سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

مدارک ثبت نام در سامانه نشا nesha.saorg.ir

جهت مشاوره در زمینه سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه ورود مهارت آموزان به سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چگونه است ؟ آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چیست ؟ همه مهارت ‌آموزان مشمول آزمون کتبی اصلح باید در زمان مقرر، با استفاده از کد ملی و شماره دانشجویی به سایت آزمون ‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان به نشانی azmoon.cfu.ac.ir مراجعه و پس از احراز هویت پیامکی، با تکمیل فرم اطلاعات حرف ه‌ای، فایل سه سناریوی آزمون را دریافت کنند. مراجعه نکردن به سایت آزمون در زمان مقرر و انجام نشدن هریک از مراحل تست ورود، احراز هویت پیامکی، تکمیل فرم و دریافت سناریوها را برعهده شخص مهارت‌آموز می باشد.

چنانچه فرد یا افرادی موفق به ورود به سامانه آزمون، برای احراز هویت پیامکی نشوند باید از طریق ارسال پیام و یا تماس با شماره تلفن نماینده مرکز هوشمندسازی استان مربوطه مراتب را پیگیری و از تماس با شماره تلفن های سازمان مرکزی خودداری کنند. در ادامه نحوه ورود به سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان شرح داده شده است. با ما همراه باشید.

آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

azmoon.cfu.ac.ir

آزمون اصلح معلمان حق‌التدریس توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان با اشاره به برگزاری آزمون اصلح بعد از سپری شدن دو پودمان و همچنین دوره کارآموزی توسط این مهارت آموزان تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس لازم است این افراد دوره مهارت ‌آموزی را قبل از برگزار شدن آزمون جامع اصلح در مدارس محل سکونت خود طی کردند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، درباره آزمون اصلح معلمان حق التدریس گفت: مقرر شده است آزمون جامع این افراد هم توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار شود. کچوئیان با تاکید بر توان و پتانسیل موجود دانشگاه فرهنگیان افزود: معتقدیم آزمون جذب نیرو برای آموزش و پرورش نیز باید توسط این دانشگاه برگزار شود.

آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

  • آزمون اصلح ، شرط ورود به مدرسه برای معلمان است.
  • آزمون اصلح ویژه کسانی است که از طریق آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش شده اند (ماده ۲۸‌ای ها)
  • این افراد پس از طی کردن دوره های مهارت های معلمی برای تکمیل فرآیند استخدام و صادر شدن حکم آنها باید در آزمون اصلح شرکت کنند و نمره قبولی را کسب کنند در غیر اینصورت حکم استخدامی آنها صادر نمی‌شود و نمیتوانند وارد مدرسه شوند.
  • آزمون اصلح برای دانشجو معلمانی که از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان شده‌اند نیست و شامل آنها نمی‌شود اما باید اشاره کرد که چندین بار مسولین دانشگاه فرهنگیان خواستار اجرای آن ها برای دانشجومعلمان شده اند که هنوز تصویب نشده.

ورود به سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

مهارت آموزان برای ورود به سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان باید به نشانی azmoon.cfu.ac.ir مراجعه نمایند. ورود به سامانه از طریق شماره دانشجویی و کدملی امکانپذیر است. نحوه ورود به سامانه به صورت زیر است:

  1. مراجعه به سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان به نشانی اینترنتی : azmoon.cfu.ac.ir.
  2. درج شماره دانشجویی
  3. درج کد ملی
  4. وارد کردن کد امنیتی
  5. کلیک بر روی گزینه “ورود به سامانه”

ورود به سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

education.cfu.ac.ir | ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان

آن دسته از افرادی که استخدام آموزش و پرورش می باشند و در سازمان های زیر نظر وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کنند، چنانچه کارت شناسایی ندارند یا کارت شناسایی آنها منقضی و یا مفقود شده است، جهت دریافت کارت شناسایی فرهنگیان، باید به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان به نشانی اینترنتی card.medu.ir  مراجعه نمایند و درخواست خود را برای دریافت کارت ثبت نمایند.

زمان ورود به سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

مهارت ‌آموزان ورودی سال 1398 و مهارت‌ آموزان باقیمانده از فرایند ارزشیابی صلاحیت ‌های حرفه ‌ای سال‌های گذشته، لازم است روز دوشنبه 11 اسفند ماه از ساعت 14 تا 19 با مراجعه به سایت آزمون ‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان به نشانی azmoon.cfu.ac.ir پس از وارد کردن کد ملی و شماره دانشجویی خود فایل سه سناریوی آزمون را دریافت و با مطالعه و بررسی دقبق آن برای روز آزمون آمادگی لازم را به منظور پاسخگویی به سؤالات احتمالی ذیل سناریوها کسب کنند. مهارت‌آموزان باید رونوشتی از این سناریوها را برای روز آزمون در اختیار داشته باشند.

در جلسه آزمون، حین پاسخگویی به سؤالات مربوط به هر سناریو، زمانی برای مراجعه به سناریوها در نظر گرفته نشده است، بنابراین مسئولیت مراجعه نکردن به سایت آزمون، در زمان مقرر و انجام نشدن هر یک از مراحل ورود آزمایشی به سامانه و دریافت سناریوها بر عهده شخص مهارت ‌آموز است.

سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان azmoon.cfu.ac.ir

سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان ، azmoon.cfu.ac.ir می باشد. مهارت آزموزان لازم است در زمان مقرر، به سامانه مراجعه نمایند و فایل سه سناریوی آزمون را دریافت نمایند. مسئولیت عدم مراجعه به سامانه آزمون اصلح فرهنگیان در زمان مقرر، بر عهده مهارت آموز خواهد بود. ورود به سامانه از طریق درج کد ملی و شماره دانشجویی امکان پذیر است. چنانچه برخی مهارت‌آموزان به هر دلیل امکان ورود به سامانه آزمون را نداشته باشند، صرفا از طریق ارسال پیام و یا تماس با شماره تلفن نماینده هوشمند سازی استان خود باید پیگیر موضوع بوده و از هر گونه تماس با شماره‌ های سازمان در این زمینه جدا خودداری کنند.

✅ شرکت نکردن در آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان ، به منزله انصراف از گذراندن دوره مهارت آموزی است.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای ورود به سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

لینک مستقیم ورود به سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

سوالات آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

سوالات آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چگونه است ؟ آزمون شامل 70 سوال تستی چهار گزینه‌ای بوده و زمان در نظر گرفته شده نیز 100 الی 120 دقیقه برحسب رشته است بنابراین زمان پیش بینی شده قابل تمدید نخواهد بود. سوالات آزمون، مشتمل بر سوالات چندگزینه ‌ای عادی، سناریو محور کوتاه، و سناریو محور با سناریوهای آموزشی بلند، آماده و ارائه شده است. بنابراین پاسخگویی به برخی سؤالات آن نیازمند مهارت‌ها و تفکر سطوح بالاتر است.  در این آزمون نمره منفی لحاظ نمی ‌شود و سوالات دانش موضوعی و دانش تربیتی-موضوعی رشته دبیری زبان انگلیسی، به زبان انگلیسی تنظیم شده است.

از آن جا که پاسخ هر سوال به صورت مجزا توسط مهارت ‌آموز ثبت می ‌شود، هر گونه قطع ارتباط مرورگر مورد پایش قرار می ‌گیرد. در صورت ورود اولیه و قطع شدن ارتباط، طی هر زمان امکان ورود مجدد به سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان برای مهارت آموز مهیا و تا پایان زمان آن بخش از آزمون، سؤالات از همان نقطه قطع ارتباط (آخرین سؤالی که پاسخ آن ثبت نشده است) ادامه خواهد یافت.

لازم به یادآوری است، در جلسه آزمون، قبل از ورود به بخش سوالات مربوط به سناریو ها، فرصتی مناسب برای مطالعه فایل اختصاصی، پیش بینی شده است. بنابراین حین پاسخگویی به سوالات مربوط به هر سناریو، زمانی برای مراجعه به سناریو ها در اختیار ندارند.

✅ در این آزمون امکان بازگشت به سوالات قبلی و اصلاح پاسخ، برای مهارت ‌آموز وجود ندارد.

✅ مهارت ‌آموزانی که نتوانند حد نصاب‌ های لازم را کسب کنند، مطابق ضوابط وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان با آن ها رفتار خواهد شد.

نکات سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

شما مهارت‌آموزان محترم، متعهد و ملزم هستید دور از هر گونه حاشیه و صرفا با اتکا به دانش و مهارت خود، اقدام به پاسخگویی سوالات نمایید. چرا که این مرکز در قبال هر گونه ضرر مهارت ‌آموز در این خصوص مسئولیتی بر عهده ندارد. شایان ذکر است: با توجه به پایش‌های مراجع ذی ‌ربط و تحلیل پاسخ‌ های رسیده، شناسایی افراد متخلف انجام شده است. در صورت گزارش هر گونه تخلف کلی یا جزئی، گواهی صلاحیت حرفه‌ای و گواهی گذراندن دوره مهارت‌آموزی متخلفان، در هر مرحله‌ از خدمت، ابطال و امتیازات آن از فرد متخلف سلب و مشمول طلب خسارت می‌شود، هر گونه مسئولیت آن نیز بر عهده شخص مهارت ‌آموز است. اقدامات لازم در این زمینه هم توسط مراجع ذی‌ صلاح در همه مراحل پیش از آزمون، حین برگزاری آزمون و پس از آزمون پیگیری می ‌شود.

لازم به ذکر است، سوالات آزمون کتبی ارزشیابی صلاحیت ‌های حرفه ‌ای با هزینه وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه تهیه شده است و جزء اسناد دارای طبقه ‌بندی خیلی محرمانه تلقی می‌شود. بدیهی است، در اختیار قرار دادن این سوالات از طریق سامانه مجازی آزمون صرفا برای پاسخگویی شخصی مهارت‌آموز است. هر گونه رونویسی و عکسبرداری از سوالات و یا انتشار کلی و جزئی آن، حتی در حد یک سوال و در گروهی کوچک و با مقاصد علمی، مصداق عمل مجرمانه تلقی ‌شده و علاوه بر سلب حقوق ذکر شده، علیه فرد متخلف اقدامات قضائی لازم نیز توسط مراجع ذی‌ صلاح انجام خواهد شد.

گواهینامه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

دریافت گواهینامه صلاحیت مهارت معلمی توسط مهارت آموز، لازمه ورود به آموزش و پرورش می باشد. طبق سند تحول بنیادین، افرادی می ‌توانند وارد نظام آموزشی و پرورشی کشور شوند که موفق به کسب این گواهینامه شوند.  مهارت آموز با شرکت در این آزمون و دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه معلمی، شغل معلمی و حضور خود در کلاس درس را تثبیت و روند تبدیل وضعیت وی نیز تسریع و انجام خواهد شد.

✅ تمامی افرادی که به هر دلیلی موفق به کسب حدنصاب قبولی نشده اند حداکثر تا سه ماه بعد در آزمون جبرانی شرکت کرده و در صورت موفقیت، مجوز ورود به کلاس‌های درس را دریافت خواهند کرد.

سوالات متداول دانشگاه فرهنگیان

وزارت آموزش و پرورش هر ساله با هدف ارتقا سطح علمی و دانش معلمان و کادر آموزشی مدارس ، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را برگزار می کند و متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم، از جمله حداقل سابقه خدمت 5 ساله، می بایست در زمان مقرر، به ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند و  سپس در آزمون شرکت نمایند. لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شامل دوره های 6 الی 48 ساعته است که فرد متقاضی بر اساس رشته شغلی می تواند در این دوره ها ثبت نام کند.

لازم به ذکر است، نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان 12 از 20 است و فرهنگیانی که بتوانند در آزمون های پایان دوره نمره قبولی کسب کنند ،‌ گواهی دوره ضمن خدمت دریافت خواهند کرد.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای ورود به سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان و آگاهی از سوالات آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان ، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

آدرس سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چیست؟

مهارت آموزان برای ورود به سامانه آزمون اصلح می بایست به نشانی azmoon.cfu.ac.ir مراجعه نمایند.

برای ورود به سامانه آزمون اصلح چه اطلاعاتی لازم است؟

مهارت آموزان برای ورود به سامانه می بایست کد مل و شماره دانشجویی خود را در سامانه وارد نمایند.

نحوه طراحی سوالات آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چگونه است؟

سوالات به صورت چهار گزینه ای است و جزئیات بیشتر در همین مقاله خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی