شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم۱۴۰۲-۱۴۰۳

شرایط عمومی ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم

جهت مشاوره در زمینه شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم۱۴۰۲-۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

متخصصان با طراحی سوالات مناسب، هوش، استعداد و خلاقیت دانش آموزان را در آزمون سنجش هوش مورد ارزیابی قرار می دهند، از این رو این آزمون با توجه به مفاد درسی نخواهد بود. شرایط خاصی برای ثبت نام داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان فراهم شده است که داوطلبان می توانند با توجه به آن ها برای ثبت نام اقدام نمایند. در ادامه به شرایط عمومی ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اشاره شده است. در صورت داشتن هر گونه سوال بدون هدر دادن زمان با مشاوران مشاور گروپ تماس بگیرید و از راهنمایی های رایگان و هوشمندانه آن ها بهره ببرید.

برخی شرایط عمومی ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

جهت ثبت نام داوطلبان دو شرط بسیار مهم وجود دارد که دانش آموزان در صورت برخورداری از آن، بخشی از راه برای ثبت نام را پیش رفته اند. این دو عبارتند از:

داشتن تابعیت ایرانی: داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را دارند باید دارای تابعیت ایرانی باشند، در غیر این صورت جزء افراد واجد شرایط نخواهند بود.

کسب مقیاس خیلی خوب: داوطلبان باید در دو پایه تحصیلی آخر در تمامی دروس موفق به کسب مقیاس خیلی خوب شده باشند. از این رو آن ها باید در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و همچنین در تمامی دروس نوبت اول پایه ششم سال تحصلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مقیاس خیلی خوب را از آن خود کرده باشند.

اگر داوطلبان در مجموعه دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی و نوبت اول پایه ششم ابتدایی، در یکی از درس ها نمره خوب کسب کرده باشند، ثبت نام آن ها انجام می شود. شایستگی های عمومی داوطلبان نیز همچون موارد درسی محاسبه می شود.

از آنجایی که ثبت نام آزمون سنجش هوش به صورت اینترنتی و از طریق سامانه انجام می شود، در وارد کردن اطلاعات دقت داشته باشید. در صورت وجود مغایرت در اطلاعات، ثبت نام داوطلبان لغو خواهد شد.

شیوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان تنها به صورت اینترنتی انجام می شود. این ثبت نام به صورت حضوری نبوده و داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام در بازه زمانی مشخص شده می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. همیشه سعی کنید در روزهای ابتدایی برای ثبت نام اقدام نمایید، گاهی اوقات این امکان وجود دارد که به علت مشکلات اینترنتی و غیره شما نتوانید در روزهای پایانی ثبت نام خود را انجام دهید. (جهت کسب اطلاعات بیشتر: ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم )

برای مشاهده شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  بر روی لینک کلیک کنید.

3.2/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم۱۴۰۲-۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403