زمان ثبت نام کنکور دکتری

زمان ثبت نام کنکور دکتری

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بدیهی است برای طی کردن مراحل تحصیلی، آگاهی از زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون ها بسیار اهمیت دارد. از این رو داوطلبانی که قصد پذیرش در مقطع دکتری را دارند، باید از زمان ثبت نام کنکور دکتری 1403 آگاهی کامل داشته باشند. در این مقاله تمام چیزهایی که برای ثبت نام آزمون دکتری 1403 نیاز دارید را خواهید یافت. شما می توانید برای آگاهی از جزئیات زمان ثبت نام دکتری 1403 و برخی اطلاعات تکمیلی با همکاران ما در مشاور گروپ تماس بگیرید.

زمان ثبت نام کنکور دکتری 1403

سازمان سنجش برای ثبت نام داوطلبان دکتری 1403، تاریخ خاصی را مشخص کرده است. زمان ثبت نام دکتری ۱۴۰۳ از روز یکشنبه 1402/08/22  تا روز یکشنبه 1402/08/29 خواهد بود، اگر تمایل دارید در این آزمون شرکت کنید، زمان ثبت نام کنکور دکتری 1403 را فراموش نکنید. بیاد داشته باشید که زمان ثبت نام دکتری 1403 تغییر نخواهد کرد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری

پیرو اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر تمدید زمان ثبت نام کنکور دکتری اعلام می داریم که متقاضیان می توانند تا تاریخ پنجشنبه ۱۴۰۱/۹/۳ اقدام به ثبت نام آزمون دکتری در سایت سازمان سنجش نمایند.

بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری 1403 و تهیه مدارک لازم برای ثبت نام به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید.


زمان ثبت نام کنکور دکتری

زمان ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد همچون سالهای گذشته، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org  و از روز یکشنبه 1402/08/22  تا روز یکشنبه 1402/08/29 صورت می پذیرد.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد تا روز پنجشنبه 1402/9/3 انجام شد و متقاضیانی که شرایط ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1403 را دارند می توانند در این بازه زمانی اقدام به ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1403 نمایند. شما متقاضیان گرامی باید پس از مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری، به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1403

مدارک لازم برای ثبت نام دکتری 1403

برای اقدام در زمان ثبت نام کنکور دکتری 1403، داوطلبان باید تمام مدارک مورد نیاز را از پیش آماده کنند تا ثبت نام خود را بدون هیچ گونه مشکلی به انجام برسانند. در زمان ثبت نام دکتری 1403، داشتن این مدارک الزامی است:

  • عکس: عکس 3*4 یا 4*6؛ با فرمت JPG؛ اندازه حداکثر 300*400 پیکسل یا حداقل 200*300 پیکسلی؛ حجم فایل باید کمتر از 70 کیلوبایت باشد؛ عکس رنگی با پشت زمینه سفید و غیره.
  • فرم تقاضانامه دکتری را باید دقت کامل تکمیل کنید.
  • در زمان تکمیل فرم سعی کنید تمام اطلاعات را به درستی وارد کنید، چرا که پس از اتمام زمان ویرایش امکان ایجاد هیچ گونه تغییری وجود نخواهد داشت.
  • ارائه فرم تکمیل شده معدل برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای. این فرم باید به تایید دانشگاهی که در آنجا تحصیل می کنید، برسد.

ثبت نام کنکور دکتری 1403

زمان ثبت نام دکتری ۱۴۰۱


اطلاعیه ثبت ‌نام آزمون دكتری نیمه‌متمركز (Ph.D) سال 1403

به اطلاع متقاضیان آزمون ورودی مقطع دكتری نیمه متمركز (Ph.D) سال 1403 برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می‌رساند ثبت‌نام برای شركت در این آزمون از روز یکشنبه 1402/08/22  تا روز یکشنبه 1402/08/29 ادامه خواهد یافت. لذا متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شركت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

دفترچه راهنما به همراه اطلاعیه تكمیلی ثبت‌نام در آزمون، همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

آزمون ورودی مقطع دكتری نیمه‌متمركز (Ph.D) سال 1403 در صبح پنجشنبه 1402/12/11 برگزار خواهد شد.


مراحل ثبت نام کنکور دکتری 1403

ثبت نام دکتری 1403 بر طبق اصول و شرایط خاصی انجام می شود. شما در زمان ثبت نام دکتری 1403، کافی است تمام مراحل ثبت نام را به دقت انجام دهید. در ابتدا باید در زمان ثبت نام دکتری 1403، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید تا فرایند ثبت نام خود را آغاز کنید. در قدم دوم باید دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری را دریافت کنید. سپس با توجه به مواردی که در دفترچه گفته شده است، مدارک مورد نیاز را آماده کنید. در نهایت شما باید هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی از طریق سامانه خرید کارت اعتباری سازمان سنجش با بهره گیری از کارت های عضو شتاب، مبلغ تعیین شده برای ثبت نام در آزمون یک کد رشته امتحانی را پرداخت کنند. شما با این پرداخت، سریال ثبت نام را خریداری می کنید.

ثبت نام کنکور دکتری 1403

اگر در زمینه پرداخت و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری با مشکل برخورد کردید، مشاوران ما آماده راهنمایی شما در تمامی زمینه ها هستند.

زمان آزمون دکتری

شرایط ثبت نام دکتری 1403

ثبت نام کنکور دکتری 1403 نیز مانند تمامی سال های قبل طبق شرایط و اصول خاصی انجام می شود. در صورتی که قصد شرکت در آزمون دکتری را دارید، باید از پیش اطمینان یابید که آیا واجد شرایط ثبت نام هستید یا خیر. بیاد داشته باشید یکی از شرایط ثبت نام دکتری 1403، داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای می باشد. در صورتی که شما هنوز در حال تحصیل هستید و مدرک خود را دریافت نکرده اید، امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد. بنابراین باید در نهایت تا تاریخ  1403/06/31 (برای ورودی های نیمسال اول) یا تاریخ 1403/10/30 (برای ورودی های نیمسال دوم) فارغ تحصیل شده باشید.

اگر یکی از داوطلبانی هستید که در آزمون دکتری 1402 شرکت کرده و پذیرفته شده اید، نمی توانید برای آزمون دکتری 1403 ثبت کنید. بیاد داشته باشید حتی اگر از تحصیل نیز انصراف داده باشید، حق ثبت نام دکتری 1403 را نخواهید داشت. گروه آزمایشی داوطلب کارشناسی ارشد با گروه آزمایشی دکتری متناسب باشد.

زمان ثبت نام کنکور دکتری

سوالات متداول برای آگاهی از شرایط و زمان ثبت نام دکتری 1403

  • آیا پس از تکمیل مراحل ثبت نام مراحل دکتری، امکان تغییر در اطلاعات وجود دارد؟
  • آیا از شرایط پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه های مختلف آگاهی دارید؟
  • آیا از نحوه انجام مصاحبه دکتری آگاهی دارید؟
  • آیا می دانید مبلغ مورد نیاز برای ثبت نام آزمون دکتری چقدر است؟
  • آیا می دانید نتایج نهایی کنکور دکتری 1403 چه زمانی اعلام می شود؟
  • آیا می دانید نحوه سنجش و پذیرش آزمون دکتری 1403 به چه صورت است؟

برای دریافت پاسخ این سوالات و بسیاری از سوال های دیگری که در ذهن دارید، با مشاور گروپ به تماس شوید.

نکاتی که باید در زمان ثبت نام دکتری به آنها دقت داشته باشیم

  • در زمان ثبت نام دکتری 1403، حواستان باشد عکس شما به اشتباه ارسال نشود. اگر ثبت نام خود را به شخص دیگری سپرده ایده، حتما در زمان تکمیل اطلاعات دقت لازم را داشته باشید تا هیچ گونه مغایرتی با اطلاعات و مشخصات شما در زمان ثبت نام دکتری 1403 وجود نداشته باشد.
  • برای پیشگیری از هر گونه مشکلی، پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی، تقاضانامه خود را پرینت کنید و به بررسی اطلاعات وارد شده بپردازید.
  • مسئولیت تمام موارد وارد شده بر عهده داوطلب می باشد.
  • در پایان ثبت نام یک شماره پرنده 6 رقمی و یک کد پیگیری 16 رقمی دریافت خواهید کرد.

در صورتی که می خواهید درباره زمان آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه و غیره اطلاعات پیدا کنید، همین حالا عضو کانال مشاور گروپ شوید تا به صورت لحظه ای از همه چیز باخبر شوید.

 

✔️زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ کی است؟

✔️مشاور گروپ در این مقاله زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ و تاریخ ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳ برای داوطلبان ورود به این مقطع توضیح داده است.

✔️زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

✔️ سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری را در زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری، در اختیار علاقمندان قرار می دهد که برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دکتری می توانید به متن مقاله مراجعه نمایید.

✔️زمان ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری سراسری و آزاد 1403 چه موقع است؟

✔️امکان ثبت نام با تاخیر جاماندگان از ثبت نام آزمون دکتری 1403 از طریق سایت سازمان سنجش وجود دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. soraya mehri

    سلام دوستان من دوسال پیش برای لغت زبان انگلیسی هیچی بلد نبودم و واقعا زبانم را بد دادم و رتبه دکتری صد شد ولی پارسال لغت که خوندم زبان را سی درصد زدم رتبه ام شد سیزده معلومه که زبان خیلی موثر است مجموعه لغتی هم که خوندم از سایت فرافایل بود قیمتش هم نسبت به پی دی اف های دیگه و کتاب ها مناسب بود اسمش بود واژه های 3500 جی آر ای GRE

    پاسخ
  2. soraya mehri

    سلام اونهایی که دستشان به دهنشون میرسه این دو جزوه را از من هم بخرن تا بتونم کنکور دکتری شرکت کنم. واژه های 3500 جی آر ای GRE , نمونه سوالات متنی شنیداری و گرامر و درک مطلب با ترجمه فارسی برای آزمون ام.اس.آر.تی، تافل و تولیمو ؛ در سایت فرافایل دات آر کمکی برای آزمون های زبان انگلیسی دوستان. farafile

    پاسخ
  3. موسوی

    سلام.به دلیل بیماری شدید فرزندانم از ثبت نام جامانده ام.آیا راهی برای ثبت نام وجود دارد؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403