زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 99

تمدید مهلت ثبت نام ارشد

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 99 : ویرایش ثبت نام ارشد 99,زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 99 : کارشناسی ارشد 99,کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد,کارنامه کارشناسی ارشد,ثبت نام ارشد 99,ثبت نام ارشد,کارشناسی ارشد 99,کارشناسی ارشد,سهمیه 25 درصدی,سهمیه 5 درصدی,سهمیه رزمندگان,سهمیه ایثارگران,آمار نهایی تعداد داوطلبان کنکور ارشد 99 در آخرین مهلت ثبت نام,آمار نهایی تعداد داوطلبان کنکور ارشد 99

  زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 99

آن دسته از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 که در مهلت قانونی موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند می توانند در بازه زمانی دیگری تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد 99 نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود در فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند . این بازه زمانی توسط سازمان سنجش تعیین شده و فرصت دوباره ای در اختیار جاماندگان از ثبت نام قرار می دهد.

در سال گذشته پس از پایان مهلت ثبت نام از تاریخ 28 بهمن ماه الی 1 اسفندماه مهلت مجددی برای ثبت نام آزمون ارشد سراسری و آزاد در نظر گرفنه شده و اگر بخواهیم طبق روال سال قبل پیش بینی کنیم احتمال داده می شود در سال جاری نیز در اواخر بهمن ماه لغایت اوایل اسفندماه فرصت چند روزه ای برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته شود البته شما می توانید با پیگیری مطالب سایت مشاورگروپ، از زمان دقیق ثبت نام مجدد آزمون ارشد مطلع گردید.


ثبت نام مجدد کارشناسی ارشد 99

هر ساله پس از پایان مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد با داوطلبانی مواجه هستیم که در موعد مقرر موفق به تکمیل فرم اینترنتی نشده و به دنبال راهی برای شرکت در این آزمون می باشند. سازمان سنجش به منظور کمک به این دسته از داوطلبان جامانده از ثبت نام امکان ثبت نام مجدد را در فرصت دیگری فراهم می کند

از این رو کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد که در زمان ثبت نام اولیه کنکور کارشناسی ارشد موفق به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود نشده اند می توانند در مهلت مجددی که در نظر گرفته می شود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل نام نویسی خود را طی کنند.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد معمولا در اواخر بهمن ماه می باشد.

  بازه زمانی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

چنانچه بلافاصله پس از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 99 و قبل از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، متوجه ورود نادرست اطلاعات خود در فرم ثبت نام شدید. این فرصت را خواهید داشت که قبل از اتمام زمان ثبت نام به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و اقدام به ویرایش اطلاعات خود نمایید.

 مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

چنانچه پس از اتمام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 متوجه اشکال در اطلاعات ثبت نامی خود شده اید و فرصت اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود را از دست داده اید، نگران نباشید. چرا که سازمان سنجش در چندین مرحله این امکان را در اختیار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد قرار می دهد. زمان بعدی که امکان اصلاح اطلاعات ثبت نامی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، همزمان با مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد است. سازمان سنجش معمولا هر ساله پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، جهت مساعدت با داوطلبان جا مانده از ثبت نام، مهلت مجددی را برای ثبت نام جاماندگان درنظر می گیرد که شما نیز می توانید در این بازه زمانی مجددا به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مراجعه و اقدام به اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود نمایید.

راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آزاد 99

ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و داوطلبان باید به سامانه sanjesh.org مراجعه نمایند.
در قدم بعدی باید با دانلود دفترچه ثبت نام ازمون کارشناسی ارشد سراسری ، آن از مطالعه نمایند تا علاوه بر اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از مدارک ثبت نام کنکور ارشد نیز آگاهی یابند.
پس از مطالعه دفترچه ، لازم است مراحل ثبت نام خود را آغاز نمایند و بدین منطور بایستی در ابتدا هزینه ثبت نام را واریز نمایند.
برای واریز هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد باید بر روی لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام کلیک کنید و پس از آن با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی ، وجه مورد نظر از حساب شما کسر خواهد شد.
پس از واریز هزینه ، شماره سریال پرداخت 12 رقمی توسط سامانه به شما ارائه می شود که لازم است آن را یادداشت نمایید و یا پرینت تهیه کنید.
حال می توانید با استفاده از شماره سریال پرداخت و کلیک بر روی لینک “ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری 99 “ فرم ثبت نام را دریافت کنید.
برای تکمیل مراحل ثبت نام نیازمند بارگذاری یک قطعه عکس 4×3 و همچنین اطلاعات زیر می باشید :

اطلاعات شناسنامه ای نظیر نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، شماره ملی ، نام پدر و …
کد وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان آقا (این کد در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است)
کد 13 رقمی اتباع غیر ایرانی (این کد مربوط به ثبت نام داوطلبان غیر ایرانی می باشد)
معدل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی
تاریخ و کد موسسه فارغ التحصیلی

اطلاعات فوق مهم ترین موارد لازم برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون ارشد هستند و برای آگاهی از سایر اطلاعات می توانید فرم پیش نویس ثبت نام را که در انتهای دفترچه قرار داده شده است را بررسی کنید.

دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آزاد 99

اطلاع از جزئیات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد برای شرکت در آزمون برای همه ی داوطلبان لازم است زیرا در آن به مواردی مانند شرایط اختصاصی ، شرایط نظام وظیفه ، سهمیه ها ، منابع امتحانی هر یک از رشته ها و … پرداخته شده است.
دفترچه ثبت نام چند روز قبل از شروع ثبت نام منتشر می گردد. جهت سهولت دسترسی داوطلبان لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 99 در لینک زیر قرار داده شده است.

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آزاد 99

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد شامل شرایط عمومی و اختصاصی به شرح موارد زیر می باشد و اگر داوطلبی فاقد هر یک از شرایط ذکر شده باشد ، از ثبت نام محروم خواهد بود.
شرایط عمومی
عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال
عدم احراز فساد اخلاقی
نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آنها
عدم احراز ملتزم نبودن نسبت به احکام عملی اسلام ( انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات )
اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان آسمانی دیگر
شرایط اختصاصی
دارا بودن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی.
برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دارا بودن حداقل معدل فارع التحصیلی 12 الزامی است و داوطلبی که معدل کمتری دارد ، مجاز به ثبت نام نمی باشد.
پذیرفته شدگان نهایی دوره هـای روزانـه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 حتی در صورت عدم ثبت نام و یا انصراف قطعی از رشته قبولی مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 99 نخواهند بود.
دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته (به استثنای پذیرفته شدگان دوره های روزانه آزمون کارشناسی ارشد سال 98 که حق شـرکت در آزمـون سـال 99 را ندارند) ، در صورت تمایل به ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 99 میبایست تا پایان مهلت مقرر ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 ، از تحصیل انصراف قطعی حاصل نمایند.
در صـورتی کـه دانشجویان شاغل به تحصیل (ورودی های سال 97 و قبل از آن) بدون انصراف از تحصیل در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 شرکت نمـوده و جزء پذیرفته شدگان نهایی قرار گیرند ، قبولی آنها باطل شده و هیچ اقدام دیگری میسر نخواهد بود. لازم به توضیح است مهلت انصراف برای دانشـجویان شـاغل بـه تحصیل ، تا پایان تاریخ ثبت نام می باشد
هر داوطلب بر اساس علاقه مندی خود به رشته یا رشته های تحصیلی میتواند حداکثر در دو رشته امتحانی (اصلی و شناور) ثبت نام و در آزمون آنها شرکت نماید.
داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند ، لازم است علاوه بر درج معدل دوره کارشناسی در فرم ثبت نام ، معدل دوره کاردانی خود را درج نمایند.
آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 98/11/30 و یا 99/06/31 در دوره کارشناسـی فـارغ التحصـیل مـی شـوند ، دانشجوی سال آخر محسوب شده و در هنگام ثبت نام میبایست میانگین نمرات واحـدهای گذرانـده شـده خـود را در فرم ثبت نام وارد نمایند.


سوالات متدوال داوطلبان

آیا برای داوطلبانی که در دو کد رشته امتحانی شرکت کرده اند دو کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد منتشر می شود ؟

بله ، برای این داوطلبان دو شماره داوطلبی در نظر گرفته می شود که بر اساس آن باید در جلسه آزمون حضور یابند.

آیا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 می توانند اطلاعات مهم خود نظیر معدل را ویرایش نمایند.

حوزه امتحانی مندرج روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 بر چه اساسی تعیین می شود ؟

داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 حوزه امتحانی خود را انتخاب می کنند.

آیا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد یکی است ؟

بله ، کنکور کارشناسی ارشد 99 به صورت جامع و یکپارچه برای کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برگزار می شود.

آیا امکان شرکت در دو کد رشته امتحانی کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 می توانند دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور انتخاب کرده و در آزمون مربوطه شرکت نمایند.

اگر راجع به چگونگی تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با مشاوران ما در دپارتمان مشاوره ” مشاور گروپ” تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سؤالات شما باشند.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی