زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته یکی از مهم ترین آزمون هایی است که هر ساله داوطلبان زیادی دارد. این آزمون در زمان خاصی برگزار می شود و نقش مهمی در آینده داوطلبان دارد. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 آورده شده است و داوطلبان می توانند با شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ پاسخ تمام سوالات خود را در این زمینه کسب کنند.

تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401

داوطلبان به منظور شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 باید ابتدا از تمام شرایط و ضوابط ثبت نام آگاهی پیدا کنند. شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 در دفترچه آورده شده است که داوطلبان می توانند با توجه به آن ها برای ثبت نام اقدام نمایند.

براساس برنامه زمانی پيش بيني شده آزمون كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1400 در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 6 و 1400/3/7 برگزار خواهد شد.

در قدم بعدی داوطلبان باید در تاریخ تعیین شده برای خرید کارت اعتباری اقدام نمایند و سپس فایل عکس اسکن شده خود را همراه دیگر مدارک با توجه به توضیحات ارائه شده تهیه نمایند. داوطلبان پس از ارائه مدارک و ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، باید در تاریخ تعیین شده برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 اقدام نمایند. در نهایت متقاضیان باید در زمان خاصی برای دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 اقدام نمایند و در زمان برگزاری آزمون در حوزه مربوطه حضور پیدا کنند و پاسخنامه سوالات را به دقت تکمیل نمایند.

متقاضیان لازم است از روز دوشنبه مورخ 1400/3/3 لغايت روز چهارشنبه مورخ 1400/3/5 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنمای شركت در آزمون اقدام نمايند.

تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98

شرایط و زمان بندی ها برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401

آگاهی از زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 یکی از مهم ترین مراحلی است که هر فرد باید آن را به یاد داشته باشد. طبق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 با توجه به برنامه زمانی پیش بینی شده در اردیبهشت ماه سال 1400 می باشد. داوطلبان ملزم هستند در تاریخ مورد نظر راس ساعت برای شرکت در آزمون در حوزه آزمون خود حضور داشته باشند.

فراموش نکنید برای آن دسته از کد رشته هایی که علاوه بر آزمون تستی، دارای آزمون تشریحی یا آزمون عملی هستند، آزمون در دو مرحله مجزا برگزار خواهد شد. روند برگزاری آزمون این کد رشته ها به گونه ای است که در صورتی که داوطلب در آزمون تستی شرکت کرده و حد نصاب لازم را دریافت کرده باشد، می تواند انتخاب رشته را انجام دهد و مجاز به شرکت در آزمون مرحله دوم خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه برگزاری آزمون های عملی یا تشریحی سریعا با مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی مشاور گروپ تماس بگیرید.

لازم به ذکر است برگزاری یا عدم برگزاری آزمون عملی برخی از کد رشته ها، با توجه به ظرفیت و نوع موسسات پذیرنده متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ظرفیت پذیرش و نوع موسسات پذیرنده دانشجو رشته با مشاور گروپ تماس بگیرید.

برخی نکات راجع به نحوه و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401

  • داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته باید به در تاریخ تعیین شده ( پنجم یا ششم اردیبهشت ماه) به محل برگزاری آزمون مراجعه کنند.
  • محل برگزاری آزمون هر داوطلب با توجه به استانی که در آن اقامت دارد، متغیر است.
  • سطح سوالات امتحانات بر حسب دانش و تجربیات فارغ التحصیلان دوره کارشناسی هر رشته می باشد.
  • فراموش نکنید که آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 فقط در داخل کشور انجام می شود.
  • با توجه به اینکه سوالات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته به گونه ای طراحی می شود که نیاز به استفاده از ماشین حساب نیست، بنابراین داوطلبان باید از آوردن هر گونه ماشین حساب به جلسه آزمون خوداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 می توانند با شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ به پاسخ تمام سوالات خود دست یابند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، مرکز مشاوره تحصیلی تخصصی مشاور گروپ همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

3.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی