اعلام نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲

اعلام نتایج کنکور دکتری sanjesh.org

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲ موضوع اصلی این مقاله است. برای اطلاع از زمان و نحوه مشاهده کارنامه آزمون دکتری در sanjesh.org تا پایان این مقاله همراه ما باشید. مهم ترین اتفاق بعد از برگزاری هر آزمون، اعلام نتایج است تا به این واسطه شرکت کنندگان حاضر در جلسه آزمون، بتوانند نتیجه زحمات خود را دریافت کنند.

امیدواریم با دیدن صفحه اعلام نتایج کنکور دکتری لبخند رضایت بر لبانتان نقش بسته و ثمره سال ها تلاش و زحمت تان برای موفقیت در آزمون دکتری به بار بنشیند.

اعلام نتایج کنکور دکتری

اعلام نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲ برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که اقدام به آزمون دکتری حضور پیدا کرده اند، دارد. زیرا داوطلبانی که اقدام به ثبت نام دکتری 1402 نموده اند، با تلاش و مطالعه بسیار و همچنین امید به موفقیت در زمان برگزاری آزمون دکتری پا به این مسیر گذاشته اند.

به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی مهم ترین جزییات اعلام نتایج کنکور دکتری می پردازیم. با فرا رسیدن زمان اعلام نتایج متقاضیان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه و اقدام به مشاهده و دریافت کارنامه آزمون دکتری ۱۴۰۲ نمایند.

با مشاهده کارنامه اولیه آزمون دکتری به اطلاعاتی از قبیل مشخصات داوطلب که بر روی کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۲ درج می شوند و همجنین درصد دروس عمومی و اختصاصی کسب شده در این آزمون، رتبه داوطلبان در سهمیه، تراز آزمون کتبی و وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و شهریه پرداز مانند دوره شبانه، پردیس خودگردان، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی دست می یابید.

سایت اعلام نتایج کنکور دکتری

 سایت اعلام نتایج کنکور دکتری sanjesh.org است. همانطور که می دانید سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری آزمون دکتری می باشد بنابراین اعلام نتایج کنکور دکتری هم از طریق همین سایت صورت می پذیرد.

با آغاز فرآیند اعلام نتایج کنکور دکتری، تمامی داوطلبان واجد شرایط ثبت نام که در این آزمون شرکت کرده اند برای مشاهده نتیجه آزمون خود باید به این سایت مراجعه کنند.  لازم به ذکر است تمامی مراحل دریافت کارنامه اولیه کنکور دکتری منحصرا به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد.

برای ورود به سایت اعلام نتایج کنکور دکتری کلیک کنید

(با توجه به اینکه مهلت اعلام نتایج کنکور دکتری فرا نرسیده است، لینک ورود به سایت سنجش غیر فعال است)

به محض انتشار نتایج آزمون دکتری 1402 این لینک فعال می گردد

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۲ دهه اول اردیبهشت ماه تعیین شده است و نتایج اولیه کنکور دکتری به صورت کارنامه در sanjesh.org منتشر و در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

به محض انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر تاریخ اعلام نتایج کنکور دکتری این مقاله به روز رسانی و زمان دقیق به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

راهنمای تصویری اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری

در این بخش راهنمای تصویری اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری ارائه شده است تا در زمان دریافت کارنامه دکتری مطابق با آن پیش رفته و بی دردسر به نتایج دست پیدا کنید. برای دریافت نتایج اولیه آزمون دکتری باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

نکته: با توجه به اینکه هنوز زمان اعلام نتایج کنکور دکتری آغاز نشده است و روند اعلام نتایج دکتری یکسان است، تصاویر موجود در این راهنما قدیمی است. اما محتوای متنی کاملا به روز و بر اساس آخرین تغییرات سامانه جامع آزمون دکتری نوشته شده است. با شروع زمان اعلام نتایج کنکور دکتری 1402 تصاویر نیز به روز رسانی می گردد.

  • مراجعه به سایت سنجش کشور به نشانی sanjesh.org .
  • انتخاب گزینه “دکتری تخصصی” از منوی رنگی سمت راست سایت سنجش یا مراجعه به ستون دکتری تخصصی در وسط سایت

راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری

  • با کلیک بر روی گزینه “پاسخنامه و کارنامه اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۲”به صفحه دریافت نتایج کنکور دکتری وارد می شوید.

راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری

  • یکی از دو روش زیر را انتخاب کنید و اطلاعات خواسته شده را درج کنید:

**روش اول: جستجو براساس مشخصات فردی (شماره داوطلبی، شماره شناسنامه، سال تولد)

**روش دوم: جستجو براساس شماره پرونده و شماره شناسنامه (شماره پرونده، شماره شناسنامه)

  • بر روی گزینه “جستجو” کلیک کنید:

راهنمای تصویری مشاهده نتایج اولیه آزمون دکتری

بعد از دریافت نتایج اولیه کنکور دکتری، افرادی که مجاز به انتخاب رشته شده اند باید در بازه زمانی مشخص شده اقدام به تعیین رشته نمایند. انتخاب رشته اینترنتی داوطلبان مجاز، نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سایت سنجش انجام می شود.

داوطلبان کنکور دکتری برای آگاهی از شیوه پذیرش، نحوه دریافت کارنامه اولیه، شیوه های آموزشی، تاثیر سهمیه ها، نحوه پذیرش اتباع خارجی، مشاهده کد رشته محل های هریک از گروه های آزمایشی، اطلاع از شرایط و ضوابط اختصاصی برخی از دانشگاه ها و موسسات و … باید دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 1402 را دانلود و مطالعه نمایند.

پس از اتمام مهلت انتخاب رشته، سازمان سنجش کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری را منتشر و به این واسطه از کسانی که حد نصاب رتبه و نمره قبولی را کسب کرده اند برای مصاحبه دکتری دعوت به عمل می آید.

داوطلبان آزمون دکتری با ارائه مدارک لازم در روز مصاحبه شانس خود را برای حضور در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه ها محک می زنند. نتایج مصاحبه به صورت کارنامه در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری از سایت سنجش sanjesh.org قابل دریافت خواهد بود.

زمان دریافت نتایج نهایی دکتری

زمان دریافت نتایج نهایی دکتری هنوز به صورت دقیق اعلام نشده است. اما مطابق با مندرجات دفترچه ثبت نام دکتری و همچنین بر اساس تجربه سال ها حضور مشاور گروپ در دنیای تحصیلی، پیش بینی می کنیم نتایج نهایی کنکور دکتری نیمه اول شهریور 1402 منتشر گردد.

اعلام نتایج کنکور دکتری

راهنمای اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری

در این بخش راهنمای اعلام نتایج کنکور دکتری ارائه شده است. سازمان سنجش در نیمه اول شهریور ماه اقدام به انتشار اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری سال 1402 خواهد نمود.

بر همین اساس شرکت کنندگان کنکور دکتری می توانند در این بازه زمانی به sanjesh.org مراجعه و نام خود را در بین پذیرفته شدگان این آزمون جستجو کنند. برای این کار به بخش دکتری تخصصی سایت سنجش مراجعه کرده و روی گزینه اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری سال 1402 کلیک نمایید.

به سه طریق می توانید به صفحه نتایج نهایی آزمون دکتری وارد شوید.

  1. ثبت شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی
  2. ثبت شماره پرونده، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی
  3. ثبت شماره پرونده، شماره داوطلبی و عبارت امنیتی

پس از ورود به سامانه بر روی گزینه “میزکار” کلیک کرده و گزینه “مشاهده نتایج نهایی” را انتخاب نمایید.

اعتراض به نتایج کنکور دکتری

با دریافت کارنامه نهایی و مشاهده اعلام نتایج کارشناسی ارشد ممکن است نتیجه مطلوب خود را دریافت نکرده باشید یا از نتیجه آزمون خود ناراضی باشید.در این صورت می توانید درخواست خود را به صورت الکترونیکی در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، ثبت نمایید. برای آشنایی با نحوه اعتراض به نتایج کنکور دکتری 1402 کلیک کنید.

همچنین می توانید با آمادگی بیشتر و مطالعه دقیق تر منابع کنکور دکتری، مدارک لازم برای ثبت نام مجدد کنکور دکتری را تهیه و شانس خود را برای شرکت در آزمون سال آینده امتحان کنید. تیم مشاور گروپ آرزوی موفقیت برای همه شما مخاطبان عزیز این مجموعه را دارد. ما همیشه همراه و همپای شما در مسیر آزمون دکتری هستیم و خواهیم بود. مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان می باشد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید تمام سوالات خود راجع به اعلام نتایج کنکور دکتری 1402 – 1403 را از مشاوران این مرکز بپرسید و پاسخ های صحیح و جامع دریافت کنید.

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس مشاور گروپ و تکمیل فرم مشاوره، متخصصان حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.


سوالات متداول

✔️اعلام نتایج کنکور دکتری 1402 چه تاریخی آغاز می گردد؟

✔️زمان اعلام نتایج آزمون دکتری دهه اول اردیبهشت ماه تعیین شده. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج کنکور دکتری به مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه دریافت نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲ و مشاهده کارنامه چگونه است؟

✔️برای اطلاع از نحوه مشاهده اعلام نتایج دکتری به متن مقاله مراجعه کنید. همچنین راهنمای تصویری اعلام نتایج اولیه و اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری پس از مصاحبه در این مقاله ارائه شده است.

✔️سایت اعلام نتایج کنکور دکتری چیست؟

✔️سایت اعلام نتایج کنکور دکتری سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور است و داوطلبان برای مشاهده نتایج دکتری ۱۴۰۲ باید به نشانی sanjesh.org مراجعه و از این طریق نتایج آزمون خود را دریافت نمایند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403