روش مطالعه زیست همگام با آزمون های کانون

روش مطالعه زیست

جهت مشاوره در زمینه روش مطالعه زیست همگام با آزمون های کانون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

روش مطالعه زیست , مشاورین مرکز مشاور گروپ به آن دسته از داوطلبان کنکور تجربی که در آزمون های آزمایشی کانون شرکت کرده اند توصیه می کنند درس زیست شناسی را همگام با برنامه ی راهبردی آزمون های پیش ببرند تا به درصدهای بالایی در این درس بسیار تاثیر گذار و کلیدی دست یابند.

روش مطالعه زیست





روش مطالعه زیست با اولویت های زیر :

 روش مطالعه زیست : مباحث زیست پیش دانشگاهی و پایه که از لحاظ مفهومی و ترکیبی به هم نزدیک هستند ، در کنار هم ارائه می شوند.
روش مطالعه زیست : مباحث سال سوم دبیرستان که دشوارترند و تعداد سوالات بیشتری دارند ، برای آنها در برنامه ، اهمیت لازم در نظر گرفته می شود.
روش مطالعه زیست :  بعد از عید حجم مطالعه ی دروس پایه کمتر می شود و برای مباحث مهم پیش دانشگاهی 2 ( ویروس و باکتری ، آغازیان و قارچ ها ) فرصت مناسب برای قوی شدن دانش آموزان فراهم می شود.
  روش مطالعه زیست : در آزمون 7 فروردین و 1 اردیبهشت ، دانش آموزان مختارند با توجه به برنامه ی شخصی خود به مرور و جمعبندی زیست 1 یا زیست 2 بپردازند.

روش مطالعه زیست و نکات خیلی مهم :

روش مطالعه زیست , در برنامه ی راهبردی پیش دانشگاهی تجربی ، درس زیست شناسی طبق پیش روی کتاب درسی جلو می رودو نحوه ی ارائه ی آن با دیگر دروس پیش دانشگاهی تفاوتی ندارد.

دروس زیست 1 و زیست 2 به ترتیب در برنامه آمده است :

– مباحث سوم دبیرستان ( زیست 2 ، فصول 1 تا 8 ) را به ترتیب از فصل اول ، در نیمسال اول در کنار زیست پیش دانشگاهی 1 است چرا که :

روش مطالعه زیست : فصول مربوط به ژنتیک کتاب سوم با مباحث زیست پیش 1 ارتباط بیشتری دارند و برای آموزش مفهومی و ترکیبی این مباحث پیش و پایه ، آوردن آن ها در کنار هم موثر تر است.

روش مطالعه زیست : حجم دروس سال سوم زیاد است و به دلیل طولانی تر بودن نیمسال اول نسبت به نیمسال دوم ، تعداد آزمون ها نیز در نیمسال اول بیشتر است. پس نیمسال اول فرصت خوبی برای ارائه ی مباحث سال سوم به صورت متعادل در برنامه ی راهبردی است.

  روش مطالعه زیست : مباحث دوم دبیرستان زیست 1 به ترتیب از فصل اول در نیمسال دوم در کنار زیست پیش دانشگاهی 2 می آید زیرا مباحث زیست سال دوم حفظی و فرار است به همین دلیل بهتر است این مباحث فرار در نیسمال دوم که به کنکور نزدیکتریم ، آورده شود.

روش مطالعه زیست :  تا آزمون 7 فروردین ارائه ی تمامی مباحث پایه به جز مبحث رشد و نمو جانوران در برنامه به اتمام می رسد و بدین ترتیب برای مباحث مهم زیست پیش دانشگاهی 2 ( ویروس و باکتری ، آغازیان و قارچ ها ) فرصت مناسب برای قوی شدن دانش آموزان فراهم می شود.


روش مطالعه زیست همگام با آزمون های کانون

نکته: مباحث رشد و نمو جانوران سنگین و حجیم است . در یکی دو سال اخیر ، تعداد تست های مطرح شده از ان نیز در کنکور بالا بوده است بنابراین در 16 اردیبهشت ماه آن را به عنوان تک مبحث پایه ارائه داده ایم.


جهت دریافت برنامه ریزی ویژه مطالعه زیست و آمادگی بیشتر در مباحث پایه و کلیدی کنکور سراسری 97 ، می توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاورین مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید :


  sa 1


بعضی انتخاب ها در زندگی سرنوشت رو تغییر میدن
برای انتخاب منابع علمی، کلاس و مشاور احساسی تصمیم نگیر
با انتخاب درست و منطقی آینده رو با دست خودت طراحی کن…



با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از جدیدترین رتبه ها ، تراز و درصدهای قبولی های رشته های علوم پزشکی و نیز مقالات مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای با خبر شوید.

5465



امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه روش مطالعه زیست همگام با آزمون های کانون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی