نحوه استفاده از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98

استفاده از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

جهت مشاوره در زمینه نحوه استفاده از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98 ، طبق شرایط و ضوابط خاصی تعیین شده است. افراد خاصی مشمول این نوع سهمیه می شوند که در ادامه راجع به آنها و شرایط استفاده از این سهمیه توضیحات بیشتری آورده شده است. در صورت داشتن هر گونه سوال راجع به لیست سهمیه ها در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98 همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید. مشاور گروپ در تمامی ایام هفته حتی در روزهای تعطیل، از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشد؛ پس بدون تردید تماس بگیرید.

سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98

رزمندگان در صورتی می توانند از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مهر 98 و بهمن ماه 97 استفاده کنند که حداقل 6 ماه در جبهه حضور داشته باشند. حد نصاب نمره برای این افراد، هفتاد و پنج درصد نمره گزینش آزاد در رشته محل مربوطه در نظر گرفته شده است. افراد واجد شرایطی که در آزمون سراسری سال های گذشته با استفاده از سهمیه رزمندگان شرکت کرده اند، موظف هستند جهت استفاده از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98 طبق توضیحاتی که در زیر آمده است عمل کنند.

ملاک استفاده از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98

افرادی می توانند از تسهیلات و سهمیه ای که برای رزمندگان فراهم کرده است استفاده کنند که حداقل به مدت 6 (به صورت متوالی یا متناوب) به صورت داوطلبانه در جبهه و مناطق عملیاتی مبارزه حق علیه باطل از تاریخ 1359/6/31 تا 1367/6/31 حضور داشته اند. این افراد متقاضی می بایست به سازمان بسیج مستعضعفین یا وزات جهاد کشاورزی مراجعه کنند و فرم مربوطه استفاده از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را به دقت تکمیل کنند. سازمان بسیج مستضعفین یا وزارت جهاد کشاورزی اطلاعات آنها را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت برخورداری از شرایط مورد تایید قرار خواهد داد.

آن گروه از پرسنل کادر ثابت، پیمانی و وظیفه نیروهای مسلح ایران، علاوه بر میزان موظفی که به مدت 6 ماه پیوسته یا 9 ماه متوالی ( از تاریخ 1359/6/31 تا تاریخ 1367/6/31) به صورت داوطلبانه در عملیات حضور داشته اند، نیز می توانند از مزیت های سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98 استفاده کنند. این افراد فقط نیاز به تایید بالاترین مقام هر یکی از نیروهای مسلح از قبیل ستاد کل نیروهای مسلح، ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا)، ستاد کل سپاه پاسداران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ودجا) و نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) دارند.

این افراد باید به سازمان مربوطه مراجعه کنند و به تکمیل فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان جهت شرکت در ثبت نام پذیرش بدون کنکور سراسری 97 – 98 بپردازند. این افراد ملزم هستند در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی بند مربوطه را علامت گذاری کنند و کد 12 رقمی پیگیری خود را نیز وارد کنند. در صورتی که ارگان مربوطه تقاضای شما را مورد تایید قرار دهد، می توانید از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98 استفاده کنید.

نحوه استفاده از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

برخی نکات راجع به نحوه استفاده از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98

  • افرادی که قصد استفاده از سهمیه رزمندگان سازمان بسیح مستضعفین را دارند، باید ابتدا فرم مربوطه استفاده از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را تکمیل کنند و از ارگان مورد نظر یک کد پیگری 12 رقمی دریافت کنند. داوطلبان باید این کد را در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی بدون کنکور سراسری 97 – 98 در بند مربوط درج نمایند.
  • دقت داشته باشید که این کد پیگیری 12 رقمی برای شرکت در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در هر سال متفاوت می باشد.
  • مناطق عملیاتی با توجه به مصوبات شورای عالی دفاع تعیین می گردد.
  • مدت حضور و خدمت و همچنین تعهدات و ماموریت ها به عنوان حضور داوطلبانه به شمار نمی رود.
  • بسیجیان فعال و عادی در گروه استفاده از سهمیه رزمندگان قرار نمی گیرند.
  • در صورتی که درخواست شما مبنی بر استفاده از سهمیه رزمندگان مورد تایید ارگان مربوطه قرار نگرفت، می توانید به واحدهای تابعه محل تشکیل پرونده مراجعه کنید.
  • افرادی که قصد استفاده از سهمیه رزمندگان ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارند، باید جهت دریافت کد پیگیری 12 رقمی خود به آدرس اینترنتی www.aja.ir مراجعه کنند.

مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ، آماده ارائه راهنمایی های لازم در زمینه استفاده از سهمیه رزمندگان و هر نوع سهمیه دیگری می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل در زمان استفاده از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98 سریعا با مشاور گروپ تماس بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نحوه استفاده از سهمیه رزمندگان در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی