شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1401

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه در بانک مرکزی استخدام شویم؟ اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱ اولین قدم در مسیر پر پیچ و خم این آزمون استخدامی می باشد و پیش از هر چیز، باید شرایط خود را با شرایط اعلام شده از سوی سازمان سنجش و بانک مرکزی مقایسه کنید تا بدانید واجد شرایط هستید یا خیر.

بنابراین در این مقاله از مشاور گروپ تمامی شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱ را با هم بررسی خواهیم کرد.

شرایط استخدام بانک مرکزی  شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱

بانک مرکزی ایران با هدف جذب نیروی انسانی و استخدام به صورت قراردادی در استان تهران و کارخانه تولید کاغذ اسناد بهادار در استان مازندران فرآیند نام نویسی آزمون استخدامی بانک مرکزی 1401 را برای متقاضیان و علاقه مندان واجد شرایط امکانپذیر کرده است.

برگزارکنندگان رسمی این آزمون یعنی سازمان سنجش و بانک مرکزی، با انتشار دفترچه استخدامی بانک مرکزی صلاحیت واجدین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱ را تایید می کنند.

متقاضیان توجه داشته باشند که اگر در هر یک از مراحل آزمون مشخص شود که داوطلب به هردلیل واجد شرایط تعیین شده نیست، از ادامه مراحل استخدامی، استخدام باز می ماند و حتی در صورت پذیرش، با او قطع همکاری می شود. کلیه هزینه های متعلقه (بنا به تشخیص و صلاحدید بانک) از او اخذ خواهد شد.

شرایط استخدام بانک مرکزی 1401

شرایط استخدام بانک مرکزی مانند شرایط عمومی سایر آزمون استخدامی بانکها به شرح زیر است:

تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی

اعتقاد و تعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران.

عدم اشتهار به فساد (یعنی فرد به امور فساد مشهور و شناخته شده نباشد) و نداشتن سوء سابقه.

حداقل سن استخدام ۱۸ سال تمام (یعنی متولدین ۱۳/ ۰۸/ ۱۳۸۳ به قبل) و حداکثر سن ۳۵ سال (بر اساس ردیف شغلی بازه سنی 28 تا 35 سال در نظر گرفته شده است)

برخورداری از سلامت کامل جسم و روان و توانایی کامل انجام کار برای شغل مورد تقاضا به تشخیص اداره رفاه کارکنان بانک

کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان (ثبت نام متقاضیانی که به هر دلیلی دارای معافیت موقت باشند قابل قبول نیست) ضمنا تاریخ ترخیص از خدمت و یا صدور کارت معافیت باید تا پایان مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱ یعنی ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ باشد و مدت خدمت وظیفه عمومی انجام شده به حداکثر سن تعیین شده برای هر ردیف شغلی اضافه می گردد.

تاریخ فارغ التحصیلی باید تا پایان مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱ یعنی ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ باشد و شرکت با مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع اعلام شده، تخلف محسوب می شود و در هر مرحله که مشخص گردد (حتی در صورتی که فرد پذیرفته شده باشد) از استخدام و یا ادامه همکاری با او ، اجتناب شده و کلیه هزینه های متعلقه بنا به تشخیص و صلاحدید بانک از او دریافت می گردد.

عدم اشتغال و عدم دارا بودن تعهد خدمت به سازمانهای دولتی و خصوصی در زمان شروع به کار در بانک الزامی است و جزو مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی محسوب می شود . بدیهی است به هنگام ابلاغ لزوم مراجعه پذیرفته شدگان نهایی جهت شروع به کار، چنانچه متقاضی به دلایل فوق امکان شروع به کار در بانک را نداشته باشد، موضوع به منزله انصراف متقاضی از استخدام در بانک مرکزی تلقی شده و بانک می تواند فرد دیگری را جایگزین او کند.

شرایط اختصاصی آزمون استخدامی بانک مرکزی

دسته دیگری از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی که بر حسب رشته و ردیف شغلی متفاوت خواهد بود. ما در این بخش به شرایط اختصاصی آزمون استخدامی بانک مرکزی پرداخته ایم:

یک: پذیرفته شدگان ردیف های شغلی شماره ۱۲-۱۵-۲۶-۵۰-۵۱-۵۲-۵۳ با عنوان “مشاغل امور حراست” و “مشاغل امور گزینش” صرفا در ادارات حوزه حراست و یا گزینش (به تشخیص بانک) مشغول به کار خواهند شد و از آن ها تعهد محضری مبنی بر لزوم خدمت در ادارات یاد شده از بدو استخدام اخذ خواهد گردید. بنابراین امکان انتقال و جابجایی پذیرفته شدگان این ردیف های شغلی فارغ از نوع رابطه استخدامی در طول مدت خدمت در بانک به هیچ یک از ادارات و واحدهای دیگر بانک وجود نخواهد داشت.

دو: از پذیرفته شدگان ردیف های شغلی شماره ۱۳-۳۵-۳۶-۴۰-۴۱-۴۲-۴۳-۴۴-۵۵  مدیریت مالی و مشاغل فنی بانک ( رشته های مکانیک، مهندسی برق، مهندسی برق قدرت الکترونیک، مهندسی عمران، مهندسی کشاورزی، مهندسی معماری، مهندسی فناوری آسانسور و بالابرها) که از شرایط ثبت نام در آن داشتن”سابقه کار” میباشد، گواهی اشتغال بکار به همراه لیست سوابق بیمه ای پرداخت شده به تامین اجتماعی مرتبط با رشته تحصیلی به میزان مندرج در جدول دفترچه استخدامی بانک مرکزی مطالبه خواهد گردید.

بدیهی است در صورت قبولی در آزمون کتبی و عدم ارائه مستندات یاد شده به صورت کامل و یا سوابق کاری بدون پرداخت حق بیمه، موضوع استخدام ایشان منتفی گردیده و حق معرفی داوطلب جایگزین (بر اساس نمره آزمون کتبی) برای بانک محفوظ بوده و امکان اعتراض برای این داوطلبان وجود نخواهد داشت.
پذیرش سابقه ارائه شده از سوی داوطلبان بعد از استخدام در این ردیف های شغلی، صرفا به میزان مدت اشاره شده در جدول دفترچه آزمون استخدامی بانک مرکزی و بر اساس ضوابط و مقررات بانک خواهد بود.

سه: به منظور ثبت نام در ردیف شغلی شماره ۱۸ کارشناسی ارشد حقوق خصوصی- جزا و جرم شناسی داشتن دانشنامه کارشناسی حقوق الزامی می باشد. بدیهی است داوطلبان فاقد مدرک کارشناسی حقوق حتی درصورت کسب حدنصاب موردنیاز در آزمون کتبی از ادامه فرآیند استخدام حذف می شوند و امکان اعتراض برای این داوطلبان وجود نخواهد داشت.

باتوجه به شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی و شرایط احراز شغل درنظر گرفته شده برای پذیرفته شدگان نهایی در ردیف شغلی شماره ۳۲ کارشناسی ارشد “مدیریت/مطالعات موزه” و “تاریخ ایران اسلامی” و “تاریخ هنر ایران اسلامی“، از این دسته از پذیرفته شدگان به طور جداگانه مصاحبه تخصصی زبان انگلیسی به عمل خواهد آمد. لذا شرط پذیرش نهایی در مرحله مصاحبه و راهیابی به سایر مراحل درخصوص این دسته از داوطلبان، قبولی آنان در مصاحبه تخصصی زبان انگلیسی خواهد بود.

ضمنا امکان انتقال و جابجایی پذیرفته شدگان این ردیف شغلی فارغ از نوع رابطه استخدامی در طول مدت خدمت در بانک به هیچ یک از واحدهای دیگر بانک وجود نخواهد داشت. بدیهی است تعهد محضری لازم در این خصوص از آن ها گرفته می شود.

چهار: پذیرفته شدگان در ردیفهای شغلی شماره ۳۰-۳۴-۴۶-۴۸-۵۶-۵۷-۵۸ مشاغل فنی و ستادی سازمان تولید اسکناس و مسکوک( رشته های مهندسی کامپیوتر گرایش شبکه های کامپیوتری، مهندسی صنایع، حسابداری، مدیریت بازرگانی، چاپ، طراحی صنعتی و مهندسی مکانیک ) تابع ضوابط و مقررات پرسنلی واحدهای تولیدی بانک بوده و فارغ از نوع رابطه استخدامی، امکان انتقال و جابجایی ایشان در طول مدت خدمت در بانک به هیچ یک از ادارات و واحدهای دیگر بانک وجود نخواهد داشت. بدیهی است تعهد محضری لازم در این خصوص از ایشان اخذ خواهد گردید.

پنج: از دیگر شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی دارابودن حداقل 3 سال تجربه مفید و مرتبط با رشته و گرایش تحصیلی در ردیف های شغلی مشاغل فنی بانک( کارشناسی ارشد مهندسی عمران، مهندسی برق – الکترونیک، مهندسی مکانیک، مهندسی کشاورزی، مهندسی برق، مهندسی معماری و کارشناسی مهندسی فن آوری آسانسور و بالابر)، الزامی است. ضمنا امکان انتقال و جابجایی پذیرفته شدگان این ردیف شغلی فارغ از نوع رابطه استخدامی در طول مدت خدمت در بانک به هیچ یک از واحدهای دیگر بانک وجود نخواهد داشت. بدیهی است تعهد محضری لازم در این خصوص از ایشان اخذ خواهد گردید.

شش: پذیرفته شدگان در ردیف های شغلی شماره ۵۹-۶۰-۶۱ مشاغل فنی کارخانه تولید کاغذ اسناد بهادار ( در رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی چوب و کاغذ گرایش صنایع خمیر و کاغذ، مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی) تابع ضوابط و مقررات پرسنلی واحدهای تولیدی بانک بوده و فارغ از نوع رابطه استخدامی، امکان انتقال و جابجایی ایشان در طول مدت خدمت در بانک به هیچ یک از واحدهای دیگر بانک وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است تعهد محضری در این خصوص از ایشان اخذ خواهد گردید.

هفت: از تمامی پذیرفته شدگان ردیف های شغلی مقطع کارشناسی، تعهد شغلی لازم مبنی بر خدمت در شغل مورد تقاضا در طول مدت خدمت در بانک اخذ خواهد گردید و فارغ از نوع رابطه استخدامی، امکان تغییر شغل به دیگر مشاغل تخصصی بانک و یا انتقال و جابجایی ایشان در طول مدت خدمت در بانک به هیچ یک از ادارات و واحدهای دیگر و پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر (حتی درصورت اخذ و ارائه مدر تحصیلی بالاتر) وجود نخواهد داشت. البته امکان تغییر شغل آنان به دیگر مشاغل هم طراز از نظر شرایط احراز (مدر و رتبه شغلی لازم جهت تصدی سمت موردنظر) مشروط به تشخیص بانک فراهم خواهد بود. بدیهی است تعهد محضری لازم در این خصوص از ایشان اخذ خواهد گردید.

هشت: از پذیرفته شدگان ردیف های شغلی مقطع کارشناسی ارشد که در دفترچه آزمون استخدامی بانک مرکزی از شرایط آن “اخذ تعهد شغلی و محل خدمت به شرح مندرج در دفترچه” قید گردیده، تعهد شغلی لازم مبنی بر خدمت در شغل مورد تقاضا در طول مدت خدمت در بانک اخذ خواهد گردید.

و فارغ از نوع رابطه استخدامی طبق شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی مندرج در دفترچه، امکان تغییر شغل آنان به دیگر مشاغل بانک و یا انتقال و جابجایی ایشان در طول مدت خدمت در بانک به هیچ یک از ادارات و واحدهای دیگر ولو با اخذ و ارائه مدرک تحصیلی بالاتر وجود نخواهد داشت. بدیهی است تعهد محضری در این خصوص از ایشان دریافت  خواهد گردید.

نه: در ردیفهای شغلی که از جمله شرایط آن اخذ تعهد شغلی ذکر گردیده، پذیرفته شدگان نهایی موظف به قبول و ارائه تعهد مذکور منطبق با مفاد دفترچه استخدام استخدام به بانک می باشند. بدیهی است در غیر این صورت موضوع استخدام فرد منتفی شده و حق معرفی داوطلب جایگزین (حسب نمرات آزمون کتبی) برای بانک محفوظ خواهد بود.

ده: عناوین شغلی در نظر گرفته شده برای تصدی توسط پذیرفته شدگان نهایی داوطلبان ردیف های شغلی مقطع دکتری، با عناوین شغلی درنظرگرفته شده برای تصدی توسط پذیرفته شدگان نهایی داوطلبان ردیف های شغلی مقطع کارشناسی ارشد، یکسان است.

یازده: با توجه به اینکه مدار متقاضیان بر حسب نیاز بانک پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان حداکثر تا سه برابر مجوزهای استخدامی اخذ و بررسی می گردد، بنابراین در صورتی که مندرجات مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی و همچنین اطلاعات مندرج در فرم تقاضای ثبت نام باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب از ادامه فرآیند استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

شرایط پذیرش فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق در آزمون استخدامی بانک مرکزی: فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق (ع)، در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مدرک تحصیلی مندرج درمتن دانشنامه یا گواهی موقت آنان بدون در نظر گرفتن پیشوند “معارف اسلامی”، با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی پیش بینی شده در شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی مندرج در جدول دفترچه آزمون یکسان باشد .این دسته از داوطلبان، باید در زمان ثبت نام، عنوان رشته تحصیلی خود را بدون در نظر گرفتن پیشوند “معارف اسلامی” انتخاب نمایند.


ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱

شرایط استخدام بانک مرکزی بانوان

برای اطلاع از شرایط استخدام بانک برای خانم ها و اینکه  پذیرش بانوان در چه رشته هایی انجام می شود می توانید به دفترچه ثبت نام آزمون استخدام بانک مرکزی مراجعه کنید. همچنین در جدول شرایط سنی استخدام بانک مرکزی تمامی اطلاعات لازم درج شده است.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱


شرایط سنی استخدام بانک مرکزی

طبق مفاد قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام و مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درچارچوب ضوابط و مقررات درخصوص افزایش سقف سنی لازم جهت ثبت نام آزمون استخدامی بانک و همچنین اعمال ضریب مربوطه به نمرات آزمون آنان رعایت خواهد شد. در صورت وجود مغایرت اطلاعات ارائه شده پیش از آزمون کتبی با مندرجات مدارک داوطلب، در هریک از مراحل آزمون، موضوع افزایش سقف سنی و یا اعمال ضریب به نمره مکتسبه آنان در آزمون کتبی منتفی می شود.

شرایط سنی استخدام بانک مرکزی حداقل سن استخدام ۱۸ سال تمام (یعنی متولدین ۱۳/ ۰۸/ ۱۳۸۳ به قبل) و حداکثر سن ۳۵ سال خواهد بود (بر اساس ردیف شغلی بازه سنی 28 تا 35 سال در نظر گرفته شده است و بسته به هر ردیف شغلی متفاوت است)

مدت خدمت وظیفه عمومی انجام شده به حداکثر سن تعیین شده برای هر ردیف شغلی اضافه می گردد.

جدول شغل محل های آزمون استخدامی بانک مرکزی

سن استخدام

سایر شرایط لازم

محل خدمت )شهر(

جنسیت

کد و عنوان رشته تحصیلی

مقطع

تحصیلی

کد شغل

محل

کد

شغل

ردیف شغلی

ردیف

35 سال متولدین

13/08/1366 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

اقتصاد  

دکتری

 10009

 15532

مشاغل تخصصی

 1

35 سال متولدین

13/08/1366 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مدیریت مالی 

دکتری

 10023

 15533

مشاغل تخصصی

 2

35 سال متولدین

13/08/1366 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

حسابداری 

دکتری

 10011

 15534

مشاغل تخصصی

 3

35 سال متولدین

13/08/1366 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

حقوق 

دکتری

 10017

 15535

مشاغل تخصصی

 4

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

اقتصاد)گرایشهای علوم

اقتصادی (، اقتصاد نظری

، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، برنامه ریزی سیستمهای

اقتصادی ، اقتصاد انرژی ،اقتصاد اسلامی ،بانكداری اسلامی  

کارشناسی

ارشد

 10010

 15536

مشاغل تخصصی

 5

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مدیریت مالی 

کارشناسی

ارشد

 10024

 15537

مشاغل تخصصی

 6

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

حسابداری 

کارشناسی

ارشد

 10012

 15538

مشاغل تخصصی

 7

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

حسابرسی 

کارشناسی

ارشد

 10013

 15539

مشاغل تخصصی

 8

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

آمار 

کارشناسی

ارشد

 10008

 15540

مشاغل تخصصی

 9

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مدیریت بازرگانی 

کارشناسی ارشد

 10019

 15541

مشاغل تخصصی

 10

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الكترونیكی 

کارشناسی

ارشد

 10018

 15542

مشاغل تخصصی

 11

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی

-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مدیریت بازرگانی 

کارشناسی

ارشد

 10001

 15543

مشاغل امورحراست

 12

32 سال متولدین

13/08/1369 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن دو سال سابقه مرتبط با امور بیمه ای منوط به ارائه سوابق بیمه – دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مدیریت بازرگانی 

کارشناسی

ارشد

 10042

 15544

مشاغل ستادی

 13

 

 


سن استخدام

سایر شرایط لازم

محل خدمت )شهر(

جنسیت

کد و عنوان رشته تحصیلی

مقطع

تحصیلی

کد شغل

محل

کد

شغل

ردیف شغلی

ردیف

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مدیریت دولتی 

کارشناسی

ارشد

 10020

 15545

مشاغل تخصصی

 14

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی -دارا بودن کارت پایان خدمت یا

معافیت دائم- سطح مهارت زبان انگلیسی در

حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد

مدیریت دولتی 

کارشناسی

ارشد

 10002

 15546

مشاغل امورحراست

 15

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

حقوق اقتصادی 

کارشناسی

ارشد

 10014

 15547

مشاغل تخصصی

 16

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

حقوق تجارت بین الملل 

کارشناسی

ارشد

 10015

 15548

مشاغل تخصصی

 17

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن دانشنامه کارشناسی حقوق -دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم)برای آقایان( -سطح مهارت زبان انگلیسی در حد

نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

حقوق خصوصی ، حقوق جزا و جرم شناسی 

کارشناسی

ارشد

 10016

 15549

مشاغل تخصصی

 18

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مهندسی مالی 

کارشناسی

ارشد

 10035

 15550

مشاغل تخصصی

 19

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مدیریت  صنعتی 

کارشناسی

ارشد

 10021

 15551

مشاغل تخصصی

 20

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مهندسی کامپیوتر – نرم افزار 

کارشناسی

ارشد

 10033

 15552

مشاغل تخصصی

 21

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مهندسی کامپیوتر – سخت افزار 

کارشناسی

ارشد

 10031

 15553

مشاغل تخصصی

 22

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مهندسی فناوری

اطلاعات )IT

کارشناسی

ارشد

 10027

 15554

مشاغل تخصصی

 23

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مهندسی فناوری اطلاعات)IT(  گرایش امنیت اطلاعات 

کارشناسی

ارشد

 10028

 15555

مشاغل تخصصی

 24

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مهندسی فناوری اطلاعات)IT(

گرایش تجارت الكترونیكی 

کارشناسی

ارشد

 10029

 15556

مشاغل تخصصی

 25

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی -دارا بودن کارت پایان خدمت یا

معافیت دائم – سطح مهارت زبان انگلیسی در

حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد

مهندسی کامپیوتر 

کارشناسی

ارشد

 10004

 15557

مشاغل امورحراست

 26

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مهندسی کامپیوتر گرایش شبكه

های کامپیوتری 

کارشناسی

ارشد

 10032

 15558

مشاغل تخصصی

 27


 

سن استخدام

سایر شرایط لازم

محل خدمت )شهر(

جنسیت

کد و عنوان رشته تحصیلی

مقطع

تحصیلی

کد شغل

محل

کد

شغل

ردیف شغلی

ردیف

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مهندسی کامپیوتر گرایش رایانش امن 

کارشناسی

ارشد

 10030

 15559

مشاغل تخصصی

 28

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مهندسی کامپیوتر  گرایش هوش مصنوعی 

کارشناسی

ارشد

 10034

 15560

مشاغل تخصصی

 29

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی – دارا بودن کارت پایان خدمت یا

معافیت دائم – توانایی جسمانی جهت انجام کار در محیط فنی- سطح مهارت زبان انگلیسی در

حد نیاز بانک – آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد

مهندسی کامپیوتر گرایش شبكه های کامپیوتری 

کارشناسی

ارشد

 10058

 15561

مشاغل فنی سازمان تولید اسكناس و مسكوک

 30

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مدیریت فناوری اطلاعات 

کارشناسی

ارشد

 10022

 15562

مشاغل تخصصی

 31

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارای تعهد شغلی ومحل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم)برای آقایان( تسلط به زبان انگلیسی ـ آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد و زن

مدیریت/مطالعات موزه – تاریخ ایران اسلامی –

تاریخ هنر ایران اسلامی 

کارشناسی

ارشد

 10025

 15563

مشاغل تخصصی

 32

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مهندسی صنایع 

کارشناسی

ارشد

 10026

 15564

مشاغل تخصصی

 33

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی – دارا بودن کارت پایان خدمت یا

معافیت دائم – توانایی جسمانی جهت انجام کار در محیط فنی- سطح مهارت زبان انگلیسی در

حد نیاز بانک – آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد

مهندسی صنایع 

کارشناسی

ارشد

 10057

 15565

مشاغل فنی سازمان تولید اسكناس و مسكوک

 34

32 سال متولدین

13/08/1369 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی-دارا بودن دو سال سابقه مرتبط با

رسیدگی به اسناد درمانی منوط به ارائه سوابق بیمه – دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم) برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای

هفتگانه ICDL

تهران

مرد و زن

مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی 

کارشناسی

ارشد

 10044

 15566

مشاغل ستادی

 35

32 سال متولدین

13/08/1369 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن دوسال سابقه مرتبط با حوزه اعتبار بخشی بیمارستان منوط به ارائه سوابق بیمه – دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم) برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای

هفتگانه ICDL

تهران

مرد و زن

مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی 

کارشناسی

ارشد

 10045

 15567

مشاغل ستادی

 36

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی- دارا بودن کارت پایان خدمت یا

معافیت دائم) برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای

هفتگانه ICDL

تهران

مرد و زن

تغذیه/صنایع غذائی 

کارشناسی

ارشد

 10038

 15568

مشاغل ستادی

 37

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی -دارا بودن کارت پایان خدمت یا

معافیت دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای

هفتگانه ICDL

تهران

مرد و زن

علوم ارتباطات

اجتماعی 

کارشناسی

ارشد

 10040

 15569

مشاغل ستادی

 38

 
   


 

 
   

سن استخدام

سایر شرایط لازم

محل خدمت )شهر(

جنسیت

کد و عنوان رشته تحصیلی

مقطع

تحصیلی

کد شغل

محل

کد

شغل

ردیف شغلی

ردیف

30 سال متولدین

13/08/1371 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی- دارا بودن کارت پایان خدمت یا

معافیت دائم) برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای

هفتگانه ICDL

تهران

مرد و زن

مهندسی بهداشت حرفه ای

کارشناسی

ارشد

 10047

 15570

مشاغل ستادی

 39

33 سال متولدین

13/08/1368 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – دارا بودن دانشنامه کارشناسی مهندسی مكانیک – سطح مهارت

زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مهندسی مكانیک 

کارشناسی

ارشد

 10048

 15571

مشاغل فنی بانک

 40

33 سال متولدین

13/08/1368 به بعد

دارای تعهد شغلی ومحل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان

خدمت یا معافیت دائم – دارا بودن دانشنامه

کارشناسی مهندسی برق – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای

هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مهندسی برق – برققدرت  الكترونیک 

کارشناسی

ارشد

 10049

 15572

مشاغل فنی بانک

 41

33 سال متولدین

13/08/1368 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان

خدمت یا معافیت دائم – دارا بودن دانشنامه

کارشناسی مهندسی عمران- سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای

هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مهندسی عمران 

کارشناسی

ارشد

 10050

 15573

مشاغل فنی بانک

 42

33 سال متولدین

13/08/1368 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان

خدمت یا معافیت دائم – دارا بودن دانشنامه

کارشناسی مهندسی کشاورزی- سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مهندسی کشاورزی 

کارشناسی

ارشد

 10052

 15574

مشاغل فنی بانک

 43

33 سال متولدین

13/08/1368 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان

خدمت یا معافیت دائم – دارا بودن دانشنامه کارشناسی مهندسی معماری- سطح مهارت

زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مهندسی معماری 

کارشناسی

ارشد

 10053

 15575

مشاغل فنی بانک

 44

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی ومحل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم )برای آقایان( – سطح مهارت زبان

انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد و زن

حسابداری 

کارشناسی

 10039

 15576

مشاغل ستادی

 45

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک – آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

حسابداری 

کارشناسی

 10036

 15577

مشاغل ستادی سازمان تولید

اسكناس و مسكوک

 46

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی ومحل خدمت به شرح آگهی

-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت

دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد و زن

مدیریت بازرگانی 

کارشناسی

 10043

 15578

مشاغل ستادی

 47

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز

بانک – آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مدیریت بازرگانی 

کارشناسی

 10037

 15579

مشاغل ستادی سازمان تولید

اسكناس و مسكوک

 48

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی- دارا بودن کارت پایان خدمت یا

معافیت دائم )برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد و زن

مدیریت دولتی 

کارشناسی

 10046

 15580

مشاغل ستادی

 49

 
   

سن استخدام

سایر شرایط لازم

محل خدمت )شهر(

جنسیت

کد و عنوان رشته تحصیلی

مقطع

تحصیلی

کد شغل

محل

کد

شغل

ردیف شغلی

ردیف

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی -دارا بودن کارت پایان خدمت یا

معافیت دائم)برای آقایان( – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای

هفتگانه ICDL

تهران

مرد و زن

مدیریت دولتی 

کارشناسی

 10006

 15581

مشاغل امور  گزینش

 50

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم -سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک-آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مدیریت دولتی 

کارشناسی

 10003

 15582

مشاغل امورحراست

 51

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی -دارا بودن کارت پایان خدمت یا

معافیت دائم – سطح مهارت زبان انگلیسی در

حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد

مهندسی کامپیوتر 

کارشناسی

 10007

 15583

مشاغل امور  گزینش

 52

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم -سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک-آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مهندسی کامپیوتر 

کارشناسی

 10005

 15584

مشاغل امور حراست

 53

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی ومحل خدمت به شرح آگهی

-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

– سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL

تهران

مرد

علوم ارتباطات

اجتماعی 

کارشناسی

 10041

 15585

مشاغل ستادی

 54

31 سال متولدین

13/08/1370 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی-دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای

هفتگانه ICDL

تهران

مرد

مهندسی فناوری آسانسور و بالابرها 

کارشناسی

 10051

 15586

مشاغل فنی بانک

 55

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشكی – توانایی جسمانی جهت انجام کار در محیط فنی – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک – آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد

چاپ )کد 548(

کارشناسی

 10054

 15587

مشاغل فنی سازمان تولید اسكناس و مسكوک

 56

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح

آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشكی – توانایی جسمانی جهت انجام کار در محیط فنی – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک – آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد

طراحی صنعتی 

کارشناسی

 10055

 15588

مشاغل فنی سازمان تولید اسكناس و مسكوک

 57

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشكی – توانایی جسمانی جهت انجام

کار در محیط فنی – سطح مهارت زبان انگلیسی

در حد نیاز بانک – آشنایی با مهارتهای هفتگانه

 ICDL

تهران

مرد

مهندسی مكانیک 

کارشناسی

 10056

 15589

مشاغل فنی سازمان تولید اسكناس و مسكوک

 58

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای اولویت جذب بومی شهرستان- دارای

تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

غیرپزشكی – توانایی جسمانی جهت انجام کار

در محیط فنی – سطح مهارت زبان انگلیسی در

حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

  ICDL

آمل

مرد

مهندسی مكانیک 

کارشناسی

 10060

 15590

مشاغل فنی کارخانه تولید کاغذ اسناد بهادار

 59

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای اولویت جذب بومی شهرستان – دارای

تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشكی – توانایی جسمانی جهت انجام کار

در محیط فنی – سطح مهارت زبان انگلیسی در

حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

  ICDL

آمل

مرد

مهندسی برق

کارشناسی

 10059

 15591

مشاغل فنی کارخانه تولید کاغذ اسناد بهادار

 60

28 سال متولدین

13/08/1373 به بعد

دارای اولویت جذب بومی شهرستان- دارای

تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشكی – توانایی جسمانی جهت انجام کار

در محیط فنی – سطح مهارت زبان انگلیسی در

حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه

  ICDL

آمل

مرد

مهندسی چوب و کاغذ گرایش صنایع خمیر و کاغذ مهندسی صنایع

چوب و فرآورده های سلولزی  

کارشناسی

 10061

 15592

مشاغل فنی کارخانه

تولید کاغذ اسناد بهادار

 61

اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

در پی انتشار اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی که از سایت سازمان سنجش sanjesh.org منتشر شد، اعلام می داریم که چند شغل محل جدید به دفترچه اضافه شده است. این شغل محل ها عبارتند از:

 جنسیت

 محل خدمت

 شغل

 کد شغل محل

 مرد

 خراسان رضوی -مشهد

 مشاغل فنی بانک(مکانیک)

10062

شرایط اختصاصی:

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی-دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – دارا بودن دانشنامه کارشناسی مهندسی مکانیک – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL – سن استخدام 33 سال (متولدین 13/08/1368 به بعد)  

شرایط احراز تحصیلی شغل محل شماره ی 10062

31324: مهندسی مکانیک (فوق لیسانس)

 مرد

 خراسان رضوی – مشهد

 مشاغل فنی بانک(مهندسی برق)

10063

شرایط اختصاصی:

دارای تعهد شغلی ومحل خدمت به شرح آگهی-دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – دارا بودن دانشنامه کارشناسی مهندسی برق – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL – سن استخدام 33 سال (متولدین 13/08/1368 به بعد )

شرایط احراز تحصیلی شغل محل شمارهی 10063

31164: مهندسی برق (فوق لیسانس)- 31165: مهندسی برق گرایش الکترونیک (فوق لیسانس)- 33723: مهندسی برق- قدرت (فوق لیسانس)

 مرد

 خراسان رضوی – مشهد

 مشاغل فنی بانک(مهندسی عمران)

10064

شرایط اختصاصی:

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی-دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – دارا بودن دانشنامه کارشناسی مهندسی عمران- سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL – سن استخدام 33 سال (متولدین 13/08/1368 به بعد) 

شرایط احراز تحصیلی شغل محل شماره ی 10064

31682: مهندسی عمران (فوق لیسانس)

 

 جنسیت

 محل خدمت

 شغل

 کد شغل محل

 مرد

 مازندران – نوشهر

 مشاغل فنی بانک(مکانیک)

10065

شرایط اختصاصی:

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی- دارای اولویت بومی- دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – دارا بودن دانشنامه کارشناسی مهندسی مکانیک – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL – سن استخدام 33 سال (متولدین 13/08/1368 به بعد) 

 شرایط احراز تحصیلی شغل محل شماره ی 10065

31324: مهندسی مکانیک (فوق لیسانس)

 مرد

  مازندران – نوشهر

 مشاغل فنی بانک(مهندسی برق)

10066

شرایط اختصاصی:

دارای تعهد شغلی ومحل خدمت به شرح آگهی- دارای اولویت بومی- دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – دارا بودن دانشنامه کارشناسی مهندسی برق – سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL- سن استخدام 33 سال (متولدین 13/08/1368 به بعد)

 شرایط احراز تحصیلی شغل محل شماره ی 10066

31164: مهندسی برق (فوق لیسانس)- 31165: مهندسی برق گرایش الکترونیک (فوق لیسانس)- 33723: مهندسی برق- قدرت (فوق لیسانس)

 مرد

  مازندران – نوشهر

 مشاغل فنی بانک(مهندسی عمران)

10067

شرایط اختصاصی:

دارای تعهد شغلی و محل خدمت به شرح آگهی- دارای اولویت بومی- دارا بودن 3 سال سابقه کار مرتبط منوط به ارائه سوابق بیمه -دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم – دارا بودن دانشنامه کارشناسی مهندسی عمران- سطح مهارت زبان انگلیسی در حد نیاز بانک- آشنایی با مهارتهای هفتگانه ICDL – سن استخدام 33 (سال متولدین 13/08/1368 به بعد)   

 شرایط احراز تحصیلی شغل محل شماره ی 10067

31682: مهندسی عمران (فوق لیسانس)

.

اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

مطابق با اطلاعیه اصلاح شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی 1401 در تاریخ 1401/09/08 اعلام می داریم:

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سال 1401 در تاریخ 1401/08/07،  و اصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ 1401/08/12 به اطلاع می رساند با توجه به اعلام بانک مرکزی اصلاحات ذیل برای مندرجات  صفحه (3) دفترچه راهنمای مذکور به شرح ذیل اعلام می گردد:

ـ عبارت «به صورت مستمر و پیوسته» از بند (ب) ردیف (9) بخش سایر نکات حذف  و به صورت ذیل اصلاح می گردد: 

ب) داوطلب از حداقل 10 سال گذشته تا کنون ساکن شهرستان مورد تقاضا برای استخدام باشد.

ـ عبارت «در زمان ثبت نام» مربوط به تبصره (3) ردیف (9) به عبارت «در زمان تولد» به شرح ذیل اصلاح می گردد:

تبصره3: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان تولد می‌باشد.

شرایط سهمیه ایثارگران آزمون استخدامی بانک مرکزی

ایثارگران به منظور برخورداری از سهمیه ایثارگران به عنوان یکی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی باید واجد شرایط لازم در چارچوب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران باشند و نسبت به صدور گواهی ایثارگری اقدام نموده باشند.

در هر مرحله ای از استخدام اگر داوطلب گواهی معتبر ایثارگری را ارائه نکند یا فاقد شرایط لازم جهت پذیرش به عنوان گواهی ایثارگری صادره از مراجع ذیصلاح باشد، از ادامه مراحل استخدامی فرد ممانعت می گردد حتی اگر داوطلب جزو پذیرفته شدگان آزمون کتبی یا مصاحبه آزمون استخدامی بانک مرکزی باشد. رعایت شرایط علمی از نظر مدرک و رشته تحصیلی برای متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگری الزامی است.

شرایط معلولان آزمون استخدامی بانک مرکزی

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی برای معلولان بدین صورت است که این عزیزان با ارایه معرفی نامه از بهزیستی و بر اساس قانون جامع حمایت از معلولان و دارا بودن سایر شرایط آزمون استخدامی بانک مرکزی، صرفا از طریق شرکت در آزمون استخدام و گذراندن مراحل استخدامی و تایید توانایی انجام کار در شغل مورد تقاضا از سوی اداره رفاه کارکنان بانک، طبق ضوابط از اولویتها و امتیازات خاص خود برخوردار خواهند بود.

توضیحات

نیاز تعیین شده

شدت معلولیت

نوع معلولیت

ردیف

 –

منشی- وقت اضافه

خیلی شدید

بینایی

 1

 –

منشی- وقت اضافه

شدید

با توجه به طیف وسیع کم بینایی و شرایط محیط آزمون در صورت درخواست، منشی در دسترس است.

چاپ درشت سوالات – وقت

اضافه به صورت 3/1 وقت افراد

شدید

متوسط

 –

چاپ درشت سوالات

خفیف

 –

رابط – وقت اضافه

خیلی شدید

شنوایی

 2

 –

رابط – وقت اضافه

شدید

 –

 –

متوسط

 –

 –

خفیف

با توجه به آسیب چهاراندام در افراد با معلولیت جسمی حرکتی خیلی شدید، منشی و وقت اضافه ضروری است.

منشی- وقت اضافه

خیلی شدید

جسمی حرکتی

 3

در صورت آسیب صرفاً اندامهای تحتانی (پاها) ،نیازی به وقت اضافه و منشی ندارد.

 –

شدید

در صورت آسیب دستها به ویژه دست غالب یا فقدان دست.

منشی- وقت اضافه

شدید

در صورت آسیب دستها به ویژه دست غالب یا فقدان دست.

منشی- وقت اضافه

متوسط

 –

 –

خفیف

 –

 –

با هر شدت

معلولیت

آسیب گفتار و زبان

 4

 –

محیط فیزیکی آرام و با تراکم جمعیت بسیار پایین

با هر شدت

معلولیت

تکاملی رشد (اتیسم)

 5

 –

 –

با هر شدت

معلولیت

اعصاب و روان

 6

ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱

ما در این مقاله از مشاور گروپ تمامی شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی مندرج در دفترچه آزمون استخدامی را بررسی و جزییات شرایط عمومی و شرایط اختصاصی آزمون استخدامی بانک مرکزی را شرح دادیم. اگر این مطلب برای شما مفید بود آن را برای دوستان خود ارسال کنید.


اگر شرایط ویژه ای دارید که نمی دانید واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی هستید یا نه، می توانید پاسخ سوال خود را از ما دریافت کنید

تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور همه روزه (حتی ایام تعطیل)

از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

 

✔️شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی چیست؟

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می شود و ما در این مقاله کاملا آن ها را توضیح داده ایم. به متن مقاله مراجعه نمایید.

✔️شرایط استخدام بانک مرکزی برای خانم ها چگونه است؟

شرایط استخدام بانک مرکزی برای خانم ها تفاوتی با آقایان ندارد و بستگی به ردیف شغلی انتخاب شده از سوی آنان دارد. برای اطلاع از شرایط اختصاصی آزمون استخدامی بانک مرکزی مقاله را مطالعه نمایید.

✔️شرایط سنی استخدام بانک مرکزی چیست؟

شرایط سنی آزمون استخدامی بانک مرکزی در این مقاله ارائه شده است. در استخدام بانک مرکزی بسته به ردیف شغلی شرایط سنی نیز متفاوت خواهد بود.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403