زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کشور و آنچه در دفترچه ثبت نام بیان شده است، نیمه اول شهریور ماه اعلام شده است. داوطلبان توجه داشته باشند، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، در روز جمعه مورخ 1401/04/24 برگزار می شود. در این مقاله در رابطه با زمان اعلام نتایج نهایی و هم چنین نحوه مشاهده نتایج آزمون، توضیحات کامل و جامعی در اختیار شما قرار داده ایم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در نیمه اول شهریورماه سال 1401 اعلام خواهد شد. داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون و کارنامه خود بایستی در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش کشور، به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارنامه خود را مشاهده و دریافت نمایند.
اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در نیمه اول شهریورماه سال 1401 منتشر خواهد شد.

نحوه گزينش دانشجو در دوره های فراگير و تبديل وضعيت

نحوه گزينش دانشجو در دوره های فراگير و تبديل وضعيت کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به شرح ذیل خواهد بود:

  1. نمره نهايی لازم برای قبولی بر اساس تاثير 80 درصدی ميانگين دروس حاصل از آزمون و تاثير 20 درصدی ميانگين معدل مدرک كارشناسی می باشـد. (كسب نمره علمی مثبـت (بيشـتر از صفر) برای پذيرش در هر كدرشته محل الزامی است.
  2. ميانگين معدل مدرک كارشناسی برای داوطلبانی كه دانش آموخته دوره كارشناسی ناپيوسته می باشند، حاصل ميـانگين معـدل دو مقطـع كاردانی و كارشناسی ناپيوسته می باشد. (معدل مدرک مقطع كارشناسی، ميانگين معـدل كـاردانی و كارشناسی ناپيوسـته بـرای دانـش آموختگان مقطـع كارشناسی ناپيوسته، تراز خواهد شد.
  3. دانشجويان نيمسال آخر می بايست ميانگين نمرات واحد های درسی گذرانده شده خود را تا تاريخ 1400/11/30 در محل مربوط در تقاضانامه ثبت نام اينترنتی اعلام نمايند.
  4. تغيير وضعيت دانش پذيری به دانشجویی منوط به احراز شرايط مندرج در بند 3 دفترچه ثبت نام  (شرايط ثبت نام و پذيرش) و شرايط زير است:
  • شركت در آزمون های پايان دوره دانش پذيری مشتمل بر 6 تا 10 واحد درسی.
  • كسب نمره نهايی لازم با توجه به ظرفيت پذيرش در رشته محل های انتخابی متناسب با جدول شماره 5 دفترچه ثبت نام.

تبصره: داوطلبان و دانشجويان سال آخر بايد حداكثر تا 1401/06/31 به طور قطع در مقطع كارشناسی دانش آموخته شوند.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

نحوه مشاهده و زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیمه اول شهریور 1401 اعلام شده است. پس از انتشار نتایج داوطلبان بایستی به روش زیر برای مشاهده نتایج آزمون اقدام نمایند:

  • مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی : sanjesh.org
  • کلیک بر روی گزینه “پیام نور” از منوی سمت راست
  • کلیک بر روی گزینه ” اعلام نتایج کارنامه آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور – کارشناسی ارشد 1401″ (نوبت بیست و دوم)
  • ورود به صفحه اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با استفاده از یکی از روش های زیر:
  1. درج شماره داوطلبی و شماره شناسنامه
  2. درج شماره پرونده و شماره شناسنامه
  3. درج شماره پرونده و شماره داوطلبی

در صورت فراموشی شماره داوطلبی و شماره پرونده جهت ورود به سامانه اعلام نتایج، می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و نحوه پذیرش

نتايج نهايی آزمون نوبت بيست و دوم، در نيمه اول شهریور سال 1401 از طريـق درگـاه اطـلاع رسـانی سـازمان سـنجش آمـوزش كشـور بـه نشـانی: sanjesh.org به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.
داوطلبان توجه داشته باشند، اعلام نتـايج و هرگونـه اطـلاع رسـانی در خصـوص برگـزاری آزمـون صـرفا از طريـق درگـاه اطـلاع رسـانی سـازمان سـنجش انجام خواهد شد و هيچگونه مكاتبه ای با داوطلبان صورت نخواهد گرفت.

علاقمندان به تحصيل در دوره های فراگير در صورت داشتن شرايط لازم، می توانند به عنوان داوطلب مقطع كارشناسی ارشد ناپيوسته در يـک كـد رشـته امتحانی ثبت نام و حداكثر در 40 (چهل) كد رشته محل از دوره های كارشناسی ارشد ناپيوسته دانشگاه پيام نور متقاضی ادامه تحصيل شوند.

نکات و تذکرات مهم

  • زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیمه اول شهریور ماه 1401 می باشد.
  • در انتخاب كدرشته‌ امتحانی و همچنين شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت نمایید، پس از دريافت كد پيگيری 16 رقمی در اين خصوص، به درخواست ‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و يا جابجايی ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  • با توجه به تاثير 20 درصدی معدل دوره‌ كارشناسی، توصيه می ‌گردد كه متقاضیان، معدل دوره كارشناسي خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه ثبت نام با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسی تراز شده و ميانگين وزنی آنها تاثير بيست درصدی در نمره كل متقاضیان خواهد داشت.

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیر حضوری با سازمان سنجش

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

 داوطلبان درصورت لزوم می‌توانید سوالات خود را در خصوص اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر ، همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب با کارشناسان مجرب مجموعه در میان بگذارید و با توجه به شرایط اختصاصی مطرح شده از جانب شما، پاسخ خود را دریافت نمائید.

سوالات متداول اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

آیا امکان تحصیل همزمان در دو رشته وجود دارد؟

بله امکان تحصیل همزمان در دو رشته، پایین ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس های درس، اعطای وام یک و 4 دهم درصد برای کل شهریه تحصیلی، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم ترین مزایای این دانشگاه است.

شهریه ثابت مقطع کارشناسی ارشد چقدر است؟

شهریه ثابت مقطع کارشناسی ارشد حدود یک میلیون و 300 هزار تومان می باشد.

ميزان تسهيلات دوره كارشناسي ارشد و مهلت بازپرداخت آن چقدر است؟

برای اطلاع از نحوه و میزن تسهیلات با توجه به شرایط خود، با تلفن ثابت خود بدون هیچ پیش شماره‌ای با شماره 9099071613 از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر تماس بگیرید

شرایط ویژه دانشگاه برای شاغلین و بانوان خانه دار چه مواردی است؟

توضیحات تکمیلی در خصوص شرایط ویژه دانشگاه برای شاغلین و بانوان خانه دار را از مشاوران مجموعه بخواهید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403