سن جدید اعزام به خدمت سربازی چند سال است؟

5 ساله شدن سربازی

جهت مشاوره در زمینه سن جدید اعزام به خدمت سربازی چند سال است؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تلاش برای به افزایش سن سربازی کنکوری‌ها در حال انجام است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برای کاهش اضطراب کنکور بر روی دانشجو، می توانیم با نظام وظیفه صحبت کنیم تا سن جدید اعزام به خدمت سربازی به جای ۱۸ سالگی از ۲۰ سالگی آغاز شده و دو سال عقب بیفتد.

سن جدید اعزام به خدمت سربازی

به گزارش «مشاور گروپ» به نقل از مهر، حجت الاسلام سید سعید عاملی در نشست کنکور، چالش ها و راهکارها گفت: کار غیرعلمی و غیر تخصصی در کنکور نخواهیم داشت. رویکرد ما این است که به ذینفعان کنکور توجه کنیم. من خود در ۴ کشور خارجی تحصیل کرده و با نظام پذیرش برخی از کشورها آشنا هستم. برای کنکور راه حل وجود دارد و نباید از آن غول بی شاخ و دمی درست کنیم.

وی با بیان اینکه نباید فشار بر روی دانش آموزان را بیشتر کنیم، خاطرنشان کرد: دانش آموز زمانی که ۱۸ ساله می شود به او می گویند یا کنکور یا سربازی. که این باعث می شود برخی از این دانش آموزان در رشته هایی که علاقه ندارند در دانشگاه ها پذیرش شوند تا به سربازی نروند. می توانیم صحبت کنیم دوره سربازی را عقب بندازیم تا در این دو سال اضطراب از روی دانشجو برداشته شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام سن جدید اعزام به خدمت سربازی با کارشناسان مجرب نظام وظیفه در مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب فقط از طریق تلفن های ثابت

تماس از سراسر کشور 9099071614

تماس از استان تـهران 9092301613


عاملی با اشاره به مداخله دستگاه ها، تصریح کرد: شورای انقلاب اسلامی با انقلاب متولد شد و دو وظیفه مهم دارد یک وظیفه آن سیاستگذاری برای علم و فناوری و وظیفه دیگر فعالیت در حوزه فرهنگی بوده است که باید به این نظام اعتماد لازم شود. این در حالی است که اکنون ۳۲ شورای عالی دستگاهی وجود دارد که نباید در این مسائل ورود پیدا کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: فعلاً در حال مطالعه بحث کنکور هستیم و به نظرم بهتر است مدلی را طراحی کنیم و می توانیم اجرای آن را تدریجی انجام بدهیم ولی باید یک مدلی داشته باشیم تا مسیر ما را مشخص کند. ما کار عجله ای و غیر تخصصی بدون در نظر گرفتن دانشگاه ها نخواهیم داشت و نباید همه دانشگاه ها را با یک رویکرد جلو ببریم.

واکنش سردار کمالی به پیشنهاد افزایش سن سربازی به ۲۰ سال

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح :

?در حال حاضر سن سربازی در کشور ورود به ۱۹ سالگی است و از طرف دیگر نیز دارندگان مدرک دیپلم یکسال فرصت دارند تا وضعیت سربازی خود را مشخص کنند که به عبارتی دیگر فرد مشمول پس از دریافت دیپلم تا ۲۰ سالگی فرصت دارد که وارد دانشگاه شود، یعنی می‌تواند دوبار در کنکور شرکت کرده و فرصت پذیرش در رشته دانشگاهی مورد علاقه‌اش را پیدا کند.

?با این شرایط به نظر نمی‌رسد که دغدغه سربازی بتواند منجر به ایجاد مشکل برای کنکوری‌ها شود، چرا که تسهیلات لازم برابر قانون و مقررات به این افراد ارائه شده است. به همین دلیل نیز می‌توان گفت که پیشنهاد مطرح شده عملا وجود داشته و کسانی که دغدغه کنکور داشته باشند تا سن ۲۰ سالگی و حتی در موارد خاصی که در بالا گفته شد تا ۲۱ سالگی می‌توانند برای شرکت در کنکور اقدام کنند./ ایسنا

2/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سن جدید اعزام به خدمت سربازی چند سال است؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی