سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت

سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت

جهت مشاوره در زمینه سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به موضوع سامانه اعلام نتایج  آزمون توجیهی بدو خدمت پرداخته ایم. برای آشنایی با این سامانه و نحوه کار با آن مقاله مشاور گروپ را بخوانید.

سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت

نحوه برگزاری دوره توجیهی بدو خدمت به این صورت است که کارمندانی که به تازگی استخدام شده اند، مکلف هستند در شش ماه ابتدایی خدمت خود در این دوره ثبت‌ نام کنند و حداکثر در دو سال ابتدای خدمت خود این دوره را با موفقیت بگذرانند.

مدت‌ زمان آموزشی ۱۸۰ ساعت در نظر گرفته‌ شده است و خارج از سقف سالانه آموزش کارمندان لحاظ می‌شود، گفت: افراد تا زمانی که که موفق به گذراندن این دوره نشده‌اند، اجازه شرکت در سایر دوره‌های آموزشی را نخواهند داشت.

حد نصاب قبولی در این دوره کسب حداقل ۶۰ درصد نمره آزمون جامع نهایی است و امتیاز ناشی از آن، همانند سایر دوره‌های آموزشی در امتیازات و سازوکار های انگیزشی لحاظ می‌شود. آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت به‌طور هماهنگ کشوری از طریق معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت برگزار می شود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی به‌عنوان متولی برگزاری این آزمون، با همکاری و مشارکت معاونت توسعه مدیریت و منابع، اداره کل منابع انسانی، دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان ‎های وابسته از طریق قطب‎ های دانشگاهی کشور اقدام به برگزاری آزمون می کند. نتایج آزمون از طریق سایت برگزار می شود که مشاور گروپ در ادامه متن به سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت پرداخته است.

آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت

آموزش توجیهی بدو خدمت یکی از انواع مهم آموزش است. این آموزش ها شامل دوره هایی است که با دو هدف آشنا ساختن کارمندان جدیدالاستخدام با اهداف و وظایف دستگاه های اجرایی محل خدمت آنها، قوانین و مقررات استخدامی، کلیات قانون مدیریت خدمات کشوری، حقوق فردی و شغلی، محیط کار، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نظام اداری،

و ایجاد توانایی های شغلی ( دانش و مهارت و نگرش) لازم برای تصدی شغل توسط کارمندان تازه وارد در بدو ورود خدمت طراحی و اجرا می شود.

این آموزش و آزمون توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت زیر نظر وزارت بهداشت و اموزش پزشکی در سامانه آموزش و توانمند سازی انجام می شود. برای آشنایی با این سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت ادامه مطلب را بخوانید.

آزمون توجیهی بدو خدمت

سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت

افراد با گذراندن دوره های آموزشی با قوانین و مقررات جدید محل کار آشنا میشوند. شرکت کردن در این دوره ها برای همه افراد الزامی می باشد. این دوره های بدو خدمت توسط وزارت بهداشت در کراکز درمانی برگزار می شود. بعد از اتمام دوره آموزشی از افراد آزمون توجیهی گرفته می شود تا سطح افراد سنجیده شود.

بعد از برگزاری آزمون در مدت زمان تعیین شده نتایج بر روی سامانه آموزش و توانمند سازی قرار می گیرد که داوطلبان با وارد کردن رمز عبور و نام کار بری می توانند نتایج خود را ببیند

سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت karmand.behdasht.gov.ir می باشد که نتایج آزمون قابل مشاهده می باشد.

سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت

آدرس سامانه آموزش و تموانمند سازی آزمون توجیهی بدو خدمت

برای دیدن اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت از طیق سامانه آموزش و توانمند سازی به نشانی karmand.behdasht.gov.ir اقدام کنید. آدرس سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت را در مرور گر خود تایپ کنید مطابق عکس بالا کد ملی و رمز عبور را وارد کرده و نتایج آزمون بدو ورود را مشاهده کنید.

برای ورود به سامانه آموزش و توانمند سازی روی لینک زیر بزنید

ما در این مقاله سامانه اعلام نتایج بدو خدمت وزارت بهداشت را توضیح دادیم اگر شما هرگونه سوالی در خصوص این سامانه داشتید می توانید با کارشناسان مشاور گروپ با شماره  9099071613 تماس حاصل فرمایید.

❓آزمون بدو خدمت وزارت بهداشت برای چه کسانی برگزار می شود؟

✔️ برای کارکنان وزارت بهداشت دوره های توجیهی برگزار می شود که توضیحات بیشتر در متن وجود دارد

❓برای دیدن نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت از چه سامانه ای باید اقدام کرد؟

✔️ برای دیدن نتایج آزمون از سامانه آموزش و توانمند سازی باید اقدام کرد.

❓نشانی سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی وزارت بهداشت چه می باشد؟

✔️ لینک ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون بدو خدمت وزارت بهداشت در متن قرار دادیم.

2/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه اعلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محدثه

    سلام نتایج آزمون توجیهی بدو خدمت چه تاریخی میاد

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403