ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد در آموزشیار edu.iau.ac.ir

سامانه آموزشیار ثبت نام پذیرفته شدگان با آزمون کنکور دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد در آموزشیار edu.iau.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 در آموزشیار edu.iau.ac.ir از روز چهارشنبه 1402/08/07 آغاز شد. ثبت نام پذیرفته شدگان پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا شنبه (۴ بهمن) تمدید شد.

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 در آموزشیار edu.iau.ac.ir

🔻 بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ عدم مراجعه پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

🔻 شهریه پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیم سال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌شود. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ یک میلیون ۷۳۰ هزار ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir پرداخت کنند.

🔻 حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال است که هر پذیرفته شده باید آن را از طریق سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir پرداخت نماید.

🔻 پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

🔻 پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 کلیه واحدهای دانشگاه آزاد جهت اطلاع از چگونگی تحویل مدارک به صورت فیزیکی به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.

تمدید مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 در آموزشیار

ثبت نام پذیرفته شدگان پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا شنبه (۴ بهمن) تمدید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 در سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir با کارشناسان اختصاصی مرکز مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید . شماره تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور 9099071613 (بدون کد و از تلفن ثابت) همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

مدارک مورد نیاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402

🔻 مدارکی که مطابق تقویم اعلامی از سوی واحد دانشگاهی لازم است در زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 به سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir در بازه زمانی اعلامی در بالا ارائه شود شامل موارد ذیل می باشد:

  1. اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاههای معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد
  2. به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل و همچنین
  3. اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات،
  4. اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی،
  5. شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد،
  6. مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص کند و تکمیل کلیه فرم های ثبت نام و فرم های مربوط به تعهدات و سایر فرم های که در سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir قرار گرفته است از جمله مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 در دانشگاه آزاد است.

🔻 تبصره۱: پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) خود نمی‌باشند باید اصل گواهی تأیید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد، به همراه ریز نمرات تأیید شده ارائه کنند.

🔻 تبصره ۲: فارغ‌التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تأیید شده از محل تحصیل دوره مذکور ثبت‌نام می کنند ، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور باید تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه کنند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود به اتمام رسانده‌اند باید تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده‌اند ارائه نمایند.

🔻 افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت‌نام کارشناسی آزاد 1402نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت می‌باشند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده‌اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت‌نام نیستند.

راهنمای پذیرش غیرحضوری دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir

گام اول (اتصال به پورتال اطلاع رسانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی)

ابتدا پذیرفته شده از طریق لینک edu.iau.ac.ir وارد پورتال اطلاع رسانی سیستم آموزش دانشگاه آزاد اسلامی (آموزشیار) می شود. از طریق این پورتال پذیرفته شده علاوه بر ورود به سامانه آموزشیار؛ میتواند کلیه فرمهای لازم جهت تکمیل و الصاق را نیز دانلود نماید.
با ورود به این پورتال در بخش “ورود به آموزشیار” دکمه “پذیرفته شدگان جدید 1402 ” را زده و اقدام به درج کد ملی خود نمایید.

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد آزاد در آموزشیار edu.iau.ac.ir

با درج کد ملی و کد امنیتی در این صفحه و سپس زدن کلید “ورود” پورتال کلیه رشته محلهای انتخابی پذیرفته شده را نمایش میدهد :

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد آزاد در آموزشیار edu.iau.ac.ir

توجه :
درصورتیکه با زدن کد ملی وارد پورتال نشدید؛ از طریق سایت سنجش دانشگاه؛ اقدام به مشاهده شماره دانشجویی موقت خود نموده و بجای کد ملی شماره دانشجویی موقت را درج کنید. (شماره دانشجویی موقت حاوی 9 رقم عددی می باشد که با عدد 1402 آغاز شده است.)

توجه :
در صفحه اول پورتال اطلاع رسانی سیستم آموزشیار ( لینک edu.iau.ac.ir) در پایین صفحه؛ لینکهای دانلود فرم های مربوط به پذیرش دانشجویان جدیدالورود سال 1402 به تفکیک مقاطع مختلف وجود دارد. پذیرفته شدگان می توانند با کلیک بر روی هر یک از بخشها؛ اقدام به اخذ فایل PDF فرمها نمایند.

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد آزاد در آموزشیار edu.iau.ac.ir

توصیه میشود جهت تسریع و سهولت در پذیرش غیرحضوری؛ قبل از ورود به سیستم آموزشیار؛ فرمهای مربوطه را دانلود و تکمیل و امضا نموده و تصویر آنها را جهت بارگذاری در سیستم آموزشیار آماده نمایید.


فرم مشخصات داوطلبین افغانی و عراقی و سایر اتباع غیر ایرانی شرکت کننده در دوره دانشگاه آزاد اسلامی-پیوست 8
کلیه مقررات و آئین نامه هاي آموزشی و انضباطی- پیوست-11
مغایرت اطلاعات شناسنامه- پیوست 3
تعهد نامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیوست -10
تعهدنامه پذیرفته شدگان مشغول خدمت وظیفه عمومی که قبل از اعلام اسامی پذیرفته شدگان به خدمت اعزام شده اند-پیوست 4
تعهدنامه -پیوست- 6-
خلاصه مقررات و ضوابط آموزشی و اجتماعی و اخلاقی دانشگاه آزاد اسلامی -پیوست9
فرم تقاضاي معادل سازي قبول شدگان آزمون -پیوست 5

پس از درج کد ملی و زدن دکمه ورود؛ کلیه رشته محلهایی که در آن ثبت نام نموده اید و پذیرفته شده اید نمایش داده می شود :

 edu.iau.ac.ir

پذیرفته شده میتواند با کلیک بر روی هر یک از رشته محلها؛ جزئیات اطلاعات پذیرشی خود را ببیند :

 edu.iau.ac.ir

توجه : در این صفحه شماره دانشجویی موقت شما در بالای صفحه سمت راست نمایش داده میشود. دقت شود این شماره؛ شناسه کاربری شما برای ورود به سامانه پذیرش غیرحضوری (آموزشیار) است. لذا این شماره را به خاطر داشته باشید تا در ورود به سیستم پذیرش غیرحضوری از آن استفاده نمایید.

با انتخاب یکی از رشته محلها و زد کلید “ورود به سیستم” صفحه اخذ تایید از پذیرفته شده نمایش داده میشود.

توجه : شما میتوانید تنها در یک رشته محل اقدام به پذیرش غیرحضوری در سامانه آموزشیار نمایید و پس از زدن دکمه ” اعلام اتمام عملیات توسط متقاضی ” در صفحه ثبت مدارک؛ دیگر قادر به ثبت نام در رشته محلهای دیگر نیستید. لذا در انتخاب خود دقت نمایید.

 edu.iau.ac.ir

در این مرحله بایستی مربع را علامت زده و کلید “تایید مطالب و ورود به سیستم” را بزنید. با زدن این دکمه صفحه لاگ این باه سیستم پذیرش غیرحضوری دانشگاه آزاد (سیستم آموزشیار) وارد میشوید :

 edu.iau.ac.ir

گام دوم ( اتصال به سیستم پذیرش غیرحضوری دانشگاه آزاد (سیستم آموزشیار)

در صفحه لاگین سیستم آموزشیار؛ با وارد نمودن شماره دانشجویی موقت در شناسه کاربری و رمز عبور و زدن دکمه “ورود” به صفحه ثبت اطلاعات و مدارک درخواستی بروید.

 edu.iau.ac.ir

پس از ورود به سیستم مجددا اطلاعات شناسنامه ای و پذیرشی شما نمایش داده میشود. در ایان صفحه بایستی دکمه “فرم اطلاعات اولیه پذیرش” را زده و اقدام به درج سایر اطلاعات تکمیلی نمائید. توجه نمائید دکمه “ثبت مدارک تحویلی توسط متقاضای” تنها زمانی که فرم اطلاعات اولیه پذیرش را ثبت کرده باشید” فعال خواهد کرد.

 edu.iau.ac.ir

با زدن دکمه “فرم اطلاعات اولیه پذیرش” صفحه مربوطه نمایش داده میشود. لطفأ این فرم را با دقت تکمیل نمائید :

 edu.iau.ac.ir

پس از تکمیل فرم اطلاعات اولیه پذیرش، جهت تایید صحت اطلاعات مندرج در فرم، حتماٌ عبارت تعهد را علامت زده و سپس دکمه “ثبات” را بزنید. توجه داشته باشید فقط درصورت درج تعهد کلید “ثبت” فعال خواهد شد.

سپس دکمه “ثبت مدارک تحویلی توسط متقاضی” را بزنید و وارد چک لیست ثبت و بارگذاری مدارک پذیرشی شوید. با زدن این دکمه؛ فهرست فرمها نمایش داده می شود. در این مرحله لازم است به ترتیب وارد لینک هر بند شده و فرم مربوطه را تکمیل نمائید. پس از انجام کلیه مراحل قسمت تعهد را علامت زده تا کلید “اعلام اتمام عملیات توسط متقاضی” فعال شود. درصورت اطمینان از اتمام کار، کلید “اعلام اتمام عملیات توسط متقاضی” را بزنید .

توجه : با زدن کلید “اعلام اتمام عملیات توسط متقاضی” امکان تغییر هیچ اطلاعاتی وجود نخواهد داشت و صفحه در حالت مشاهده قرار میگیرد. لذا پس از اطمینان از صحت اطلاعات مندرج در فرمها و پیوست مدارک اقدام به زدن این کلید نمائید.

 edu.iau.ac.ir

درصورتیکه کلیه مدارک پذیرش را تکمیل نمایید و دکمه “اعلام اتمام عملیات توسط متقاضی” را زده باشید؛ دکمه “چاپ تاییدیه ثبت نام” فعال خواهد شد. با زدن این دکمه می توانید رسید پذیرش موقت را به شکل زیر مشاهده و چاپ نمایید :

چاپ تاییدیه ثبت نام

توجه : همانگونه که ملاحظه می نمایید؛ در رسید فوق شماره دانشجویی اصلی دانشجو در جدول مربوطه خالی است. در این مرحله واحد دانشگاهی مربوطه بایستی اقدام به بررسی و تایید مدارک داوطلب نماید. پس از تایید پذیرش توسط کارشناس واحد دانشگاهی؛ شماره دانشجویی نهایی صادر خواهد شد و شما میتوانید با ورود مجدد به سیستم و زدن دکمه “چاپ تاییدیه ثبت نام” اقدام به چاپ رسید با نمایش شماره دانشجویی اصلی نمایید. شماره دانشجویی اصلی یک رشته ععدی 14 رقمی است که شناسه کاربری دانشجو به سامانه آموزشیار برای انتخاب واحد و … خواهد بود.



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 در سامانه آموزشیار edu.iau.ac.ir با کارشناسان اختصاصی مرکز مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید . شماره تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور 9099071613 (بدون کد و از تلفن ثابت) همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب


️ 🔻ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 در آموزشیار چه زمانی انجام می شود ؟

✔️ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد 1402 در آموزشیار edu.iau.ac.ir از روز چهارشنبه 1402/08/07 آغاز خواهد شد.

🔻چه مدارکی برای ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد آزاد 1402 در سامانه آموزشیار مورد نیاز است ؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده داوطلبان به اطلاعات فردی ، تحصیلی ، عکس 3 * 4 و فرم های تکمیل شده ثبت نامی نیاز دارند .

🔻فرمهای مربوط به ثبت نام را از کجا دانلود نمایم؟

✔️قبل از ورود به سیستم آموزشیار؛ فرمهای مربوطه که در همین مقاله موجود است را دانلود و تکمیل و امضا نموده و تصویر آنها را جهت بارگذاری در سیستم آموزشیار آماده نمایید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی آزاد در آموزشیار edu.iau.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403