زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 98 – 99

زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هر ساله بر تعداد افرادی که قصد تحصیل در دانشکده ها و موسسات فنی حرفه ای را دارند افزوده می شود. ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای بهترین فرصت برای کسانی است که نتوانسته اند بنا به دلایلی در کنکور سراسری سال جاری شرکت کنند و یا اینکه می خواهند شانس پذیرش خود را در این مراکز عالی تحصیلی امتحان نمایند. در این مقاله اطلاعاتی راجع به زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 98 – 99 آورده شده است تا شما فرصت ثبت نام را از دست ندهید.

تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

با توجه به روند هر ساله، زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 98 در خرداد ماه می باشد. داوطلبان جهت استقرار اطلاعات ثبت نامی خود بر روی سایت موظف هستند از تاریخ نوزدهم خرداد ماه لغایت روز یک شنبه بیست و ششم خرداد ماه برای ثبت نام اقدام نمایند. همزمان با تاریخ ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای نیز بر روی سایت قرار می گیرد. از این رو داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را آماده کنند و همچنین پیش نویس فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایند. هنوز خبر دقیقی ناشی از تمدید مهلت ثبت نام برای داوطلبان انتشار پیدا نکرده است، اما انتظار می رود همچون سال های گذشته، یک فرصت ثبت نام برای افرادی که در این بازه زمانی نتوانسته اند ثبت نام خود را انجام دهند وجود داشته باشد. به داوطلبان توصیه می شود که در روزهای ابتدایی، ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند و آن را به روزهای پایانی موکول نفرمایند. با توجه به اهمیت معدل و سوابق تحصیلی در پذیرش این مراکز، پس از تکمیل فرایند ثبت نام، بار دیگر اطلاعات وارد شده را مورد بررسی قرار دهید تا از صحت آن ها اطمینان یابید.

آن دسته از افرادی که تا آخر شهریور ماه نمی توانند مدرک دیپلم خود را دریافت کنند، بهتر است در زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 98 – 99، رشته هایی که پذیرش آن ها در نیمسال دوم سال تحصیلی است را انتخاب نمایند. اگر یکی از افرادی هستید که در زمان ثبت نام در حین تحصیل در سال آخر می باشید، بهتر است در زمان مهلت مجدد ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 98 برای ویرایش اطلاعات و درج معدل خود اقدام نمایید.

زمان و نحوه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99

افرادی که قصد ثبت نام در مراکز کاردانی فنی و حرفه ای را دارند، باید به یاد داشته باشند که زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای یکسان می باشد. بنابراین داوطلبان همزمان با ثبت نام باید برای انتخاب رشته نیز اقدام نمایند. لازم به ذکر است هر یک داوطلبان می توانند حداقل یک و حداکثر پنجاه  کد رشته محل تحصیل را با توجه به رشته امتحانی خود انتخاب کنند. انتخاب داوطلبان می تواند از میان دوره های شبانه، روزانه و در صورت پرداخت وجه علاقه مندی از میان موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی باشد.

زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 یکسان می باشد. از این رو داوطلبان ثبت نام و انتخاب رشته را همزمان انجام خواهند داد.

داوطلبان در زمان انتخاب رشته امتحانی، باید به اطلاعاتی که در جدول مربوط به عنوان های دیپلم مرتبط آمده است دقت نمایند و با توجه به کد دیپلم هایی که مجاز به انتخاب آن ها هستند، یکی از رشته های امتحانی را انتخاب نمایند. با توجه به امتیاز سهمیه بومی که برای هر یک از داوطلبان هر استان مشخص شده است، پیشنهاد می شود که هر یک از افراد متقاضی اولین انتخاب خود را از میان کدرشته محل دوره های روزانه یا شبانه واقع در استان خود انتخاب نماید. فراموش نکنید بعد از اعلام نتایج، امکان تغییر رشته در رشته امتحانی وجود ندارد. اما تغییر رشته در رشته های تحصیلی هر یک از رشته های امتحانی داوطلبان امکان پذیر می باشد.

با توجه به حساسیت انتخاب رشته، پیشنهاد می شود که با کمک مشاوران حرفه ای و متخصص این کار را انجام دهید. مشاوران با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارند، می توانند بهترین راهنمایی ها را در این زمینه به شما ارائه دهند. برای دریافت راهنمایی در زمینه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای با مشاور گروپ تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی