سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 :  داوطلبان کنکور سراسری 98 که بر سر جلسه این آزمون حضور داشته اند و بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 بر اساس انتشار اطلاعیه سازمان سنجش طبق کارنامه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شده اند ، می توانند در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند .

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98, انتخاب رشته کنکور سراسری 98,زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98,نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98,انتخاب رشته کنکور 98,سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98,سایت سازمان سنجش,سایت انتخاب رشته کنکور 98

1963997381سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 1

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 : با وجود اینکه آزمون سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده ، انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برخلاف مرحله ثبت نام به صورت جداگانه توسط سایت سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.arg صورت می گیرد .

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98  ، طبق اطلاعیه سازمان سنجش نتایج اولیه کنکور سراسری 98 نیمه دوم مرداد ماه منتشر می گردد که پس از آن داوطلبان در یک بازه زمانی مشخص، می بایست به سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام نمایند.

  سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98  ، سازمان سنجش، چند روز قبل از آغاز بازه زمانی انتخاب رشته، اقدام به انتشار دفترچه انتخاب رشته گروه آزمایشی علوم تجربی، دفترچه انتخاب رشته گروه آزمایشی علوم انسانی، دفترچه انتخاب رشته گروه آزمایشی ریاضی و دفترچه انتخاب رشته گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی می نماید که نکته مهم در انتخاب رشته کنکور سراسری 98، مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد، چرا که علاوه بر درج کدرشته محل های گروه آزمایشی پنج گانه، اطلاعات مهم دیگری نیز در اختبار داوطلبان قرار می گیرد.

متقاضیان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می بایست پس از اعلام نتایج اولیه کنکور ۹۸ به صورت جداگانه و در مهلت مقرر با توجه به رتبه و تراز  مندرج در کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 ، اقدام به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود بر اساس دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 نمایند .

لازم به ذکر است که هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل از بین رشته محل های مربوط به گروه آزمایشی ثبت نامی خود در زمان انتخاب رشته کنکور ۹۸ می باشد .

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98  ، زمان انتخاب رشته کنکور سراسری در سال گذشته از تاریخ 15 الی 20 مرداد ماه 97 بوده است که از این رو پشبینی می شود انتخاب رشته کنکور ۹۸ در نیمه دوم مرداد ماه صورت گیرد . متقاضیانی که در مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته خود نموده اند پس از پایان این بازه زمانی باید منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 98 باشند .

 مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ نیز می توانند پاسخگوی شما در کلیه مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 98 باشند ، همچنین مشاوران مرکز مشاور گروپ آماده اند تا از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هوشمند مشاور گروپ داوطلبان را در انتخاب رشته صحیح یاری کنند . 

9099071613

تماس بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت

   در ادامه این مطلب علاوه بر قرار دادن لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته گروه های آزمایشی پنج گانه کنکور سراسری 98 ، به مهمترین اطلاعات مندرج در دفترچه نیز خواهیم پرداخت.


دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98  ، اطلاعات مهم مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 که مطالعه آن جزو اقدامات لازم قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می باشد، عبارتنداز :

  • زمان انتخاب رشته و اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98
  • نشانی سایت و نحوه انتخاب رشته کنکور 98
  • سهمیه های موثر در کنکور سراسری 98
  • میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98
  • تاثیر سهمیه بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور 98
  • شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه ها و موسسات غیردولتی – غیرانتفاعی
  • شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه های زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • و …

 

شرایط پذیرش دانشجو

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98  ، یکی از نکات مهمی که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 به آن پرداخته شده است، شرایط پذیرش دانشجو می باشد، طبق این بند :

داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته می باشند، که در آزمون سراسری 98 شرکت کرده و طبق کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته شده اند. البته لازم به ذکر است، در رشته هایی که پذیرش در آن ها بر اساس سوابق تحصیلی می باشد، حضور در جلسه آزمون و یا مجاز شدن به انتخاب رشته، الزامی نمی باشد.
داوطلبان می بایست دارای شرایط عمومی و اختصاصی آزمون سراسری بوده و داوطلبان آقا هیچ منعی از نظر نظام وظیفه نداشته باشند.
داوطلبان نظام قدیم می بایست دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و داوطلبان نظام جدید می بایست دارای مدرک دوازدهم باشند.
داوطلبانی که دارای دیپلم فنی حرفه ای یا کاردانش هستند، می بایست دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند.

تذکر : داوطلبی که دارای یکی از شرایط مذکور نباشد، حتی در صورت انتخاب رشته و قرار گرفتن در ردیف پذیرفته شدگان نهایی کنکور سراسری 98، قبولی وی «کان لم یکن» تلقی شده و دانشگاه ها و موسسات عالی پذیرفته شده، از ثبت نام وی ممانعت خواهند کرد.

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته محل های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می باشند می توانند در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 از طریق سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 به نشانی سایت sanjesh.org اقدام کنند .

با به ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ، مرحله انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برخلاف مرحله ثبت نام به صورت جداگانه و در سامانه های سنجش به نشانی sanjesh.org و سنجش پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.arg انجام می شود .

  داوطلبان در صورت داشتن هر سوال در هر مرحله از سایت انتخاب رشته کنکور ۹۸ می توانند با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ ارتباط برقرار نموده و با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ  از خدمات این مرکز بهره مند شوند .

9099071613

بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403