سنوات ارفاقی مدارس استثنایی

سنوات ارفاقی مدارس استثنایی

جهت مشاوره در زمینه سنوات ارفاقی مدارس استثنایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سنوات ارفاقی مدارس استثنایی ، موضوعی است که مربوط به کادر مشغول به کار در مدارس استثنائی می باشد. به علت بالابودن سختی کار در مدارس استثنائی، سازمان تامین اجتماعی و آموزش و پروش نسبت به در نظر گرفتن سنوات ارفاقی معلمان استثنائی، بخشنامه ایی را تنظیم کرده اند.

در این مقاله به بررسی جزئیات مربوط به سنوات ارفاقی مدارس استثنایی، پرداخته ایم و نحوه نحوه محاسبه سنوات ارفاقی معلمان استثنایی را نیز بررسی کرده ایم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص،‌ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

سنوات ارفاقی مدارس استثنایی

سنوات ارفاقی مدارس استثنایی، مخصوص کسانی است که در این مدارس مشغول به کار هستند. این افراد با توجه به سختی کار مضاعفی در مدارس استثنائی دارند، به تشخیص آموزش و پرورش، مشمول دریافت سنوات ارفاقی خواهند بود. منظور از سنوات ارفاقی مدت زمانی بیشتر از میزان حقیقی روز های کاری این عزیزان در مدارس است.

جمعیت هر کشوری را افراد عادی و افراد دارای نیاز های ویژه تشکیل می دهند. در میان دانش آموزان نیز افرادی را خواهیم یافت که دارای نیاز های ویژه باشند و در نتیجه، شرایط آموزش و پروش این عزیزان هم ویژگی های به خصوصی خواهد داشت. می دانیم که دانش آموزان عادی و استثنایی نیاز به تحصیل و خودشکوفایی دارند.

اما نکته ی حائز اهمیت، امکانات و نحوه تدیس برای دانش آموزان معمولی و دانش اموزان استثنائی است. در بسیاری از شرایط نمیتوان این دو نوع دانش آموز در یک محل با شرایط مساوی تحت آموزش قرار داد چراکه نیاز دانش آموزان استثنائی با دانش آموزان عادی متفاوت خواهد بود. به همین جهت مدارسی تحت عنوان مدارس استثنائی، برای این قشر از دانش آموزان عزیز،‌ تاسیس شده است.

نحوه محاسبه سنوات ارفاقی معلمان استثنایی

مطابق اعلام رسمی، نحوه محاسبه سنوات ارفاقی معلمان استثنایی و افرادی که در مدارس استثنایی اشتغال دارند به ازای هر ۵ سال خدمت، مشمول ۱ سال سنوات ارفاقی شده و سابقه این گروه ۶ محاسبه می شود. این سابقه در پایان هر سال (اواخر اسفند) به نسبت کار کرد و به ازای یکسال اشتغال تمام وقت در مدارس استثنایی معادل ۷۲ روز به سابقه دولتی، تجربی و بازنشستگی اضافه می شود و در ارتقاء شغلی، تقلیل ساعت کاری، بازنشستگی… موثر است.

والبته باید نکته ایی را مد نظر داشته باشیم که به موجب تبصره ۵ ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایی مصوب سال ۱۳۶۹ : «پنج سال خدمت دولتی رضایت‌_بخش در سازمان ازهرنظر از جمله بازنشستگی شش سال محسوب می‌ گردد»

در ادامه ی نحوه محاسبه سنوات ارفاقی مدارس استثنائی، لازم به ذکر است:

  • تاریخ اجرا از زمان اشتغال در مدارس استثنایی می باشد.
  • پرداخت کسورات بازنشستگی سنوات ارفاقی به عهده دستگاه دولتی می باشد.
  • افرادی که بصورت غیر رسمی (حق_التدریس، قراردادی_کار_معین…) با هر پستی آموزشی یا خدماتی در مدارس استثنایی اشتغال داشته اند، پس از استخدام سنوات ارفاقی ایام غیر رسمی آنها می شود

در صورت بروز هرگونه سوال در خصوص نحوه محاسبه سنوات ارفاقی مدارس استثنایی، با ما در مرکز مشاور گروپ،‌ به شماره 9099071613 تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

بخشنامه سنوات ارفاقی معلمان استثنایی

بخشنامه سنوات ارفاقی معلمان استثنائی،‌ شامل تصویب نامه ایی است که طبق آن زیر نظر سازمان تامین اجتماعی،‌ سنوات ارفاقی مدارس استثنائی در نظر گرفته شده است. تمامی تبصره ها و شرایط دریافت این سنوات برای مشمولین آن در بخشنامه قرار داده شده است. شما عزیزان برای دریافت بخشنامه سنوات ارفاقی معلمان استثنائی می توانید از لینک دانلود بخشنامه سنوات ارفاقی معلمان استثنائی که در ادامه برای شما عزیزان قرار داده شده است، استفاده کنید.

در بخشنامه سنوات ارفاقی معلمان استثنائی، می توانید تمامی ضوابط و نکات پیش بینی شده برای محاسبه سنوات ارفاقی مدارس استثنائی، را مطالعه بفرمایید.

دانلود بخشنامه سنوات ارفاقی معلمان استثنائی
لینک دانلود بخشنامه سنوات ارفاقی معلمان استثنایی

نحوه محاسبه سنوات ارفاقی معلمان استثنایی

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول سنوات ارفاقی مدارس استثنایی

❓سنوات ارفاقی مدارس استثنایی، چیست؟

✔️ سنوات ارفاقی مدارس استثنایی، مخصوص کسانی است که در این مدارس مشغول به کار هستند. این افراد با توجه به سختی کار مضاعفی در مدارس استثنائی دارند، به تشخیص آموزش و پرورش، مشمول دریافت سنوات ارفاقی خواهند بود. منظور از سنوات ارفاقی مدت زمانی بیشتر از میزان حقیقی روز های کاری این عزیزان در مدارس است.

❓نحوه محاسبه سنوات ارفاقی معلمان استثنایی، به چه صورت است؟

✔️نحوه محاسبه سنوات ارفاقی مدارس استثنائی، به طور کامل در مقاله ذکر شده است. می توانید مطالعه کنید.
در صوت بروز هرگونه سوال با ما در مشاور گروپ،‌ به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

❓بخشنامه سنوات ارفاقی معلمان استثنایی، شامل چه مواردی است؟

✔️ بخشنامه سنوات ارفاقی معلمان استثنائي،‌ شامل تصویب نامه ایی است که طبق آن زیر نظر سازمان تامین اجتماعی،‌ سنوات ارفاقی مدارس استثنائی در نظر گرفته شده است. تمامی تبصره ها و شرایط دریافت این سنوات برای مشمولین آن در بخشنامه قرار داده شده است.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سنوات ارفاقی مدارس استثنایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی