شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان کنکور 1403 + شرط سنی و معدل

شرایط جدید پذیرش دانشجو دانشگاه فرهنگیان کنکور 1402+ شرط سنی و معدل و قد بهمراه نمونه سوالات مصاحبه

جهت مشاوره در زمینه شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان کنکور 1403 + شرط سنی و معدل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان کنکور 1403 + شرط سنی و معدل و قد بهمراه نمونه سوالات مصاحبه در این مقاله ارائه داده شده است. دانشگاه فرهنگیان از جمله دانشگاه هایی با شرایط خاص پذیرش می باشد. داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را دارند، باید در زمان مقرر در کنکور سراسری شرکت نموده و نمره لازم را برای قبولی کسب نمایند. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

شرایط جدید پذیرش دانشجو دانشگاه فرهنگیان کنکور 1402 + شرط سنی و معدل و قد بهمراه نمونه سوالات مصاحبه

شرایط  پذیرش دانشجو دانشگاه فرهنگیان کنکور 1403

تعداد پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال 1402,تعداد پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۲,اصلاح شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1402,تعداد پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال 1402,افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان 1402,شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان کنکور ۱۴۰۲,افزایش سن دانشگاه فرهنگیان 1402,شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

شرایط جدید پذیرش دانشجو دانشگاه فرهنگیان کنکور 1403 + شرط سنی و معدل و قد بهمراه نمونه سوالات مصاحبه

طبق توافقی که میان سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش انجام گرفته شده است ، در سال 1402 نیز پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان از طریق برگزاری آزمون های سراسری صورت می پذیرد و داوطلبانی که علاقه مند به ورود در دانشگاه فرهنگیان هستند ، بایستی واجد شرایط لازم باشند.

اولین شرط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ، شرکت در کنکور سراسری است و فرقی نمی کند که شما در کدام گروه آزمایشی ثبت نام کنید ، زیرا دانشگاه فرهنگیان برای هر 5 گروه آزمون سراسری رشته هایی را ارائه می دهد و البته تعداد رشته ها و ظرفیت ها در گروه های مختلف ، متفاوت است.

استخدام معلم از سال 1402 فقط از راه دانشگاه فرهنگیان انجام می شود. وزیر آموزش و پرورش جزئیات خبر استخدام معلم فقط از دانشگاه فرهنگیان در سال 1402 را اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: سایت دانشگاه فرهنگیان

استخدام معلم فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان در سال 1403

از سال1402 معلم شدن فقط از راه دانشگاه فرهنگیان می گذرد. به این معنی که استخدام معلم فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود. به گفته وزیر آموزش و پرورش؛ از سال آینده پرونده استخدام معلمان خارج از دانشگاه فرهنگیان بسته می شود. آموزش و پرورش به شدت نیاز به استخدام نیروی معلم دارد، ولی نیروی مورد نیاز خود را خارج از این دانشگاه ، جذب نخواهد کرد.

راه کارهایی برای افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و افزایش استخدام معلم اندیشیده شده است. نظیر افزایش واحدهای دانشگاهی تربیت معلم  .

 

چنانچه فردی با ارائه اطلاعات نادرست پذیرفته شود و یا متعاقب آن مشخص گردد که شرایط لازم را نداشته است در هر مرحله از ثبت‌نام، تحصیل و یا استخدام آزمایشی و قطعی، قبولی وی لغو می‌گردد و حسب مورد، مکلف به پرداخت خسارت‌های ناشی از آن خواهد بود.

به گزارش مشاورگروپ ؛ سازمان سنجش آموزش کشور درباره مرحله تکمیل ظرفیت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آزمون سراسری سال 1403 اطلاعیه ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان واجد شرایط علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1403 می‌رساند براساس مصوبه جلسه بیستم شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 98/07/07 و بنا به درخواست وزارت آموزش و پرورش برای تامین و تربیت بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز آموزشی خود، با توجه به عدم تکمیل ظرفیت در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استانهای ایلام، البرز، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و خورستان، مقرر گردید تکمیل‌ ظرفیت در برخی کدرشته محل‌های مربوط به استان‌های مذکور برای تحصیل در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان صورت گیرد.

لذا داوطلبان واجد شرایط در صورت داشتن نمره کل نهایی 6500 و بالاتر (با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه) براساس شرایط و ضوابط مندرج در صفحات 2 و 3 «بخش پیوست‌ها» دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1402 (مندرج در پایگاه اینترنتی این سازمان) و با رعایت نکات ذیل و جداول حاوی اطلاعات رشته محلها (مندرج در ذیل این اطلاعیه) می‌توانند از تاریخ 1401/11/27 لغایت 1401/12/01 نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 20 کدرشته محل) در این مرحله از تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.شرایط جدید پذیرش دانشجو دانشگاه فرهنگیان کنکور 1402 + شرط سنی و معدل و قد بهمراه نمونه سوالات مصاحبه/

اعلام شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان برای تکمیل ظرفیت کنکور 1403

1- پذیرش دانشجو در این مرحله منحصراً برای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و صرفاً براساس شرایط و ضوابط مندرج در صفحه 2و3 «بخش پیوستها» دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1403 خواهد بود.

2- شیوه پذیرش و گزینش در مرحله تکمیل ظرفیت، همانند رشته‌های متمرکز با شرایط خاص در آزمون سراسری سال 1402 انجام خواهد شد.

3- پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری در هریک از کد رشته‌های تحصیلی دارای بورسیه و یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که متعهد خدمت وزارت آموزش و پرورش هستند مجاز ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی این مرحله از تکمیل ظرفیت نمی‌باشند.

4- داوطلبانی که قبلاً دریکی از کد رشته محل‌های دانشگاه‌ فرهنگیان و یا دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به آموزش و پرورش معرفی شده‌اند ولی به علت موارد (پزشکی، معدل و سن) واجد شرایط نبودند. مجاز به ثبت‌نام و شرکت در مرحله (تکمیل ظرفیت) نمی‌باشند. از این گروه از داوطلبان درشهریورماه سال جاری به علت نداشتن شرایط،

مصاحبه اختصاصی بعمل نیامده است.

5- داوطلبانی‌که از آنان مصاحبه اختصاصی به عمل آمده و دلیل مردودی آنان، فقط نداشتن حد نصاب لازم در مصاحبه اختصاصی بوده، مجاز به انتخاب رشته مجدد در این مرحله (تکمیل ظرفیت) خواهند بود.

6- از معرفی‌شدگانی مصاحبه اختصاصی به عمل خواهد آمد که دارای کلیه شرایط وضوابط اختصاصی رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش «بخش پیوست‌ها» دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1402 و اطلاعیه‌های اصلاحی بعدی مندرج در پایگاه اینترنتی این ‌سازمان‌ (کسب نمره علمی کل 6500 و بالاتر در زیرگروه گروه آزمایشی مربوط برای مجاز شدن برای انتخاب رشته، داشتن حداقل معدل کل 14 در دوره متوسطه ی دوم (معدل سه پایه اول، دوم و سوم)، برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی، داشتن حداکثر سن 24 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (78/07/01 به بعد) و …) باشند.

درغیر این صورت انجام مصاحبه اختصاصی، منتفی خواهد بود. بر این اساس داوطلبانی که فاقد شرایط اختصاصی آموزش و پرورش بوده و بدون توجه به ضوابط اعلام شده اقدام به انتخاب رشته نمایند از فرآیند مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی، حذف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: ضمن خدمت فرهنگیان

تبصره: حداقل معدل و حداکثر سن، تحت هر شرایطی تغییر نخواهد کرد.

7- دامنه پذیرش و محل خدمت در کلیه کدرشته محل‌های مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت منحصراً براساس دامنه پذیرش و محل خدمت مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته شماره (2) و اصلاحیه‌های بعدی (مندرج در پایگاه اینترنتی این سازمان) خواهد بود.

8- معرفی داوطلب به آموزش وپرورش و متعاقب آن موفقیت درمصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی، به منزله قبولی نهایی فرد تلقی نمی‌گردد. بلکه داوطلبان باید علاوه برآن، در گزینش نهائی که براساس ضوابط، توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گیرد دارای نمره علمی نهایی در کد رشته محل مورد نظر نیز باشند.

9- تغییر رشته و گرایش، تغییر محل تحصیل، انتقال، جابه‌جایی و تغییر اولویت انتخابی در بدو ورود و در طول تحصیل تحت هر شرایط مجاز نمی‌باشد.

10- شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله از تکمیل ظرفیت در اولین ترم ممکن (1402/07/01) خواهد بود. لذا رعایت شرایط وضوابط مربوط به مقررات نظام وظیفه عمومی برای داوطلبان ذکور، به عهده آنان خواهد بود.

11- درصورت قبولی نهایی داوطلبان در گزینش نهایی کدرشته محل‌های مربوط به این مرحله از تکمیل ظرفیت، قبولی قبلی آنان «لغو» و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد. بعد از اعلام نتایج تکمیل ظرفیت، انصراف از رشته قبولی جدید جهت تحصیل در رشته قبلی، امکان‌پذیر نخواهد بود. لذا پذیرفته‌شدگان لازم است برای تکمیل فرم انتخاب رشته و شرکت در مراحل گزینش رشته‌های تحصیلی این مرحله دقت کافی مبذول دارند، در غیر این صورت هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

12- چنانچه فردی با ارائه اطلاعات نادرست پذیرفته شود و یا متعاقب آن مشخص گردد که شرایط لازم را نداشته است در هر مرحله از ثبت‌نام، تحصیل و یا استخدام آزمایشی و قطعی، قبولی وی لغو می‌گردد و حسب مورد، مکلف به پرداخت خسارت‌های ناشی از آن خواهد بود.

13- مسئولیت عدم رعایت ضوابط عمومی واختصاصی آزمون سراسری سال 1403 به عهده داوطلب بوده و هیچگونه حقی برای آن ایجاد نمی‌کند.

مزایای رتبه بندی دانشگاه فرهنگیان 1403

دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد، بهره مندی مهارت آموزان ماده 28 پس از استخدام از مزایای رتبه بندی است:

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، صدور حکم پیمانی و شروع فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی مهارت آموزان را مشروط به دریافت گواهی گذراندن دوره مهارت آموزی و کسب موفقیت در اصلح دانست و اعلام کرد، با درج امتیاز نهایی فرایند اصلح در این گواهینامه، معلمان می توانند از مزایای آن در فرایندهای آتی استخدام رسمی، آزمایشی و رتبه بندی بهره مند شوند.

شرایط معدل و تراز کنکور دانشگاه فرهنگیان 1403

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ، اولین و اصلی ترین شرط برای ورود به این دانشگاه می باشد و داوطلبان باید حداقل معدل 14 کتبی نهایی را در سه پایه دوره دوم متوسطه ، کسب کنند تا مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان شوند.

علاوه بر شرط معدل ، داوطلبان می بایست در آزمون سراسری نیز تراز 6500 و بالاتر را کسب کنند و داوطلبانی به کم تر از تراز 6500 ، مجاز به انتخاب رشته نخواهند بود.

ممکن است داوطلبی معدل بسیار خوبی داشته باشد ، اما تراز او در کارنامه کنکور کم تر از 6500 شود و یا بالعکس ، معدل بالا داشته باشد ولی تراز او پایین شود. در هر دو حالت شرایط دانشگاه فرهنگیان 1402 ندارد.

معدل در نظر گرفته شده برای دانشگاه فرهنگیان ، تحت هیچ شرایطی تغییر و یا خذف نخواهد شد و دانش آموزان با معدل پایین تر ، می توانند درخواست ترمیم معدل دهند. با کلیک بر روی لینک ترمیم معدل دیپلم برای دانشگاه فرهنگیان اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

شرایط بومی گزینی دانشگاه فرهنگیان 1403

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی انجام می گیرد و ممکن است بسیاری از شما ندانید که منظور از شرط بومی گزینی دانشگاه فرهنگیان چیست.

استان بومی اکثر داوطلبان کنکوری ، استانی است که در آن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی شان را دریافت کرده اند ، برای مثال استان بومی داوطلبی که در تهران فارغ التحصیل شده اند ، استان تهران می باشد و تنها می تواند از رشته های دانشگاه فرهنگیان تهران انتخاب کند و در سایر استان ها نیز به همین ترتیب می باشد.

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1403

یکی دیگر از شرایط دانشگاه فرهنگیان 1403 برای پذیرش دانشجو ، دارا بودن حداکثر سن 24 سال تمام در زمان ورود به دانشگاه است و محاسبه سن هر داوطلب با توجه به مندرجات شناسنامه ای انجام می گیرد و در هر مرحله از پذیرش که مشخص شود که داوطلب اقدام به تغییر سن شناسنامه ای خود کرده است ، پذیرش او لغو خواهد شد.

متولدین 01 / 07 / 1378 به بعد ، از شرط سنی لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان برخوردار هستند و متولدین قبل از آن مجاز به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان نمی باشند.

توجه داشته باشید که ، انجام خدمت سربازی یا هر گونه سوابق کاری دیگر ، تاثیری در شرط سنی ندارد و این شرط تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد.

سایر شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان 1403

سه شرط سنی ، معدل و بومی گزینی اصلی ترین شرایط دانشگاه فرهنگیان 1403 هستند که شما حتما باید برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان آن ها را دارا باشید. اما شرایط دیگری هم هستند که عبارتند از :

  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون جمهوری اسلامی ایران
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سو سابقه محکومیت جزایی و کیفری
  • داشتن سلامت کامل روانی و جسمانی از طریق معاینات پزشکی و انجام مصاحبه تخصصی
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر ، دخانیات و الکل
  • برخورداری از اخلاق و رفتار نیکو و حسن شهرت متناسب با شان معلمی

 

پذیرفته شدگان مرحله اول دانشگاه فرهنگیان که به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند ، می بایست در مرحله مصاحبه نیز احراز صلاحیت شوند و در این مرحله علاوه بر بررسی تمام شرایط فوق ، قدرت بینایی ، قدرت تکلم و قدرت شنوایی داوطلب نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد و پذیرش نهایی با موفقیت در مرحله مصاحبه امکان پذیر خواهد بود.

شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

دانشگاه فرهنگیان ، جزو دانشگاه های شرایط خاص محسوب میشن که تو همه مقاطع اقدام به پذیرش دانشجو می کنه . داوطلبایی که علاقمند به ادامه تحصیل تو دانشگاه فرهنگیان هستن ، بعد از مطالعه شرایط پذیرش این دانشگاه در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی ، اقدام به ثبت نام تو مقطع مورد نظرشون می کنن .

دانشگاه های فرهنگیان در حال حاضر به سه طریق دانشجو می پذیرن :

 دانشجوی کارشناسی پیوسته  1403 :

به این دسته از دانشجوها اصطلاحا دانشجو معلم هم گفته میشه . این افراد بعد از فارغ التحصیلی تو مقطع متوسطه دوم و گرفتن مدرک دیپلم ، تو آزمون سراسری شرکت کرده و در صورت داشتن شرایط لازم و قبولی تو همه مراحل پذیرش این دانشگاه ، به عنوان دانشجو وارد این دانشگاه ها میشن .

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی پیوسته
رشته ریاضی رشته تجربی رشته علوم انسانی هنر و زبان
 آموزش ابتدايی  آموزش ابتدايی  آموزش الهيات  آموزش ارتباط تصويری
آموزش رياضی آموزش زيست شناسی آموزش زبان عربی آموزش زبان انگلیسی
آموزش تربيت بدنی آموزش كودكان استثنايی آموزش زبان و ادبيات فارسی  
آموزش فيزيك آموزش شيمی آموزش علوم اجتماعي  
آموزش كودكان استثنايی آموزش تربيت بدنی آموزش تاريخ  
     آموزش جغرافيا  
     آموزش ابتدايی  
    آموزش مشاوره و راهنمايی  
    آموزش تربيت بدنی  
    آموزش كودكان استثنايی  

 

بیشتر بخوانید: شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

 دانشجوی کارشناسی ناپیوسته :

 معلمایی که با مدرک کاردانی وارد آموزش و پرورش شدن و حالا تصمیم به ادامه تحصیل تو مقطع کارشناسی ناپیوسته دارن رو شامل میشه که اصطلاحا بهشون معلم دانشجو میگن . این دسته از معلما اصولا کلاسشون پنجشنبه و جمعه برگزار میشه تا مشکلی برای حضور تو کلاسا نداشته باشن .

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته
آموزش رياضی آموزش علوم تجربی
آموزش دينیو عربی آموزش و پرورش ابتدایی
آموزش راهنمايی و مشاوره  

 

 دانشجوی کارشناسی ارشد  1403

معلم هایی که دارای مدرک لیسانس هستن و قصد ادامه تحصیل تو مقاطع بالاتر رو دارن ، می تونن تو این رشته ها ادامه تحصیل بدن البته این رشته ها در حال حاضر تعدادشون خیلی محدوده .

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد
زبان و ادبيات فارسی مجموعه طراحی شهری مجموعه معماری مجموعه هنرهای تصويری و طراحی
 مجموعه فيزيك مجموعه زيست شناسی سلولی و مولكولی مهندسی صنايع چوب و فرآورده های سلولزی مجموعه رياضی
علوم ورزشی علوم قرآن و حديث مجموعه الهيات و معارف اسلامی مجموعه علوم تربيتی
 مجموعه زبان انگليسی  مجموعه روانشناسی  مشاوره مجموعه شيمی
مجموعه علوم محيط زيست مجموعه مهندسی برق مهندسي نقشه برداری  مجموعه مهندسی عمران
مجموعه مهندسی مكانيك مجموعه مهندسیمواد و متالورژی  مجموعه مهندسی كامپيوتر  

 مقطع کارشناسی پیوسته ، پر متقاضی ترین مقاطع برای ادامه تحصیل دانشگاه فرهنگیان محسوب میشه . به خاطر ظرفیت محدودی که این دانشگاه داره یا یکسری شرایط خاص اقدام به پذیرش دانشجو می کنه . از مهم ترین شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان میشه به موارد زیر اشاره کرد .

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان  کنکور 1403

  1. داشتن حداقل معدل کل ۱۴ تو دوره متوسطه دوم
  2. ثبت نام و شرکت تو کنکور سراسری
  3. مجاز به انتخاب رشته بودن در دانشگاه فرهنگیان بر اساس کارنامه اولیه آزمون سراسری
  4. داشتن حداقل تراز 6500 تو زیر گروه موردنظر
  5. داشتن حداكثر سن 24 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه
  6. بومی بودن داوطلب در كد رشته محل مربوط بر اساس ملاک های تعیین شده ( دفترچه انتخاب رشته )
  7.  موفقیت در مصاحبه علمی
  8. موفقیت در معاینات پزشکی
  9. تاییدیه هسته گزینش آموزش و پرورش

***شرط سنی دانشگاه فرهنگیان از 22 سال به 24 سال تغییر پیدا کرده است .

سوالات متداول داوطلبان

شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان چیست؟

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان از 22 سال به 24 سال افزایش یافته است و داوطلبان متولد 1 مهر 76 به بعد می توانند برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان اقدام نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان چیست؟

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان در این مقاله بیان شده است.

آیا امکان تغییر رشته و گرایش در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد؟

خیر.

3.1/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان کنکور 1403 + شرط سنی و معدل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهدی

    خب شرط اساسی معدل و سن و بومی گزینی است انصافا،قانونا و شرعا باید شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۸ سال باشد(۳۰ سال برای آقایان بر حسب مدت زمان خدمت سربازی) چنانچه شرط آزمون استخدامی ۴۰ سال میباشد این یعنی انصاف من به خاطر ۹ ماه ردم کردند کارت پایان خدمت هم دارم ۳۰ سال تازه وارد دانشگاه فرهنگیان شویم ۶۰ ساله بازنشسته می‌شویم تا ۶۵ سال هم جا دارد برای بازنشستگی می‌تواند کار کند این که مشکلی ندارد. سن ها را کم میکنید برای دانشگاه فرهنگیان و معلمی با سن کم بازنشسته میشید اون وقت بایدبرید خونه با خانواده هر روز سر چیزای بیخود بحث کنید برای اینکه نمیدونید از بیکاری چی کار کنید وقتتون بگذره

    پاسخ
  2. مهدی

    سلام دیوان عدالت اداری سن پذیرش دانشگاه فرهنگیان رو کرده ۴۰ سال دانشگاه فرهنگیان میکنه ۲۴ سال من امسال این همه زحمت کشیدم سنم ۲۴و خورده ای هستش آیا این انصافه؟

    پاسخ
  3. Fateme

    سلام وقتتون به خیر من مدرک کاردانی گرافیک سال ۹۵ گرفتم الان میخوام ادامه تحصیل بدم میتونم واسه دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم؟ و اینکه باید کنکور سراسری بدم یا کاردانی به کارشناسی؟

    پاسخ
  4. ندا

    سلام من امسال با رشته طراحی شهری میتونم در مقطع ارشد وارد دانشگاه فرهنگیان بشم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403