربوطه را مبنی بر ادامه تحصیل خود دریافت کنند .

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98   » با توجه به این که شرایط مختلف دیگری هم چون وضعیت نظام وظیفه و سهمیه ها نیز مورد توجه می باشد توصیه می کنیم برای اطلاع از متن کامل شرایط ، دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 را با دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ تماس بگیرید. برای ارتباط با مشاوران مشاور گروپ می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید .


مشاور گروپ


” انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 برای دانشگاه آزاد و سراسری به صورت جداگانه امکان پذیر است . “

زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج کارشناسی ارشد 98

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  طبق روال سال گذشته احتمالا امسال هم شاهد برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 در اردیبهشت ماه خواهیم بود . از حدودا یک هفته قبل از برگزاری آزمون ، سایت سنجش اقدام به توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد می کند . حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون شاهد اعلام نتایج کارشناسی ارشد خواهیم بود که در قالب کارنامه ای که حاوی اطلاعات ثبت نامی ، نمرات اکتسابی ، رتبه در سهمیه و بدون سهمیه ، آخرین رتبه مجاز در سهمیه و نتیجه آزمون در سهمیه می باشد در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

از این به بعد مسیر قبولی در کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از هم جدا می شود .

در واقع کلیه داوطلبان با توجه به اینکه مجاز به انتخاب رشته شده اند یا نه می توانند با توجه به رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 در انتخاب رشته کارشناسی ارشد و با توجه به رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند .شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98/

شرایط عمومی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

کلیه متقاضیان شرکت در ثبت نام کارشناسی ارشد 97 می بایست شرایط عمومی زیر را دارا باشند .

الف ) اعتقاد به اسلام یا یكی از ادیان آسمانی دیگر.
ب ) عدم احراز ملتزم نبودن نسبت به احكام عملی اسلام ( انجام دادن واجبات و پرهیز كردن از محرمات ) .
تبصره : اقلیت های دینی ( ادیان رسمی ) مندرج در قانون اساسی از این شرط مستثنی هستند ، به شرط آنكه متجاهر به نقض احكام اسلامی نباشند .
ج ) عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران .
تبصره : در صورتي كه داوطلب سابقه عناد با نظام جمهوري اسلامي داشته ، بايد تغيير نظر او احراز شود .
د ) نداشتن سابقه عضویت در ساواك و فراماسونری و اعقاب آنها .
ه ) عدم احراز فساد اخلاقی .
و ) عدم اشتهار به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال .

مشاور گروپ



شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  کلیه دارندگان مدرک کارشناسی ( لیسانس ) یا کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای ) یا دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که تا تاریخ 31 شهریور 97 فارغ التحصیل شده و مدارک آن ها مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت می باشد ، می توانند در آزمون کارشناسی ارشد 97 شرکت نمایند . با توجه به این که برخی داوطلبان دارای شرایط خاصی می باشند در ادامه به بررسی این شرایط می پردازیم .

دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دوره دکتری ، حق ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 97 را نداشته و تنها در صورت انصراف قطعی تا پایان مهلت ثبت نام می توانند در کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت نمایند .

فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های گروه پزشكی ، قبل از اقدام به ثبت نام باید از لحاظ طرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی ، وضعیت خود را مشخص و از نظر وزارت مذكور منعی برای ثبت نام و شركت در آزمون کارشناسی ارشد و در صورت قبولی برای ادامه تحصیل نداشته باشند .

فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های دبیری باید قبل از ثبت نام موافقت كتبی و بدون قید و شرط وزارت آموزش و پرورش را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و آن را نزد خود نگه دارند تا به هنگام قبولی در دانشگاه ارائه نمایند . این داوطلبان در صورت قبولی باید مجدداً به وزارت آموزش و پرورش تعهد خدمت بسپارند .

داوطلبان شاغل در وزارتخانه ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی بايد قبل از ثبت نام موافقت كتبی و بدون قيد و شرط محل كار خود را مبنی بر ادامه تحصيل دريافت و آن را نزد خود نگه دارند .

پذيرفته شدگان نهايی دوره روزانه آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 1396 ( اعم از پذیرفته شدگان شهریور ماه یا تکمیل ظرفیت ) حتی در صورت عدم ثبت نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی ، مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور ارشد 97 به منظور انتخاب رشته محل های دوره روزانه نخواهند بود .

پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی دوره شبانه ، نیمه حضوری ، دانشگاه پیام نور ، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی ، بین الملل و دوره مجازی در آزمون ورودی تحصیلات تكمیلی سال 1396 در صورت عدم ثبت نام در رشته قبولی و یا انصراف از آن با رعایت سایر شرایط و ضوابط می توانند در آزمون کارشناسی ارشد 97 ثبت نام و شركت نمایند .

دانشجویان سال آخر و دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ 31 شهریور 86 به بعد فارغ التحصیل شده اند ، در صورتی که معدل آنان کم تر از 12 باشد حق ثبت نام و شرکت در آزمون ارشد 97 را ندارند .شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98 /

پذیرفته شدگان دوره روزانه با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل دوره كارشناسی ارشد ، در موقع ثبت نام تعهد بسپارند تا در محلی كه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در صورت نیاز تعیین می كند به خدمت اشتغال ورزند .

پذیرفته شدگان شاغل در وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل دوره كارشناسی ارشد ، در موقع ثبت نام به وزارتخانه ، سازمان و یا نهاد دولتی مربوط تعهد خدمت بسپارند .

وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به هیچ یک از دانشجویان مقطع كارشناسی ارشد بورس تحصیلی اعطاء نمی نماید .

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  به دلیل وجود سایر شرایط هم چون مقررات وظیفه عمومی و تبصره های ویژه شرایط خاص توصیه می کنیم دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 97 را با دقت مطالعه کرده و در صورت وجود ابهام در هر قسمت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ” مشاور گروپ “ تماس بگیرید . کارشناسان این مرکز از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهند بود .

مشاور گروپ

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »   نحوه ثبت نام تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ارشد 98 در دوره های روزانه و غیر روزانه بصورتی اینترنتی و از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد. هر داوطلب باید اطلاعات شخصی و تحصیلی گروه آزمایشی خود را وارد نماید . هر داوطلب حق انتخاب و شرکت در یک کد رشته امتحانی اصلی و یک کد رشته امتحانی شناور را دارد که لازم است برای کد رشته امتحانی اصلی و شناور به صورت جداگانه کارت اعتباری خریداری شود . همچنین داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی و … می باشند باید کارت های اعتباری جداگانه تهیه نمایند . داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 هستند نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه ندارند و داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد سراسری شرکت کرده اند حق انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز خواهند داشت .

زمان ویرایش و ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 98

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  »  سازمان سنجش برای داوطلبانی که در بازه ی زمانی مشخص شده ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 موفق به ثبت نام نشده اند معمولا در اسفند زمانی را تعیین می کند که داوطلبان به جا مانده می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند . همچنین کسانی که در زمان ثبت نام در بعضی اطلاعات را اشتباه وارد کرده اند در این بازه ی زمانی ثبت نام مجدد می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند . زمان دقیق ثبت نام مجدد ارشد 98 و زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش اعلام خواهد شد .شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98  /

 

moshavergroup

آیا زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 98 تمدید می شود ؟

 به نظر می‌رسد امسال نیز مطابق سال‌های گذشته جهت ثبت نام کنکور ارشد ۹۸، فرصت مجددی برای داوطلبان در نظر گرفته خواهد شد. با این حال به داوطلبان توصیه می‌شود در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ اقدام نمایند. کلیه اخبار و اطلاعات ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ از طریق کانال تلگرامی کارشناسی ارشد مشاور گروپ  اطلاع‌رسانی خواهد شد. بنابراین به داوطلبان عزیز شدیداً توصیه می‌کنیم جهت دریافت لحظه‌ای اخبار به عضویت کانال مشاور گروپ درآیند …

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی