زمان و شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد بقیه الله ارتش 98

جهت مشاوره در زمینه زمان و شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد بقیه الله ارتش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان و شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد بقیه الله ارتش در سال 98 : درخصوص اعلام اسامی واجدین شرایط مرحله دوم برای دانشگاه شاهد- دانشگاههای علوم پزشكی ارتش و بقیه ا…(عج) و علوم بهزیستی و توانبخشی برای رشته های مورد پذیرش این دانشگاهها درآزمون كارشناسی ارشد سال 98 در زمان مقرر باید نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند. در ادامه جزئیات لازم در رابطه زمان , شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام را در اختیار شما قرار می دهیم.

زمان مصاحبه دکتری دانشگا شاهد بقیه الله ارتش در سال 98

داوطلبان آزمون كارشناسی ارشد سال 98 را كه متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد و دانشگاههای علوم پزشكی ارتش و بقیه ا… و علوم بهزیستی و توانبخشی بوده و در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن دانشگاهها اقدام نموده اند، به نكات زیر جلب می نماید:

  1.  داوطلبان این رشته ها با وارد نمودن كد رهگیری میتوانند نتیجه خود را مشاهده نمایند.
  2.  اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفا بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب میباشد و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و … برای داوطلب ایجاد نمیكند.
  3.  رشته روانشناسی بالینی دانشگاه ع.پ ارتش فاقد داوطلب دارای شرایط و حد نصاب میباشد. لذا مصاحبه برای این رشته برگزار نمیشود.
  4.  زمان مصاحبه با دانشگاه شاهد در رشته های مورد پذیرش، ساعت 8,30 صبح روز 5شنبه تاریخ 31/5/98 می باشد.
  5.  برای دانشگاه ع.پ. بقیه ا… به دلیل اینكه پذیرش صرفا از میان نیروهای مسلح صورت میگیرد، لذا نیازی به مراجعه حضوری جهت مصاحبه نمیباشد. اطلاع رسانی زمان و مكان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون، توسط آن دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.
  6. 6- زمان مصاحبه برای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در رشته مددكاری اجتماعی، ساعت 8,30 صبح روز یكشنبه تاریخ 98/6/3  به آدرس تهران، اوین، میدان شهریاری، خیابان دانشگاه، انتهای خیابان كودكیار، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،ساختمان فارابی، طبقه 4، گروه آموزشی مددكاری اجتماعی میباشد.
داوطلبان جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان دقیق و مكان دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا…(عج)   و دانشگاه شاهد و همچنین دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.
تماس از تلفن ثابت سراسر کشور بدون کد 9099071614
شماره ویژه استان تهران 9092301613
تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )
2/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان و شرایط مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد بقیه الله ارتش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403