زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ گروه پزشکی، از اوایل بهمن ۱۴۰۱ صورت می پذیرد. در صورت تمدید زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با انتشار اطلاعیه ای در سایت سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir اعلام و از این طریق به اطلاع داوطلبان رسید. همانطور که می دانید پیش از این قرار بود ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ از اواخر دی ماه آغاز شود اما حالا به اوایل بهمن ۱۴۰۱ موکول شده است.

با توجه به متن اطلاعیه به علت برودت هوا و بارش برف در اکثر نقاط کشور زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت به تعویق افتاده است، زیرا با مسدود شدن جاده ها امکان دسترسی بسیاری از داوطلبان روستایی به مناطق شهری و استفاده از اینترنت برای ثبت نام در سامانه وجود نخواهد داشت.

بدین ترتیب کلیه داوطلبان واجد شرایط می توانند از روز سه شنبه 4 بهمن تا روز پنجشنبه 13 بهمن برای ثبت نام ارشد وزارت بهداشت اقدام نمایند. لازم به ذکر است دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، همزمان با ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
آغاز زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت پایان زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت
۱۴۰۱/۱۱/۴ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳

مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت بازه ی 9 روزه از روز سه شنبه 1401/11/4 تا روز پنجشنبه 1401/11/13 خواهد بود، سال گذشته مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 2 بار تمدید شد، در صورت اعلام اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت این مقاله به روز رسانی می شود.

ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

کسب اطلاعات کامل از شرایط ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت و ضوابط تعیین شده پیش از اقدام به پرداخت هزینه و انجام نام نویسی امری ضروری است چرا که در صورت رخ دادن هر گونه اشتباه یا دارا نبودن هر یک از شرایط، ثبت نام شما لغو شده و وجه واریزی مسترد نمی گردد.

  • ابتدا به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه نمایید و از قسمت مربوطه بخش کارشناسی ارشد را انتخاب کنید. سپس از منوی باز شده، گزینه ارشد را برگزینید.
  • در صفحه پیش رو بر روی لینک فعال “ثبت نام جدید و پرداخت هزینه” کلیک نمایید.

زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب 4 و 5 خرداد ماه 1402 می باشد. در صورت تغییرات در آزمون اطلاعات در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.
 
داوطلبان دقت نمایند به احتمال زیاد و برای کنکور ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۲ نیز ھمانند سال گذشته داوطلبان موظف به تکمیل فرم خود اظھاری بیماری کرونا (مندرج در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی) می باشید. لذا افرادی که در زمان مقرر فرم خود اظھاری را تکمیل ننمایند مجاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و شرکت در آزمون نخواھند بود.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با شرایط و زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ می توانید با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

✔️زمان دقیق ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 چه روزی است؟

✔️بنا بر اعلام مرکز سنجش پزشکی، زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ اوایل بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود. برای اطلاع از زمان دقیق مقاله را مطالعه نمایید.

✔️زمان ثبت نام مجدد کنکور ارشد وزارت بهداشت چه موقع است؟

✔️سال گذشته مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 2 بار تمدید شد، در صورت اعلام اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت این مقاله به روز رسانی می شود.

✔️چگونه از تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت مطلع شوم؟

✔️ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402 از طریق سایت سنجش پزشکی انجام می شود و لینک مربوطه در متن مقاله قرار داده شده است.

 
 

 

 

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی