زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ همواره یکی از سوالات متداول داوطلبان کنکور سراسری پس از اعلام نتایج اولیه کنکور می باشد. داوطلبان پس از دریافت کارنامه اولیه کنکور در صورتیکه مجاز به انتخاب رشته شده باشند، لازم است در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور، انتخاب رشته خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. پس از اتمام مهلت بیان شده، امکان انتخاب رشته برای داوطلبان وجود ندارد. لذا لازم است در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نموده و فرآیند انتخاب رشته خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند.

آخرین خبر در مورد زمان انتخاب رشته کنکور

با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری در روز جمعه 20 مرداد 1402 که طبق آن فقط نمره کنکور و نمره سوابق تحصیلی در آن ذکر شده است باید منتظر اعلام نهایی و رتبه بندی کنکور باشید که بلافاصه انتخاب رشته کنکور سراسری در تمامی رشته ها آغاز خواهد شد. پیش بینی می شود که زمان تقریبی انتخاب رشته اواخر مرداد ماه باشد.

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ هرساله در طی اطلاعیه ای از سایت سنجش منتشر می شود. چند روز پس از انتشار و دریافت کارنامه کنکور سراسری، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در زمان اعلام شده در هریک از دانشگاه های روزانه، شبانه، فرهنگیان، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی، پیام نور و … انتخاب رشته نمایند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 ،از سایت سنجش منتشر می شود. انتخاب رشته مجازی بر روی سایت سازمان سنجش نیز اواخر مرداد آغاز می شود. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org فرآیند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

انتخاب رشته کنکور سراسری ، دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می شود و معمولا چند روز پس از اتمام انتخاب رشته سراسری آغاز می شود. زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه ازاد به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

براساس اطلاعیه سازمان سنجش، زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ ، اعلام شده است. داوطلبان پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و آگاهی از رشته محل ها، سهمیه ها و نحوه انتخاب رشته، می توانند از روز 1402/5/17 لغایت 1402/5/25 با مراجعه به سایت سنجش فرآیند انتخاب رشته خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از طریق سایت azmoon.org انجام می شود. زمان انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲، معمولا چند روز پس از انتخاب رشته دانشگاه سراسری می باشد. داوطلبان پس از آگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته آزاد لازم است دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود نموده و از لیست رشته های دانشگاه آزاد آگاهی یابند و سپس با مراجعه به سایت azmoon.org رشته محل های انتخابی خود را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته درج نمایند.

زمان دقیق انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

براساس اطلاعیه سازمان سنجش کشور ، زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ از روز17 مرداد ماه آغاز شده و تا روز 25 مرداد ماه ادامه دارد. کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته لازم است در بازه تعیین شده به سایت سنجش مراجعه نموده و فرم انتخاب رشته را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند. توصیه می شود در زمان اعلام شده انتخاب رشته خود را انجام دهید و به روزهای پایانی موکول ننمایید.

انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ از تاریخ 17 الی 25 مرداد ماه

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

داوطلبانی که در زمان اعلام شده موفق به انتخاب رشته نشده اند، می توانند در بازه تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت سنجش انتخاب رشته خود را انجام دهند. تمدید زمان انتخاب رشته کنکور سراسری در طی اطلاعیه ای از طریق سایت سنجش منتشر می شود. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تمدید مهلت انتخاب رشته منتشر نشده است. لذا لازم است داوطلبان در زمان اعلام شده، از 17 الی 25 مرداد فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

آخرین اخبار در رابطه با تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.


زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ و زمان انتخاب رشته دانشگاه ازاد در این مقاله بیان شده است. کلیه داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، لازم است از تاریخ 17 تا 25 مرداد ماه فرم انتخاب رشته خود را در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش تکمیل نمایند. برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ می توانید با مشاوران برتر مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

آیا زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ اعلام شده است؟

براساس اطلاعیه سازمان سنجش کشور ، زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ از روز پنچشنبه مورخ 14 مرداد ماه آغاز می شود.

آیا زمان انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید می شود؟

آخرین اخبار در رابطه با تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ در این مقاله بیان شده است.

انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ تا چه زمانی ادامه دارد؟

داوطلبان تا 18 مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سنجش انتخاب رشته خود را انجام دهند.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی