شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه

شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از مشاور گروپ تمام جزییات شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ را از جمله شرایط عمومی و اختصاصی، شرایط سنی ثبت نام، شرایط جذب افراد بومی و شرایط افرادیکه در شرکت های پیمانکار طرف قرارداد فولاد مبارکه مشغول به کار هستند بررسی می کنیم. با ما در مشاور گروپ همراه باشید.

شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان ۱۴۰۲ که متقاضی شرکت در این آزمون باید واجد آن باشد به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی دسته بندی می گردد. ما تمامی شرایط را با جزییات بررسی خواهیم کرد.

شرایط عمومی شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه

  • داشتن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی
  • اعتقاد و تعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • عدم اشتهار به فساد و نداشتن سوء سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که باعث محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی برای آقایان (ثبت نام متقاضیانی که معافیت پزشکی دارند در مشاغل کارشناسی امکان پذیر است)
  • داشتن حداقل ۱۸ سال تمام تا پایان روز برگزاری آزمون استخدامی فولاد مبارکه (شرایط سنی در ادامه مقاله کاملا بررسی شده و با احتساب کلیه تسهیلات سنی، سن داوطلبان مشاغل اپراتوری از ۳۰ سال و مشاغل کارشناسی از ۳۴ سال نباید بالاتر باشد)
  • داشـتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگی های روانشناختی جهت انجام فعالیت های شغلی طبق تایید مرکز بهداشت حرفه ای شرکت فولاد مبارکه
  • قبولی پذیرفته شدگان طبق تایید هسته گزینش شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه 1402

نوع شغل مقطع تحصیلی حداقل معدل کل * حداکثر سن حداکثر سابقه کار قابل پذیرش با پرداخت حق بیمه **
اپراتور دیپلم ۱۳ ۲۴ سال ۳ سال
کارشناس کارشناسی ۱۳ ۲۸ سال ۳ سال

* تمامی پیمان کارانی که در شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد داخل فنس فولاد مبارکه مشغول به کار هستند، از شرط معدل معاف می شوند.

* فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان بالای 50% که متقاضی مشاغل اپراتوری باشند از شرط معدل معاف می گردند.

** برای پیمانکاران شاغل در شرکت های پیمان کاری طرف قرارداد داخل فنس فولاد مبارکه اصفهان در صورتیکه در زمان برگزاری آزمون در یکی از این شرکت ها مشغول به کار باشند به ازای هر سال سابقه، تا سقف سه سال دیگر از سابقه کار داخل فنس آن ها به سابقه کار قابل پذیرش نوشته شده (مجموعا شش سال) در این جدول اضافه می گردد.

** فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران ، دانشگاه امام صادق علیه السلام ، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان در مقطع تحصیلی کارشناسی، که رتبه های اول تا سوم کارشناسی رشته های موردنیاز را کسب کرده باشند دو سال به سقف سنی اعلام شده شان اضافه خواهد شد.

نکته مهم: افرادیکه مدرک تحصیلی بالاتر دارند می توانند در آزمون مقطع پایین تر شرکت کنند ولی نباید مدرک مقطع بالاتر را ارائه کنند و امکان تغییر کد رشته آزمون یا رده شغلی در طول فرآیند جذب و استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان وجود ندارد و پس از استخدام هم حداقل تا هفت سال این امکان وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:  ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

 

شرایط جذب افراد بومی آزمون استخدام فولاد مبارکه

شرایط جذب افراد بومی آزمون استحدام فولاد مبارکه بدین صورت است که داوطلبان مشاغل اپراتوری باید بومی استان های اصفهان یا چهارمحال بختیاری باشند. در ضمن داوطلبان بومی استانی با اولویت محل سکونت نزدیک تر و همچنین فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته فولاد مبارکه در شرایط برابر از نظر علمی و تجربی و مهارتی، در اولویت دعوت به مرحله بعد آزمون استخدام قرار خواهند گرفت.

الف- محل صدور شناسنامه متقاضی بومی یکی از شهرستان های استان های اصفهان یا چهارمحال و بختیاری باشد.

ب- محل اخذ دیپلم داوطلب بومی یکی از شهرستان های استان های اصفهان یا چهارمحال و بختیاری باشد.

شرایط سنی ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

تسهیلات شرایط سنی ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان به عنوان یکی از عوامل تاثیر گذار بر شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه در نظر گرفته می شود.

مدت دو سال خدمت نظام وظیفه قانونی به حداکثر سن دارندگان کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی افزوده خواهد شد، ولی این افزایش شامل کسانیکه معافیت دائم پزشکی دارند یا خدمت وظیفه خود را خریده اند، نمی گردد.

آن دسته از متقاضیانی که سابقه کار با پرداخت حق بیمه در صندوق های بازنشستگی معتبر سراسر کشور را دارند، تا سقف 3 سال، به ازای هر سال سابقه شان یک سال به حداکثر سن داوطلبان افزوده خواهد شد.

همچنین برای فرزندان شهدا و جانبازان تسهیلات سنی در نظر گرفته شده و برای برخورداری از این تسهیلات باید معرفی نامه ایثارگری را از دفاتر پیشخوان دولت دریافت نمایند. تسهیلات سنی به شرح زیر است:

تسهیلات و شرایط سنی ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان میزان تاثیر بر حداکثر سنی
فرزندان شهدا و  فرزندان جانبازان 70%  4 سال
فرزندان جانبازان بالای 25% 3 سال

فارغ التحصیلان ممتاز رتبه های اول تا سوم مقطع کارشناسی دانشگاه های دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران ، دانشگاه امام صادق علیه السلام ، دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان، دو سال به سقف سنی اعلام شده شان اضافه خواهد شد.

با احتساب کلیه تسهیلات سنی، سن داوطلبان مشاغل اپراتوری از ۳۰ سال و مشاغل کارشناسی از ۳۴ سال نباید بالاتر باشد.

در ادامه شرایط جذب و شرایط ثبت نام آزمون استخدام در مقاطع کارشناسی و دیپلم ارائه شده است. همچنین می توانید از لینک زیر تصویر با کیفیت شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه را دریافت نمایید.

دریافت شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان


جدول کارشناسی شرایط ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان

جدول کارشناسی شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان

جدول دیپلم شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان


اگر شما هم واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه هستید، می توانید پس از مطالعه کامل دفترچه ثبت نام که در مقاله ی زیر موجود است، در زمان مقرر به سامانه ثبت نام دوره های آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی coursereg.iut.ac.ir مراجعه کرده  و نام نویسی خود را تکمیل نمایید.

  ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان


در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال درباره نام نویسی و شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه می توانید با ما تماس بگیرید و سوال خود را مطرح نمایید. ما در مجموعه مشاور گروپ از 8 صبح تا 12 شب همه روزه حتی ایام تعطیل آماده پاسخگویی هستیم

تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور

9099071613

سوالات متداول

✔️شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه چیست؟

شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه اصفهان به صورت کامل در این مقاله بررسی شده است. پس از مطالعه مقاله اگر سوالی داشتید حتما برای دریافت پاسخ سوال خود با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید 9099071613

✔️حداکثرسن ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه چقدر است؟

با احتساب کلیه شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه، نباید سن داوطلبان مشاغل اپراتوری از ۳۰ سال و مشاغل کارشناسی از ۳۴ سال بالاتر باشد. برای اطلاع از شرایطی که بر سن استخدام فولاد مبارکه تاثیرگذارند مقاله را مطالعه نمایید.

✔️سهمیه ایثارگران در شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه تاثیر دارد؟

بله تاثیر دارد، جهت اطلاع از میزان تاثیر سهمیه ایثارگران و جانبازان مقاله را بخوانید.

4/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون استخدام فولاد مبارکه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی