زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ پرداخته ایم. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1403 را دارند، باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و فرآیند نام نویسی خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد به صورت همزمان می باشد.

زمان ثبت نام کنکور ارشد 1403

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 طی اطلاعیه ای از طریق سایت سنجش منتشر شد. زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ از روز یکشنبه 1402/07/23 تا روز شنبه 1402/07/29 خواهد بود،  تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تغییر تاریخ و زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ از سایت سنجش منتشر نشده است. در صورت تغییر زمان ثبت نام کنکور ارشد ، بلافاصله این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1403، پس از آگاهی از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 باید دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد را مطالعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در زمان مقرر شده به عنوان زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 1403
شروع زمان : روز یکشنبه 1402/07/23 پایان زمان: روز شنبه 1402/07/29

داوطلبان در این زمان مقرر، پس از تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نام نویسی خود را انجام خواهند داد.

زمان ثبت نام کنکور ارشد

تمدید زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

داوطلبانی که در زمان اعلام شده موفق به نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد 1403 نشده اند، می توانند در تمدید زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت سنجش نام خود را به لیست شرکت کنندگان کنکور ارشد اضافه کنند.

همچنین داوطلبان می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد ، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نیز اقدام نمایند.

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 از سایت سنجش منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان تمدید ثبت نام ارشد 1403 این مقاله به روز رسانی می گردد.

زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد همزمان با زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری می باشد. در واقع نام نویسی آزمون ارشد برای دانشگاه سراسری به صورت همزمان و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. در ضمن برای آزمون ارشد سراسری و آزاد یک دفترچه با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته منتشر خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام ارشد

داوطلبان پس از اطلاع از زمان انتشار دفترچه ثبت نام ارشد باید به سایت سنجش مراجعه نمایند و با دانلود دفترچه راهنما از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و ضوابط آن آگاهی یابند. دفترچه راهنمای پذیرش کنکور کارشناسی ارشد 1403 همزمان با شروع فرآیند نام نویسی از سایت سنجش منتشر خواهد شد.

زمان ثبت نام کنکور ارشد

مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به صورت زیر است:

مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org در زمان مقرر به عنوان بازه زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

کلیک بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” از طریق منوی سمت راست

✍ کلیک بر روی لینک “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403”

✍ پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ارشد و دریافت سریال 12 رقمی ثبت نام

✍ درج شماره سریال خریداری شده و ورود به صفحه ثبت نام

✍ وارد کردن اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک

✍ تایید و ثبت نهایی اطلاعات

✍ دریافت کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 (این کد پیگیری ثبت نام را تا پایان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نزد خود نگه دارید)

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳  کلیک نمایید

ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام کنکور ارشد

امکان ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام کنکور ارشد برای آن دسته از متقاضیانی که سهوا اطلاعات اشتباه را به سیستم جامع آزمون کارشناسی ارشد وارد کرده اند فراهم شده است. داوطلبان برای تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد باید در زمان ثبت نام کنکور به سایت سنجش مراجعه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مطالعه مقاله ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد را به شما توصیه می کنیم.


در این مقاله به مهم ترین زمان های کنکور ارشد مانند زمان ثبت نام و تمدید زمان آن اشاره کردیم. دفترچه ثبت نام کنکور ارشد همزمان با آغاز بازه زمان ثبت نام کارشناسی ارشد در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد پیش از آغاز زمان ثبت نام کنکور ارشد اقدام به مطالعه منابع کنکور کارشناسی ارشد 1403 می نمایند چون می دانند فرصت زیادی بین زمان نام نویسی و زمان برگزاری کارشناسی ارشد وجود ندارد، و در این مدت کم نمی توان به تمامی منابع مسلط شد.

همانطور که می دانید به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد برای حضور در جلسه کنکور ضروری می باشد. بنابراین پرینت کارت خود را چند روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون آماده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد و انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ کلیک کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان ثبت نام کنکور ارشد و آگاهی از آخرین اخبار مربوط به زمان کنکور ارشد 1403 می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تماس با تلفن ثابت همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت را ندارید می توانید از بسته های تماس مشاور گروپ استفاده کنید. با خرید بسته تماس، مشاورین مجموعه در اسرع وقت و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول زمان ثبت نام کارشناسی ارشد

✔️تاریخ ثبت نام کنکور ارشد 1403 چه زمانی است؟

✔️زمان ثبت نام کنکور ارشد 1403 23 مهر ماه اعلام شده است. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و همچنین احتمال تمدید زمان آن، مقاله را مطالعه نمایید. آخرین اطلاعات مبنی بر اطلاعیه سازمان سنجش sanjesh.org قرار داده شده است.

✔️زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1403 چه زمانی تعیین شده است؟

✔️دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد همزمان با شروع فرآیند نام نویسی از طریق سایت سازمان سنجش منتشر و در اختیار داوطلبان عزیز قرار می گیرد.

✔️سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد کدام است؟

✔️سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403