سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت | نحوه ورود به سامانه sanjeshp.ir

سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت sanjeshp.ir نحوه ورود به سامانه moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت | نحوه ورود به سامانه sanjeshp.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در توی این مقاله مشاور گروپ به معرفی سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می پردازیم. این مقاله مشاور گروپ به معرفی سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت می پردازیم چون تمام داوطلبانی که قصد ورود به رشته های ارشد علوم پزشکی را دارند در صورتی که همه شرایط ثبت نام رو داشته باشند باید در زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت وارد این سایت شده و مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارند.

از آنجایی که صفر تا صد مراحل ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت با روال خاصی انجام می گردد و از مراحل پذیرش دانشجوی وزارت علوم مجزا است، به همین دلیل در ادامه این مقاله لینک ورود به سایت سنجش پزشکی را قرار داده ایم تا برای انجام هر مرحله بدون دردسر وارد این سایت شوید. با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

سایت ثبت نام ارشد بهداشت sanjeshp.ir

سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت sanjeshp.ir است و همه داوطلبان برای نام نویسی در این آزمون باید به سامانه مرکز سنجش پزشکی مراجعه کنند. در واقع بعد از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت اولین کاری که داوطلبان باید انجام دهند این است که به سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایند.

به همین دلیل این مقاله مشاور گروپ را به معرفی سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت و نحوه انجام مراحل نام نویسی پرداخته ایم. طبق اطلاعیه مرکز سنجش پزشکی ، ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ، از 4 بهمن ماه شروع خواهد شد و تا 13 بهمن ادامه خواهد داشت. داوطلبان باید در این بازه زمانی وارد سایت شده و فرم اینترنتی ثبت نام را پر کنند.

1579950587 8

ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 شروع شد .

1579950678 images 11

ورود به سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

نحوه ورود به سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت بسیار ساده است. می بایست آدرس sanjeshp.ir را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ و جستجو کنید. البته به منظور سهولت دسترسی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در این بخش از مقاله قرار گرفته است. کافیست روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنید تا به sanjeshp هدایت شوید.

برای ورود به سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید

سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت  هم اکنون فعال است چنانچه در ورود به صفحه ثبت نام به مشکل برخوردید ، با سامانه هوشمند مشاورگروپ از طریق شماره 9099071613 تماس بگیرید. کل روزهای هفته حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

جهت مشاهده راهنمای تصویری ثبت نام ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید

سایت انتخاب رشته ارشد بهداشت sanjeshp.ir

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی تو سایت sanjeshp.ir انجام میشه . داوطلبایی که ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت رو انجام دادن و تو اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شدن باید بعد از مرتب کردن انتخابای مورد علاقشون ، فرم اینترنتی انتخاب رشتشون رو تو سایت sanjeshp.ir وارد کنن .

هر سال مرکز سنجش پزشکی یک جدول زمان بندی منتشر می کنه و تو اون زمان انتخاب رشته رو مشخص می کنه . هنوز این جدول زمان بندی منتشر نشده ولی طبق روال سالای قبل پیش بینی می کنیم امسال هم انتخاب رشته تو نیمه دوم مرداد ماه باشه .

برای اینکه یک دسترسی راحت به سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت داشته باشین لینک ورود به این سایت رو براتون گذاشتیم .

به محض اینکه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شروع بشه لینک ورود به سایت رو براتون میذاریم .

سایت اعلام نتایج ارشد بهداشت sanjeshp.ir

همون طور که گفته شد صفر تا صد مراحل آزمون ارشد وزارت بهداشت به صورت اینترنتی تو سایت sanjeshp.ir انجام میشه . داوطلبا تو مرحله اعلام نتایج اولیه تا اعلام نتایج نهایی هم باید وارد سایت سنجش پزشکی بشن و نتایج خودشون رو چک کنن .

سال گذشته این نتایج اولیه تو مرداد ماه منتشر شد و نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت هم تو دهه اول شهریور . هنوز زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی وزارت بهداشت مشخص نشده ولی به محض اینکه زمان هر کدوم مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .


در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت پرداختیم تا شما مخاطبان گرامی به راحتی به لینک نام نویسی مقطع ارشد وزارت بهداشت دسترسی داشته باشید. اگر در هر یک از مراحل ورود به سایت یا ثبت نام به مشکل برخوردید نگران نباشید. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری کنید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس از منوی سمت چپ سایت و تکمیل فرم مشاوره، متخصصان حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️آدرس سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت چیست؟

✔️برای نام نویسی در آزمون مقطع ارشد وزارت بهداشت باید به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir مراجعه نمایید. راهنمای ورود در این مقاله قرار گرفته است.

✔️نحوه ورود به sanjeshp.ir چیست؟

✔️نحوه ورود به سامانه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت در این مقاله ارائه شده است.

✔️به صفحه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت وارد نمی شوم چه کنم؟

✔️کافیست با شماره 9099071613 تماس بگیرید. ما در تیم مشاور گروپ در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف خواهیم کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت | نحوه ورود به سامانه sanjeshp.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی