راهنمای استفاده از سهمیه بسیج در آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی 97 – 98

سهمیه بسیج

جهت مشاوره در زمینه راهنمای استفاده از سهمیه بسیج در آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی سعی دارد به‌صورت کامل به مبحث راهنمای استفاده از سهمیه بسیج در آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی 97 – 98 بپردازد. شما می‌توانید نکات کلیدی مهم در رابطه با سهمیه‌های آزمون دستیاری را در این مقاله مشاهده نمایید. با ما همراه باشید.

سهمیه بسیج

رزمندگان بسیجی (سهمیه بسیج):

رزمندگان بسیجی که بر اساس ماده 1 و تبصره‌های چهارگانه ماده مذکور در آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از تاریخ 59/6/31 تا 67/6/31 حداقل 6 ماه متوالی یا متناوب داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضورداشته‌اند، لازم است ضمن مراجعه به سازمان‌های نیروهای مسلح (آجا، سپاه، ناجا، ودجا، سازمان بسیج مستضعفین”صرفاً برای نیروهای رزمنده بسیجی”)، نسبت به تکمیل فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان بسیجی و دریافت کد ره‌گیری 12 رقمی مربوط به این سهمیه، بر اساس نوع سازمان اقدام کرده و سپس در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی آزمون نسبت به درج سهمیه و کد ره‌گیری خود اقدام نمایند تا آمار و اطلاعات آنان بعد از زمان ثبت‌نام توسط ستاد مربوطه مورد تائید نهایی قرار گیرد. (لازم است داوطلب در وارد نمودن کد خود دقت نماید.

بدیهی است در صورت اشتباه وارد نمودن کد ره‌گیری تأیید سهمیه مربوطه از سازمان یا ارگان مذکور امکان‌پذیر نبوده و در صورت عدم شناسایی توسط هر یک از سازمان‌ها، این سهمیه برای داوطلب حذف خواهد شد). درنهایت تأییدیه نهایی توسط

الف- دفتر خدمات و طرح حکمت معاونت نیروی انسانی ستاد کل ن.م برای متقاضیان ایثارگر

ب- سازمان بسیج مستضعفین برای رزمندگان به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال می‌گردد.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان سازمان بسیج مستضعفین، لازم است ضمن مراجعه به محل نگهداری پرونده، نسبت به تکمیل فرم مخصوص استفاده از سهمیه رزمندگان و نیز دریافت کد ره‌گیری 12 رقمی و درج آن در فرم ثبت‌نام اینترنتی آزمون، اقدام نمایند تا آمار و اطلاعات آنان بعد از زمان ثبت‌نام توسط سازمان بسیج مستضعفین مورد تائید نهایی قرار گیرد. بدیهی است اعلام کد ره‌گیری 12 رقمی رزمندگان، بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام پذیرفته نخواهد شد.

تبصره:

مناطق عملیاتی بر اساس مصوبات شورای عالی دفاع تعیین می‌شود.

تبصره: مدت حضور یا خدمت در جبهه سربازان و پاسداران وظیفه و همچنین تعهدات و مأموریت‌های خدمتی کارکنان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های نظامی در جبهه و نیز طرح 6 ماهه دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، حضور داوطلبانه تلقی نمی‌شود.

تبصره: نیروهای فعال بسیجی و بسیجیان عادی پایگاه‌های مقاومت بسیج مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان نمی‌شوند.

تبصره: کد ره‌گیری 12 رقمی برای استفاده از سهمیه رزمندگان (مختص ایثارگر و رزمندگان بسیجی) برای هر آزمون و هرسال متفاوت می‌باشد. لذا داوطلبان می‌بایست برای ثبت‌نام در هر آزمون با مراجعه به سازمان ذی‌ربط یا ناحیه مربوطه نسبت به دریافت کد ره‌گیری 12 رقمی جدید مخصوص همان آزمون اقدام کنند. درج کد ره‌گیری دوره‌های گذشته منجر به عدم‌تأیید سهمیه و حذف آن خواهد شد.

تبصره: فرزندان و همسر رزمندگان بسیجی و ایثارگرانی که منحصراً مدت حضور در جبهه رادارند (یعنی داوطلبانی که پدر و مادر یا همسر آنان فقط دارای مدت حضور در جبهه می‌باشند) مشمول استفاده از سهمیه نخواهند بود.

آن دسته از کارکنان کادر ثابت، پیمانی و وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چنانچه علاوه بر میزان موظفی از تاریخ 59/6/31 تا 67/6/31 حداقل 6 ماه پیوسته یا 9 ماه ناپیوسته در مناطق عملیاتی و جبهه‌های حق علیه باطل حضورداشته‌اند با تأیید نهایی ستاد کل ن.م. می‌توانند از امتیاز سهمیه رزمندگان استفاده نمایند. این قبیل داوطلبان لازم است ضمن علامت‌گذاری دربند مربوط به سهمیه در فرم ثبت‌نام، نسبت به درج کد 12 رقمی پیگیری به‌صورت کاملاً صحیح در محل مربوط اقدام نمایند.

نکته:

بر اساس تبصره 2 ماده 10 آیین‌نامه اجرایی قانون ایجاد تسهیلات برای ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسیجی به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، هیئت محترم وزیران و قانون اصلاح قانون مذکور مجلس شورای اسلامی داوطلبانی که از سال 1368 به بعد یک نوبت با سهمیه رزمندگان در آزمون‌های سراسری پذیرفته‌شده‌اند، درصورتی‌که دارای حداقل مدت 12 ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل باشند، می‌توانند در این آزمون با سهمیه رزمندگان شرکت نمایند. در غیر این صورت حق استفاده از سهمیه رزمندگان در آزمون ورودی را نخواهند داشت.

تذکر مهم درباره سهمیه بسیج: داوطلبان واجد شرایط سهمیه رزمندگان اعم از اینکه در آزمون‌های ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل و دکتری تخصصی) سنوات گذشته شرکت کرده یا نکرده باشند برای استفاده از سهمیه رزمندگان باید طبق توضیحات فوق عمل نمایند و تمام داوطلبان متقاضی این سهمیه در این آزمون در سهمیه رزمندگان گزینش می‌گردند.

مطالب تکمیلی

دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آزمون ملی دندان‌پزشکی

راهنمای ثبت‌نام هشتمین دوره آزمون ملی دندانپزشکی

راهنمای منابع و مراحل آزمون ملی دندانپزشکی ۹۶ – ۹۷

زمان برگزاری و ثبت‌نام آزمون دندانپزشکی خارج از کشور

شرایط و ضوابط شرکت در آزمون دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور

برای آگاهی از جدیدترین اخبار سهمیه بسیج آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنمای استفاده از سهمیه بسیج در آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی