ورود به سایت سامانه ثنا قوه قضاییه | sana.adliran.ir

سامانه ثنا sana.adliran.ir - moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ورود به سایت سامانه ثنا قوه قضاییه | sana.adliran.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثنا adliran به آدرس sana.adliran.ir؛ کاربرد و خدمات ارائه شده در آن را در این مقاله بررسی کرده ایم. سامانه ثنا adliran.ir ( سامانه ثبت نام الکترونیک) از سال 95 تحت نظارت قوه قضاییه برای تسهیل فرآیند های قضایی شروع به کار کرده است.

در ادامه این مقاله جزئیات بیشتری را برای معرفی و کار با این سامانه adliran در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

ورود به سامانه ثنا sana.adliran.ir

سامانه ثنا sana.adliran.ir یک سایت الکترونیکی تحت نظر و مربوط به قوه قضاییه می باشد که در آن اطلاع رسانی های قضایی به اشخاص مرتبط به یک پرونده قضایی، انجام می شود. سایت ثنا دادگستری، در سال 1395 راه اندازی شده است.

از مزیت های اصلی و مهم سایت ثنا، کاهش قابل توجه ازدحام در مراجع قضایی و صرفه جویی در وقت و هزینه افراد است. تمامی افراد مراجعه کننده به دادگستری، برای انجام فرایند های قضایی، دریافت اطلاعیه ها و ابلاغیه های قضایی به صورت الکترونیکی، ملزم به استفاده سامانه ثنا هستند.

با انجام امور قضایی توسط این سایت سامانه ثنا، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبه های دادگستری نمی باشد و علاوه بر این سرعت روند اداری و رسیدگی به پرونده ها افزایش و هزینه ها نیز کاهش خواهد یافت.

ورود به sana.adliran

برای ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی، لازم است آدرس اینترنتی sana.adliran.ir را در مرورگر خود وارد کرده  و یا از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای ورود مستقیم به سایت ثنا sana.adliran اینجا کلیک کنید.

با ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی، صفحه اصلی این سایت را مشاهده خواهید کرد که در آن انواع خدمات رسانی های قضایی صورت می پذیرد. در ادامه به بررسی انواع خدمات ارائه شده در سامانه ثنا یا سامانه عدل ایرانیان خواهیم پرداخت.

به طور مثال ابلاغ الکترونیک از سری خدمات سایت ثنا sana.adliran می باشد.

سایت ثنا

در صورتیکه هر گونه سوالی در ارتباط با سامانه ثنا sana.adliran.ir یا eblagh adliran ir، دارید،‌ می توانید با ما در مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید تا تمامی راهنمایی های لازم را در خصوص این سایت به شما عزیزان ارائه دهیم. تماس با: 9099071613

ثبت نام سامانه ثنا adliran

ثبت نام سامانه ثنا، به دو شیوه ی آنلاین و حضوری قابل انجام خواهد بود و در این بخش، تمامی نکات مروبط به ثبت نام سامانه ثنا sana.adliran.ir را بررسی خواهیم کرد. خدمات مختلفی در سامانه ثنا ارائه می شود مانند:

  • سامانه ابلاغ الکترونیک adliran
  • سامانه خدمات الکترونیک eblagh adliran ir
  • پرسش های متداول سامانه ثنا
  • ثبت نام اشخاص حقیقی
  • ثبت نام اشخاص حقوقی
  • بازیابی رمز عبور

بیشتر بخوانید: سایت مجوزها mojavez.ir

نحوه ثبت نام سامانه ثنا sana adliran

استفاده از خدمات اصلی و مهم سامانه ثنا تنها با ثبت نام در این سامانه امکان پذیر است. به همین منظور در سامانه ثنا eblagh adliran ir امکان ثبت نام برای اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم شده است تا بتوانند مراحل اداری کار خود را از طریق سایت دادگستری ثنا، پیگیری کنند. ثبت نام سامانه ثنا در دو حالت حقیقی و حقوقی انجام خواهد شد.

ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی به این معناست که به طور مثال قاضی پرونده ایی با ثبت نام در سامانه ثنا sana.adliran.ir داشتن حساب کاربری قادر خواهد بود به دادجوی پرونده اش روال طی شده و یا در حال انجام در وضعیت پرونده قاضی را اطلاع دهد. و دادجویان محترم نیز با ثبت نام در سایت ثنا، آخرین وضعیت پرونده قضایی خود را مشاهده خواهد کرد.

برای همین، راهنمای تصویری نحوه ثبت نام سامانه ثنا sana adliran ، را برای شما عزیزان به صورت قدم به قدم، قرارر داده ایم.

پس از ورود به سامانه ثنا مطابق تصویر روی گزینه ی مورد نظر خود کلیک کنید. (ثبت نام شخص حقیقی یا شخص حقوقی)

ثبت نام اشخاص حقیقی sana.adliran.ir

در صفحه ی جدید، مطابق تصویر اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

 sana.adliran.ir

پس از تکمیل مرحله ی پیشین، برای احراز هویت سامانه ثنا sana.adliran.ir وارد صفحه ایی مطابق شکل زیر خواهید شد. برای احراز هویت باید هزینه‌ ی آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.سپس با کلیک روی گزینه‌ ی مربوطه احراز هویت را شروع کنید.

صفحه‌ی مورد نظر از شما درخواست عکس می‌ کند. دوربین موبایل یا وب‌ کم را روشن کنید و طبق دستوری که به شما نمایش داده می شود، عکس بگیرید.

همچنین با لمس صفحه‌ی موبایل امضای الکترونیکی خود را ثبت کنید. سپس باید یک ویدیو از خود ضبط کنید. این ویدیو ی بسیار کوتاه صرفا برای اطمینان از کاربر فیک و ربات نبودن شماست.

روی گزینه‌ی record a video کلیک کنید و سپس متن راهنما را که برایتان به نمایش درآمده بخوانید و ویدیو را ارسال کنید.

ابلاغ الکترونیک در سامانه ثنا adliran

در صورتی که همه مراحل را به درستی انجام داده باشید پیامکی برای شما ارسال خواهد شد و سپس رمز شخصی‌ تان را تا ۲۴ ساعت پس از احراز هویت در سامانه ثنا sana.adliran، دریافت می‌ کنید.

راه دیگری نیز برای ثبت نام سامانه ثنا sana.adliran ،وجود دارد که، ثبت نام به صورت حضوری می باشد.

اگر به اینترنت یا تلفن همراه هوشمند دسترسی ندارید یا به هر دلیلی تمایل دارید که ثبت نام در سامانه ثنا sana.adliran.ir را به صورت حضوری انجام دهید، می توانید به صورت حضوری در سامانه ثنا ثبت نام کنید.

اگر در مراکز استان‌ها زندگی می‌ کنید باید به دفاتر خدمات قضایی و اگر در شهرستان‌ ها زندگی می‌کنید باید به شعبه‌ ی دادگستری شهرستان، همراه مدارک شناسایی مراجعه کنید. (شناسنامه، کارت ملی به همراه کپی و…)

همچنین برای ثبت آدرس دقیق محل زندگی و کد پستی، یکی از قبوض آب، برق یا گاز را به همراه داشته باشید یا کد پستی خود را در جایی یادداشت کنید و همراه خود ببرید.

علاوه بر این به نسخه‌ ی اسکن‌ شده از یک قطعه عکس مناسب برای ثبت‌ نام  در سامانه ثنا sana.adliran.ir نیاز دارید. برای ثبت نام اطلاعات تماس شما هم لازم است. این مدارک را هنگام مراجعه ارائه کنید تا ثبت نام اولیه‌ شما در سامانه ثنا adliran، انجام شود.

لازم است بدانید که ثبت نام اولیه در سامانه ثنا را می‌ توانید به صورت آنلاین انجام دهید و در مرحله‌ ی بعد به صورت حضوری دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید.

مرحله‌ ی بعد گذراندن مراحل احراز هویت است که باید با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه، شماره تلفن و کد رهگیری که پس از ثبت نام اولیه به شما ارائه شده به دفاتر مربوطه مراجعه کنید. دفتر قضایی مدارک شما را بررسی کرده و پس از تأیید، نام کاربری و رمز عبور حساب ثنا را به شما ارائه می‌ دهد. این نام کاربری و رمز عبور را برای ورود به سامانه ابلاغ الکترونیک sana adliran و استفاده از خدمات سامانه ثنا sana adliran نیاز دارید.

رویت ابلاغیه در سامانه ثنا adliran

شما با کلیک روی گزینه ابلاغ الکترونیک در سامانه ثنا (eblagh.adliran.ir پیگیری پرونده)، وارد صفحه ی جدید شده  و با وارد کردن اطلاعات مشخص شده در تصویر، می توانید به سامانه ابلاغ در سایت ثنا sana.adliran وارد شده و رویت ابلاغیه در سامانه ثنا adliran را انجام دهید. ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی eblagh adliran ir، از طریق گزینه مشخص شده در تصویر انجام خواهد شد.

سامانه ثنا

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ابلاغ الکترونیک و رویت ابلاغیه در سامانه ثنا همچنین مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی با کد ملی در سامانه ثنا (eblagh.adliran.ir پیگیری پرونده )، می توانید فایل زیر را مطالعه نمایید.

سامانه خدمات الکترونیک در سایت ثنا sana.adliran

ارائه خدمات الکترونیک قضایی، از طرح‌ های بزرگ و مهم دستگاه قضایی می‌ باشد که مورد توجه و تاکید مدیران عالی دستگاه قضایی است. بی‌ تردید اجرای این طرح، گامی مهم در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه قضایی و توسعه حکومت الکترونیک در کشور، به شمار می ‌آید.

ارائه خدمات الکترونیک قضایی، خدمات الکترونیک قضایی زیر به تدریج از طریق این درگاه ارائه خواهد شد:

  • ارائه و پیگیری دادخواست
  • ارائه و پیگیری شکواییه
  • ارائه و پیگیری اظهارنامه
  • ارایه لایحه
  • ارایه مدارک و مستندات پرونده
  • اطلاع‌رسانی پرونده
    • اطلاع از آخرین وضعیت پرونده
    • eblagh.adliran.ir مشاهده ابلاغیه
    • مشاهده روندکار پرونده
    • مشاهده ردیفهای فرعی پرونده (adliran.ir مشاهده ابلاغیه الکترونیکی )
    • رویت آخرین موضوع پرونده (عنوان خواسته / اتهام)
  • محاسبه هزینه دادرسی

ابلاغ الکترونیک در سامانه ثنا


برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص سایت ثنا (adliran.ir مشاهده ابلاغیه الکترونیکی) می توانید فایل زیر را مطالعه کنید.


پرسش های متداول سایت ثنا adliran

در قسمت پرسش های متداول سامانه ثنا sana.adliran.ir ، تعداد زیادی از پرسش های کاربران و مراجعان قضایی پیش بینی شده است و پاسخ جامع و کاملی نیز برای آن ها قرار داده شده است. افراد می توانند با راجعه به این قسمت جواب بسیاری از سوالات که ممکن است برایشان پیش بیاید را دریافت کنند.

پرسش های متداول سایت ثنا

بیشتر بخوانید: ثبت نام در پادا

بازیابی رمز عبور در سامانه ثنا sana.adliran.ir

در صورتی که در سامانه ثنا ثبت نام کنید، برای ورود به حساب کاربری خود، می بایست از رمز عبور و نام کاربری استفاده کنید. اکثر کابران سامان های مختلف مانند سامانه ثنا، با مشکل فراموشی رمز عبور موجه شده اند. تصور کنید که برای انجام کاری فوری باید وارد سامانه شوید و هنگام ورود رمز عبور خود را به یاد نمی آورید.

خوشبختانه سایت دادگستری ثنا adliran، برای این مسئله راه حلی پیش بینی کرده است و امکانی را در سایت فراهم اورده است که با استفاده از آن کابران بتوانند به صورت آنلاین، رمز عبور خود را بازیابی کنند.

ثبت نام در سامانه ثنا sana.adliran.ir

برای انجام این کار لازم است با ورود به سامانه ثنا adliran بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید. با ورود به صفحه جدید، با طی دو مرحله، یعنی وارد کردن اطلاعات لازم در مرحله اول و دریافت کد از طریق پیامک و وارد کردن آن در مرحله دوم، رمز عبور شما باز یابی خواهد شد.

سامانه ثنا sana.adliran.ir

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایت ثنا sana.adliran.ir  و یا eblagh.adliran.ir پیگیری پرونده می توانید با کارشناسان ما در مشاور گروپ،‌ تماس بگیرید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول سامانه ثنا | sana.adliran.ir 

❓سامانه ثنا adliran چیست؟

✔️ سامانه ثنا sana.adliran.ir یک سایت الکترونیکی تحت نظر و مربوط به قوه قضاییه می باشد که در آن اطلاع رسانی های قاضیی به اشخاص مرتبط به یک پرونده قضایی، انجام می شود. سایت ثنا دادگستری، در سال 1395 راه اندازی شده است.

❓نحوه بازیابی رمز عبور در سامانه ثنا به چه صورت است؟

✔️ بازیابی رمز در صورت فراموشی رمز عبور سایت ثنا eblagh adliran ir، با راهنمای تصویری در مقاله توضیح داده شده است.

❓خدمات سایت ثنا adliran شامل چه مواردی می شوند؟

✔️ در مقاله اطلاعات کامل مربوط به خدمات سایت ثنا sana adliran ir قرار داده شده است. در صورت بروز هرگونه سوالی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

❓نحوه مشاهده ابلاغ الکترونیکی eblagh.adliran.ir به چه صورت است؟

✔️ در خصوص نحوه مشاهده ابلاغ الکترونیکی adliran در مقاله توضیحات لازم را ارائه داده ایم برای کسب اطلاعات بیشتر و در صورت بروز هرگونه سوال درباره سامانه ثنا ابلاغیه، می توانید با ما به شماره 9099071613 تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ورود به سایت سامانه ثنا قوه قضاییه | sana.adliran.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی