زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله قصد داریم به بررسی زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، به همراه سامانه اعلام نتایج و نحوه مشاهده نتایج، بپردازیم. با مشاورگروپ، همراه باشید.

دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد. از این رو این امر یک فرصت برای تمام کسانی است که بنا به دلایلی نتوانسته اند در کنکور شرکت کنند یا در دانشگاه پذیرش یابند.

دانشگاه علمی کاربردی طبق شرایط خاصی از جمله سهیمه، معدل و برخی اولویت های دیگر در رشته های خاص پذیرش دارد.

داوطلبانی که می خواهند در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنند، می توانند همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرند تا با دریافت مشاوره تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی مسیر موفقیت را طی کنند. در ادامه اطلاعات کاملی درباره زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ آورده شده است.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت انجام می شود. افرادی که قصد دارند در نیم سال اول به تحصیل بپردازند باید از اواخر مرداد تا اواخر شهریور ماه ثبت نام خود را انجام دهند. ورودی های بهمن ماه نیز از اواخر آذر ماه تا اواخر دی ماه فرصت دارند تا ثبت نام خود را برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی انجام دهند. اگر یکی از افرادی هستید که بنا به دلایلی از ثبت نام بازمانده اید یا اینکه پذیرفته نشده اید، می توانید برای ثبت نام ظرفیت تکمیل دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور  دانشگاه علمی کاربردی کاردانی

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاردانی، در روز یکشنبه 4 مهر ماه 1401 بوده است. در این تاریخ نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، بر روی سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی، قرار گرفته است. داوطلبین این مفطع می توانند با مراجعه به  سایت سازمان سنجش، نسبت به مشاهده نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاردانی به کارشناسی

روز چهار شنبه 6 مهرماه 1401 نیز زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کاردانی به کارشناسی، بوده است. داوطلبین از این تاریخ می توانند نسبت  به مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، از طریق سایت سازمان سنجش، اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی ارشد

پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی، چندین سال است که انجام نمی شود. البته گمانه زنی ها و صحبت هایی برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، در هر سال وجود دارد. اما از حرف تا عمل فاصله بسیاری است و فعلا اقدام قاطعی برای برگزاری این آزمون صورت نگرفته است.

برای سال 1401 – 1402 نیز هنوز، اطلاعاتی مبنی بر ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی منتشر نشده است. به محض انتشار جزئییات در این مقاله قرار خواهد گرفت.

کارشناسان ما در مرکز مشاور روپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور و… پاسخ دهند. کافی است با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان برای مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ ، لازم است در زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، به سایت سنجش مراجعه کرده و مطابق راهنمای تصویری زیر عمل کنند:

  1. ابتدا لازم است به سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی یا همان سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کرده و مطابق تصویر، روی گزینه مشخص شده کلیک کنید. سایت اعلام نتایج علمی کاربردی
  2. با کلیک روی گزینه جامع علمی کاربردی، صفحه جدیدی برای شما نمایش داده خواهد شد که با انتخاب گزینه های مشخص شده وارد قسمت بعدی می شوید. مطابق تصویر، لینک اول شما را به صفحه مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی و لینک سوم به صفحه مشاهده نتایج کاردانی علمی کاربردی، هدایت خواهد کرد.

    اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی

  3. با کلیک روی هر کدام از گزینه های مشخص شده، صفحه ایی مطابق تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد. که به دو روش می توانید نسبت به مشاهده نتایج بدون کنکور علمی کاربردی، اقدام نمایید.
    روش اول: جستجو با شماره پرونده
    روش دوم: جستجو با استفاده از اطلاعات پرونده

    اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

سامانه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی

سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی در همه مقاطع این دانشگاه، سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد. این سامانه با انتشار تمامی اطلاعیه ها و اخبار مربوطه از ثبت نام تا اعلام نتایج علمی کاربردی، به عنوان سایت اعلام نتایج علمی کاربردی شناخته می شود.

سایت سازمان سنجش، بستری برای پیگیری اخبار و اطلاعیه های مربوط به زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و… می باشد. همانطور که احتمالا می دانید، سایت سنجش به عنوان سامانه ثبت نام برای بسیاری از آزمون های دیگر مانند کنکور 1402، آزمون های استخدامی، کنکور کارشناسی ارشد و… نیز می باشد.

 

دانشگاه علمی کاربردی

در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص اعلام نتایج علمی کاربردی دارید، می توانید با ما در مرکز مشاور گروپ، تماس حاصل فرمایید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، کی هست؟

✔️ تاریخ اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی، برای سه مقطع دارای پذیرش در این دانشگاه، در مقاله ارائه شده است.

❓ سامانه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، چیست؟

✔️ سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی ، برای همه مقاطع دیگر این دانشگاه، سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

❓نحوه مشاهده نتایج ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور، به چه صورت است؟

✔️ نحوه مشاهده نتایج ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور، در مقاله به همراه راهنمای تصویری شرح داده شده است. در صورت بروز هرگونه سوال، با کارشناسان مشاور گروپ، تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی