رمز عبور سامانه آموزشیار

رمز عبور سامانه آموزشیار

جهت مشاوره در زمینه رمز عبور سامانه آموزشیار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رمز عبور سامانه آموزشیار و عوامل مربوط به آن در این مقاله بررسی شده است. برای دانستن شیوه بازیابی، دریافت و تغییر رمز عبور سامانه آموزشیار، مطالعه ی این مقاله را از دست ندهید.

سامانه آموزشیار، بستر الکتریکی برای ارائه انواع خدمات آموزشی به دانشجویان دانشگاه آزاد، می باشد. در سامانه آموزشیار امکان انتخاب واحد، پرداخت شهریه، مشاهده کارنامه دانشجویی، تقسیط شهریه و… برای دانشجویان فراهم شده است.

همچنین این سامانه امکانات مختلفی از جمله ثبت نمره را برای اساتید نیز فراهم کرده است.

دانشجویان دانشگاه آزاد برای استفادهاز خدمات آموزشی این سامانه، باید نام کاربری و رمز عبور مخصوص به خود را داشته باشند تا مجاز به ورود شوند. در ادامه به بررسی جزئییات نام کاربری و رمز عبور در سامانه آموزشیار می پردازیم.

نام کاربری و رمز عبور سامانه آموزشیار

نام کاربری و رمز عبور سامانه آموزشیار، همانطور که قبلا هم اشاره شد، از ملزومات ورود به آموزشیار می باشد.

نام کاربری در سامانه آموزشیار در واقع همان شماره دانشجویی دانشجویان است. که با ذکر کد واحد دانشگاهی در ابتدای آن به شکل زیر باید در فیلد مربوط به نام کاربری، وارد شود:

  @edu + شماره دانشجویی + کد واحد

کد واحد دانشگاهی برای تفکیک دانشجویان  هر واحد از از واحد های دیگر است. به طور مثال، کد واحد دانشگاهی تهران مرکزی یا مجتمع آموزشی آیت الله هاشمی رفسنجانی، 101 است. به همین ترتیب هر واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد، کد مخصوص به خود را خواهد داشت.

رمز عبور سامانه آموزشیار نیز، همانطور که از نامش پیداست، باید پس از وارد کردن نام کاربری در فیلد مخصوصش وارد کنید تا بتوانید وارد سایت آموزشیار شوید.

طبق قوانین سایت آموزشیار، رمز عوبر شما باید حتما شامل یک کاراتر حروف انگیلیسی باشد تا رمز شما مورد تایید شناخته شود.

توجه داشته باشید که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، نوبت به وارد کردن کد امنیتی خواهد رسید. در تمامی این مراحل اعداد را باید انگیلیسی وارد کنید تا با خطای سایت برای ورود خود مواجه نشوید.

دریافت رمز عبور سامانه آموزشیار

دریافت رمز عبور سامانه آموزشیار مرحله ایی است که پس از وارد کردن رمز عبور و نام کاربری و تایید اطلاعات، با آن مواجه خواهید شد.

در این مرحله، صفحه جدیدی پیش روی شما قرار خواهد گرفت که در آن باید از طریق پیام رسان آی گپ، رمز عبور ثانویه خود را دریافت کرده و وارد کنید تا بتوانید داخل سایت شوید. رمز عبور ثانویه با مدت اعتبار دو دقیقه ایی برای دانش جویان تولید خواهد شد و پس از وارد کردن آن و فشردن دکمه تایید، می توانید وارد سایت شوید.

راه دیگری که برای دریافت رمز عبور ثانویه در آموزشیار وجود دارد، این است که تا پایان تایمر دو دقیقه ایی پایین صفحه، صبر کنید و سپس رمزی که برایتان نمایش داده می شود را وارد نمایید.

نکته: در حال حاضر اکثر دانشجویان قادر به استفاده از راه دوم نیستد و باید بالاجبار از طریق پیامرسان آی گپ رمز عبور ثانویه خود را برای ورود به سامانه آموزشیار، دریافت کنند.

در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص رمز عبور سامانه آموزشیار دارید، می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان مشاور گروپ دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت اعتراض نمره در سامانه آموزشیار

بازیابی رمز عبور سامانه آموزشیار

برای بازیابی رمز عبور سامانه آموزشیار، را در این قسمت بررسی می کنیم. برای بسیاری از ما پیش آمده است که رمز عبورمان را فراموش کردیم و راهی برای ورود به سامانه و دسترسی به اطلاعاتمان را نداریم.

خبر خوب این است که سایت آموزشیار برای این مسئله راه حلی را در نظر گرفته است. در صفحه ورود کاربر، زیر کادر کد امنیتی، لینک بنفش رنگی قرارا داده شده است که با کلیک بر روی آن فرآیند بازیابی رمز عبور سامانه آموزشیار آغاز می شود.

سامانه آموزشیار

 

  • نام کاربری و شماره موبایل ثبت شده در سامانه آموزشیار و کد تصویر را وارد نمائید و دکمه “تایید” را بزنید.

سامانه آموزشیار

 

  • اطلاعات خواسته شده در صفحه جدید را وارد کرده و سپس با انتخاب دکمه “ارسال کد” درخواست کد فعال سازی نمایید و پس از دریافت کد آن را در بخش کد فعالسازی جایگذاری نموده و کد تصویر درخواستی را نیز وارد کرده و سپس دکمه “تایید” را انتخاب نمائید.

رمز عبور آموزشیار

  • در این مرحله رمز عبور موقت برای تلفن همراه شما پیامک می شود و سپس با ورود اطلاعات نام کاربری و رمزعبور موقت دریافت شده و جایگذاری کد تصویر و با انتخاب دکمه “ورود به سیستم” می توانید وارد مرحله ی بعدی شوید.

نام کاربری آموزشیار

  • در این مرحله کد آیگپ را وارد نموده و از طریق جایگذاری کد تصویر و دکمه “تایید” به صفحه ی تنظیم رمز عبور جدید سامانه آموزشیار هدایت می شوید.

 

فراموشی رمز عبور آموزشیار

 

  • در این صفحه اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و با انتخاب دکمه”تایید” در صورتی که امنیت رمز وارد شده رعایت شده باشد.(منظور از رمز عبور کنونی همان رمز موقت دریافت شده از طریق پیامک می باشد.) رمز عبور جدید سامانه آموزشیار شما ثبت می گردد و پیام “تغییرات با موفقیت اعمال شد” نمایش داده می شود و با انتخاب دکمه ی “ورود” به صفحه ی اصلی سیستم هدایت می شوید.

آموزشیار

  • در مرحله ی پایانی نام کاربری و رمز عبور جدید را وارد کرده و پس از دریافت کد آیگپ و ثبت کد به سامانه متصل می شوید.

در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص سامانه آموزشیار دارید، می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان مشاور گروپ دریافت کنید.

تغییر رمز عبور سامانه آموزشیار

برای تغییر رمز عبور سامانه آموزشیار باید مطابق زیر عمل کنید:

  1. ابتدا وارد سایت آموزشیار بشوید.
  2. پس از ورود به صفحه اصلی در گوشه ی سمت چپ و بالای صفحه، گزینه تغییر رمز عبور را مشاهده می کنید. بر روی آن کلیک کنید.
  3. پنجره ایی برایتان باز می شود که در آن باید ابتدا رمز عبور فعلی و سپس رمز عبور جدیدتان را بنویسید. پس از تکرار رمز عبور جدید، روی گزینه تایید کلیک کنید.
  4. رمز عبور سامانه آموزشیار برای شما در تغییر کرده است.

دریافت رمز عبور سامانه آموزشیار

 

در این مقاله تلاش کردیم تا راه حل بازیابی و تغییر رمز عبور سامانه آموزشیار را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. امیدواریم که مطالب ارائه شده در این مقاله پاسخ جامعی به سوالات شما در خصوص رمز عبور سامانه آموزشیار بوده باشد.

در صورتی که هر گونه سوالی در خصوص رمز عبور سامانه آموزشیار دارید، می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان مشاور گروپ دریافت کنید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول رمز عبور سامانه آموزشیار

❓نام کاربری و رمز عبور آموزشیار چیست؟

✔️ نام کاربری در سامانه آموزشیار در واقع همان شماره دانشجویی دانشجویان است. که با ذکر کد واحد دانشگاهی در ابتدای آن به شکل زیر باید در فیلد مربوط به نام کاربری، وارد شود:
  @edu + شماره دانشجویی + کد واحد

رمز عبور سامانه آموزشیار نیز، همانطور که از نامش پیداست، باید پس از وارد کردن نام کاربری در فیلد مخصوصش وارد کنید تا بتوانید وارد سایت آموزشیار شوید.

❓در صورت فراموشی رمز عبور سامانه آموزشیار چه اقدامی باید انجام دهیم؟

✔️ راهنمای تصویری مراحل باز یابی رمز عبور، در صورت فراموشی رمز عبور سایت آموزشیار، در مقاله موجود است. می توانید مطالعه کنید.

❓برای تغییر رمز عبور سایت آموزشیار چه کاری باید انجام دهیم؟

✔️ مراحل لازم برای تغییر رمز عبور، در مقاله شرح داده شده است. می توانید مطالعه بفرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رمز عبور سامانه آموزشیار

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. S

    سلام به جای رمز عبور جدید باید چی بزنیم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403