آخرین رتبه لازم قبولی علوم سیاسی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

1284520056راهنمای انتخاب رشته علوم سیاسی ظرفیت و دانشگاه های پذیرنده کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی علوم سیاسی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته علوم سیاسی : جهان امروز بیش از هر زمان دیگر به هم نزدیک شده و تمام کشورها باید بتوانند با اتخاذ سیاست و برنامه های صحیح ضمن به دست آوردن رابطه خوب با تمام کشورها در حفظ منافع کشور نیز بهترین اقدامات لازم را انجام دهند.

field politicalscience97012601

رشته علوم سیاسی  :  در واقع در شرایط فعلی نمی توان بدون توجه به دیگر کشورها زندگی کرد و تمام امور مختلفی که در دنیا اتفاق می افتد به صورت مستقیم و غیر مستقیم در دیگر کشورها نیز تأثیر خواهد داشت.
به همین دلیل نیاز به افراد متخصصی احساس می شود که بتوانند شرایط مختلف دنیا را از جهات مختلف بررسی کنند و در زمان مناسب بهترین تصمیم ها را برای ارتباط با دیگر کشورها اتخاذ کنند.

رشته علوم سیاسی به همین منظور ایجاد شده و به خوبی می تواند آموزش های لازم در جهت فرا گرفتن این امور به افراد متقاضی ارائه دهد.

آخرین رتبه قبولی علوم سیاسی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

یکی از مهم‌ترین مسئله‌های کنکور، آخرین رتبه قبولی سال گذشته، کارنامه و تراز است. به این ترتیب بیشتر افرادی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند، بایستی از آخرین رتبه قبولی علوم سیاسی مطلع شوند زیرا از اهمیت خاصی برخوردار است. داوطلبان کنکور تجربی باید از اینکه می‌خواهند در یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی درس بخوانند، اطمینان حاصل نمایند. زیرا درصد پذیرش دانشگاه‌ها بر اساس تراز قبولی و کارنامه با یکدیگر فرق می‌کند. مسلما میزان ظرفیت دانشگاه آزاد با میزان ظرفیت دانشگاه دولتی علوم سیاسی یکسان نیست! به این ترتیب در ادامه قصد داریم به آخرین رتبه لازم قبولی علوم سیاسی ۱۴۰۲ بپردازیم.

رتبه های قبولی علوم سیاسی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

به طور کلی دغدغه اصلی کنکوری‌های تجربی، رتبه است. میزان اهمیت این مسئله باعث شده که پس از برگزاری آزمون سراسری تجربی، سازمان سنجش کشور دفترچه سوالات کنکور به علاوه پاسخنامه و همچنین در آخر رتبه های قبولی علوم سیاسی را اعلام کند. افراد برای شرکت در کنکور بایستی با میزان درصد های لازم برای قبولی علوم سیاسی، ظرفیت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران و تراز قبولی داوطلبان اطلاعات کسب کنند.

آخرین رتبه لازم قبولی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲ به یکی از طلایی‌ترین سوالات کنکوری‌های 1403 تبدیل شده است. در هر حال داوطلبان رشته علوم سیاسی بایستی از حداقل و حداکثر قبولی کنکور تجربی اطلاع داشته باشند تا با نهایت تلاش و کوشش، کلیه کتاب تست‌های زیست و شیمی و فیزیک را انجام دهند. به این ترتیب برای راهنمایی بهتر و درک بیشتر این مطلب، قصد داریم رتبه های قبولی علوم سیاسی دانشگاه دولتی روزانه(منطقه ۱ و ۲ و ۳) را در جدول زیر شرح دهیم:

اگر سوالی درباره جزئیات موضوع آخرین رتبه قبولی علوم سیاسی ۱۴۰۲  | کارنامه + تراز قبولی دارید، می‌توانید با مشاوره از پشتیبانان مجرب مشاور گروپ به شماره 9099071613 ارتباط برقرار کنید. هر روز هفته حتی در ایام تعطیل از سراسر کشور با تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

کارنامه قبولی علوم سیاسی دانشگاه دولتی روزانه ۱۴۰۲

داوطلبان کنکور سراسری تجربی با مشاهده کارنامه قبولی علوم سیاسی کنکور دانشگاه دولتی روزانه، می‌توانند از تراز قبولی، رتبه لازم قبولی دولتی روزانه ۱۴۰۲ را در کارنامه پیدا می‌کنند. یکی از سوالات اساسی افراد برای ورود به دانشگاه‌های علوم سیاسی دولتی، رتبه و تراز و کارنامه است که در بندهای پیشین به صورت مفصل درباره آخرین رتبه قبولی علوم سیاسی دانشگاه دولتی روزانه به ترتیب منطقه ۱ و ۲ و ۳ و رتبه های قبولی علوم سیاسی دانشگاه دولتی روزانه صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم برای اینکه بدون استرس و اضطراب در آزمون علوم سیاسی شرکت کنید، کارنامه قبولی علوم سیاسی دانشگاه دولتی روزانه را به واسطه آخرین رتبه بیاوریم:

شهرهایی که رشته علوم سیاسی را پذیرش میکنند

رشته علوم سیاسی از رشته‌های معروف و معتبر تجربی است که تقاضای ورود به آن هر سال بیشتر از سال گذشته می‌شود. بنابراین داوطلبان برای ورود به این رشته بایستی به آخرین رتبه لازم قبولی علوم سیاسی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی توجه داشته باشند. همچنین لیست شهرهایی که رشته علوم سیاسی را پذیرش می‌کند را دربیاورند تا با توجه به هزینه، مسافت رفت و آمد، گرفتن خوابگاه و یا خانه‌های دانشجویی رشته مورد نظر علوم سیاسی را با در نظر گرفتن موارد گفته شده انتخاب کرده و یکی از دانشگاه‌های دولتی روزانه را انتخاب نمایند. به این ترتیب داوطلب باید تراز و کارنامه سال‌های گذشته را که در بندهای پیشین به آن پرداختیم، بررسی و تحلیل کند و نسبت به تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه در هر شهر برای انتخاب رشته تصمیمی نهایی بگیرد. در ادامه لیست شهرهایی که رشته علوم سیاسی را برای پذیرش دارند را خواهیم آورد:

تراز قبولی دانشگاه دولتی روزانه

دانشگاه دولتی به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های جهان شناخته شده است که هر سال به میزان ظرفیت محدودی دانشجوی علوم سیاسی، پذیرش می‌کند. افرادی که نبوغ فراوانی در این رشته دارند و نیز سرشار از استعداد و یادگیری می‌باشند، بایستی به تراز قبولی و معدل لازم برای علوم سیاسی دانشگاه دولتی روزانه در سال‌های گذشته، کارنامه و آخرین رتبه لازم قبولی علوم سیاسی 1402 توجه کنند.

کلیه داوطلبان کنکور تجربی برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی، ضروری است که با تلاش بیشتر دروس تخصصی با ضریب بالا را مطالعه کنند و از کتاب تست‌های معروف و موثق برای قبولی در آزمون علوم سیاسی، استفاده نمایند. تراز قبولی دانشگاه دولتی همانند سایر موضوعات قبلی که درباره آن‌ها مفصل بحث کردیم، حائز اهمیت است.

رشته علوم سیاسی گرایش مطالعات منطقه ای:

این رشته به منظور مطالعه و آموزش مسائل منطقه ای برای تدوین مسائل مختلف در حوزه جهانی و منطقه ای برای بهبود جایگاه منطقه ای و تحلیل و بررسی مسائل مختلف منطقه ای ایجاد شده است.

در واقع این رشته به خوبی می تواند مسائل مختلف برای تصمیم گیری های صحیح سیاست مداران در مسائل منطقه ای را آموزش دهد.

مسائل منطقه ای یکی از بزرگ ترین مسائل کشور است که همواره باید افرادی که در حوزه سیاست فعالیت می کنند آموزش های لازم را در این زمینه ببینند که بتوانند در موقعیت های مختلف تحلیل و بررسی دقیقی از شرایط منطقه انجام داده و بهترین تصمیم را بگیرند.

این رشته در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود و بیشتر برای افرادی مناسب است که سمت های مختلفی در امور کشور دارند و به منظور افزایش سطح دانش و سواد خود وارد این رشته دانشگاهی شوند.

رشته علوم سیاسی گرایش روابط بین الملل:

این رشته در عرصه سیاست یکی از رشته های جدید محسوب می شود و ریشه آن به بعد از جنگ جهانی اول مربوط می شود که به دلیل اختلاف نظرهای زیادی که بین دولت های مختلف وجود داشت تصمیم گرفتند در قالب یک رشته دانشگاهی به تحقیق و آموزش تفکرات مختلف کشورها بپردازند که بتوانند بهتر در موارد مختلف با یکدیگر رفتار کنند.

در واقع این رشته همان طور که از نام آن نیز مشخص است مربوط به روابط مختلف دولت و کشور ها است که به بیان مسائل مختلف و کشف و بررسی رفتار دولت ها می پردازد.

رشته علوم سیاسی گرایش علوم سیاسی:

این رشته به منظور تحقیق و بررسی نظریه و اندیشه های مختلف سیاسی و نقش آن ها در جامعه بین المللی ایجاد شده است در واقع این رشته به بیان نظریه های مختلف و ارائه ابزارهای لازم و راه کارهای مؤثر که بتواند جامعه را از نظر سیاسی به سمت درستی هدایت کند می پردازد.

خدمات مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری مشاور گروپ در زمینه های نتایج کنکور ، ثبت نام کنکور انسانی ، منابع کنکور انسانی ، تغییر رشته ، کارنامه اولیه کنکور ، انتخاب رشته انسانی ، انتخاب رشته کنکور انسانی ، دفترچه کنکور انسانی ، دفترچه ثبت نام کنکور ، مشاوره درسی کنکور انسانی ، مشاوره درسی کنکور ، مشاوره تحصیلی ، ثبت نام بدون کنکور سراسری ، ثبت نام بدون کنکور آزاد ، ثبت نام دانشگاه آزاد ، ثبت نام علمی کاربردی ، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، رشته علوم قضایی بدون کنکور ، رشته علوم قضایی بدون کنکور آزاد ، رشته علوم قضایی بدون کنکور سراسری ، تکمیل ظرفیت ، تکمیل ظرفیت سراسری ، برنامه ریزی تحصیلی کنکور ، برنامه ریزی تحصیلی کنکور انسانی آماده ارائه مشاوره تحصیلی به داوطلبان عزیز است.

 مشاور گروپ

رتبه لازم برای قبولی رشته علوم سیاسی

نام دانشگاه : دانشگاه تهران
ظرفیت رشته : 80
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1073
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 1796
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 617

نام دانشگاه : دانشگاه علامه طباطبایی – تهران
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1498
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3327
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه شهید بهشتی – تهران
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 1144
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2226
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه علامه طباطبایی – تهران شبانه
ظرفیت رشته : 25
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 2023
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 3570
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه اصفهان
ظرفیت رشته : 20
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2038
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 1507

نام دانشگاه : دانشگاه فردوسی – مشهد
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 2461
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 3412

نام دانشگاه : دانشگاه یزد
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3147
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 5704
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) – قزوین
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 3785
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 4447
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 :

نام دانشگاه : دانشگاه بوعلی سینا – همدان
ظرفیت رشته : 35
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 6009
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5328

نام دانشگاه : دانشگاه گیلان – رشت
ظرفیت رشته : 45
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 6984
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 5644

نام دانشگاه : دانشگاه بیرجند
ظرفیت رشته : 45
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 9580
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 4841

نام دانشگاه : دانشگاه تربت حیدریه
ظرفیت رشته : 50
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 8655
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 10192

نام دانشگاه : دانشگاه لرستان – خرم آباد
ظرفیت رشته : 30
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 10789
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 9420

نام دانشگاه : دانشگاه آیت الله بروجردی – بروجرد
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 :
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 12098
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 11780

نام دانشگاه : دانشگاه غیرانتفاعی مفید(ره) – قم
ظرفیت رشته : 60
آخرین رتبه قبولی منطقه 1 : 13203
آخرین رتبه قبولی منطقه 2 : 21238
آخرین رتبه قبولی منطقه 3 : 17883

نتیجه گیری:

داوطلبان رشته پزشکی برای ورود به دانشگاه معتبر و معروف دولتی، باید شبانه روز برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنند و با مشاهده آخرین رتبه لازم قبولی علوم سیاسی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی، شانس خود را برای قبول شدن در آزمون سراسری کنکور تجربی و ورود به دانشگاه دولتی، افزایش دهند. در این مقاله ما به موضوعاتی نظیر آخرین رتبه قبولی علوم سیاسی دانشگاه دولتی روزانه، رتبه های قبولی علوم سیاسی دانشگاه دولتی روزانه، کارنامه قبولی علوم سیاسی دانشگاه دولتی روزانه و همچنین تراز قبولی به صورت مفصل پرداختیم. اما چنانچه سوالی درباره قبولی کنکور علوم سیاسی در دانشگاه سراسری، کارنامه و رتبه دارید، می‌توانید از کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره تماس 9099071613 مشاوره دریافت کنید.

4.5/5 - (18 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم قبولی علوم سیاسی ۱۴۰۲ | کارنامه + تراز قبولی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سا

    علوم سیاسی دانشگاه تهران برای ۱۴۰۲ از ده هزار به بالا هم پذیرش داشته

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403