سایت دانشگاه شاهد

سایت دانشگاه شاهد

جهت مشاوره در زمینه سایت دانشگاه شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دانشگاه شاهد/ امروزه با پیشرفت سامانه و سایت های مختلف برای ارجاع خدمات و سرعت بخشیدن به فرآیند های اداری؛ دیگر هر مرکز و شرکت و یا دانشگاهی سامانه و یا سامانه هایی مخصوص به خود را دارد که با استفاده از آنها کیفیت خدمات خود را ارتقا ببخشد. این مقاله قصد دارد به برسی سایت دانشگاه شاهد بپردازد. در صورتی که از دانشجویان و کارکنان این داشگاه هستید، این مطالب را از دست ندهید.

معرفی دانشگاه شاهد

دانشگاه شاهد دانشگاهی است در شهر تهران که تحت نظارت  وزارت بهداشت و وزارت علوم فعالیت می کند. این دانشگاه از طریق کنکور سراسری و به شیوه نیمه متمرکز  دانشجو  پذیرش می نماید. دانشگاه شاهد در جنوب شهر تهران و جنب بزرگراه خلیج فارس، واقع شده‌است.

این دانشگاه در سال ۱۳۶۹ در ۷ رشته شروع به کار نمود و اکنون در ۱۲۸ رشته دانشجو می‌پذیرد. این رشته ها به طور کلی شامل شاخه های زیر می باشند :

  • پزشکی
  • پرستاری و مامایی
  • دندانپزشکی
  • علوم انسانی
  • علوم کشاورزی
  • فنی و مهندسی
  • علوم پایه
  • هنر

سایت دانشگاه شاهد shahed.ac.ir

سایت دانشگاه شاهد به نشانی به منظور خدمت رسانی به دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده و مشغول به کار است.  این سایت دارای منو های  مختلفی مانند معاونت، شرایط پذیرش در دانشگاه، هیئت علمی، کتابخانه و … می باشد همچنین اطلاعیه ها و کسب افتخارات توسط دانش جویان این دانشگاه نیز در سایت قابل دسترسی و پیگیری است.

سایت دانشگاه شاهد امکان دسترسی به سایر سامانه های دانشگاه شاهد را فراهم آورده است. و دانشجویان از طریق منوی دانشجویان، امکان دسترسی به آنها را دارند. سامانه هایی مانند

  • سامانه آموزشی
  • سامانه تغذیه
  • سامانه خوابگاه
  • صندوق رفاه
  • و…

دانشگاه شاهد

ورود به سایت دانشگاه شاهد

برای ورود به سایت دانشگاه شاهد به نشانی shahed.ac.ir نخست لازم است نام کاربری و رمز عبور داشته باشید مطابق زیر عمل کنید.

  • به ادرس دانشگاه شاهد به نشانی shahed.ac.ir مراجعه کنید و پس از ورود به صفحه اصلی، روی گزینه ورود اعضا کلیک کنید.

ورود به سایت دانشگاه شاهد

  • وارد صفحه جدید خواهید شد و با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری مخصوص خود، می توانید وارد سایت شده و اقدام مورد نظر خود را انجام دهید.

ورود به سایت دانشگاه شاهد


در صورتی مشکلی در  ورود به سایت دانشگاه شاهد دارید، همکاران ما در مجموعه بزرگ مشاور گروپ آماده کمک رسانی به شما هستند. می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان در میان بگذارید تا به سریع ترین شکل ممکن و به صورت رایگان مشکل شما را حل کنند.

امکانات سایت دانشگاه شاهد

سایت دانشگاه شاهد، برای سهولت تحصیل و خدمات رسانی به دانشجویان خود دارای امکانات مختلفی می باشد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

در صفحه نخست سایت دانشگاه شاهد، زیر لوگوی دانشگاه؛ منو های حوزه ریاست، دانشکده ها، معاونت ها، پژوهشکده و مراکز درمانی را مشاهده میکنیم

  •  گزینه حوزه ریاست شامل مواردی مانند اداره کل حراست، دفتر تجهیزات، دفتر حقوق و … می باشد که انتخاب هرکدام از این موارد اطلاعات مخصوص به آن بخش از دانشگاه شاهد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

shahed.ac.ir

  • در  همین بخش از سایت دانشگاه شاهد، در قسمت دوم گزینه دانشکده ها را می بینیم که در آن لیست تمام دانشکده های مشغول به تدریش را در آن می توان مشاهده کرد. در صورتی دانشجوی هر کدام از این دانشکده های دانشگاه شاهد باشید؛ می توانید با کلیک روی هرکدام از گزینه ها اطلاعات و اطلاعیه های مربوط به آن دانشکده را مشاهده نمایید.

امکانات سایت دانشگاه شاهد

  • در سومین  و چهارمین قسمت از این منو در سایت دانشگاه شاهد، گزینه معاونت ها به چشم میخورد که طبق روال دو گزینه قبل شاما اطلاعات و اطلاعیه های مربوط به این دوخش از دانشگاه است. و کارکنان و دانشجویان دانشگاه شهاد در صورتی که به دنبال اطلاعات و یا خبار این قسمت بودند، می تواندد از طریق این گزینه ها پیگیری کنند.

سامانه دانشگاه شاهد


  • و اما قسمت آخر این بخش گزینه ی مراکز درمانی می باشد، این بخش به معرفی بیمارستان های شهید مصطفی خمینی و کلینیک تخصصی شهید منتظری می پردازد. این دو مرکز وابسته به دانشگاه شاهد هستند و دانشجویان رشته های پزشکی و رشته های مرتبط مراحل کلاس های عملی خود را در این دانشگاه سپری می کنند.

shahed.ac.ir

اگر سوالی در خصوص امکانات سایت دانشگاه شاهد دارید میتوانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و سوال خود را با کارشناسان مشاور گروپ مطرح کنید تا به سریع ترین شکل ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

فراموشی رمز عبور سایت دانشگاه شاهد

با ورود به صفحه ورود اعضا  مشاهده می کنیم که سایت دانشگاه شاهد، درخصوص فراموشی رمز عبور، تدبیر خاصی برای کارکنان و دانشجویان نیاندیشیده است. و مسئولیتی نیز در قبال رمز عبور شما نمی پذیرد.

shahed.ac.ir

همانطور که تصویر مشاهده می کنید پشتیبان سایت دانشگاه شاهد برای بازیابی رمز عبور شما اقدام خاصی انجام نمی دهد و بنا براین لازم است تا در صورت فراموشی رمز عبور خود به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه کرده و از مسئولین آموزش دانشکده خود کمک بخواهید تا مشکل شما را بر طرف کنند.

 

🔵 دراین مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات مفیدی در خصوص سایت دانشگاه شاهد در ختیار شما عزیزان قرار دهیم. در صورتی که سوال در این خصوص دارید و در مقاله پاسخ آن را نیافتید، می توانید با کارشناسان مشاور گروپ به شماره 909071613 تماس حاصل فرمایید تا به راحتی پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

همچنین خوشحال می شویم نظرات خود درباره این مقاله را با ما در کامنت ها به اشتراک گذاشته و مارا در مسیر بهبود فعالیت خود یاری کنید.

با آرزوی سربلندی و پیروزی🌹

📌 در ادامه می توانید مطالعه کنید:

سوالات متداول سایت دانشگاه شاهد

❓نحوه ورد به سایت دانشگاه شاهد چگونه است؟

❓نحوه ورد به سایت دانشگاه شاهد چگونه است؟

✅ نحوه ورود به این سات از طریق راهنمای تصویری به طور کامل در مقاله آموزش داده شده است. مطالعه بفرمایید.

❓از سایت دانشگاه شاهد چه استفاده ایی می شود؟

✅ این سایت اطلاعات و اخبار و همچنین دسترس به قمت های مختلف دانشگاه را در اختیار دانشجویان و کارکنان دانشگاه میگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله را مطالعه کنید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سایت دانشگاه شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی