سامانه استعلام سند

سامانه استعلام سند تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی

جهت مشاوره در زمینه سامانه استعلام سند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه استعلام سند رسمی به عنوان سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی شناخته می شود. در این مقاله به معرفی سامانه استعلام سند می پردازیم و نحوه ورود به سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق را گام به گام پیش می رویم. با ما همراه باشید.

my.ssaa.ir | سامانه ثبت من

سایت استعلام سند

سایت استعلام سند در my.ssaa.ir  همان سامانه استعلام تصدیق اصالت اسناد رسمی و اوراق است و با هدف دسترسی هر چه سریعتر و راحت تر متقاضیان خدمات تصدیق اصالت سند طراحی شده است. با ورود به سامانه استعلام سند ثبت من می توانید از اصالت سند و محتوای آن مطلع گردید.

سامانه استعلام و تصدیق اصالت سند

سامانه استعلام و تصدیق اصالت سند زیرمجموعه سامانه ثبت من my.ssaa.ir است که مسئولیت ارائه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را بر عهده دارد. برای تصدیق اصالت سند می توانید از برنامه موبایل سازمان (دانلود سامانه ثبت من) یا سامانه استعلام سند در سایت my.ssaa.ir استفاده کنید.

درج شناسه سند یکتا و رمز تصدیق سند که هر دو در بالای برگه سند نوشته شده اند، برای دریافت استعلام تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی ضروری است.

توجه داشته باشید که تصدیق اصالت اسناد رسمی و اوراق فقط برای اسنادی که از بعد از تاریخ شهریورماه ۱۳۹۲ تنظیم شده اند و دارای دارای شناسه یکتا و رمز تصدیق سند هستند، امکان پذیر می باشد.

سامانه استعلام سند اسناد رسمی و اوراق

ثبت نام سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی

برای استفاده از خدمات سامانه استعلام سند نیازی به ثبت نام سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی نیست و می توانید با در دست داشتن شناسه سند و رمز تصدیق از صحت اسناد رسمی  مطلع شوید.

نحوه ورود به سامانه استعلام سند

برای ورود به سامانه استعلام سند ابتدا باید به سامانه ثبت من my.ssaa.ir مراجعه کنید. با ورود به صفحه پیشخوان می توانید تمامی خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را مشاهده کنید.

پیشخوان سامانه ثبت من سامانه استعلام سند

برای تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی روی گزینه اسناد رسمی بزنید. حالا در این صفحه جدید، گزینه تصدیق اصالت سند را انتخاب نمایید.

تصدیق اصالت سند سامانه استعلام سند

بعد از وارد کردن شناسه سند و رمز تصدیق سند ، روی گزینه «بیاب» بزنید.

مشاهده سند سامانه استعلام سند رسمی

اگر پیام «چنین سندی وجود ندارد» برای شما نمایش داده شد، به این معنی است که سند مذکور باطل شده و یا موجود نمی‌باشد. در غیر اینصورت اگر سند مورد تأیید سازمان اسناد و املاک کشور و سامانه تصدیق اصالت اسناد رسمی باشد، مانند تصویر زیر اطلاعات سند به شما نشان داده خواهد شد.

سامانه استعلام سند سامانه تصدیق اسناد رسمی

سامانه ثبت من my.ssaa.ir

سامانه ثبت من my.ssaa.ir به منظور دسترسی به خدمات سازمان اسناد و املاک کشور و سهولت در انجام کار متقاضیان طراحی و تاسیس شده است. خدمات از قبیل سامانه های ملک، مالکیت معنوی ، اسناد رسمی ، ازدواج و طلاق ، ثبت شرکت ها ، اجرای اسناد رسمی و … می باشد.

خدمات این سامانه شامل دو نوع خدمات عمومی که برای استفاده از این خدمات، نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست، و خدمات شخصی که معمولا مربوط به اسناد و مالکیت های شخصی بوده و برای استفاده از این خدمات ابتدا باید در سامانه نام نویسی کنید.

مطالعه مقاله سامانه ثبت من my.ssaa.ir برای آشنایی با مراحل ثبت نام و ورود به این سامانه مفید خواهد بود.

ما در این مقاله آموزشی سامانه استعلام سند و تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی را با هم بررسی کردیم. ثبت نام و نحوه ورود به سامانه استعلام سند را یاد گرفتیم و نمونه ای از استعلام اسناد رسمی را مشاهده کردیم.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با سامانه استعلام اسناد رسمی می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تماس با تلفن ثابت از 8 صبح تا 12 شب

9099071613

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید با خرید بسته های تماس، مشاورین مجموعه مشاور گروپ در اسرع وقت و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه استعلام سند چیست؟

سامانه استعلام سند همان سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی است که می توانید برای دریافت استعلام اسناد رسمی خود به آن مراجعه کنید.

✔️نحوه ورود به سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی چگونه است؟

نحوه ورود به سامانه استعلام سند در این مقاله کامل توضیح داده شده است.

✔️اطلاعات لازم برای تصدیق اصالت سند چیست؟

برای استعلام و تصدیق اصالت اسناد رسمی باید شناسه یکتا و رمز تصدیق داشته باشید. دریافت استعلام اصالت سند کاملا در این مقاله بیان شده است.

4.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه استعلام سند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی