زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری

زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری ۱۴۰۲ ، رشته های با آزمون و بدون آزمون در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری را دارند، باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه انجام می شود. داوطلبانی که متقاضی ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری می باشند، پس از آگاهی از زمان دقیق ثبت نام، با به همراه داشتن مدارک لازم، می توانند فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری ۱۴۰۲

زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری ۱۴۰۲ در ادامه بیان شده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ را دارند و می خواهند در دانشگاه های دوره روزانه و دانشگاه سراسری ( سراسری روزانه، سراسری شبانه و سراسری مازاد ظرفیت، دانشگاه غیرانتفاعی، پیام نور و ..) را دارند ، باید در بهمن ماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت سنجش فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

دانشگاه های سراسری روزانه، رایگان هستند و شهریه ای بابت آن ها پرداخت نمی شود و صرفا مبلغ اندکی جهت هزینه های خوابگاه ، سلف و…. پرداخت می شود.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری در دو بازه زمانی انجام می شود. رشته های بدون کنکور سراسری در دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) و پردیس خودگردان ، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی ارائه می شود .

زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون به صورت دقیق مشخص نشده است. پیش بینی می شود ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ برای دانشگاه های سراسری روزانه، سراسری شبانه و سراسری مازاد ظرفیت، دانشگاه غیرانتفاعی، پیام نور و ..از بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شود.

داوطلبان پس از آگاهی از شرایط ثبت نام کنکور سراسری و تهیه مدارک ثبت نام می توانند در زمان اعلام شده به سایت سنجش مراجعه نمایند و ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

زمان دقیق ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری ۱۴۰۲ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ۱۴۰۲

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ۱۴۰۲ تاکنون به صورت دقیق مشخص نشده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام رشته های بدون کنکور (براساس سوابق تحصیلی) دانشگاه سراسری مهرماه ۱۴۰۲ را دارند با آگاهی از زمان دقیق ثبت نام می توانند به سایت سنجش مراجعه نمایند.

داوطلبانی که قصد ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری، نیمسال اول تحصیلی را دارند، معمولا در مردادماه فرآیند ثبت نام خود را انجام می دهند. زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهرماه ۱۴۰۲ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ۱۴۰۲

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ۱۴۰۲ تاکنون به صورت دقیق مشخص نشده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام رشته های بدون کنکور (براساس سوابق تحصیلی) دانشگاه سراسری بهمن ۱۴۰۲ را دارند با آگاهی از زمان دقیق ثبت نام و مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری، می توانند به سایت سنجش مراجعه نمایند.

داوطلبانی که قصد ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری، نیمسال دوم تحصیلی را دارند، معمولا در آذر ماه فرآیند ثبت نام خود را انجام می دهند. زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری بهمن ۱۴۰۲ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری

زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری رشته های با آزمون و بدون کنکور ،به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه های دوره روزانه و سراسری رشته های با آزمون و بدون کنکور را دارند  ، با مراجعه به سایت سنجش در زمان اعلام شده، می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

دانشگاه های سراسری شامل دانشگاه های روزانه، شبانه، دانشگاه های ظرفیت مازاد، پردیس خودگردان، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی می شود.

رشته های بدون کنکور سراسری نیز در دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) و پردیس خودگردان ، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی ارائه می شود.

زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری ، رشته های با کنکور و بدون کنکور (براساس سوابق تحصیلی) از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.


برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با شرایط ثبت نام، نحوه ثبت نام، مدارک ثبت نام و زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری ۱۴۰۲ می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.


3/5 - (23 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام دانشگاه های روزانه و سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهدی

    فهمیدی به منم بگو😩

    پاسخ
  2. ایرج

    سلام اینهمه توضیح بی خود فقط شماره تماس خودتو نوشتین کمی به مردم احترام بگذاریم

    پاسخ
  3. اسحاق

    این همه متن نوشتین , لااقل یه تاریخ تقریبی از ثبت نام نیمسال دوم مینوشتین , معمولا هر سال ورودی های بهمن ماه چه تاریخی باید ثبت نام کنن

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403