سهمیه بومی مناطق زلزله زده در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 98 – 99

جهت مشاوره در زمینه سهمیه بومی مناطق زلزله زده در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به زلزله های اخیر استان هایی مانند کرمانشاه، سهمیه خاصی نیز برای این مناطق در نظر گرفته شده است. سهمیه بومی مناطق زلزله زده در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 مخصوص داوطلبان بومی استان کرمانشاه می باشد تا بتوانند از شرایط تحصیلی مساعدی برخوردار شوند. در ادامه توضیحات کاملی راجع به سهمیه بومی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آورده شده است که داوطلبان می توانند با توجه به شرایط اختصاصی و عمومی ثبت نام و همچنین فراهم کردن مدارک مورد نیاز، برای گزینش خود اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به لیست سهمیه ها در ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 97 و مهر 98، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

سهمیه بومی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی

بر طبق قوانین و مقررات برای داوطلبانی بومی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نیز سهمیه و تسهیلاتی فراهم شده است تا آنها بتوانند با توجه به شرایط زندگی خود برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند. سهمیه بومی مناطق زلزله زده در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 به داوطلبان بومی شهرستان های اسلام آباد غرب، ثلاث باباجانی، پاوه، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپ ذهاب، قصر شیرین، گیلان غرب و همچنین ماهی دشت و کوزران تعلق می گیرد. با توجه به اینکه این مناطق متحمل خسارات جانی و مالی ناشی از زلزله بوده اند، داوطلبان ثبت نام بدون کنکور سراسری 97 – 98 این مناطق می توانند در صورت برخورداری از شرایطی که در زیر آمده است از این سهمیه استفاده کنند.

برخورداری از سهمیه بومی مناطق زلزله زده در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

سهمیه بومی مناطق زلزله زده در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 فقط به داوطلبان بومی مناطق نام برده شده در بالا تعلق می گیرد و به دیگر بخش ها و شهرهای استان کرمانشاه تعلق نمی گیرد. بنابراین فقط داوطلبانی که محل اقامت و زندگی آنها یکی از بخش های نامبرده می باشد یا اینکه محل اخذ مدرک تحصیلی 3 سال آخر ( یا هر یک از 3 سال) در یکی از این شهرها می باشد، می توانند از سهمیه بومی مناطق زلزله زده در مرحله ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 استفاده کنند. محل اقامت داوطلبان زمانی اهمیت پیدا می کند و ملاک تعیین می گردد که فرد در زمان وقوع زلزله در یکی از این مناطق اقامت داشته است و این موضوع نیز توسط فرمانداری مورد بررسی قرار می گیرد.

شروط استفاده از سهمیه بومی مناطق زلزله زده در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

داوطلبانی که با استفاده از سهمیه بومی مناطق زلزله زده در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 به تحصیل می پردازند، تعهد خدمتی معادل با دو برابر مدت زمان تحصیل خواهند داشت. داوطلبان فراموش نکنند که امکان تغییر رشته و یا انتقالی برای آنها تحت هیچ شرایطی ممکن نخواهد بود. یکی از شروط لازم برای استفاده از سهمیه بومی مناطق زلزله زده در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98، کسب نمره علمی برابر 80% حد نصاب گزینش آزاد می باشد.

این سهمیه به مدت 3 سال اختصاص داده می شود و نهایت داوطلبان بومی این مناطق می توانند تا آزمون سراسری سال 1399 از این سهمیه استفاده کنند.

3.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سهمیه بومی مناطق زلزله زده در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی