شرایط ثبت نام مجتمع آموزشی مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام مجتمع آموزشی مفید ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام مجتمع آموزشی مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مجتمع آموزشی مفید به والدین کمک می کند تا در زمینه های مختلف شاهد پیشرفت فرزندان خود باشند و با استفاده از روش های نوین و کارمد به اهداف تحصیلی دست پیدا کنند. با توجه به تعداد متقاضیان زیادی که این مرکز آموزشی دارد، آگاهی از شرایط و نحوه ثبت نام مجتمع آموزشی مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می تواند بسیار کمک کننده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالات خود راجع به ثبت نام مجتمع آموزشی مفید همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

ثبت نام مجتمع آزموشی مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مجتمع آموزشی مفید دارای واحدهای آموزشی گوناگونی در مقاطع تحصیلی مختلف می باشد که والدین می توانند با توجه به مقطع تحصیلی فرزندان خود، برای ثبت نام اقدام نمایند. هر ساله واحدهای آموزشی مفید در مقاطع متوسطه دوره اول، متوسطه دوره دوم و همچنین دوره دبستان دانش آموز می پذیرد. جهت ثبت نام، ابتدا باید فرم پیش ثبت نام را تکمیل کنید. در زمان تکمیل فرم دقت داشته باشید که اطلاعات را به طور صحیح وارد نمایید. پس از تکمیل فرم، نوبت به بارگذاری فایل های مورد نیاز از قبیل عکس دانش آموز، سوابق، کارنامه و غیره می شود. پس از انجام ثبت نام، به فرد ثبت نام کننده یک کد پذیرش داده می شود که نشان دهنده تکمیل ثبت نام شما می باشد.

در صورتی که در دریافت کد پذیرش دچار مشکل شدید، سریعا با مشاور گروپ تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما ارائه دهد.

مراحل ثبت نام در دبستان های مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

والدین جهت ثبت نام فرزندان خود در دبستان های مفید باید چند مرحله را طی کنند. پس از اینکه در قدم اول فرایند پیش ثبت نام آنلاین را تکمیل نمودند، باید برای معارفه عمومی حضور پیدا کنند. پس از انجام معارفه عمومی، نوبت به معارفه گروه های کوچک می باشد که در نهایت با معارفه خصوصی به پایان می رسد.

با توجه به اینکه پیش ثبت نام دبستان های پسرانه و دخترانه از اواسط بهمن ماه آغاز می شود، پایان پیش ثبت نام تا تکمیل ظرفیت آن مدرسه خواهد بود.

لازم به ذکر است ثبت نام دبستان مفید، فقط در پایه پیش دبستان انجام خواهد شد.

پذیرش دانش آموزان در دوره متوسطه مجتمع آموزشی مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان برای پذیرش در دوره متوسطه مجتمع آموزشی مفید، ابتدا باید در آزمون شرکت کنند. پس از اینکه نتایج آزمون مجتمع آموزشی مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در دوره متوسطه مشخص شد و داوطلب در آن پذیرش یافت، فرد باید در مراسم معارفه حضور پیدا کند. این معارفه پس از پذیرش در آزمون عملی انجام می گردد و در نهایت اسامی افرادی که پذیرفته شده اند، مشخص خواهد شد. به طور کلی می توان گفت شرکت در آزمون و شرکت در جلسه معارفه از جمله شرایط اصلی ثبت نام در مجتمع آموزشی مفید می باشد.

زمان آزمون و نتایج آزمون مجتمع آموزشی مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

افرادی که برای شرکت در آزمون مجتمع آموزشی مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند، فراموش نکردن تاریخ برگزاری آزمون برای آن‌ ها حیاتی می باشد. آزمون در نوزدهم اردیبهشت ماه سال 1401 در روز پنج شنبه برگزار می گردد. این آزمون راس ساعت 9 آغاز شده و تا ساعت یازده و نیم ادامه خواهد داشت. داوطلبان باید نیم ساعت قبل از آزمون همراه با کارت آزمون و کارت شناسایی خود در محل آزمون حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است تمام آزمون های ورودی رشته ها و مدارس مختلف به صورت همزمان برگزار می شود.

پس از برگزاری آزمون، دانش آموزان باید منتظر اعلام نتایج ابتدایی آزمون ورودی باشند. نتایج آزمون مجتمع آموزشی مفید، سه روز بعد از آزمون، در تاریخ 1401/2/22 در روز یکشنبه بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

نکاتی که در زمان ثبت نام مجتمع آموزشی مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید در نظر داشته باشید

  • داوطلبان باید دقت داشته باشند که محل برگزاری آزمون هر یک از دانش آموزان، همان محلی می باشد که پیش ثبت نام خود را در آنجا انجام داده است.
  • متقاضیان ثبت نام در مدارس آموزشی مفید باید قبل از اینکه برای انتخاب مدرسه اقدام نمایند، به آدرس و رشته های تحصیلی مدارس مورد نظر دقت داشته باشند.
  • آزمون با توجه به درس مورد نظر به صورت تستی و تشریحی برگزار خواهد شد.
  • اولیا قبول شدگان مرحله اول، باید جهت آشنایی با برنامه ها و اهداف مدرسه، در جلسه معارفه حضور پیدا کنند. عدم حضور اولیا در روز جلسه، به معنی انصراف از ثبت نام متقاضی در مدارس مفید خواهد بود.

در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال تخصصی در روند ثبت نام مجتمع آموزشی مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می توانید در تمامی روزهای هفته (حتی ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 12 شب با مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام مجتمع آموزشی مفید ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403