ایزیکاتو | اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران | نصب isikato.apk

ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir

جهت مشاوره در زمینه ایزیکاتو | اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران | نصب isikato.apk

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ایزیکاتو چیست؟ در این مقاله نحوه ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir را با هم بررسی می کنیم. ابتدا به سراغ معرفی خدمات ایزیکاتو می رویم. لینک مستقیم سایت ایزیکاتو در این مقاله قرار گرفته است. اگر شما هم جزو گروه ایثارگران و جانبازان عزیز کشور هستید به پاس زحمات شما سروران گرامی می توانید از خدمات این سایت استفاده نمایید. با ما همراه باشید.

ایزیکاتو

سایت ایزیکاتو isikato.ir بستری امن برای تمامی اصناف و اقشار جامعه کشور عزیزمان به خصوص ایثارگران و جانبازان گرامی می باشد. در ایزیکاتو خدمات بسیاری برای ایثارگران و جانبازان ارائه می شود که در ادامه لیست آن ها را مشاهده می کنید:

ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir
خدمات بانکداری
  • خرید و فروش نقدی
  • انتقال وجه
  • خرید شارژ
  • پرداخت قبوض
خدمات اطراف من
  • پیدا کردن فروشگاه ها و خدمات مختلف اطراف کاربر(مانند آرایشگاه، قنادی، گل و گیاه، گیم نت و کافی نت، البسه و پوشاک، میوه و سبزیجات، موبایل و لوازم جانبی، لوازم تحریر و …)
خدمات دولتی و اداری
  • شهرداری
  • نیرو انتظامی
  • قوه قضاییه و خدمات قضایی
  • وزارتخانه ها و ..
خدمات بیمه
  • صدور و استعلام بیمه نامه
  • استعلام خسارت های پرداخت شده
خدمات بازنشستگان
  • خدمات مربوط به بازنشستگان نیروهای مسلح
خدمات سرگرمی
  • رادیو و تلویزیون آنلاین
  • خرید بلیط سینما و ..
خدمات تارا
  • خرید از فروشگاه های افق کوروش بدون نیاز به کارت تکریم
خدمات اتکالا
  • امکان خرید آنلاین از بیش از 500 شعبه فروشگاه های اتکا در سراسر کشور
خدمات پیام رسان
  • پیام رسان آنلاین ایزیکاتو
خدمات انتشار اخبار
  • دریافت آخرین اخبار از خبرگزاری های رسمی سراسر کشور

سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان

در سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان لیست مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور وجود دارد. خدمات بسیار متنوعی در این سایت ارائه می شود. برای دریافت لیست مراکز طرف قرارداد ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان در ادامه مقاله با ما همراه باشید. به منظور سهولت در دسترسی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سایت ایزیکاتو فعال شده است. برای ورود به سامانه ایزیکاتو isikato.ir کلیک نمایید.

مراکز طرف قرارداد سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir

isikato.apk

اپلیکیشن ایزیکاتو  isikato.apk برای راحتی شما عزیزان طراحی شده است چرا که با نصب اپلیکیشن ایزیکاتو isikato می توانید از تمامی خدمات این سامانه بهره مند شوید و همیشه و همه جا آن را در تلفن همراه خود داشته باشید. البته تاکنون فقط نسخه اندروید اپلیکیشن ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان طراحی و ارائه شده است. سایر متقاضیان که گوشی با سیستم عامل ios دارند می توانند از نسخه تحت وب ایزیکاتو استفاده کنند.

نصب ایزیکاتو نسخه جدید

برای نصب ایزیکاتو نسخه جدید می توانید به جدول زیر مراجعه کنید. مشاور گروپ 3 بخش جدول زیر، دانلود ایزیکاتو با لینک مستقیم، دانلود ایزیکاتو آخرین نسخه و همچنین نسخه وب ایزیکاتو برای شما عزیزان جمع آوری کرده است. همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم فعلا فقط نصب ایزیکاتو برای اندروید مقدور است و امکان دانلود ایزیکاتو برای آیفون وجود ندارد به محض ارائه نسخه ios ایزیکاتو این مقاله به روز رسانی می شود. پیشنهاد ما برای شما در حال حاضر نسخه وب ایزیکاتو است.


دانلود ایزیکاتو سوپراَپ نسخه اندروید

ایزیکاتو ابزاری در جهت خدمت رسانی غیر حضوری به کاربران محترم می باشد
برای دریافت آخرین نسخه بر روی متن بالا کلیک کنید

برای دانلود و نصب ایزیکاتو برای اندروید روی isikato.apk ایزیکاتو نسخه جدید  کلیک کنید.

بعد از دانلود فایل، آن را از حالت فشرده زیپ خارج کرده و اپلیکیشن را نصب نمایید.

نسخه وب ایزیکاتو

البته دریافت و دانلود اپلیکیشن ایزیکاتو با مراجعه به سایت isikato.ir هم امکان پذیر است. برای این کار مطابق تصویر روی گزینه دریافت اپ بزنید. در صفحه جدید با کلیک بر روی آیکون اندروید فایل ایزیکاتو را دریافت خواهید کرد.

اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان isikato.ir

برخی از دغدغه‌ها و مشکلات مخاطبان ایزیکاتو ایثارگران عبارتند از:

  • عدم تطابق اطلاعات ثبتی در سامانه با اطلاعات هویتی
  • عدم تأمین اعتبار برای اجرای بندهای قانونی
  • عدم وجود نسخه ios از اپلیکیشن
  • محدودیت در استفاده از کارت تکریم و کارت ایثار
  • عدم اطلاع رسانی مناسب در مورد خدمات و مزایای ایزیکاتو

کارت تکریم isikato.ir

کارت تکریم isikato.ir همان کارت بانکی در سیستم ایزیکاتو می باشد که قابلیت شارژ و واریز وجه دارد. با استفاده از این کارت قادر به خرید در مراکز طرف قرارداد و استفاده از خدمات آن ها خواهید بود.

برای ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان نیاز به ایجاد حساب کاربری و رمز عبور ندارید، اما برای برخی خدمات سایت ایثارگران و جانبازان عزیز نیاز به کارت تکریم دارند.

نحوه فعال سازی کارت تکریم isikato بدین صورت است که با شماره ثبت شده در سامانه ایثارگران کد دستوری باید (کد ملی*208) را به 10000072419 پیامک کنید. لازم به ذکر است دریافت پیامک فعال سازی کارت تکریم الزامی می باشد.



ما در این مقاله از مشاور گروپ با خدمات موجود در سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان آشنا شدیم. برای ورود به سایت isikato.ir نیازی به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری نیست. اما برای استفاده از برخی خدمات باید کارت تکریم سایت را دریافت نمایید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در استفاده از خدمات این سایت می توانید با ما تماس بگیرید. ما در مشاور گروپ همه روزه از 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. تنها کافیست از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

اگر به هر دلیلی امکانه دسترسی به تلفن ثابت را ندارید با خرید بسته های تماس، مشاوران مجموعه متناسب با موضوع درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

برای خرید بسته های تماس مشاور گروپ کلیک کنید.

سوالات متداول

✔️سایت ایزیکاتو isikato.ir چیست؟

✔️سایت ایزیکاتو خدماتی را برای تمام اقشار جامعه به خصوص ایثارگران و جانبازان عزیز فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات این سامانه به مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه ورود به سایت ایزیکاتو ایثارگران و جانبازان چگونه است؟

✔️برای آشنایی با نحوه ورود مقاله را مطالعه کنید. همچنین لینک مستقیم ورود به سامانه isikato در این مقاله قرار گرفته است.

✔️کارت تکریم ایزیکاتو isikato چیست؟

✔️کارت بانکی با قابلیت شارژ و واریز وجه در سیستم ایزیکاتو که برای استفاده از خدمات مراکز طرف قرارداد ضروری می باشد. برای اطلاع از نحوه دریافت کارت تکریم ایزیکاتو به مقاله مراجعه کنید. هر سوالی داشتید می توانید با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید. 9099071613 از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

3.9/5 - (157 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ایزیکاتو | اپلیکیشن و سایت ایزیکاتو ایثارگران | نصب isikato.apk

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سید مرتضی

    سلام، من مشهد هستم کارتم رفته شیراز و هنوز به دستم نرسیده.
    ۱۰ ماه سابقه جبهه بسیجی دارم، در ۳۰ سال خدمت یک ریال بابت ایثارگری و بیمه و مالیات و… استفاده نکردم.
    سال ۹۱ بازنشسته شدم و از سال ۹۳ با یک فرزند معلول یارانه‌ام قطع شده و در دهک دهم هستم، الآن فقط ۱۲ میلیون هم حقوق بازنشستگی دارم یعنی ۵۰ درصد زیر خط فقر.
    من همه را به خدا واگذار کرده‌ام، این ظلم و اجحاف رو یک جایی باید پاسخ بدهند.

    پاسخ
  2. نبی

    سلام، تشکر اززحمات شما ، دوستان زحمت کشیدید اما چرا این میزان جبهه را که زدید حق افراد را ضایع مکنید بنده ۲۵ جبهه دارم ۱۳ ماه را لحاظ کردید ، سوابق موجود است آیا بهتر نبود از خودمان هم سوال میکردید وسوابق میخواستید . ضمنا این کارت کی شارژمیشه آیا اطلاع میدید پیامک مکنید چطوری خواهد بود . یحتمل خبری نخواهد شد . این مثل وعده های متعدد در این کشور .

    پاسخ
  3. مرتضی

    با سلام
    همه شما میدونید که ایثارگران برای این چیزها به جبهه نرفتند. بلکه برای حفظ عقیده و کشورشان رفتند. خب حالا که شما زحمت کشیدید این بستر تکریم و خدمت رسانی را فراهم کرده اید. اولا پاسخگوی سوالات افراد باشید. ثانیا فروشگاه هایی را که قرار داد بسته اید طوری باشد که کالاهای این فروشگاهها از نظر قیمت با مغازه های غیر قرارداد یک تفاوت چشمگیری داشته باشد
    ثالثا قرار داد با فروشگاهها را بیشتر کنید. تا دسترسی بیشتر و بهتر شود. چون اگر قرار باشه کالایی را من از این فروشگاه طرف قرارداد بخرم با مقداری تخفیف. بعد خواسته باشم برای حمل آن تا خانه کرایه زیادی بدهم. پس جه فرقی حاصل شده . در صورتی که اگر همان کالا را از نزدیک خانه یا محله خودمان بخواهم تهیه کنم از لحاظ قیمت مناسب تر در می آید. با تشکر

    پاسخ
  4. رضا

    سلام اینجانب مدت 52 ماه سابقه ثبت شده در جبهه دارم که نامه تٱیید آن را هم دارم اما متاسفانه فقط 22 ماه آن در کارت ارسالی منظور کرده اند

    پاسخ
  5. ارمان

    بنده ایثار گر هستم یکسال در خط مقدم بودم بیکار هستم یارانه من رو که ۶۳ سالم هست سه سال قطع کردن و خیر سرم.د هک ۱۰ شدم

    پاسخ
  6. محمد رصا

    سلام ضمن تائید دیدگاه هم رزمانی که دیدگاهشان رو نوشتن پس از مدتها به یاد ما جونهای جنگ افتادید بازم خوبه اما این کارتها دردی ازما دوا میکنه ! البته امیدوارم که بکنه منم سابقه جبهه سپاه وبسیجم جما ۶ ماه که ۳ ماه منظور نشده و بعداز جبهه رفتم سربازی بازم ۶ماه از سربازی در حبهه بودم امیدوارم لااقل سوابق رو منظور کنید من یک ریال هم بابت جبهه نگرفتم چون جنگ رو وظیفه شرعی میهنی میدونستم ولی الان حتی یارانه.هم به ام نمیدن چرا؟ البته درد دل زیاده امیدوارم به درد دل رزمندگان یا مردان بی ادعا گوش کنید

    پاسخ
  7. هادی

    ببخشید روستای ما کی قراره مترو بزنن از تکریم کارت بلیط تخفیف دار بگیرم ؟لطفا کسی میدونه بگه خیلی حیاتیه😂😂😂

    پاسخ
  8. محمود

    سلام آیا واقعا کسانی که به جبهه رفتند با این معنی که برای خودشان کلاهی از این جنگ بدست بیارند نه هرکس به منطقه جنگی اعزام شد با این نیت که برگشتی نیست اونوقت شما ها یا اونهایی که نشستن وتصمیم گرفته اند به این دلاوران رزمنده دویست تومن بدن با خودشان چه فکر کرده اند منکه از خودم از خانواده ام واز فرزندانم خجالت میکشم که وقتی میبینیم با این رزمندگان تحقیرانه رفتار میشه .از خدا بارسید واینکونه باعث تحقیر دلاوران رزمنده نشوید .

    پاسخ
  9. عباس

    سلام چند سال دیگه سرمون گرم کنید به این چیزها، کار ما تمام است، ی روز گفتید مدارک بیارید برا اشتغال گلستان شهدا آوردیم چی شد، هیچی، بقیه شم همینجور، متاسفم براتون

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403