سامانه سلام | سایت ثبت نام مجموعه مدارس سلام salamsch.com

سامانه سلام سایت ثبت نام مجموعه مدارس سلام salamsch.com مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سامانه سلام | سایت ثبت نام مجموعه مدارس سلام salamsch.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سامانه سلام که همان سایت ثبت نام مجموعه مدارس سلام salamsch.com است خواهیم پرداخت. برای آشنایی با امکانات و خدمات این سامانه و نحوه پیش ثبت نام مدارس سلام تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سامانه سلام salamsch

سامانه سلام salamsch متعلق به مجموعه مدارس سلام است و کلیه مراحل پیش ثبت نام مدارس سلام در تمامی مقاطع از جمله پیش دبستان – دبستان – متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم برای تمامی مدارس دخترانه و پسرانه سلام امکان پذیر خواهد بود. بنابراین اگر متقاضی ثبت نام در این مجموعه مدارس هستید باید با نحوه نام نویسی در salamsch.com آشنا باشید.

مجموعه مدارس سلام در سال 1380 با تاسیس اولین مدرسه آغاز به کار کرده اند. دفتر مرکزی مدارس سلام از ابتدای تاسیس تاکنون تلاش کرده است با برنامه ریزی دقیق و آموزش کارآمد و با تاکید بر دغدغه های فرهنگی تربیتی به همراه تلاش و دلسوزی دبیران و اساتید مجرب و همت و پشتکار دانش آموزان فرهیخته و نخبه و ممتاز خود و با توکل بر خداوند متعال در راستای تربیت انسان توسعه یافته و اخلاق مدار گام بردارد.

سایت مدرسه سلام

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم، آدرس سایت مدرسه سلام www.salamsch.com است. برای انجام مراحل پیش ثبت نام مدرسه سلام در کلیه مقاطع و همچنین پیگیری ثبت نام مدرسه سلام باید به این سامانه مراجعه کنید.

لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام مدارس سلام در این بخش از مقاله قرار گرفته است تا بتوانید هر چه سریعتر و راحت تر به آن دسترسی داشته باشید. برای ورود به سامانه فرآیند مدارس سلام تنها کافیست روی لینک موجود در جدول زیر کلیک کنید.

جهت ورود به سامانه سلام salamsch کلیک کنید.

از دیگر بخش های سایت مجموعه مدارس سلام می توان به مقاله ها و نشریه های دانش آموزی اشاره کرد که به موضوعات علمی با زبان قابل فهم برای دانش آموزان می پردازد. برای مشاهده این مجموعه مقالات کافیست به بخش مجله سلام مراجعه کنید.

ثبت نام سامانه سلام

با ثبت نام سامانه سلام می توانید حساب کاربری برای خود بسازید و مراحل پیش ثبت نام مدرسه سلام را در زمان مقرر تکمیل نمایید.

  • برای ثبت نام مجموعه مدارس سلام در گام اول لازم است به سایت ثبت نام به نشانی : https://www.salamsch.com/ مراجعه نمایید و مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “ثبت نام ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳” کلیک نمایید.

سامانه ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

 

  • سپس با صفحه ای مشابه صفحه زیر مواجه می شوید. در این صفحه شما باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید این شماره موبایل در دسترس شما باشد زیرا کد تایید جهت ورود به مراحل ثبت نام مدارس سلام به این شماره پیامک می گردد.

ورود به سامانه ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • حالا کد ارسال شده به تلفن همراهتان را در کادر مربوطه وارد کنید و روی گزینه گام بعدی بزنید. اگر شماره موبایل خود را به اشتباه وارد کرده اید روی گزینه ویرایش شماره موبایل زده و آن را اصلاح نمایید.

کد تاییدیه ورود به سامانه ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • در بخش مشخصات فردی دانش آموز، نام و نام خانوادگی دانش آموز را به همراه مقطعی که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید وارد کنید. با انتخاب نوع جنسیت روی گزینه ادامه بزنید تا به مرحله بعدی ثبت نام مدارس سلام بروید.

تکمیل مشخصات فردی ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • در این قسمت باید اطلاعات اولیه دانش آموز مانند سال تولد، محل سکونت، کد ملی و همچنین پایه و شعبه مدرسه سلام که متقاضی ثبت نام در آن هستید را وارد نمایید.

تکمیل اطلاعات دانش آموز ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • در بخش اطلاعات تحصیلی دانش آموز باید نام مدرسه یا مهد کودک فعلی دانش آموز را ثبت نموده و گزینه ادامه را بزنید.

اطلاعات تحصیلی ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • در بخش پایانی پیش ثبت نام مدارس سلام، اطلاعات تماس شامل شماره همراه مادر، شماره همراه پدر، شماره تلفن منزل به همراه کد شهر محل سکونت و نسبت تکمیل کننده فرم با دانش آموز را در کادرهای مربوطه وارد نمایید و گزینه تایید ثبت نام را بزنید.

اطلاعات تماس ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.com

  • در این حالت تمامی اطلاعاتی که ثبت کرده بودید در یک صفحه به نمایش در می آید که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست. بعد از بررسی اطلاعات توسط مدرسه با شما تماس گرفته خواهد شد.

تکمیل مراحل ثبت نام مدارس سلام Moshavergroup.comپس از نام نویسی اولیه دانش آموزان، مسئولین مدرسه با شما تماس گرفته و از شما برای شرکت در همایش ها و آشنایی بیشتر با مدارس سلام دعوت به عمل می آورند.

دانش آموزان به منظور کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در آزمون ورودی باید در کلاس های درسی (به صورت رایگان) شرکت نمایند. پس از شرکت در آزمون سراسری مجموعه مدارس سلام، در صورت قبولی و کسب نمره لازم می توانند ثبت نام نهایی خود را انجام دهند و به گروه دانش آموزان مدارس سلام وارد می شوید.

سوالات متداول سامانه ثبت نام مجموعه مدارس سلام

پاسخ تمامی سوالات متداول خود را هنگام استفاده از سامانه ثبت نام مجموعه مدارس سلام همین حالا و از طریق شماره تماس 9099071613 (بدون نیاز به اضافه کردن هرگونه کد دیگری) از کارشناسان اختصاصی سامانه ثبت نام مجموعه مدارس سلام جویا شوید.

1. هنگام ثبت نام با وارد کردن شماره ملی در فرم ثبت نام ایراد گرفته می شود که شماره کد ملی اشتباه یا تکراری است.برای حل این مشکل چه باید کرد؟

اگر قبلا فرم ثبت نام موجود در سامانه سلام را تکمیل کرده اید با استفاده از بخش پیگیری ثبت نام با وارد کردن شماره ملی می توانید وارد پنل ثبت نام شوید. در غیر اینصورت از تلفن ثابت با مشاور گروپ 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

2. در کارنامه ای که از مدرسه سلام دریافت کرده ایم معدل درج نشده است. در فرم ثبت نام در قسمت معدل چه چیزی را باید وارد کنیم ؟

با توجه به زمان اعلام معدل از مدرسه مورد نظر در قسمت فیلد معدل می توانید کلمه “نامشخص” را وارد کنید.

3. در کارنامه ای که از مدرسه دریافت کرده ایم معدل به صورت توصیفی درج شده است. در فرم ثبت نام در قسمت معدل چه چیزی را باید وارد کنیم؟

با توجه به اینکه معدل به صورت توصیفی اعلام شده است باید در قسمت فیلد معدل کلمه “توصیفی” را وارد بفرمایید.

4. پس از ثبت نام سایت سلام برای من کد تاییدیه ارسال نشده است. چه کار کنم؟

ابتدا وارد لینک ناحیه کاربری شوید و با درج شماره ملی خود، رمز عبور ورود به ناحیه کاربری برای شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. سپس بعد از ورود به ناحیه کاربری می توانید کد پیگیری خود را مشاهده کنید.

5. پس از وارد کردن شماره کد ملی امکان دریافت کارت آزمون ورودی مجموعه مدارس سلام از سایت salamsch.com  فراهم نشد ،  چه کاری باید انجام دهم؟ کافیست با متخصصین مدارس سلام در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید تا در اولین فرصت راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس سلام را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.


ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سامانه سلام salamsch.com پرداختیم تا با مطالعه این مقاله با خدمات و امکانات این سایت آشنا شوید. همچنین راهنمای تصویری ثبت نام مدارس سلام را خدمت شما عزیزان ارائه نمودیم و امیدواریم یاریگر شما در مراحل نام نویسی باشد.

برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه مجموعه مدارس سلام باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

سامانه سلام چیست؟

آدرس سایت دبیرستان سلام چیست؟

پیگیری ثبت نام مدرسه سلام را از کجا انجام دهم؟

 

✔️سامانه سلام چیست؟

✔️سامانه سلام متعلق به مجموعه مدارس سلام است که برای ثبت نام و پیگیری ثبت نام باید به سایت salamsch.com مراجعه نمایید.

✔️آدرس سایت دبیرستان سلام چیست؟

✔️سایت مدرسه سلام salamsch.com است و برای دانش آموزان تمام مقاطع طراحی شده است.

✔️پیگیری ثبت نام مدرسه سلام را از کجا انجام دهم؟

✔️ کلیه مراحل پیش ثبت نام و پیگیری ثبت نام مدرسه سلام از طریق سامانه salamsch انجام می شود. راهنمای ورود به سامانه و ثبت نام در مقاله قرار گرفته است.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه سلام | سایت ثبت نام مجموعه مدارس سلام salamsch.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. پارمیس

    در مورد ثبت نام .‌ و هزینه مدارس سلام اطلاعاتی میخواستم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403