شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام دانشگاه شاهد

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳  : همانطور که می دانید دانشگاه شاهد با دستور رهبر انقلاب آیت الله خمینی (ره) تاسیس گردید و هیئت امنای این دانشگاه همگی جزو شخصیت های کشوری ، اساتید و هیئت علمی دانشگاه ها می باشند .


ثبت نام دانشگاه شاهد ثبت نام دانشگاه شاهد دانشگاه شاهد - تهران دانشگاه شاهد - تهران رشته های دارای شرایط خاص مصاحبه کنکور سراسری 98 ثبت نام کنکور سراسری ثبت نام کنکور سراسری 98 کنکور سراسری




توجه داشته باشید که ثبت نام در دانشگاه شاهد برای عموم آزاد است امابه دلیل اینکه درصد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری جزو خانواده های شهدا ، ایثارگران و جانبازان هستند لذا سهمیه و امتیاز ویژه ای برای آنها منظور می شود .

دانشگاه شاهد دارای چندین دانشکده از جمله دانشکده علوم پایه ، دانشکده فنی مهندسی ، دانشکده علوم انسانی ، دانشکده پزشکی و دندانپزشکی و دانشکده پرستاری و مامایی می باشد. پذیرش در دانشگاه شاهد دارای شرایط خاصی می باشد که در ادامه این مقاله به توضیحاتی در این خصوص خواهیم پرداخت.

توجه :

دانشگاه شاهد تنها از طریق برگزاری کنکور سراسری دانشجو جذب می نماید.

زمان ثبت نام و نحوه انتخاب رشته دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ 

همانطور که می دانید پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد تنها از طریق کنکور سراسری انجام می پذیرد لذا تمامی فرزندان شهدا ، ایثارگر ، جانبازان و نیز داوطلبان بدون سهمیه و عادی که در کنکور سراسری شرکت می کنند ، می توانند در زمان انتخاب رشته ، رشته های دانشگاه شاهد را نیز انتخاب نمایند .

هر ساله ثبت نام کنکور سراسری از 24 بهمن آغاز و تا 2 اسفند ماه ادامه دارد .
نکته مهمی که حتما باید بدانید این است که در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری داوطلبان می توانند یک یا چند کد رشته از رشته های دانشگاه شاهد را در انتخاب های بین 1 تا 150 خود بگنجانند. قبل از  اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری از داوطلبان واجد شرایط به صورت چند برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه دعوت به عمل می آورند.


شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

جهت ثبت نام در دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، داوطلبان می بایست شرایط عمومی ثبت نام را دارا باشند. در صورت دارا بودن شرایط عمومی ثبت نام ، گزینش اصلی از طریق دانشگاه انجام خواهد شد و پذیرش نهایی پس از تحقیقات و تایید توسط دانشگاه انجام می پذیرد .

در ادامه این مطلب شرایط و ضوابط عمومی ثبت نام دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را جهت اطلاع شما عزیزان قرار داده ایم . چنانچه پس از مطالعه این مقاله با سوال و یا ابهامی در رابطه با شرایط ثبت نام مواجه شدید و یا تمایل داشتید اطلاعات بیشتری در رابطه با مصاحبه دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ کسب کنید، می توانید با بخش مشاوره تحصیلی  مرکز مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

معتقد بودن به دین اسلام
ملتزم به انجام احکام عملی دین اسلام
معتقد بودن به ولایت فقیه و التزام عملی به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران
عدم سابقه محکومیت کیفری
ملتزم بودن به تمامی قوانین و مقررات دانشگاه
عدم وابستگی به احزاب و سازمان ها و تشکیلات غیرقانونی
ظاهر شدن در دانشگاه با پوشش کامل و اسلامی برای دختران و پسران (پوشش چادر برای دانشجویان خانم الزامی می باشد)

پذیرش دانشجو در رشته های دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دو مرحله است . در مرحله اول کسب حدنصاب کتبی لازم است و مرحله دوم کسب حدنصاب نمره در مصاحبه ضروری است . به عبارتی دیگر داوطلبانی پذیرش خواهند شد که در مصاحبه کتبی و شفاهی که توسط دانشگاه شاهد برگزار می شود حد نصاب تعیین شده را بدست آورند .

2 نکته مهم در خصوص پذیرش در دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

توجه داشته باشید که انتخاب رشته دانشگاه شاهد همزمان با انتخاب رشته دانشگاه سراسری انجام می شود.

به عبارتی دیگر متقاضیان و علاقمندان تحصیل در دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ جهت انجام فرآیند انتخاب رشته ، باید دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری مربوط به گروه آزمایشی خود را از سایت سازمان سنجش دریافت و از این طریق از لیست رشته های ارائه شده دانشگاه شاهد آگاهی یافته سپس در صورت دارا بودن رشته مورد نظر ، آن را انتخاب نمایید.

متقاضیان علاقمند به پذیرش در دانشگاه شاهد باید کد رشته های مورد نظر و مربوط به این دانشگاه را در اولویت های اول خود قرار دهند ، چرا که نحوه بررسی فرم انتخاب رشته بدین صورت است که از ابتدا و به
ترتیب رشته های انتخابی داوطلبان بررسی می شود و اگر رتبه لازم برای رشته اول را به دست آورده باشند ، دیگر انتخاب های بعدی آن ها بررسی نخواهد شد. لذا اگر داوطلبی رشته اول خود را غیر از رشته های دانشگاه شاهد قرار دهد و در همان انتخاب های اول خود نمره لازم را به دست آورد ، دیگر جهت مصاحبه دانشگاه شاهد دعوت نخواهد شد.



3/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403