زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱ در این مقاله ارائه داده شده است. باتوجه انتشار اطلاعیه زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی، شروع ثبت نام آزمون نظام مهندسی اواخر آبان می‌باشد و امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبان در همین تاریخ فراهم شده است. با ما همراه باشید.

زمان ثبت نام آزمون نظام ‌مهندسی

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱ در این مقاله ارائه داده شده است. آزمون نظام مهندسی دوبار در سال برگزار می شود. زمان ثبت نام ازمون نظام مهندسی در هر بازه زمانی از طریق سایت نظام مهندسی به نشانی inbr.ir منتشر خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط لازم است در آبان۱۴۰۱ با مراجعه به سایت نظام مهندسی inbr.ir فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱ از ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ تا ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ اعلام شده است و متقاضیان می توانند در این تاریخ برای اسم نویسی اقدام نمایند.

مطابق اطلاعیه سایت دفتر مقررات ملی ساختمان inbr.ir، مجموعه آزمون های نظام مهندسی ساختمان در سال ۱۴۰۱، آزمون های ورود به حرفه مهندسان در رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تأسیسات‌مکانیکی (طراحی، نظارت و اجرا)، تأسیسات‌برقی (طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در دی ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

شروع ثبت‌ نام آزمون نظام مهندسی در آّبان ماه سال جاری می‌باشد که زمان دقیق آن در این مقاله اعلام شده است.

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

زمان مجدد ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱

آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام آزمون نظام مهندسی نشده اند، می توانند در زمان مجدد ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱ ، با مراجعه به سایت نظام مهندسی فرآیند نام نویسی خود را انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی از روز ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ آغاز می شود.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون نظام مهندسی اعلام شد. برای اطلاع از زمان دقیق آن، مقاله تمدید مهلت ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی 1401 را مطالعه کنید.

زمان ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی

زمان ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی 1401 همزمان با زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی امکانپذیر می باشد. داوطلبانی که در آزمون نظام مهندسی نام نویسی نموده اند، برای ویرایش اطلاعات خود، می توانند در زمان تمدید ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱ ، با مراجعه به سایت نظام مهندسی به نشانی inbr.ir نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

زمان ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی 1401 از تاریخ 23 تا 30 آبان خواهد بود.

🔻 توجه داشته باشید که حداکثر 3 مرتبه قادر به ویرایش اطلاعات هستید.

نحوه ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱:

  • مراجعه به سایت آزمون ورود به حرفه مهندسان inbr.ir
  • کلیک بر روی گزینه ویرایش اطلاعات
  • درج اطلاعات خواسته برای ورود به سیستم و ویرایش اطلاعات

زمان ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی

ورود به سامانه ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی

راهنمای ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان

راهنمای ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان در ادامه ارائه داده شده است. داوطلبان پس از آگاهی از زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401 باید به سایت آزمون نظام مهندسی (ورود به حرفه مهندسان) مراجعه نموده و نام نویسی خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

پس از مراجعه به سایت inbr.ir و خرید کارت اعتباری و درج اطلاعات خواسته شده فرآیند نام نویسی خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. پس از تکمیل اطلاعات و تایید نهایی، کدرهگیری 16 رقمی را از سیستم دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که نام نویسی شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده  6 رقمی که در ابتدای خرید کارت اعتباری به داوطلب داده می شود و همچنین کد پیگیری 16 رقمی را دریافت کرده باشید.

لازم به ذکراست، عضویت در سازمان استان به منظور نام نویسی در آزمون نظام مهندسی اختیاری است.

خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱

توجه داشته باشید، با هر کارت اعتباری صرفا می توان يکبار ثبت نام کرد.

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱، در بازه زمانی آبان ماه اعلام شده است. داوطلبانی که در زمان اعلام شده ثبت نام اینترنتی خود را انجام نداده اند، در مهلت مجدد ثبت نام آزمون نظام مهندسی آبان ۱۴۰۱ می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. در این بازه زمانی امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان نیز از طریق سایت inbr.ir امکانپذیر خواهد بود.

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱ پرداخته ایم. متقاضیان از آبان ماه برای نام نویسی و ویرایش اطلاعات می توانند به سایت inbr.ir مراجعه نمایند. با تکمیل فرآیند نام نویسی، مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی  به شما کمک می کند تا خود را برای شرکت در آزمون آماده کنید.

بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، داوطلبان انتظار فرا رسیدن روز و زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی را می کشند و با اعلام نتایج آزمون‌ نظام مهندسی از سایت دفتر مقررات ملی ساختمان inbr.ir نتیجه تلاش ها و زحمات خود را دریافت خواهند کرد. تیم مشاور گروپ برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت دارد.

اگر سوالی درباره زمان آزمون نظام مهندسی دارید، می توانید با ما در مشاور گروپ تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

تماس از تلفن ثابت و از سراسر کشور

ارتباط با مشاور گروپ

9099071613

امکان خرید بسته های تماس مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند، فراهم شده. با خرید بسته تماس و ثبت اطلاعات خود، مشاوران ما در کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

لینک خرید بسته تماس مشاور گروپ


سوالات متداول زمان ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان

✔️زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱ تا چه زمانی ادامه دارد؟

✔️زمان ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان تا اواخر آبان ۱۴۰۱ ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق مقاله را مطالعه نمایید.

✔️زمان ویرایش اطلاعات آزمون نظام مهندسی چه زمانی آغاز می شود؟

✔️داوطلبان برای ویرایش اطلاعات از تاریخ اعلامی در مقاله می توانند به سایت نظام مهندسی مراجعه نمایند و به تصحیح اطلاعات خود بپردازند.

✔️سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1401 چیست؟

✔️نام نویسی در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی از طریق سایت inbr.ir انجام می شود.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی