رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی دانشگاه آزاد

رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی دانشگاه آزاد  : از آن‌جایی که دانشگاه آزاد اسلامی، ۸۵ درصد دانشجویان خود را به‌صورت بدون‌آزمون جذب می‌کند؛ با این حال شناخت رشته‌های باآزمون برای داوطلبان نیاز است.

رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی دانشگاه آزاد

رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی دانشگاه آزاد :  به گزارش  مشاور گروپ و به نقل از آنا ،‌ دانشگاه آزاد اسلامی ۸۵ درصد دانشجویان خود را به‌صورت بدون‌آزمون جذب می‌کند، به همین دلیل تعداد کمتری از رشته‌ها و واحدها در دوره باآزمون ارائه شده است. با این حال در گروه علوم ریاضی و فنی رشته‌های مهندسی برق، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی ساخت و تولید، مهندسی معماری مهندسی پزشکی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی هوا فضا، مهندسی هسته‌ای و مهندسی انرژی را از جمله رشته‌های پرمتقاضی نام برد.


رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی دانشگاه آزاد :  این رشته‌ها در واحدهای علوم و تحقیقات،‌ تهران جنوب، تهران شمال، تهران غرب، تهران مرکزی، تبریز، اصفهان‌–‌خوراسگان، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، کرج، علوم پزشکی تهران، صباشهر، اسلامشهر، پردیس، پرند، رودهن، شهر قدس، ملارد، ورامین، یادگار امام خمینی (ره) شهرری، مشهد، نیشابور، اهواز، ایرانشهر، شیراز، قزوین، کرمان، کرمانشاه ارائه شده است.

ظرفیت رشته‌های باآزمون گروه ریاضی و فنی دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ هزار و ۷۷۰ نفر است.

رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی دانشگاه آزاد : داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.org مراجعه کنند، داوطلبان دوم شهریورماه فرصت انتخاب رشته دارند.

علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی ابتدا با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته (مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور) و کد ملی، نسبت به ورود به سامانه انتخاب رشته اقدام نمایند. هر داوطلب به‌منظور شروع انتخاب رشته لازم است با مطالعه توضیحات مندرج در سامانه نسبت به پرداخت الکترونیکی مبلغ ۴۴۰ ریال از طریق سامانه مذکور اقدام کنند.

داوطلبان پس از پرداخت وجه انتخاب رشته می‌توانند حداکثر تا ۱۰۰ رشته/محل را با توجه به گروه آزمایشی خود انتخاب و در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت نمایند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه‌های هنر و یا زبان خارجه در آزمون شرکت و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند می‌توانند رشته‌های این گروه‌ها را در صورت تمایل در میان انتخاب‌های یک صدگانه خود منظور نمایند.

عدم مراجعه به سامانه به‌منظور انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر و مطابق اطلاعیه‌های صادره به‌منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت.

شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی

رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی دانشگاه آزاد : هر کدرشته/محل در دانشگاه آزاد اسلامی دارای ظرفیتی است که در مقابل کد و عنوان رشته/محل در جدول شماره یک درج گردیده است. میزان پذیرش دانشجو تابعی از ظرفیت پذیرش و ضریبی (بزرگ‌تر از یک) است که با توجه به نوع رشته/محل متفاوت است. ظرفیت پذیرش دانشجو (پس از اعمال ضریب) و کسر ظرفیت پذیرش سهمیه ایثارگران (۲۵ درصدی و ۵ درصدی) به نسبت تعداد شرکت‌کنندگان هر یک از مناطق یک، دو، سه و خانواده شهدا به تعداد کل شرکت‌کنندگان هر گروه آزمایشی تعیین می‌شود.



رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی دانشگاه آزاد,رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی,انتخاب رشته

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رشته های پر طرفدار گروه علوم ریاضی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403