رتبه های برتر کنکور سراسری 10 سال گذشته ، چه می کنند ؟

1396051510532466311578784

جهت مشاوره در زمینه رتبه های برتر کنکور سراسری 10 سال گذشته ، چه می کنند ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه های برتر کنکور سراسری 10 سال گذشته ، چه می کنند ؟ او حالا در یک شرکت خصوصی در زمینه خدمات رایانه کار می‎کند و از زندگی‏‌اش راضی است…

رتبه های برتر کنکور سراسری

مژگان قاسمی؛ رتبه سوم کنکور ریاضی فیزیک‌ سال ۸۷، در دانشگاه شریف لیسانس ریاضی فیزیک گرفته و پس از آن به تحصیل ادامه نداده است.
او حالا در یک شرکت خصوصی در زمینه خدمات رایانه کار می‎کند و از زندگی‏‌اش راضی است.

سارا عامری، رتبه ۲ کنکور زبان سال ۹۰، کارشناسی و کارشناسی ارشدش را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران خوانده و برای مقطع دکترا، به کانادا مهاجرت کرده است.

هانیه زراعت‏کار؛ رتبه ۹ کنکور‌ انسانی‌ سال ۸۷ حالا دانشجوی دکتری در رشته روان‌شناسی سلامت است. ورود به دانشگاه آن طور که فکر می‏کرده خوب نبوده و دبیرستان را بیشتر از دانشگاه دوست دارد.

فاطمه زبرجد؛ رتبه ۳ کنکور علوم انسانی سال ۸۹، لیسانس و فوق‌لیسانس حقوق را از دانشگاه شیراز گرفته و اکنون نیز مشغول تحصیل در مقطع دکتری در شهر شیراز است و به عنوان قاضی دادگستری فعالیت می‌کند.

محمدرضا لمسه‌چی، رتبه یک کنکور علوم انسانی سال ۹۰، لیسانس و فوق‌لیسانس خود را در رشته روان‌شناسی در دانشگاه تهران دریافت کرده و حالا برای سربازی آماده می‌شود.

یاسمن فرازان، ‌رتبه یک کنکور هنر سال ۹۰، رشته طراحی صنعتی در دانشگاه تهران خوانده و حالا دوره کارشناسی‌ارشد را در یکی از دانشگاه‌های آلمان می‌گذراند.

فرخ حیدری؛ رتبه ۶ کنکور تجربی‌ سال۸۶ تا چند ماه دیگر از رشته گوش و حلق و بینی فارغ‏‌التحصیل می‎شود و باید خود را برای ورود به محیط کار آماده کند. فرخ ۳۰ ساله با اینکه در دو رشته دیگر تحصیل کرده از وضعیت خود ناراضی است و می‌گوید: دانشگاه آن‌طور که فکر می‌کردم نبود.

آرش غضنفری؛ رتبه ۷ کنکور تجربی‌ سال ۸۶، در دانشگاه تهران ۷ سال پزشکی خوانده، تخصص خود از دانشگاه شیراز گرفته و آماده می‌شود برای گذراندن طرح به مناطق محروم برود. آرش می‌گوید: دانشگاه با آن چیزی که فکر می‌کردم متفاوت بود و اگر به گذشته برگردم، درس نمی‏‌خوانم و مهاجرت می‏‌کنم.


3.7/5 - (17 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رتبه های برتر کنکور سراسری 10 سال گذشته ، چه می کنند ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. کوروش زرنزدووز

    کیمیا رونگرو ننوشتی الان یوتیوبره

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی