آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲پس از دریافت کارت ورود به جلسه حائز اهمیت است. بنابراین مجموعه مشاور گروپ قصد دارد در این مقاله به لیست آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه استخدامی و یا دانلود فایل، بپردازد. پس باما همراه باشید.

آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه اهمیتی دارد؟ همانطور که می دانید داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ حتما باید کارت ورود به جلسه آزمون را در دست داشته باشند تا بتوانند سر جلسه امتحان حاضر شوند. و بدون داشتن کارت ورود به جلسه از حضور فرد ممانعت می شود. در این کارت اطلاعات ثبت نامی افراد مثل اطلاعات هویتی، محل و زمان دقیق آزمون، سهمیه ایثارگران و یا معلولیت و دیگر اطلاعات درج شده است. بنابراین اگر اطلاعات اشتباه ثبت شده باشد، داوطلب متخلف شناخته می‌شود.

کارت ورود به جلسه را باید به صورت اینترنتی از سایت ثبت نامی یعنی sanjesh.org دریافت کنید و حتما هنگام دریافت کارت، اطلاعات آن را چک نمایید تا اشتباهی رخ نداده باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل باید حتما نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ اقدام کنید.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با ایجاد امکان ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدام آموزش و پرورش، در صورت وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون می بایست آن ها را اصلاح نمایید. دو روش برای ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ تعیین شده است. ویرایش اینترنتی اطلاعات در پروفایل کاربری sanjesh.org (ورود به قسمت ویرایش اطلاعات) و مراجعه حضوری به باجه رفع نقص، که هر کدام مربوط به اطلاعات خاصی هستند.

با مراجعه به حساب کاربری خود در sanjesh.org می توانید نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، سهمیه 5 درصد ایثارگران، تاریخ فارغ‌التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را ویرایش کنید. توجه داشته باشید که برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا چند روز پیش از شروع آزمون فرصت دارید!

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲
ویرایش کارت در sanjesh.org مراجعه حضوری به باجه رفع نقص کارت آزمون آموزش و پرورش
  • نام داوطلب
  • نام خانوادگی
  • تاریخ تولد
  • شماره شناسنامه
  • کد ملی
  • سهمیه 5 درصد ایثارگران
  • تاریخ فارغ‌ التحصیلی
  • معدل آخرین مدرک تحصیلی
  • جنس
  • معلولیت
  • شدت معلولیت
  • کارت بدون عکس داوطلب یا فاقد مهر، عکس اشتباه یا ناواضح و …
تذکر مهم: درخصوص سهمیه 25 درصد ایثارگران (بند 10 کارت شرکت در آزمون) هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی‌ گیرد و این بند به هیچ وجه در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ قابل تغییر نخواهد بود و فقط می توانید سهمیه 5 درصدی ایثاگران را ویرایش کنید.
  • در صورتی که نسبت به بندهای 3، 8 و 9 (جنس، معلولیت و شدت معلولیت) تفاوتی مشاهده نمودید، ضروری است مطابق ساعت و تاریخی که اعلام می‌گردد در باجه رفع نقص به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجهٔ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایید.
  • چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس می‌باشد و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است، ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخی که اعلام می‌گردد به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجهٔ رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایید و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف شود.

بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد! ضمنا سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ چند روز پیش از برگزاری آزمون خواهد بود. کارت ورود به جلسه آزمون برای مشاهده و پرینت از تاریخ 9 مرداد ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش  به نشانی sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان شرکت‌ در آزمون‌ استخدامی، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کنند و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت کنند.

داوطلبان بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارایه آن الزامی است.

برای مشاهده لیست آدرس حوزه امتحانی محل برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ کلیک نمایید.

مدارک لازم جهت مراجعه به باجه های رفع نقص استخدامی آموزش و پرورش

برخی اوقات اطلاعات وارد شده در کارت ورود به جلسه با هویت داوطلب مغایرت پیدا می‌کند. در این صورت باید پیش از برگزاری آزمون و برای رفع نقص کارت به نزدیک‌ترین باجه به حوزه آزمون استخدامی، مراجعه نمایید. در صورتی که داوطلب برای اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه پیگیری نکند، متخلف محسوب می‌شود.

  • مدارک لازم جهت مراجعه به باجه های رفع نقص استخدامی آموزش و پرورش، شناسنامه و کارت ملی داوطلب است.
  • اگر عکس بارگذاری شده توسط متقاضی، ناواضح، خط خورده و یا متعلق به کسی دیگر باشد، علاوه بر شناسنامه و کارت ملی، می‌بایست عکسی ۴*۳ به باجه رفع نقص استخدامی آموزش و پرورش تحویل بدهد.
  • اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی داوطلب برای ورود به آزمون استخدامی آموزش و پرورش از جمله مدارک ضروری است.
  • در صورتی که داوطلب آقا باشد بایستی اصل و کپی مدرک پایان خدمت و یا معافیت از خدمت خود را برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده کند.
  • مدرک ایثارگری(خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان)و یا مدرک معلولیت فرد برای برخورداری از سهمیه مطابق دفترچه ثبت نام بایستی آورده شود.

 باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ کلیه اطلاعات داوطلبان اعم از اطلاعات فردی، معدل، نام گروه آزمایشی امتحانی، نوع سهمیه، حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون بر روی آن درج شده است.

متقاضیان می بایست این اطلاعات را با دقت بررسی کرده و در صورت مغایرت با فرم ثبت نامی نسبت به رفع آن اقدام نمایند. این رفع نقص کارت ورود به آزمون استخدام آموزش و پرورش، به دوصورت است:

  • یکی اینکه برخی اطلاعات به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش قابل ویرایش است یا برخی اطلاعات کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد، ضروری است که فرد برای رفع اشکالات به آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پروش مراجعه کند.
  • ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده بایستی به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ و حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون، مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان مراجعه به باجه رفع نقص کارت ورود به آزمون آموزش و پرورش

داوطلبان برای رفع نقص کارت شرکت در آزمون با در دست داشتن کارت ورود به جلسه، 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

در زمان مراجعه به باجه رفع نقص کارت ورود به آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۲ طبق اطلاعیه سازمان سنجش، نمایندگان این سازمان در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهند شد.

زمان مراجعه به باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲
از شروع ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون

لیست باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی

لیست باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را در ادامه مشاهده می کنید.

آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش   باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
نام شهرستان نام استان
اهر: بلوار دانشگاه روبروی پلیس راه اهر به تبریز دانشگاه آزاد اسلامی واحد  اهر اهر آذربایجان شرقی
مرند : بلوارعباسی ، دانشکده فنی و مهندسی مرند دانشکده فنی و مهندسی مرند مرند
آذر شهر : کیلومتر 35 جاده تبریز-مراغه، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، ساختمان شهدا دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی آذرشهر
اسکو : شهرک ولیعصر فلکه دانشگاه، دانشگاه پیام نور مرکز اسکو دانشگاه پیام نور مرکز اسکو اسکو
بناب : انتهای بزرگراه ولایت، جنب پلیس راه، دانشگاه بناب  دانشگاه بناب بناب
تبریز: بلوار29بهمن دانشگاه تبریز-مدیریت امورآموزشی دانشگاه تبریز تبریز
شبستر : ورودی شهراز سمت تبریز، روبروی پمپ بنزین، دانشگاه پیام نور مرکز شبستر دانشگاه پیام نور مرکز شبستر شبستر
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سراب آموزش و پرورش سراب
مراغه: اتوبان امیرکبیر، میدان مادر، شهرک گلشهر، دانشگاه مراغه دانشگاه مراغه مراغه
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ملکان آموزش و پرورش ملکان
میانه : بلوار شهدای زینبیه ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه میانه
بوکان: بللوار استاد هژار دانشگاه ازاد اسلامی بوکان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان بوکان آذربایجان غربی
ارومیه : خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه دانشگاه ارومیه ارومیه
خوی: بلوار آیت اﷲ خویی، دانشگاه آزاداسلامی واحد خوی، ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی خوی
سلماس : بلوارامام رضا(ع)،جنب بیمارستان خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس سلماس
حوزه خواهران و برادران : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش چایپاره
پیرانشهر
شاهین دژ : اول جاده تکاب دانشگاه پیام نور مرکز شاهین دژ شاهین دژ
ماکو : شهرک ولیعصر- بلوار دانشگاه- دانشگاه پیام نور مرکز ماکو دانشگاه پیام نور مرکز ماکو ماکو
مهاباد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد- ساختمان فنی مهندسی (یک) دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد مهاباد
میاندوآب : بزرگراه ولایت، پل آیت اﷲ وحیدی، بالاترازکوی رابری، نرسیده به ایستگاه راه آهن مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب میاندوآب
نقده : شهرستان نقده – خیابان دانشگاه – دانشگاه پیام نور نقده دانشگاه پیام نورمرکز نقده نقده
اردبیل : خیابان دانشگاه. دانشگاه محقق اردبیلی. ورودی اصلی دانشگاه دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل اردبیل
حوزه خواهران و برادران : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش پارس آباد پارس آباد
خلخال : خیابان دانشگاه – بالاتر از دانشگاه آزاد اسلامی – دانشگاه پیام نور مرکز خلخال دانشگاه پیام نور مرکز خلخال خلخال
حوزه خواهران و برادران : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش مشکین شهر مشکین شهر
اصفهان: میدان آزادی، خیابان دانشگاه، درب شمالی دانشگاه اصفهان، ساختمان ستاد آزمونها دانشگاه اصفهان  اصفهان اصفهان
شاهین شهر: خانه کارگر، انتهای بلوار نور، دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر شاهین


شهر و میمه

خمینی شهر : شهرک منظریه ، بلوار پردیس موسسه غیرانتفاعی جهاد دانشگاهی اصفهان-خمینی شهر خمینی شهر
سمیرم : میدان فاطمیه-روبروی دادگستری-دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور مرکز سمیرم سمیرم
شهرضا : انتهای خیابان پاسداران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا شهرضا
کاشان: کیلومتر شش بلوار قطب راوندی، دانشگاه کاشان دانشگاه کاشان کاشان
آران و بیدگل : بلواردکترعظیمی-میدان آزادگان – بلواردانشگاه دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل آران و بیدگل
فلاورجان : بلوار بسیج – بلوار دانشگاه -دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان فلاورجان
لنجان : ابتدای ورودی شهر سده لنجان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان لنجان
نجف آباد : بلوار دانشگاه-دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد-ساختمان اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد نجف آباد
مبارکه : بلوار معلم – جنب فرمانداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه مبارکه
ایلام: بلوارپژوهش، دانشگاه ایلام، حوزه معاونت آموزشی دانشگاه ایلام  ایلام ایلام
حوزه خواهران و برادران : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش آبدانان
حوزه خواهران و برادران : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش چرداول
دره شهر : خیابان هلال احمر، مرکز علمی کاربردی دره شهر مرکز علمی کاربردی دره شهر دره شهر
حوزه خواهران و برادران : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش ایوان
بوشهر: بهمنی ، خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر دانشگاه خلیج فارس بوشهر  بوشهر بوشهر
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش دشتی
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش گناوه
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش دشتستان
تهران : خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بن بست شاهرود حوزه برادران و خواهران:


دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره

تهران تهران
آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش  باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش نام شهرستان نام استان
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش اسلام شهر ادامه استان تهران
قدس
بهارستان
پردیس
ملارد
ورامین
شهریار
پاکدشت
رباط کریم
دماوند : شهرک امامیه جنب میدان بسیج دانشگاه پیام نور مرکز دماوند دماوند
قرچک : میدان امام خمینی -انتهای بلوار دانشگاه دانشگاه پیام نور مرکز قرچک قرچک
تهران : کیلومتر 6 آزاد راه تهران قم، روبروی حرم مطهر امام خمینی،دانشگاه آزاد یادگار امام شهرری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری ری
شهرکرد: بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی دانشگاه شهرکرد شهرکرد چهارمحال و بختیاری
بروجن: بلوار مدرس، دانشگاه پیام نور مرکز بروجن دانشگاه پیام نور مرکز بروجن بروجن
فارسان : میدان جمهوری- خیابان دانشگاه- دانشگاه پیام نور مرکز فارسان دانشگاه پیام نور مرکز فارسان فارسان
حوزه خواهران و برادران : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش لردگان لردگان
بیرجند: میدان شهدا- خیابان دانشگاه- پردیس شهدای دانشگاه بیرجند دانشگاه بیرجند بیرجند خراسان جنوبی
فردوس : بلوار ولیعصر(عج)-میدان مادر-دانشگاه پیام نور مرکز فردوس-ساختمان آموزش دانشگاه پیام نور مرکز فردوس فردوس
شهرقائن : میدان شیرازی، انتهای خیابان بزرگمهر، دانشگاه بزرگمهر قائنات دانشگاه بزرگمهر قائنات قائنات
نهبندان : انتهای بلوار دانشگاه – ساختمان اداری آموزشی دانشگاه پیام نور- اتاق آموزش دانشگاه پیام نور مرکز نهبندان نهبندان
طبس : میدان معلم-بلوار مهندس شکیبی-جنب اداره تامین اجتماعی ساختمان قدیم دانشگاه پیام نور مرکزطبس دانشگاه پیام نور مرکز طبس طبس
مشهد : ابتدای بلوار وکیل آباد- روبروی پارک ملت- مدیریت آموزشی دانشگاه (ساختمان آموزش) دانشگاه فردوسی مشهد مشهد خراسان رضوی
تربت حیدریه: کیلومتر 7 جاده (تربت حیدریه–مشهد)، بعد از پل هوایی عابرپیاده، دانشگاه تربت حیدریه دانشگاه تربت حیدریه تربت حیدریه
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش تربت جام
بردسکن
چناران
خواف
فریمان
سرخس
سبزوار: سبزوار-توحیدشهر-پردیس دانشگاه حکیم سبزواری-مدیریت آموزشی- باجه شماره 15 دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار
قوچان: کیلومتر5 جاده(مشهد – قوچان) دانشگاه صنعتی قوچان دانشگاه صنعتی قوچان قوچان
کاشمر: بلوارسید مرتضی، جنب مسکن مهر، مرکزآموزش عالی کاشمر مرکزآموزش عالی کاشمر کاشمر
تایباد : بلوار دانشگاه-روبروی صداوسیما-دانشگاه پیام نور تایباد دانشگاه پیام نور مرکز تایباد تایباد
گناباد: خیابان غفاری، جنب میدان سرباز، مجتمع آموزش عالی گناباد مجتمع آموزش عالی  گناباد گناباد
نیشابور: انتهای بلوار جانبازان، انتهای بلوار ادیب دوم غربی، بلوار نظام الملک دانشگاه نیشابور نیشابور
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش اسفراین خراسان شمالی
مانه و سملقان
شیروان
بجنورد: کیلومتر 4 جاده اسفراین، دانشگاه بجنورد  دانشگاه بجنورد بجنورد
اهواز: جنب پل پنجم، اتوبان گلستان، ورودی دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز اهواز خوزستان
دزفول: بلوارسرداران شهید،روبروی پایگاه چهارم شکاری وحدتی،دانشگاه صنعتی جندیشاپوردزفول دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول دزفول
خرمشهر: بلوار علی ابن ابیطالب-دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر-آموزش دانشکده اقتصاد دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر خرمشهر
بهبهان : ابتدای جاده بندردیلم دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بهبهان
ماهشهر : ناحیه صنعتی خیابان دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشگاه صنعتی امیر کبیر واحد ماهشهر بندر ماهشهر
شوشتر : بلوار دانشگاه بالاتر از دانشگاه آزاد روبروی تیپ 45 تکاور دانشگاه پیام نور مرکز شوشتر شوشتر
حوزه خواهران و برادران : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش ایذه
امیدیه
گتوند
دشت آزادگان
رامهرمز
اندیمشک
شادگان
آبادان
شوش
اندیکا
باغ ملک
مسجدسلیمان
آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش  باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
نام شهرستان نام استان
زنجان: کیلومتر 6 جاده تبریز- دانشگاه زنجان-ساختمان مرکزی واحدرایانه دانشگاه زنجان زنجان زنجان
ابهر : جاده ترانزیت قزوین -زنجان، بعد از اداره برق ابهر، بلوار دانشجو دانشگاه پیام نور مرکز ابهر ابهر
خدابنده (قیدار) : میدان پژوهش، بلوار دانشگاه، دانشگاه پیام نور مرکز قیدار دانشگاه پیام نور مرکزخدابنده خدابنده
سمنان : کیلومتر3جاده دامغان پردیس شماره یک دانشگاه مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه دانشگاه سمنان سمنان سمنان
دامغان: میدان دانشگاه-دانشگاه دامغان ساختمان امیرکبیر طبقه اول  دانشگاه دامغان دامغان
گرمسار : ضلع شمالی کیلومتر 3 جاده گرمسار به سمنان- سه راه حاجی آباد- دانشگاه گرمسار دانشگاه گرمسار گرمسار
شاهرود :  میدان هفتم تیر بلوار دانشگاه پردیس اصلی دانشگاه صنعتی شاهرود سازمان مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود شاهرود
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش خاش سیستان و بلوچستان
دلگان
سرباز
زاهدان: خیابان دانشگاه، ورودی زیباشهر، سازمان مرکزی دانشگاه سیستان وبلوچستان، دفترمعاونت آموزشی دانشگاه دانشگاه سیستان و بلوچستان زاهدان
نیک شهر : بلوار خاتم الانبیا-دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور مرکزنیک شهر نیک شهر
زابل: کیلومتر2 جاده بنجار، پردیس جدید دانشگاه زابل، ساختمان ابوسعید سجزی دانشگاه زابل زابل
ایرانشهر: کیلومتر 4 بزرگراه شهید مرادی- دانشگاه ولایت ایرانشهر دانشگاه ولایت-ایرانشهر ایرانشهر
چابهار: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار- میدان قایق- ساختمان شهید قنبری- طبقه همکف دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار چابهار
سراوان : بلوارپاسداران-جنب ساختمان فرمانداری-مجتمع آموزش عالی سراوان مجتمع آموزش عالی سراوان سراوان
فسا: چهارراه هنرستان-انتهای بلوار شهید محب-میدان استاد بهمن بیگی دانشگاه فسا فسا فارس
شیراز: خیابان ساحلی غربی- مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز دانشگاه شیراز شیراز
جهرم : بلوار ازادگان-کوچه شماره 13 دانشگاه پیام نور مرکز جهرم جهرم
کازرون : کیلومتر 5 جاده کازرون شیراز دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون کازرون
فیروزآباد: جنب پلیس راه ، دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد فیروزآباد
اقلید : خیابان شهید رجایی. مرکز آموزش عالی اقلید مرکز آموزش عالی اقلید اقلید
لارستان : شهر جدید ، خیابان معلم ، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی(چهل متری اول)، مجتمع آموزشی عالی لارستان، ساختمان آموزشی(ساختمان شماره 2) مرکز آموزش عالی لار لارستان
مرودشت : کیلومتر 3 جاده تخت جمشید، واحد مرودشت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت مرودشت
ممسنی : بلوار اسکان عشایر-رو به روی بیمارستان ولیعصر دانشگاه پیام نور مرکز ممسنی ممسنی
حوزه خواهران و برادران : مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش داراب
زرین دشت
لامرد
آباده
مرو دشت
ارسنجان
قیروکارزین
نیریز: کیلومتر5 جاده نی ریزشیراز.دانشگاه آزاداسلامی واحد نی ریز.ساختمان اداری .طبقه اول دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز نی ریز
آبیک : شهرک دانشگاهی اندیشه بلوار دانش دانشگاه غیاث الدین جمشید کاشانی موسسه غیر انتفاعی غیاث الدین   جمشید کاشانی آبیک قزوین
قزوین : شهرصنعتی البرز- بلوارسهروردی- موسسه آموزش عالی کار موسسه آموزش عالی کار البرز
بویین زهرا : جنب بیمارستان امیرالمومنین ، دانشگاه آزاد واحد بوئین زهرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا بوئین زهرا
تاکستان: کیلومتر 5 جاده تاکستان به زنجان دانشگاه آزاد تاکستان، ساختمان اداری طبقه سوم اتاق 307(تماس) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان تاکستان
قزوین: بلوار شهید سلیمانی- دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)- سایت فنی و مهندسی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین قزوین
قم: بلوارالغدیر، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، جنب درب ورودی دانشگاه دانشگاه قم قم قم
بیجار : شهرک آفتاب _خیابان دکتر ریاضی دانشگاه پیام نور مرکز بیجار بیجار کردستان
سنندج: بلوار پاسداران – ابتدای خیابان قرادیان – درب ورودی اصلی دانشگاه – مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه کردستان-سنندج سنندج
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش سقز
قروه
بانه
دیواندره
مریوان
آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش  باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
نام شهرستان نام استان
کرمان: بلوار جمهوری اسلامی، دانشکده فنی ومهندسی دانشگاه شهیدباهنر کرمان دانشگاه شهید باهنر کرمان کرمان کرمان
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش بافت بافت
بم : بزرگراه خلیج فارس دانشگاه پیام نور مرکز بم بم
جیرفت: کیلومتر 8 جاده بندرعباس، دانشگاه جیرفت دانشگاه جیرفت جیرفت
رفسنجان: ابتدای بلوار ولایت، پردیس اصلی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، اداره آموزش کل، اتاق 102 دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان رفسنجان
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش ریگان
رودبار جنوب
ریگان
کهنوج
عنبر آباد
سیرجان: ابتدای جاده بافت، دانشگاه صنعتی سیرجان دانشگاه صنعتی سیرجان سیرجان
زرند : جاده سرباغ مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی زرند – ساختمان اداری . مدیر امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند زرند
شهربابک: مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر بابک شهر بابک
کرمانشاه : کرمانشاه-طاق بستان -خیابان دانشگاه .سازمان مرکزی دانشگاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه کرمانشاه
سنقر : شهرک ولی عصر دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور مرکز سنقر سنقر
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش اسلام ابادغرب
پاوه
جوانرود
هرسین
سرپل ذهاب
کنگاور
گیلانغرب
یاسوج: میدان معلم -خیابان دانشجو -دانشگاه یاسوج – اداره آموزش دانشگاه یاسوج بویراحمد(یاسوج) کهکیلویه و بویراحمد
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش کهگیلویه (دهدشت)
گچساران
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش ترکمن گلستان
آق قلا
گالیکش
آزاد شهر
مینو دشت
کلاله
علی آباد کتول : بلوار دانشگاه ،مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول علی آباد کتول
گرگان : خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گرگان
گنبدکاووس : خیابان شهید فلاحی (فرودگاه سابق)، بلواربصیرت، دانشگاه گنبد کاووس دانشگاه گنبد کاووس گنبد کاووس
رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهربازی، پردیس دانشگاه گیلان دانشگاه گیلان-رشت رشت گیلان
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش لنگرود
لاهیجان
آستارا
رودسر
طوالش
خرمآباد: کیلومتر 5 جاده (خرم آباد – تهران)، دانشگاه لرستان دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان خرم آباد لرستان
بروجرد: کیلومتر 3 جاده (بروجرد – خرم آباد)، دانشگاه آیت اﷲ العظمی بروجردی (ره) دانشگاه حضرت آیت اﷲ العظمی بروجردی (ره) بروجرد
دورود: میدان حضرت ابوالفضل ع دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود دورود
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش وپرورش الیگودرز
پل دختر
دلفان
رومشکان
سلسله
کوهدشت
ساری : بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمدباقر (ع) دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری مازندران
بابلسر: خیابان پاسدران، دانشگاه مازندران، سازمان مرکزی دانشگاه دانشگاه مازندران- بابلسر بابلسر
قائم شهر : جاده نظامی، کیلومتر 7، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر قائم شهر
آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش  باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
نام شهرستان نام استان
نکا : کیلومتر 6 جاده بهشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا نکا ادامه استان مازندران
آمل : میدان قائم- خیابان طالقانی- اباذر 35 -دانشگاه تخصصی فناوري هاي نوین آمل دانشگاه فناوری هاي نوین آمل آمل
بابل : خیابان شریعتی، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بابل
بهشهر : کیلومتر 3 جاده دریا دانشگاه علم و فناوری مازندران دانشگاه علم و فن آوری مازندران -بهشهر بهشهر
چالوس : خیابان 17 شهریور-دانشکده میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگري دانشکده میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشکری چالوس چالوس
تنکابن : خیابان جمهوري – بعد از ستاد نیروي انتظامی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن تنکابن
وشھر: میدان نگین-ابتداي جاده نوشهر به نور دانشگاه ازاد اسلامی واحد نوشهر نوشهر
نور : خیابان شیخ فضل اله نوري – ابتداي جاده چمستان – دانشگاه علامه محدث نوري دانشگاه علامه محدث نوری نور
اراک : میدان شریعتی ، ابتدای بلوار میرزای شیرازی ، دانشگاه اراک، درب اصلی دانشگاه ، روبروی باجه انتظامات دانشگاه اراک اراک مرکزی
خمین : انتهای بلوار شهدای دانشجو-دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور مرکز خمین خمین
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش شازند
ساوه
بندرعباس: آزادشهر، بلوار افروز شهابیپور، مجتمع آموزشی وپژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها) دانشگاه هرمزگان بندرعباس هرمزگان
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش وپرورش بندر لنگه
جاسک
رودان
قشم
میناب
همدان : شهرک مدرس ، خیابان ابوطالب –  جنب دبیرستان -دانشکده علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا همدان همدان همدان
ملایر: کیلومتر 4 جاده اراک- دانشگاه ملایر- ساختمان مرکزی دانشگاه ملایر ملایر
تویسرکان : بلوار حضرت حیقوق نبی – دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان تویسرکان
اسدآباد : بلوار شهید قهاري جنب بیمارستان قائم دانشگاه پیام نور مرکز اسد آباد دانشگاه پیام نور مرکز اسد آباد اسد آباد
کبود رآهنگ : میدان ولایت- دانشگاه پیام نور مرکز کبودراهنگ دانشگاه پیام نور مرکز کبودراهنگ کبودرهنگ
هاوند : کیلومتر 3 کمربندي بروجرد، دانشگاه نهاوند دامشگاه نهاوند نهاوند
یزد: صفائیه، بلواردانشگاه ، دانشگاه یزد ، ورودی درب دانش دانشگاه یزد یزد یزد
اردکان: بلوارآیت اﷲ خاتمی، دانشگاه اردکان دانشگاه اردکان اردکان
میبد: بلوار یحیی زاده-میدان دفاع مقدس دانشگاه میبد میبد
کرج: میدان حصارک-دانشگاه خوارزمی- ساختمان مرکزی- طبقه اول- اتاق 2 آموزش دانشگاه خوارزمی پردیس کرج کرج البرز
حوزه خواهران و برادران: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ذیربط آموزش و پرورش ساوجبلاغ
فردیس
نظرآباد

برای دیدن لیست آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ لینک زیر را دانلود کنید.

ما در این مقاله در خصوص آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ صحبت کردیم. در صورت بروز هرگونه سوال و مشکل در هنگام ویرایش اطلاعات کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی چه زمانی آغاز می شود؟

داوطلبانی که اطلات کارت ورود به جلسه آنها دچار اشکال است در مرداد ۱۴۰۲ پیش از برگزاری آزمون و طبق لیست به آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ مراجعه کرده و نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

✔️آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ کجاست؟

ما در جدولی کامل در متن مقاله آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ قرار داده ایم مطالعه کنید.

✔️لیست باجه رفع نقص کارت ورود به آزمون را از کجا دانلود کنم؟

لینک دانلود باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را در متن می توانید دریافت کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آدرس باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهدي

    همسر اینجانب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده است و به خاطر مشکلی در بهزیستی پرونده داشت که متاسفانه در مرحله اول معلولیت وی را قبول نکردند ولی در مراجعات بعد قبول شد ولی متاسفانه در کارت ورود به جلسه آزمون تصحیح نشد آیا امکان تغییر در سهمیه وی هست؟

    پاسخ
  2. هدی

    سلام.
    من در آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش ثبت نام کردم. الان متوجه شدم که در زمان ثبت نام، سهمیه ی بومی رو اشتباه زدم و در کد محل رشته ام، سهمیه بومی به من تعلق نمی گیره. زمان ویرایش اطلاعات هم تموم شده. من چی کار باید بکنم؟ این اشتباه ناشی از عدم آگاهی من بود و اگه تصادفی متوجه نمی شدم تا روز جلسه ی امتحان اصلا نمی فهمیدم که همچین اشتباهی رو کردم. به سازمان سنجش درخواست فرستادم، ولی هنوز جوابی نیومده.
    باجه رفع نقص آزمون می تونه این مورد رو درست کنه؟ و این که باجه های آزمون الان فعال هستن به صورت حضوری برم؟
    واقعا نمی خوام آزمون رو از دست بدم، نمی خوامم متخلف شناخته شم، چون کاملا سهوی بود این اشتباه… لطفا کمک کنید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی