منابع رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402

منابع رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402

جهت مشاوره در زمینه منابع رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

منابع رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402 ، دروس امتحانی کنکور کارشناسی ارشد و ضرایب هر کدام از دروس، و البته بازار کار رشته طراحی صنعتی اهدافی است که در این مقاله تخصصی توسط گروه مشاور گروپ دنبال می شود. در صورت نیاز به دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. با ما همراه باشید.

رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402

حتما تا بحال اتومبیل های زیادی را دیده اید که می گویند این خودرو از لحاظ فنی فوق العاده است اما وقتی شما ظاهر آن را می بینید هیچ دلتان نمی خواهد راننده چنین اتومبیل به اصطلاح بی قیافه ای باشید. اهمیت وجود طراحان صنعتی با نگاه هنری و خلاقیت بالا در همین یک صنعت بسیار پر اهمیت می تواند خود را به خوبی نشان دهد.

طراحی صنعتی را در کدام بخش یک اتومبیل می توانید نادیده بگیرید از صفحه کنترل سرعت گرفته تا فرم دنده و فرمان و دریچه کولر و کنسول و هرآنچه در داخل اتومبیل است. و یا شکل ظاهری و بیرونی مانند در و شیشه ها و دستگیره و چراغ ها همه و همه باید هم بر اساس اصول مهندسی و کاربردی و هم از لحاظ زیبا شناسی طراحی شوند.

در این عصر دیگر تنها کاربرد ها و باطن ابزار و وسایل از اهمیت برخوردار نیست. در دنیایی که زیبایی و زیبا پسندی در تمام ابعاد حتی طراحی سطل های زباله پراهمیت است باید و باید از وجود طراحان صنعتی خلاق و خوش ایده که با در نظر گرفتن اصول مهندسی طراحی کنند بهره برد.

در صورتی که درباره ی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402، زمان فرایند های مهم، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی مربوط به رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402 به سوال و یا ابهامی برخوردید می توانید از مشاوران خودتان در مشاور گروپ صحیح ترین و بروز ترین راهنمایی ها را دریافت نمایید. ما تا آخر مسیر همراه شماییم.

هر روز هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 12 شب، تماس با شماره های :

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071613 (بدون پیش شماره)

منابع رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402

لیست دروس رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402

لیست منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی

  1. زبان عمومی و تخصصی(انگلیسی)
  2. مبانی نظری طراحی صنعتی (مبانی طراحی صنعتی، مبانی هنرهای تجسمی، مهندسی فاكتورهای انسانی، مباحث پروژه های طراحی صنعتی، ارزیابی و اقتصاد مدیریت تولیدات صنعتی، جامعه شناسی صنعتی)
  3. تاریخ هنر و طراحی صنعتی ایران و جهان (آشنایی با هنر در تاریخ، تاریخ طراحی صنعتی، هنر و طرح اشیا در ت مدن اسلامی)
  4. مواد، ساخت و تولید (مدل سازی، مواد و روش های ساخت، طراحی فنی، فیزیك و هندسه)
  5. پروژه عملی طراحی صنعتی.

ضرایب دروس کنکور کارشناسی ارشد هنرهای ساخت و معماری

با توجه به نیاز علاقمندان شرکت در رشته هنرهای ساخت و معماری و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فهمیدن ضرایب دروس مختلف در این رشته ضروری است.بهتر است قبل از برنامه ریزی برای مطالعه دروس با این ضرایب آشنا شوید زیرا در گرفتن نتیجه و تعیین اهداف مطالعه کمک زیادی به شما خواهد کرد.

بهتر است قبل از اینکه زمان کنکور و گرفتن کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فرا برسد خود را برای این آزمون آماده کنید. آماده کردن خود به این معنی است که شما تاثیر هر درس را در این آزمون متوجه شده باشید. و متناسب با آن مقدار مطالعه خود را تعیین کنید.

امیدواریم با تلاش و کوشش هنگام اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد با خیال آسوده دستمزد زحمات خود را ببینید. در این بخش ضرایب دروس کنکور کارشناسی ارشد هنرهای ساخت و معماری را برای شما آورده ایم.

ضرایب کنکور کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی

توجه:

در اين رشته، آزمون به صورت تستي و عملي برگزار ميگردد كه پس از تصحيح اوراق تستي، از داوطلباني كه با توجه به نمره اكتسابي، مجاز به انتخاب رشته شده و فرم انتخاب رشته اينترنتي را نيز تكميل نمايند، آزمون عملي به عمل خواهد آمد.

منابع رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402

قطعا شناخت منابع مناسب که اطمینان داشته باشید با خواندن آن ها می توانید برای رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402 آماده شوید، یکی از اصلی ترین گام هایی است که برای آمادگی در کنکور باید بردارید. اینکه منابع جامع باشند و برای آمادگی در کنکور نیز اثر بخش، بسیار مهم است.

ما  در این بخش سعی داریم منابع رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402 که پس از جستجوها به آن دست یافتیم را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

  • زبان عمومی
  • کتاب 504
  • فرهنگ هنر و تمرین ایران و جهان
  • کتاب English for Students of Visual Arts
  • کتاب English for Students of Humanities
  • مبانی نظری طراحی صنعتی شامل :

مبانی نظری طراحی صنعتی (مبانی طراحی صنعتی، مبانی هنرهای تجسمی، مهندسی فاکتورهای انسانی، مباحث پروژه های طراحی صنعتی، ارزیابی و اقتصاد مدیریت تولیدات صنعتی، جامعه شناسی صنعتی).

  • تاریخ هنر و طراحی صنعتی ایران و جهان (آشنایی با هنر در تاریخ، تاریخ طراحی صنعتی، هنر و طرح اشیاء در تمدن اسلامی).
  • مواد، ساخت و تولید (مدل سازی، مواد و روشهای ساخت، طراحی فنی، فیزیک و هندسه).

دانشگاه های محل پذیرش رشته طراحی صنعتی

قطعا در کنار اینکه رشته مورد علاقه تان بسیار پر اهیت است این فاکتور که در کدام دانشگاه این رشته مورد علاقه را بخوانید نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اینکه در کدام شهر درس بخوانید، اینکه دور از خانه و شهرتان به دانشگاه بروید و یا در شهر خودتان. شبانه باشد و یا روزانه و بسیاری از فاکتور هایی که در انتخاب دانشگاه می تواند برای شما پر اهمیت باشد. در این بخش دانشگاه هایی را که در رشته طراحی صنعتی پذیرش دارند را در اختیار همراهان خود می گذاریم.

طراحی صنعتی


طراحی صنعتی

بازار کار رشته طراحی صنعتی

طراحی محصولات مثل لوازم خانگی، مبلمان اداری و خانگی، وسایل صوتی و تصویری، ماشین های اداری، نوشت افزار، اسباب بازی و غیره. طراحی دکوراسیون شامل دکوراسیون خانگی، آشپزخانه و کابینت، اداری، تجاری و غیره.

طراحی محیطی فضا، چیدمان و مبلمان شهری و فضاهایی مانند پارک ها، پاساژ ها، ایستگاه های اتوبوس،  تاکسی و مترو تمام محیط های عمومی. طراحی خودرو طراحی بدنه و نمای داخلی خودرو. و طراحی بسته بندی می تواند جز حیطه های کاری یک طراح صنعتی باشد.

شما می توانید در شرکت های خصوصی و دولتی بسیار ی مشغول به کار شوید. از شرکت های خودروسازی گرفته تا انواع شرکت ها ی تولیدی هر لوازمی. طراحی داخلی خانه و کابینت تا کار در شهرداری ها و طراحی شهری

سوالات متداول رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402

طراح اصلاحی دقیقا چه کار ی انجام می دهد؟

اصلاح خصوصیات عملکردی یا فرمی یک محصول به منظور بهبود کارایی آن را طراحی اصلاحی می گویند. گاه یک محصول از جهات مختلف مناسب است. اما نقایصی در طراحی آن وجود دارد که می تواند از یک سری کارایی ها و توانمندی های آن بکاهد. در این شرایط طراحی از ابتدا کار صحیحی نیت و بهتر است که طراحی قبلی حدالامکان اصلاح شود.

کدام دانشگاه ها در مقطع ارشد رشته طراحی صنعتی را ارائه می دهند؟

دانشگاه تهران، هنر تهران، هنر تبریز، آزاد تهران و امیرکبیر.

دوره ارشد طراحی صنعتی با کارشناسی چه تفاوت عمده ای دارد؟ آیا برای ارشد طراحی صنعتی بخوانیم؟

دروس دوره ارشد نسبت به دوره کارشناسی بیشتر جنبه نظری داشته و نیازی به کارگاه های آموزشی ندارد. این دوره کارشناسی ارشد 32 واحد است که 6 واحد آن پایان نامه می باشد. البته با وجود گسترش کارکرد این رشته در ایران و اهمیت سازمان ها به موضوع طراحی صنعتی. می توان امید داشت که فارغ التحصیلان این رشته در مقطع ارشد بسیار موفق شوند.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه منابع رشته طراحی صنعتی کنکور کارشناسی ارشد 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403